Sverigetråden 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lEc1b9tGsNI
en.wikipedia.org/wiki/Liquorice_(confectionery)
lt.wikipedia.org/wiki/Lakrica
psych.nyu.edu/gollwitzer/09_Gollwitzer_Sheeran_Seifert_Michalski_When_Intentions_.pdf
youtube.com/watch?v=qXcK5L9dVYA
youtube.com/watch?v=LfhyUn_ezqw
twitter.com/NSFWRedditImage

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

först för loli = peddo

>ETHNIC SWEDES

Kittla mig på magen onii-chan :3

ursäkta, men är det här 2dupplagan?

ja men då har jag kommit rätt, tack!

Hon kan säkert nypa av kuken med musklerna om man skulle få för sig att överraska med analsex. Det är ganska sexigt!

>falla av

Hur blir man religiös om man inte tror? Alla religiösa jag träffat är lyckliga, snälla och hemma i sig själva.

What is a "Finsk lakrids sod" and why does it taste like medicine?

...

>youtube.com/watch?v=lEc1b9tGsNI

>SVERIGES
>TELEVISION

Dom är mest lyckliga därför att deras religion ger dom ett mentalt skyddsnät som viskar till dom att allting kommer att ordna sig.

That's some danish candy and it's made out of laktris
en.wikipedia.org/wiki/Liquorice_(confectionery)

illusionen av att kämpa för något gott

finnish licorice

Jag känner mig motiverad för att få saker gjorda idag. Jag vill göra något åt min vikt och bli lite mer hälsosam.
Jag fixade ett schema till mig själv som jag tänker följa. Planen är att nästan helt hållet avskaffa godis och onyttig mat, plus att få motion och träna kroppen varje dag.
Brevar det här bara för att jag kommer vara mer övertygad att gå igenom med planen om jag berättar det för någon annan.

jag vet, min fråga är: hur kan jag inte-veta detta och uppleva deras lycka

Dis mai friendu
lt.wikipedia.org/wiki/Lakrica
Also labas :)

Jag kommer hålla dig till dit ord. Om du brevar om chips, godis, läsk eller pizza efter detta så åker du på en snyting.

Tack. Gör det, snälla.

>*BRRRRRRAAPPPPPPP*

JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK

KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅTT MER

Du kan alltid pröva att leva en lögn som sakta sliter sönder din interna värdighet och leder till förtvivlan.

Bli stormbög.

Jag önskar att vi kunde få lite 35 gradig värme.

Ja du user, att vara snäll och trevlig kan man väl ändå vara oavsett om man är religiös på någo vänster tycker du inte? Vad menar du med hemma i sig själva?

bränn dig själv på ett kors så blir du varm

jag önskar vi kunde få minus 20 grader kyla, och en lång lång fimbulvinter så att all ohyra dör

Jag önskar att vi kunde få lite 37 gradiga kvinnor.

Detta

Släpp lös fenrisulven! Hell seger!

Fyfan vad älskar homocalle med urinballe. Han är det bästa.

Jag har fallit i nihilisfällan favä, de som är hemma "vet" att saker är viktiga och spelar roll. Vill gärna ha mening men det är lite svårt när det vetenskapen säger att universum är i bästa fall slumpmässigt och i värsta fall helt deterministiskt. Varför föddes jag inte i en kristen familj som lurar mig sedan barnsben? ;_;

Nä, kylan är den bästa anledningen att överge Sverige.

Nihilism är bara ren logik. Grattis, du har sett bortom ideologier, religioner, hjärnspöken och annat trams som egentligen inte har någon mening i det stora hela

>Brevar det här bara för att jag kommer vara mer övertygad att gå igenom med planen om jag berättar det för någon annan.

Dålig idé.

psych.nyu.edu/gollwitzer/09_Gollwitzer_Sheeran_Seifert_Michalski_When_Intentions_.pdf

Finns det några Civbögar i tråden?

Vilket av spelen är bra att börja med för någon som aldrig spelat civspelen förut?

>Grattis
Jag lever hellre ett lyckligt liv med hjärnspöken

Civ 5 med alla expansioner och tillägg.

>90 procent av alla flyktingar och migranter som kommer till EU tar hjälp av människosmugglare som oftast ingår i kriminella nätverk. Den siffran väntas växa i takt med att kontrollerna längs med landsgränserna ökar, säger Interpol.

Varför? Nu är du fri att på riktigt göra vad du vill eftersom ingenting spelar någon roll. Sen kanske vetskapen om att allt egentligen är meningslöst håller dig tillbaka och får dig att sluta försöka, men friheten finns ändå där

>ingenting spelar någon roll.
Nämen va bra

är det lätt att få vikariat som grundskole/gymnasielärare om man läser en ingenjörsutbildning?

>Nu är du fri att på riktigt göra vad du vill eftersom ingenting spelar någon roll
70-talet ringde mann1, det är till dig

Jag är deltids nihilist själv och jag hatar att jag är för cynisk för att tro på någonting. Så jag har börjat slå om till att dyrka tanken på att mänsklighetens potential att ta över kosmos, förinta alla motstånd och att sedan för evigt existera i elektronisk form med förtvivlan att vi har nått alla gränser.

>läser ingenjör
>vill bli lärare åt nyanlända flykting 35-åringar i mellanstadiet

user jag.. ..

Mänskligheten går mot sitt slut och du vet det innerst inne. Sluta försöka lura dig själv

Består Sveriges skolor bara av afghaner nu alltså?

...

Ja

endast Bromma och Saltstjö-Boo är skonat*

*tills vidare

youtube.com/watch?v=qXcK5L9dVYA
Så många tyskar som offrade sig
var det värt det?

Förintelse och skapelse går hand i hand. Jag har lärt mig att se möjligheter i att se allting man bry sig om dö. Det är en ny början och du har valet att förtvina eller att våga leva.

Tyskland var alltid ett jagjagland.

Fan det här är ju bättre än nasheeds tom. Breva mer user.

>dkn den goda sidan förlorade

Fick just lite av den motionen jag snackade om.
Känns "bra" att bränna av iallafall några kalorier, men å andra sidan så känns det som jag ska spy.
Ska göra några mindre övningar senare när mina ben inte känns som de ska ge upp vilken sekund som helst.

>se allting man bry sig om dö.

jvdk

t. 33 årig autist som ser sin mor bli sjukare och sjukare pga ålder, snart är det min tur

Vilken sorts motion?

youtube.com/watch?v=LfhyUn_ezqw

Det spelar ingen roll. Allt som skapas kommer att dö och glömmas bort

>dkn har ett paket som väntas vara framme på måndag
>mitt pass som jag brukar hämta det med har antagligen gått ut

Vad för något kan man använda som ID? Har inget körkort eller ID-kort. K-kan man inte använda bankkort eller något?

>dkn den goda sidan vann idag

alltid något

Gick 5 minuter, joggade 2 minuter, gick 5 minuter till.

Då får du hitta något som ger dit liv mer mening.

Varför inte hela bilden favä? Ser inte magen ju.

som?

jag är en arbetslös 33årig oskulds-neet

Kvarlevorna från en annan era lyckades påverka morgondagens politik lite grann. Det var ingen större sege då framtiden är precis lika kolsvart som tidigare och dagens generationer är precis lika förlorade och dömda

>allt som finns växer för att sedan dö
vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

svexit och att kunna gå ut på stan utan dindus ?

Använd bara ditt pass. Förhoppningsvis så bryr sig inte personalen om att kolla om det är utgånget, och om de ändå gör det så kanske de är medgörliga och väljer att inte bry sig

Milenniebarn var ett misstag.

2 år efter din död kommer folk sluta ta upp dig i sina vardagliga konversationer

10 år efter din död kommer folk sluta nämna dig överhuvudtaget, som om du aldrig ens hade existerat

100 år efter din död kommer alla som någonsin visste vem du var också vara döda

Det finns ingen jävla mening

Alla som någonsin har känt dig, träffat dig eller ens sett dig kommer vara döda om 100 år. Du är helt irrelevant precis som alla andra människor

On du ligger på noll så kan du alltid gå pluss.

du ska hämta ut paket, inte äntra nordkorea, vem bryr sig?

fråga personalen det om det händer något, och hälsa från mig

allt detta beror på den statliga indoktrineringen som sker redan på lågstadienivå under skoltid

>ätit midsommatmat
>skitfull
>vill inte somna "tom mage" och vara döbakis imorrn
>kan inte äta mer, spricker

vad kan jag dricka som lindrar bakfyllan __förutom__ kranvatten? yoghurt?

Gå till utlämningsstället, var trevlig, intala dig själv att "SÅ KLART KAN JAG HÄMTA PAKETET, DET ÄR JU MITT" och se till att du hämtar ut från en kvinna. De är mycket mindre anala om sånt där, vissa gubbar har är paragrafryttare fast det är uppenbart att paketet är till dig.
t. erfaren i att hämta paket utan att ens ha ett leg

Vad tror ni egentligen kommer att ske på grund av Brexit?

Verkar finnas mansbarn från Sup Forums både på Sup Forums och i Sverigetråden som tror att västvärlden kommer bli vit igen, top kek. Kommer bara komma in ännu mer pakistanier när polackerna skickas hem.

>dkn avtändningen från igår börjar släppa
varför i helvete bjuder människor mig på knark? vet inte ens vilka pulver jag sniffade, ett brunt och ett vitt

Inte särskilt mycket. Långsiktigt kommer det antagligen försvaga den vita delen av världen geopolitiskt sett, då förespråkarna för EU har helt rätt i att vi har en starkare förhandlingsposition när vi står bakom en enad front, på gott och ont.

Om det inte finns någon mening så kan du alltid hitta en egen mening, istället för att vänta på att meningen ska dyka upp av sig själv. Upptäckare blir ihågkomna, inte dom som sitter hemma med tummen i arslet och väntar på bättre tider.

Alla dina sociala väggar som du bygger är troligtvis dit eget fel och du är nog för nog för feg för att våga chansa. Om allting i dit liv är så fel och meningslöst, varför skulle det vara ett sämre alternativ att våga chansa på någonting främmande?

varför frågade du inte vad det var, din oansvariga jävel?

Tror inte mycket kommer hända heller. Men det är ju alltid kul med lite jagjagmagi. Sup Forums består till större delen av tonåringar är jag rädd för.

Litar på att människorna som bjöd inte vill ha ihjäl mig och var full favä

S W E X I T
W
E
X
I
T

N Ä R ?

du låter som mig när jag var yngre, din äckliga pundare

Nej, det beror på att dagens vita människor inte har en jävla gnutta rent blod kvar, och jag pratar inte bara om deras fysiska gener. Deras själar är icke-existerande. De sista vita människorna dog i det stora kriget. Kvar är bara själlösa aberrationer som aldrig borde ha legat på skapelsens städ. Dagens vita är inget annat än själlösa djur och de förtjänar att bli slaktade som djur

Inte ett jävla skit. Det är bara att se vilka det var som röstade för att lämna för att inse att INGET har förändrats. Det är en fin symbolisk grej men inte mer än så. Folkutbytet fortsätter och globalismen tågar vidare

Sup Forumskagrisen är i princip en höger versionen av sociala rättvisekrigare. Skiten går inte att respektera alls.

Wolodarski sprängd den knull ut

(((fostrande))) artiklar i huvudströmpressen om hur 52% av Storbrittannien är NMR-tier rasistnazistfascistmördare fr.o.m. nu

Varför beter ni er som ett gäng elitister?

d1a, vem fan tar Sup Forums på allvar?

kul ju

För att vi är Sveriges elit?

För att jag vet att jag är en miljon gånger bättre än resten av avskummet som besöker den här tråden, med några extremt sällsynta undantag

man behöver inte vara "vit" för att vara en europée favä

jag är undantaget favä, om ni undrare

>det beror på att dagens vita människor inte har en jävla gnutta rent blod kvar
>...

>1) dissar sig själv (antar att du är vit du med)
>2) Kalki stiger ned snart i olika former och sveper rent (din bild)

lite motsägande, eller att du räknar med att själv gå under

>antyder folk inte hittar tillbaka till Norden-Kalki och dyrkar henne för att på kollektiv nivå ta oss igenom pärsen och Gör Sverige Bra Igen

orka defaitism

Ok Abdullah

Precis, kolla bara på syd europa,