Sverigetråden - Tåhåupplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xbsEiaWm9cA
youtube.com/watch?v=GgISzVQVBvg
twitter.com/NSFWRedditGif

Mm det här funkar.
Här, ha en söt tåhåbild.

fast dags att sova favä

söta

youtube.com/watch?v=xbsEiaWm9cA

MAYDAY MAYDAY MAYDAY

o-okej

youtube.com/watch?v=GgISzVQVBvg

>alla dessa äckliga 2D grisar

>brevar 3D klockan 5:20 på morgonen
Men lägg av.

Har sommarlov och har vänt på dygnet, user-kun. Men jag ska försöka sova nu, så har kul med 2D. Om det nu ens är möjligt?

>dkn ingen 2d fv

>dkn ingen fejkNEET lillasyster

>dkn ingen tåhåfv

Sova 2-3 timmar eller dygna för att vända rätt på skiten?

Sova. Ska själv somna snart.

>ETHNIC SWEDES

i have no idea what you mean when you post this all the time

Hey kohai pls respond, do you like us or hate us?

>touhou
Har du intet lært?
Skal jeg BANKE noget fornuft ind i hovedet på dig?

Vad i helvete håller ni på med här?

Upp och gymma nu lads, ni är väl inte bakis?

>2hu

Varför skulle jag vara?

Hålla sig vaken?

>dkn när perfekt stekarväder idag

Ser ut att bli 4 timmar i solen idag för min del

>ångesten över att man använde facebook kvällen innan helt full

...

>man svenskor väljer hellre ett liv i förorten i en fuktig två med Hassan och deras fem ungar än ett liv med medelsvensson eller VVS Johan

>dkn tusentals svenskor blir mer och mer intresserade av Islam, arabiska, arabiska män, afghaner, afrikaner, de lär sig om deras kulturer och traditioner, de väljer bort svenska män och vita barn för invandrarna

>man svensken försvinner under en generation då svenskor endast parar med icke-svenskar

SNÄLLA ha sex

>på landet för att fira midsommar
>pajjen från byn är där
>snackar lite med henne
>efter en stund så börjar hon prata om islam
>berättar att hon har träffat någon på det lokala asylboendet som har lärt henne

>stort jävla hål i shortsen
>halva röven hänger fram
>använde dem hela dagen igår
helvete

sött ju

Pekka du har väl underkläder på dig när du går ut hoppas jag

...

jag till höger

Vad klar man är (eller känner sig vara iallafall) i huvudet när man är full.
Det är ju lite oroväckande egentligen.

baka user

*med svenska tjejer

så länge du får din kuk våt antar jag

God morgon tråden! Är det inte en underbar dag så säg? Hade ni en trevlig midsommar, mös ni för er själva eller var ni på någon social tillställning? Jag hoppas ni hade trevligt hur som helst

Nej allt med sommaren och göra kan bara dra åt helevete favä

Jag hade det dåligt, fick reda på min fv inte älskar mig mer och träffar en annan bakom min rygg.

S-söt du är

Åt massa god mat och jordgubbar men det slutade med att jag låg till kl 4 i sängen med ångest över att man knullat upp sitt liv så mycket att man inte kan rädda det

cuck shed

Men pluggar du inte?

...

Vad ska du med en kuksked till? Når du inte upp till känguruns stake när du suger av den?

Men det hindrar inte att mitt liv är totalt uppknullat

i dont speak cuck shed

Hur så? Du kommer bli klar i tid och kunna jobba. Finns ju andra som har inget och kan inte göra något åt saken.

Jävla fittfukten kan dra åt helvete

>klar
haha mm
>i tid
hehe aa
>jobba
wew laddie

Ännu en som fått ST SV

Varför skaffar du dig inte en stor stark man som tar hand om dig då?

hade ingen sill så jag åt calamari istället, hade ingen snaps så jag drack raki istället. Hade ingen midsommarstång så jag satte mig i båten

Det är du som pratar om kukskedar, austral-Jens. Vad använder ni dem till?

>dkn ingen spindelfv

Raki är nog vidrigaste brännvinet som finns.

>turkiet
??????

Vem här festade igår men ska till jobbet snart?

det är grisvidrigt. Allt som är gjort på anis smakar fan anus

Dricker hellre beska droppar

hej

Vad fan jag har inte sett SVT visa en enda person som är glad över Brexit. De visar bara folk i London som är deppiga

vad fan gör du i turkiet av alla ställen?

rader detta t. kirinoanon

för tjocc

pro-eu propaganda

Hur var midsommar igår?

Hur skaffar man en rik sockermamma

Det är rätt schysst här

Varför är Turkiet så förvånandsväckande?

Du är snygg,tränad och har en rätt stor där nere. Samt vill du bara spendera tid med henne.

Är du turk????????

Själv tycker jag sommaren är alldeles ljuvlig men det får ju var och en tycka vad de vill om.
Det var hemskt att höra user, jobbigt, men du ska se att tiden läker de såren också och en sådan underbar user som dig kommer finna en fin tös som älskar dig.
God mat hör till så det är fint, tvivlar starkt på att du behöver vara orolig, för att knulla upp livet bortom lösning behöver man fälla bra mycket längre än många i tråden verkar tro. T.ex. att dra ut en utbildning är inte så illa.
Nåja man får lösa det med vad som står till buds antar jag, men en båttur låter skönt.
Det var jättetrevligt favä, hade lite roliga lekar där vi bla. kastade vattenballonger och spelade lite brännboll innan vi åt en massa god mat.

Trevligt, grillade och spelade brädspel med ett gäng polare.

>Det var jättetrevligt favä, hade lite roliga lekar där vi bla. kastade vattenballonger och spelade lite brännboll innan vi åt en massa god mat.

Jävla hornbög, tala inte med mig eller min frus son igen

min fru

Ingen fara, ska undvika mänsklig kontakt så gott jag kan framöver och kanske få in någon "dkn ingen fv" också. Hjälper det om jag inte kände hälften av de som var närvarande?

mina sociala medier är proppfulla med rövsmärta från brexit
orkar inte läsa det favä

Låter topp mys
>spelade brädspel
Vad spelade ni? Låter som man skulle varit med där istället?

Jag vill ligga med huvudet i din frus knä medans hon hon smeker mig ömt favä.

>medans
>s
=_=

>inte bara äta en middag med föräldrarna för man måste för att sedan bara låsa in sig i pojkrummet
Topp nbög

Spelade coup och tanto cuore

>inte begära maten genom en springa i dörren efter att ha smsat morsan (det enda numret i telefonen) om det

Mobbas inte... behövs väl ändå mer än att fira midsommar med folk för att bli topp nbög?
Eller är det trippelamputerad kramlös oskuld med tre mentala sjukdomar och inkontinensbesvär som krävs för att inte vara nbög?

>han har föräldrar
nbögar ut

Starköl är ursvenskt

Svensk starköl är skit, det är som lättöl för omvärlden.

vad gör man när ens "egna" kvinnor inte vill ha en? blir så jävla jobbigt att lära sig ett annat språk, kultur osv för att hitta någon.

>de är fortfarande unga och har chansen att förändra sina liv

Alla under 30 lämna tråden nu.

jag är endast tjugoett och tro mig, livet går inte att förändra när man väl tappat greppet.

Tankar om IKOMAN?

Det ska tydligen bli årets finaste dag idag, riktigt soligt. Vad ska ni göra idag tråden?

Bara skit i kvinnor favä
A-alla under 25 kan dra
Du är bara barnet, du kan ändra ditt liv enkelt

Sitta inomhus tills hettan avtar framåt kvällen

om inte dina ens dina egna kvinnor vill ha dig vad får dig att tro att andra kvinnor vill? kanske dags att ge upp och inse att du helt enkelt inte är en så värst eftertraktad "man" vart du än går i världen?

IDK what y'all are saying, but Touhou Thread!
Check my dedication to /mai/ waifu

Verkligen? Tror inte det blir det här, men gårddagen var solig och skön. Om det blir riktigt fint väder ska jag nog passa på att göra mitt första strandbesök för året.

Your waifu is lucky to have you.