/mämmi/

Kipu kuolee huutamalla
alastomana lattialla

murr :3

tuplat

hehe apina neekeri

Vittu taas juhannus töissä

moi brassinyymi miten menee :33

vittu taas juhannus yksin

Miksi poistit kaikki videosi?

Oon pilkkiny koko päivän töissä, varmaan taas siinä kello kaheksalta illalla väsymys katoaa ja valvon kuukuvittuun asti

Vittu juhannuksen jälkeen töihin

Ootko sä neekeri, mulatto, natiivi vai mikä?

Eikö juhannus ollut jo pari kk sitten?

Ei mene. Se on pysähtynyt.

Äärimmäisen autismikohtauksen tulos.

Pohjoiseurooppalaisen näköinen. En troollaa.

Mulle käy koko viidakko kiitos.

Vähän vajaa 12 kk sitten.

>yritetty
>ei toiminut

TSILE TYTY

>Pohjoiseurooppalaisen näköinen.
En ihan usko. Espanjalaiseks ehkä, mutten Pohjoismaalaseksi. Minkä väriset silmät ja hiukset? Entäs kehon karvat?

Pile tyssy

joku kysy edelisessä langassa sitä kalorivajetta 40kiloa pudottaneelle. en tiedä kun en laskenut silloin kaloreita vaan söin 3 pakettia 300g kanaa päivässä enkä mitään muuta ja join vetää 6kk ajan. 9kk jälkeen opin ruoan arvot, mikrot makrot ja kalorit summuut. söin sen 6kk aikana noin 1000-1200kcal /pvä. join viikonloppuisin

kuva liittyy

Tää on mun ikioma saari, tänne ei muut saa tulla

>söin sen 6kk aikana noin 1000-1200kcal /pvä
Ootko tyttö vai pieni mies?

missä on /balt/ ja kaksiulotteinen piirrustus?

Kuka on kuvan komea herrasmies?

Mullakin on saari, muttei ikioma. Täällä asuu muita, mutta ketään ei oo näkyny nyt viikkoon.

>Espanjalaiseks ehkä
Brasilialla ei ole mitään yhteyksiä espanjaan.

>Minkä väriset silmät ja hiukset
Vihreet ja vaaleat

>Entäs kehon karvat?
Karvat harvat.

kuka kuka

Lankaan postaava apina.

alkupaino oli 116,5kg ja oon 187,5 pitkä.
voin sanoa kyllä et ne vihlovat päänsäryt ja nälkäkohtaukset oli herkkujen herkkua. tunsin olevani elossa pitkästä aikaa

tykkääks toi kisu uida

>stk itse oon 64 kg / 171cm

älkää te muut läskikasat lähtekö näin aggressiivisesti dieettaamaan, aivan järjetöntä touhua

eikös brassien pitänyt olla neekereitä?

>Brasilialla ei ole mitään yhteyksiä espanjaan.
Portugaliin, sitten. Eikös? Samaa väkeähän ne on.

On kyllä niin matalat kalorit, että huhhuh. Tekee jo hallaa terveydelle tuo.

jos yhtään lohduttaa niin jos teet ton kalorinlaskennan ja treenaat hieman niin pakkaat päälles lihasta (näkyvää) suhteellisen jäätävää tahtia.
oon tää idiootti joka pudotti. joo tosiaan älkää tehkö samanlailla, tuli mukana melkein huippauskohtauksia,vihlovaa päänsärkyä joka päivä jne. laskekaa ne kalorit, opetelkaa makrot ihan vähintään ja välttäkää sokeripaskaa ja pizzaa yms. juokaa vitusti vettä

Riippuu paikasta. Brasilia on jättimäinen mantereen kokoinen alue.

Kuvani edellä.

>jos yhtään lohduttaa niin jos teet ton kalorinlaskennan ja treenaat hieman niin pakkaat päälles lihasta (näkyvää) suhteellisen jäätävää tahtia.
Tämä. Läski alottelija kun lähtee salille, niin lihas kasvaa aivan helvetinmoista vauhtia, jota varten pitääkin sitten jatkossa alkaa pistää steroidiä pyllynposkeen.

Keskieurooppalaiselta sinä mielestäni enemmän näytät.

Päätin olla juomatta tänään. Mitä vittua sitä sit tekis?

Arvelusi täsmää geeneihini.

>horkkaa
etkai ole tosissasi.

Mistäs päin on sukupuun juuret?

urheile

Ruvetkaa perkeleet karppaamaan jos paino pitää saaha alas. Perusdieetillä ne vähäisetkin lihakset häviää ennen kuin läski vaikka kuinka repisit rautaa salilla.

Italiasta ja Saksasta.

>etkai ole tosissasi.
Miten niin? Ei lihasmassa lopulta enää kasva sitä samaa tahtia kuin alottaessa. Steroidit auttaa siihen. Aloittelija voi oikeasti kasvattaa massaa laihduttaessakin, jonkin aikaa.

liian selvä baitti, painu vittuun

Karppaamistahan se sinänsä on jos syöt paljon proteiinejä ja mahdollisimman vähän hiilareita, eikös? Helpompaahan se noin on. Jätät leivät ja muut sellaset hiilarit pois, syöt kasviksia ja proteiinia. Pysyt kylläsenä pidempään ja edistää lihasten säilymistä / kasvua.

miksi vitussa sen tarvisi kasvaa ylimääräisen verran? ei nää tyypit tuu koskaan kisaamaan (joka on ainut syy horkata). ne haluaa vaan normoille hyvät lihakset ja rasvaa pois. siihen mitään persepiikkejä käytetä

Meen juhannuksena ekaa kertaa tänä vuonna ryyppäämään, nään vanhoja kavereita jotka on hirveitä räppipäitä joilla on compton lippikset ja muuta räppikamaa. En ite kuuntele oikein muuta kun animemusaa niin oon nyt tässä luukuttanu räppiä että en ois ihan ulkopuolinen niitten jutuille ja musalle. Tein playlistin mikä on täynnä Adi L Haslaa ja Aitoo Mäkkii ja pari Cheekin ja Elastisen biisiä. Varmaan pitäs vielä laittaa muutama Nikke Ankaran tai Mikael Gabrielin kappale mukaan? Mitä ootte mieltä? En haluu nolata itteeni..

lol

Nolasit jo

Enhän minä steroidien käyttöä kannustanutkaan. Totesin vaan, että jatkossa ei lihakset enää sitten kasvakkaan niin nopeasti ja tehokkaasti ilman huijausta. Kannattaa ottaa se hyöty niistä alkuajoista irti.

Pistät tuutin täydeltä Hectoria ja Popedaa.

Tajusin just ettei fiksuja ihmisiä ole, on vain tyhmiä ja tyhmämpiä

Ei ne oo kavereita jos sun pitää noin paljon esittää niille

Ja sitten oot sää joka on tyhmin.

>tyhmämpiä

ihmetyttää että ironiaako

jaajaa no sitten, ymmärsin väärin. joo tottakai kaikki luurangot läskit ja laihaläskit kun treenaatte alussa ja teitä ei voima kiinnosta vaan haluatte isot lihakset vaan niin tehkää kevyellä painolla pitkää sarjaa hitaalla liikkellä ja lihaksjännitys koko sarjanläpi. lukkoon ei lyödä jos kokoa halutaan.

oispa söpö autistinen apina poju yde

sellaset mutut sielä :D

mistä niitö viilipönttöjä oikeen saa

Tai sitten noudatat ihan normaalin tasaista ruokavaliota ja syöt muutama sata kilokaloria vähemmän päivässä.

Oon ruma ja karvainen mörökölli.

totta se kuitenkin on

Tuolla tavalla läskisami laihduttaa vielä vuosikymmenenkin päästä.

Ei täältä ainakaan

>vuosikymmenen
No millä vitulla? Vai pitäisko läskisamin vetää jollain -1200kcal seteillä? Todella terveellistä jne.

dsile mömmy

Karpilla lähtee läski nopeasti eikä tartte edes mahdottoman alas tiputtaa kalorisaantia.

Onhan se vielä tuossa vaiheessa. Kunnon läskisami, niin -1200kcal ei edes mene BMR:än alle.

Onko jotain suomiräppiä, joka ei olisi sosiopaattien muminaa siitä miten yhteiskunta on kohdellut heitä väärin?

Voisitte läskit vaan tappaa ittenne jtp
Tai eikö köysi kestä?

Paleface? Viherhipin näkökulmaa yhteiskunnasta, tosin, eli valittaa enemmän muiden kohtelusta.

Vil dere bli med i nåværande Sverigetråden, arvoiset nyymit? Tulkaa og utov svenska.

Oletko opiskellut paljonkin toista kotimaista?

jag

jag är bög

JAG HETER HOMO PETER
TITTA PO MEG

Tulkaa moikkamaan :D Svenska er bra.

Opiskelin ruotsia alussa mutta siirryin norskaan pian sen jälkeen. Norja on jännempää kuin bögruotsi.

Lähdettä?

ite laihdutin sellaset 15kg helposti karpilla

>Norja on jännempää kuin bögruotsi.
Sama vitun kieli

Pistin purkkihernekeittoon purkkinötköttiä. Ai mitä luksusta.

Damn finnish is such a weird language lads I wish I could speak it

syön herneitä

Ja tämäkö nyt todistaa sen, että karppaaminen toimii painonpudotuksessa tehokkaammin kuin tasapuolinen ruokavalio samalla kalorivajauksella?

Joo mutta norjan aakkoset ovat jännemmät.

Etkä halua.

Unohdin laittaa perään t. eri

>Tulkaa moikkamaan :D Svenska er bra.
No hyi vittu en varmasti tule. Hurrilanka varmaan paskinta tällä paskalla laudalla

Ei. Mutta onhan siitä paljon tieteellistä näyttöä. Googleta vaikka.

tortilaaa

>Googleta vaikka.
aha

Eevil Stöö

>takkulaiset juhlii viikonloppusta poliisisurmaa
jaah

>ilmeeni kun sorruin ostamaan pullon leijonaa

Laita linkkii

soossia?

Toi on mulle se 15v kännien nostalgiahuipentuma

Moro, Morocco!

Tahdon