Sverigetråden

>dkn em är över

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7YndNtoidJ4
youtube.com/watch?v=AZvH3wl9xho
youtube.com/watch?v=A6hRImAkul4
youtube.com/watch?v=9sOeDI2YuMs
youtube.com/watch?v=dYxuRu5TtTg
twitter.com/NSFWRedditVideo

/brit/

Fy fan vad glad jag blir att sportcuckarnas event är över, slippar man er i 4 år till, hipp hurra!

Va det är det väl inte? Vi har ju Belgien imorgon?

ingen bryr sig Sup Forumsottloska

>antyder att Sverige kommer slå Belgien imorgon
OS börjar snart.

ombrevar då jag tycker det är intressant ämne.

det svåra med släktforskning är att när man kommer ner på 1700-talet (1800-talet med för den delen men lättare att särskilja då) så byts efternamnen mer frekvent. Blir även svårt då namnen blir vanligare och svårare att säkerställa informationen.

Bryr sig nog tillräckligt för att det sku klia i triggerfingret favä.

På vilken nivå ligger ni?

Kan vi väl göra. Konstigare grejer har väl hänt i sport-historien?

Jävlar vilken paj som dök upp i mina rekommendationer.

youtube.com/watch?v=7YndNtoidJ4

Visst är det skoj. Jag började fiska bland de med lite ovanligare namn. En Schenfelt, en släkt soldater under stormaktstiden, ledde mig in på adeln. De förvirrade mig rätt hårt först för de var stundom incestuösa.

what did she mean by this?

hardcore + reporting yourself från fallen

Fy fan real nigga hours förtjänar inte att vara så lågt ner

she accepts manlets that are at least 180 cm tall

fast jo

Hon föredrar män över 1 meter och 80 centimeter.
Inga manskultingar, med andra ord.

Fast nej, det är bokstavligen memelord nivå

>en släkt soldater under stormaktstiden, ledde mig in på adeln
ja är riktigt intressant, men viktigt att inte tappa bort sig i vimlet av släktingar.

Ibland kan man sitta i flera timmar, för att sedan inte förstå vad man gjort för man inte har sparat all information man behövde. Då är det bara att börja leta igen.

Vilket verktyg använder du?

hur använder man gnuplot

Clara är en riktig superpaj, ja. Synd att hon tatuerade sig på armen och började klippa håret så kort bara.

den konstiga killen

Förtjänar att va på konstiga killen nivå. Mina jagjag herre vänner har ingen aning om vad riktiga negertimmar är. Banebrevning borde va på konstiga killen nivå också

vad ska du plotta?

Upptäckte även att hon har en rätt murken umgängeskrets.

>dkn man bokstavligen är rent skräp genetiskt

HUR ÖVERLEVDE MINA GENER SÅ LÄNGE?

JAG FATTAR INTE

>donken ingen keyyo + clara + jag trekant

berätta mer

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

hur snabbt jag kör vid olika tidpunkter (sparar hastighet varje 30 sek)

Min initiala bedömning är att hon verkar schysst trots att hon verkar vara så känd. Främst för att hon har en lurvig katte och jag gillar katter.

>han har inte sett Bens pizza video
youtube.com/watch?v=AZvH3wl9xho

Bland annat detta avskräde.

youtube.com/watch?v=A6hRImAkul4

SVARA HORUNGAR

Min morbror fick mycket grejer i utbyte mot en spelning han gjorde för en släktforskarförening. Jag har helt enkelt tagit de uppgifter jag har och försökt komplettera dem, oftast har de varit kompletta. Undantaget är denna Schenfelt vars namn jag helt enkelt googlade och hittade på Geni. Kom då direkt in på adelsdoningarna och följde dem helt enkelt på Geni. Googlade rätt ofta för att se om de är omskrivna någonstans. Jag är även del i släkten Ryssnäs som forskat om sig själva sedan längre tillbaka, vilket ger mig den sidan. Farmors far gjorde också ett träd.

Läs bipacksedeln. I princip omöligt att ta ut en karta utan att den är ivägen.

hastighet= [dataset med dina hastigheter]
tid = 0: 0.5 :sluttid (dimension: minut, stegrar med 0.5 minuter)

plot data using tid

borde vara något sådant

läs deras dokumentation annars

tankeväckande

är det möjligen autism?

youtube.com/watch?v=9sOeDI2YuMs

Lägg in datat i octave och kör plot-kommando och "print". Fast det hjälper väl främst om du vill kunna göra mer avancerade grejer senare och är bekväm med matlab eller octave.

youtube.com/watch?v=dYxuRu5TtTg

>dkn Hahne inte tog över SD

Han hade utformat partiet enligt samma modell som FN, AFD och FPÖ gör. Inte bara suttit i riksdagen och rullat tummarna som idioterna i styrelsen gör nu utan ordnat demonstrationer och tal, tagit kontakt med organisationer som Pegida, folkets demonstration och SoO för att skapa en folkrörelse, slitit för att höja partiets anseende utan att cucka ner sig. Lockat överklassen till att öppet stödja SD för att inge förtroende.

Istället så har vi Expo-Matte och Bieler som slåss mot raaaasiiism. Hur gick det såhär illa?

Det är den enda personen jag någonsin sett som får mig att må illa. Man bara märker på hur hon är och ser ut att allt hon gör är för att få uppmärksamhet.

Låter ändå som du har mycket information kring ditt släktträd. Kan vara värt mycket i framtiden när din ev barn frågar efter det.

Jag själv har dålig kontakt med min släkt så gör det mesta på egen hand, vet att min farfar släktforskade en del men han finns inte kvar bland oss längre.

Oj wow. Vet inte vad jag ska säga. Snygg Björn twist han fick till där.

hur ska datasettet vara formaterat?
ser just nu ut så här
`71 01:12:30\n`
där 71 är hastighet i km/h, 01:12:30 är tiden passerat sedan timern startat

Hur får jag en söt, rak kattpv?

Haha, något är fel iallafall.

Känns som att hon spelar en roll, som att hon står på en scen.

vad i helvete är det jag tittar på

>Hur gick det såhär illa?
Det är väl vad man egentligen kan förvänta sig av ett parti som är så toppstyrt. De tappade många talanger när de uteslöt SDU där.

HAR DU PROBLEM MED MENS ELLER DIN ÄCKLIGA JÄVLA TRANSFOB?!

Ska sova gott ikväll

Hur känns det att chatta med en sötpaj?

>Känns som att hon spelar en roll, som att hon står på en scen.
Jo, lite så. Jag kan tänka mig att hon (likt de flesta av oss) inte vara helt säkra på vem man var.

Särskilt då hon bara är 18 år. Jag blir förvånad om hon INTE är väldigt, väldigt annorlunda om några år.

SNSD om du ska skitbreva såhär kan du inte åtminstone välja h1a brudar?

>hena brudar

Kasselstrand var baserad. Är hans podcast värd att lyssna på?

VAD
ÄR
DETTA
?

ja

t. expert

I am offended by this.

Man kan ju hoppas. Tänkte inte på att hon bara var 18, vill inte tänka på hur jag själv var i den åldern.

Men man undrar ju vad föräldrarna pysslar med.

det där är en av de hetaste bruden jag sett

she only accepts niggers with 18cm+ dicks

>Men man undrar ju vad föräldrarna pysslar med.
Det är väl deras uppmärksamhet hon mest vill ha säkert

Kanske

Aj. Du kan iallafall skryta med att du limmade ihop hela skiten när du är klar. Jag ska på en stor släktträff i juli, det fick jag reda på idag. Fy fan vad de kommer bli förvånade.

...

>dkn sitter på pub och hatar vartenda sekund
Vad fan är det normisar tycker som är så jävla roligt med detta? Vill bara hem och läsa favä

det ser rätt ut.

plot "datafilens namn" using 2:1 with lines

2:1 betyder kolumn 2 (tiden) mot kolumn 1 (hastigheten)


ditt problem nu blir tidskolumnen. du måste konvertera om den till timmar i decimalform dvs 01:12:30 = 1.2083 timmar

Det kan man ju se på henne.

PK, Älskar invandring, röstar på MP/V, tycker "rasister" är värre än ISIS, skäms ej för att legat med negrer, har skitjobbiga feminazi/cuckkillar/blatte kompisar. Spelar ingen roll hur snygg en tjej är med såna usla värderingar, det gör henne till en 0/10 i min bok.

Förresten, raggar folk IVL fortfarande?

Klarar inte av höga volymer utan att få flashbacks pga min PTSD så jag tackar gud för att det finns appar till för att hitta knull

Någon annan som blivit väldigt misantropisk sedan terminen slutade? Lyckades inte hitta något sommarjobb; förutom att läsa så går jag fram och tillbaka i lägenheten i undran om vad fan jag skall ta mig till.

Det är ju asmysigt att sitta och prata och lära känna sin dejt man bjudit ut på pubben medan man är lite lullig i huvudet. Gärna att stället har lite utemöbler med filtar och värmelampor på också.

vet den känslan

dags för dig att börja med ett eget projekt

>oironiskt vara nbög

>Har PTSD

>nbög

Haha aa

wtf I'm pro brexit now

>posting with mom
>posting from crib
>imaginary shitposting
>post-ironic usage of obscure boards
>inverted memes

är väl alltid något. Roligt att man hittat "släkt" som lever idag som är t.ex morfars morfars far, vars den far hade en son som sedan går ner och bor i samma stad som mig.
Om du förstår vad jag menar.

Är väl inte direkt släkt men ändå.

>Fy fan vad de kommer bli förvånade
vad de om den forskningen du har?

Jag vet den känslan broder. Det är fan hemskt, vet inte vad man ska göra alls. Jag sitter bara inne just nu.

>>imaginary shitposting


Vad är problemet med detta? Jag kan sitta i skolan och tänka ut skitbrev, använder mig av vissa iofs men inte alla

Har du något förslag? Vad gjorde du för att få bukt på ledan?

>

...

Ä-är detta en man?

Jag ser fortfarande lite ljus i horisonten.
Har ni gjort något speciellt på årets längsta ljusaste dag?

Vad lyssnar hon efter?

>appar för att hitta knull
Du är nbög

>hon

Ganska trevligt att snacka skit med ladsen över ett par öl och en shot favä.

Gissade på ansiktet och tyckte det kunde vara en hon. Skulle fällt mig iaf.

>ladsen
var god lämna

hur bär man sig åt för att inte tvångsmässigt gräddpaja en flickvän som denna varje gång man träffas?

De vet i stort sett ingenting. Jag tror inte de anar något anmärkningsvärt i vilket fall. Jag tror inte ens de visste att Schenfeltarna var karoliner.

?

Var ute på en kvällspromenad.

Har du något planer? Jag tänkte fortsätta studera över sommaren, och har lyckats någorlunda väl med det hittills. Problemet är att det inte fyller ut dagarna tillräckligt, det har blivit slentrian redan efter 3 veckor.

Man försvenskar alla ord i sverigetråden. Lads som ju är brittisk engelska blir till grabbar osv.

får en verkligen att tänka

du kan lämna imo desu baka senpai lad

>IC kommer in i tråden