Mämmi

Kirjaimellinen yöversio

velho

Ei vittu kun pitää herätä tähän aikaan että kerkee vääntää aamu vaahtoribaleet että voi mennä lääkäriin klo kahdeksan. Kohta tiedetäänn mikä mua vaivaa (ehkä).

t. vaahtoripalepro

Hävyttömät triplat

Ootko se sama vaahtoripuliäijä parin kuukauden takaa? Onko mikään auttanut?

huomenta

Oon sama jäbä.

Onko mikään auttanut on aika suhteellinen kysymys. Olen elänyt nyt 5 kuukautta ilman gluteiinia kun mulle todettiin siis keliakia, ainut mikä on muuttunut on se että ylävatsaa ei enää koske. Paska on silti vähintään kerran päivässä ihan täyttä vaahtoripulia, usein siis jokainen uloste, painoa lähtenyt n. 30 kiloa yhteensä (118kg->88kg) ja yleinen jaksaminen on laskenut aika paljon, mutta se nyt johtuu vaan vähäisestä syömisestä.

Tänään mulla on eka joku vitun ravintopellen aika klo 8, joka on aika turhaa paskaa jos peilailee edelliseen kertaan kun se vaan sanoo "älä syö gluteiinia". No vittu aha. Oon tajunnut jo ja osaan googlata keliakialiitton sivut.

Se kiinnostavampi osuus on samassa talossa klo 10 kun saan tulokset suolen tähystyksestä otetuista koepaloista.

ja siis ripuli on jatkunut melkolailla tammikuun alusta, se unohtui sanoa.

hei suomalainen

>Mämmi
what does that means?

in spanish means mom

Finn desert same that pic

thanks

Mämmi is a delicious dessert.

You got cool looking flag sir.

Oon kiva *kivailee*

*allahu akbaroi*

lol apua

Bussit tais siirtyä kesäaikatauluun mun tietämättä

Laita viestii sit et mikä tiaknoosi

what to you do with these? eat them? build a houses?

We bury our pets in them. Its like a tiny grave that you can handily carry with you. Like, if you dont want to let go of them or something.

So you actually can eat it?

toivottavasti ei ole syöpä,vatsasyöpä vie aika nopsaan hengen vaikka kuinka koittais sitä parannella tai hoidatuttaa

Siis hyi vittu, miks mamut haisee kuselle? Peseytyykö ne kusessa?

Just kävin suihkussa ahh ihanaa olla puhdas kyllä aamu pesut ovat parhaita.

Ei voi muuta kuin ymmärtää.

kohta jussi
sit pääsee ryyb

Postailen tästä sairaalan aulasta, vielä ei ole siis ollut sitä lääkärin aikaa, mutta syöpä on aika epätodennäköinen koska mitään muutoksia suolen pinnassa tai kasvaimia ei näkynyt tähystyksessä t. lääkärs

Todennäköisiä mahdollisuuksia ovat joku krooninen suolistotulehdus tai klassinen "ei löydetty mitään" eli ärtyneen suolen oireyhtymä. 10:30 selviää.

Mä menen isukin kanssa mökille, tuskin tulee ryypättyä

muistakaa että kaikkien pitää postaa sit juhannuksena kuvia tänne kun ovat normoilemassa

Ai niin piti vielä sanoa, ravintoterapeuttijäbä näytti vihreää valoa nikotiinille jos se auttaa oireisiin ":D". Kerroin vaan ohimennen että kun sain tornin nuuskaa käsiini se vähensi mahakipuja etenkin iltaisin ja se jäbä vaan sanoi että mitenkään virallisesti ei voi suositella eikä oikeaa tutkimustietoa ole joka tukisi vaikutusta selvästi, mutta hänellä on ollut paljon potilaita joilla nikotiini on auttanut heidän omasta mielestään ärtyneeseen suoleen (diagnoosia tosin vielä: ei ole), osa on myös vähentänyt lääkitystänsä sillä (mullahan ei vielä siis mitään lääkitystä edes ole). Sanoi "epävirallisesti" että siinä tapauksessa kannattaa kyllä ottaa nikotiininsa nimenomaan purukumista tai mielummin nuuskasta mutta ei tupakasta koska sillä on niin paljon negatiivisia vaikutuksia muuhun terveyteen.

Silti aika hauskaa että sairaalassa kuulee terveydenhoidon ammattilaiselta että myrkytä itsesi.

Olen kotona pelaamassa anime seksi pelejä

miltä tuntuu olla luuseri?

eipä kiinosta paljoa yhtään.

Mä en saa tänään mitään aikaiseksi töissä

Mut ne animepokepelit on iha paskoja ollu vuojesta miekka ja kivi.

Jutales perkeles

tee töitä homo t.pomo

Tälläset setit ostoon ens kuussa:
FiioE10k DAC, gtx1070, tomb raider, mirrors edge, ratchet&clank, zero escape 3, uncharted4.

T. Ikuinen mieslapsi

Piti ensin sanoa että pelaan wowia mutta koska sitä ei voi enään pelata niin piti heittää jotakin muuta.

Itse meinasin melkein ostaa sen gtx titan mutta onneksi tyydyin gtx960.

Itehä meinasin ihan epäironisesti pelaa RETAIL WOW koko jussin.

>"Tupakoivilla on havaittu pienentynyttä riskiä sairastua haavaiseen paksusuolen tulehdukseen. "

t. suomipedia

Tota enkunkielistä health benefits of tobacco-osiota on siistitty rankalla kädellä sitten viime näkemän, aikanaan siellä oli joku krooninen ihotautikin mitä tupakointi lieventää

>Silti aika hauskaa että sairaalassa kuulee terveydenhoidon ammattilaiselta että myrkytä itsesi.
no sitähän ne tekee joka vitun paikassa ::::::D mee käymää vaikka kallonkutistajalla nii ne on tunkemassa sulle kouraa xanoreita ja muuta paskaa instana ellet käytä KOVIA VITUN HUUMEITA NIINKU KANNABIS!!!.
>ilmeeni ku oon kertonu sieni tripeistä ja polttelusta ihan np np ja lekurilla ei ees oo asian kans valittamista
Niillä on se tietty paska mitä ne vaan ei saa "hyväksyä" tai suositella missään nimessä.
Mut hei lääkkeet! ota noi hei!
>en oo ikinä ollu niin vitun kujalla ku sen lääkityksen aikana.

:DDDDDD

How are you Vlad? Been impaling kebabs lately?

Oot vissiin se amiksen feilannut venflaxin-jäbä? Vaikutat kyl vieläkin olevan vähän kujalla jtp.

Oo hiljaa

Joo, ehkä semisti.
Vittuako tässä valehtelemaan? Silti tuntuu että jengi on ihan vitun paketissa jopa muhun verrattuna.
Esim nuita ripuleita en menis ton jälkee myymää kellekkää.
Oon aika monesti kuullu noi baja mantrat ja jauhot menee kaikilla suuhun siinä vaiheessa kun omia kokemuksia koko rehusta ei löydy.
Pitää vaan päästä pätemään terveydenhuollon ammattilaisena.
t. olin iha vitun kujalla jo ennen sitä dänkin polttoa että tunge ne porttiteoriat sun muut moralisoinnit vaikka vittuus.

Se tunne kun sperma syöksyy suoleeni

...

Ei oo kukaan ees maininnu dänkkiä, ite rupesit siitä meuhkaamaan.

>[keskustelua]
>LÄÄKKEET ON VITTU VITUN PERSEESTÄ MÄ VEDÄN GANJAA EI VAIKUTA YHTÄÄ MUN MIELENTERVEYTEEN
>aha

Kerroin vaan mitä terveydenhuollon ammattilaiset pelkää niin vitusti ja silti tunkee sulle pahempia myrkkyjä kouraan.
Kumpi on sun mielestä haitallisempaa?
>ottaa jokapäivä joku kapseli joka laittaa sun aivot niin vitun damageihin että oksat helvettiin? >vai polttaa sillon tällön paukut?

itehän sä siinä raivoot ku joku mainitsee ganjan.

No eihän tossa kysymyksessä ole hevon vittuakaan järkeä, täysin keinotekoinen vastakkainasettelu. MT-lääkkeet auttaa monia, väärä pilleri väärälle ihmiselle on mahdollinen katastrofi, se ei liity ganjaan yhtään mitenkään.

ah käsidesi appelsiinimehu on hyvää

pistäisköhän sitä tännään piriä hihaan vai oottaisko huomiseen ku täytyy ollas skarppina auton ratissa ja en oo nukkunu vuorokauteen

Ai vähän niinku kannabis?
Siinä vaan on se ero että sen dänkin polton voi lopettaa siltä ku tuntuu.

Ja muita negatiivisia viboja koko kukkakaalista ei oo tullu muuta ku hinta. Mut seki on vaa järjestely kysymys. Se on sitte eri asia jos sulla lanttu leviää jo sen mainitsemisesta XXDDD

oletko intissä

>Siinä vaan on se ero että sen dänkin polton voi lopettaa siltä ku tuntuu.

Nii sul tuli paha olo kun lopetit masennuslääkkeen cold turkey? No miksi et porrastanut alaspäin? Toisin kuin kipulääkkeisin tai viinaan, siihen ei olis liittynyt mitään psykologista "himoa", vaan oisit yksinkertasesti välttänyt ne sähköiskut.

>No miksi et porrastanut alaspäin?
No näinhän mä just tein... Arvaa mikä jeesas oloihin? No se vitun kannabis, oli placeboa tai ei.

>Se on sitte eri asia jos sulla lanttu leviää jo sen mainitsemisesta XXDDD

Toit sen dänkin ite esille ja täysin ohi aiheen, kun sitten kommentoin tätä pientä ironiaa niin oot jo leimannut mut kannabiksen vastustajaksi.

Puhutaanko neekereistä? Miksi neekerit neekeröi?

Huom, ne ekat joita en ees muista lopetin seinään, ei ees pahat olot oikeestaan sillo.
Mut noi vitun venlafucksinit 40 asteen kuume ja hyvä etten pyöriny lattialla vaahtosuussa niinku taisin mainitakki.

>No näinhän mä just tein...

Viimeksi sä sanoit että lopetit sen ilman lääkärin neuvoja koska olit yhtenä päivänä unohtanut ottaa pillerin ja tajusit sen jatkuvan vaikutuksen. Jos oisit vaivautunut kertomaan sille lekurille että lopetat (vastaväitteistä huolimatta), niin olisit varmaan saanut vähän yksityiskohtaisemmat ohjeet tohon vieroitteluun.

Enkä yhtään ihmettele että kannabis auttoi tohon. Varmaan moni muukin psykoaktiivinen substanssi ois ollut hyödyksi, mutta ei tää silti muodosta mitään oleellista vertailua sen suhteen et kummalla on parempi hoitoennuste masennuksen hoidossa.

>Silti aika hauskaa että sairaalassa kuulee terveydenhoidon ammattilaiselta että myrkytä itsesi.
vastasin tohon, mitä ite oon asiasta mieltä, eiks se oo vähän niinku keskustelun pointti? komppasin sun ulinaa ja alat sitte vittuileen jostain kumman sperglord syystä kun mainitsen kannabiksen? en ymmärrä.

>mutta ei tää silti muodosta mitään oleellista vertailua sen suhteen et kummalla on parempi hoitoennuste masennuksen hoidossa.
no onko tän kyseisen rehun vaikutuksia täällä ees tutkittu/myönnetty?

Tässä tapauksessa se myrkky oli nikotiini, joka on about turvallisin asia mitä tupakasta löytyy. Huom, se lääkäri kehottanut polttamaan mitään.

>mee käymää vaikka kallonkutistajalla nii ne on tunkemassa sulle kouraa xanoreita ja muuta paskaa instana ellet käytä KOVIA VITUN HUUMEITA NIINKU KANNABIS!!!.

Xanoreita ei todellakaan enää "tungeta" kenellekkään, niin tiukaksi on linja bentsojen kanssa mennyt. Ja pitäis olla itsestäänselvyys et ne ei sovellu sekakäyttöön juuri minkään tavaran kanssa.

Puhuttiin myös somaattisesta oireilusta, ruoansulatuksesta, sä oot ite asioinut mielenterveyspuolella. Siinä on vissi ero et käyttääkö kannabista esim. hermosärkyihin vai ahdistusta lieventämään.

Mut tosiaan... mä nimenomaan sen jälkeen kerroin sille tantalle että lopetan noi paskat ja porrastin loppuun.
Siitä en eilen tainnu ees mainita että jätäppä nuo spekulointis helvettiin.

Ja jatkan vielä että eihän kannabis edes ole MYRKKY, joten se on siltäkin osaa epäoleellinen juttu tässä keskustelussa. Mutta joo, koska big pharmalla ei ole kiinnostusta tutkia asiaa, niin tästähän seuraa et kannabis parantaa masennuksen jne.

Koomisinta tässä on se, että oot alusta asti kuvitellut että jotenkin suutun kannabiksen mainitsemisesta tai että en itse käyttäisi sitä. Olen ainoastaan kommentoinut täysin puolivillaisia väitteitä sen yhteydestä lääkärien kantoihin tai mielenterveyshoitoon.

nyt lähen lounaalle, moro

Terveydenhuollon ammattilaiset on käyny ihan samat koulut ja paskat lukemassa suurin osa, toistaa niitä huumesota mantroja vaikka maailma on muuttunut aika vitusti siitä ajasta. Suurin osa ei osaa edes kouluttautua uudelleen tai kehittää ammattitaitoaan kun on jo työ ja paperit kourassa ja aina voi vaan päteä olevansa joku ammattilainen.
Se on sitte eriasia mihin paskaan erikoistuu.
Pointti oli lähinnä se että ne ei aina oo oikeessa koska eivät välttämättä viitsi opiskella uutta tietoa.
>mulle nimenomaan niitä vitun xanoreita oltiin tunkemassa ennenku kysyivät että käytänkö muita huumeita ku alkomahooli, koska sehän on laillista.

Eihän kukaan oikeesti suutu internetissä jossain vitun laudalla? Luulin että tää on ihan päivänselvä juttu.

+ puhut ittes aika vitusti pussiin koska oletit ite että oisin jotenki suuttunu kun "meuhkaan".
Mä vaan ilmasen itteeni näin, voit toki luulla että se on jotain raivoa. Et en sitte tiiä kuin paketissa ite oot.

NEEKERI

PERTTIEN TAISTO

Oispa

Itsekuri

ryyppäsin eilen aika rajusti
heräsin tänään oksentamaan ja oon siltikin vitun jurrissa

lukioyde

>stk et saanut yhtään ydeä lukiossa

Ostin taas menthol tupakkaa. Kohta varmaan alan postaa tänne animekuvia ja/tai homoturria.

>stk tytyt on jopa osottanu mielenkiintoa mutta et oo ite tehny mitään
ja nyt oon läski vanha paska joka ei oo ikinä saanu...

Postaan töistä

Menkää vittu töihin

Meen torstaina työkykyarviointiin tjsp. Kävin kävelee sinne mestaan tossa aamulla kattoakseni reitin ja siellä on ihan HIRVEE ylämäki. Tälleen maatuneena nyyminä otti oikeasti voimille kävellä sinne.

onksul kännys/työkoneel oikeesti tollasia kuvia?

Tiiäks mikä sun ongelma oikeesti on?
Sä vittu ajattelet sitä matkaa ja ylämäkeä jatkuvasti, jopa pakonomaisesti?
Ymmärrän et oot uupunu mut sun pitäs oikeesti vaan laittaa töppöstä toisen eteen ja miettiä ihan jotain muuta.
t. tohtori sykerö
lasku tulee postissa

Vittu torstaina kirjottelee soppari ja maanantaista paskaduuni alkaa
Ei vitun vittu kiinnosta taas tehä sitä paskaa mutta saampa sentäs sitä rahnaa

sossustakin saa rahnaa
päälle tonni kuussa

>lasku tulee postissa
Ok, kiitos vinkeistä.

Mä saan enemmän tosta paskasta ja mulla on säästötili missä on muutama tonni nii en saa sossusta mitään

Onhan toi ihan kiva mut ite ainaki tykkään kun pystyy elää vähän leveämmin.

T. Eri

>säästötili
Eiks noissa oo korot aikalailla 0%?

nosta käteiseksi niin saat rahnaa
tai sit tilin panamaan niinku meiän ministereillä

Nojoo siinä oli aika paska korko, kasvaa parissa vuodessa parilla sadalla ehkä. Mutta en pääse käsiksi siihen millään ennen kun se määräaika on ohi.

Mua on pierettäny 4 päivää ja ostin töihin lounaaksi kaasupullia. En ole viisas mies.

Se on sitte IP lasku.
Näin vinkkinä.

>ilmeeni kun herään 12 tunnin jälkeen vieläkin jurrissa oksentamaan
Jaa. Darra tulee olemaan varmaan aika hurja.

no kanttiko ryypätä?

Ryyppääminen aina kannattaa mut kapula ei oo kiva

Meikän hinta/laatusuhde mittari näyttää kyl aika 0 lukemia.

Olin viikon selvinpäin niin aattelin juhlistaa sitä ryyppämällä.

En tienny että toleranssit ois laskenu noin paljon.