Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RXiJcFVds0E
youtube.com/watch?v=9gtuACQ9RMs
twitter.com/NSFWRedditVideo

>ETHNIC SWEDES

/r9k/

Please be my boyfriend

>Lithuanian autism

Grattis på födelsedagen N64!

Min favoritkonsol favä

Ny tråd!

Ska ner till affären och köpa lite mat.
Må gud slå ner mig från himmelen om jag köper någonting ohälsosamt.

>låren

TE

Jag hatar "konstnärliga" grodbilder favä

vad lyssnar ni till, grabbar?

user som bestämde sig för att äta mer hälsosamt?

Ja.

God eftermiddag, user.

Det är en tjej, en tjock tjej.

jag till vänster

Grejen är att du behandlar ditt beteende som r9k var någon slags kult där du får bara tänka i en likadan bana som alla andra, vilket är sjukt skadligt för dig.

>såhär känner vi och vi får absolut inte byta tankemönster alls så fort det är något positivt som brevar så brevar vi kvää nbög inga positiva tankar vårat liv är skit vi kan inte ändra på det japp så är det våga inte tänka annat

Alla människor är unika, bara för att det kanske stämmer in delvis på dig pga du inte åstadkommit något i ditt liv för att du inte försökt så behöver du inte leva efter det. Jobba på att få det att känna sig så olikt dig som möjligt istället. Fast varför skriver jag ens med dig, du verkar redan vara långt in i den här r9k-psykosen att du är bortom all räddning.

Ingen kust alls

youtube.com/watch?v=RXiJcFVds0E

Går det bra?

vill helt oironiskt ha en hö te paj på 180cm+

fan grabbz svanar har släppt nytt woweowaoassadsadf

min favorit också

Wow alltså... är det verkligen som denne user säger? Uppfattar vanligt folk sånt som obehagligt? Då är jag nog en alien som råkat hamna på planeten jorden isåfall.

Såg aldrig charmen favä, spelstationen var mer min grej, mer bra spel än n64 hade spel och bättre kontroll. Det enda riktigt bra med n64 var väl att den hade fyra kontrollportar ur kartongen medens spelstationen behövde en multitap.
Snälla, inga oanständigheter.
God eftermiddag på dig :3

>vill du inte hoppa in i badet med oss user?

Bara om ni kan be mig snällt, på varsitt språk!

Hur lång är du min vän? Är du som alla andra 190?

Sweden will never leave EU, let alone have a referendum about it

Bra. Lära tjejer att de måste lägga ner sig lite före de får lov att lägga sig ner. Det är nog en framtidsmelodi det, user.

Your answer is irrelevant.

If the EU decides to collapse in on itself we may have no choice.
and there are plenty of anti eu sentiment in Sweden tbqh, have been for a long time.

bara 186.

Kort favä

så, hur lång är du då? längre än mig?

Don't answer him you cuck, just play cool like you don't care about the opinion. That will have much better effect.

Jag är 189, önskade jag vore lite längre. Typ 195.

Hej
jag är 173

Låter opraktiskt. Då når man ju aldrig ner att kyssa de som nyligen blivit lagliga.

Söt~~
Näh, passar mig fint, jag tränar brottning så mer längd och massa vill jag gärna ha.

Great, best chance at spreading out all the immigrants OUR worthless politicians forced upon us across the rest of Europe.

Britain has made a grave mistake and the consequences will continue to pile up. Memes don't trump reality, as you will see once you elect a conman as president. Success has spoken.

f1h1, oavsett kön

ä-är du en söt svensk flicka?

jag i mitten

>tror jag runkade med dörren öppen igår när jag var full

Med tanke på de nationella,antiglobalistiska vindar som blåser över Europa så känns inte egen majoritet för SD och utträde ur EU så orealistiskt längre, inom 12år är nog Sverige också fritt.

ingen bryr sig förutom din mamma

Hehe aa svensk "flicka" :3

Actually Britain have many former colonies and much cultural and surveillance influence in the world. Maybe they know what they are doing.

But that doesn't say it would be a sensible choice for any other member nation to do.

Stockholm?

EU kommer panika totalt och genomföra eller i alla fall lova stora förändringar imå, sedan blir det inget swexit, nexit osv. Stödet är sjukt lågt i hela europa just nu.

samma
tvungen för att sträcka på mig för att pussa pv favä

Inte en chans, Svenskar är för smarta. Vi vet vad som fungerar, och det som fungerar är stabilitet, inte vansinniga förändringar.

Om SD kan lova att praxis inte bryts så vinner de.

Skulle vilja krama hon i mitten. Hon En Söt.

även bättre

>dkn ingen mamma fv som spionerar när jag runkar

Ingen bryr sig förutom din kapitalistspion med vakthund 4 dörrar bort.

Pappa?

>kaffe och god läsning på verandan nu, gym när det är uppdrucket
Sommaren är härlig ändå

hmm
youtube.com/watch?v=9gtuACQ9RMs

Dumma grodbrevare.

är det verkligen bra med vätskedrivande innan gymmet?
t. kan inget om träning

Kjötbollur eru ógeðslegar

You have to go baaack. :'(

Kanske inte men det är mig likgiltigt

Kan någon breva milfar tack

>dkn ingen delikat brun fv

jag som tar bilden

jag i röd skjorta

Tror hon räknas, hon borde knulat någon bonnläpp och blivit mamma nån gång under sina barbariska erövringar.

der här med att vara permaoskuld stör mig inte lika mycket som att aldrig få uppleva sex, oralsex, hångel, strul osv, känns verkligen skittrisst att leva ett helt liv utan det.

You have to GROW BLAAACK :''(

Det är överskattat ändå, du missar inget.

Det är ungefär som en rekreationsdrog förutom att alla runt omkring dig hetsar dig att prova den istället för en liten minoritet.

>känns verkligen skittrisst att leva ett helt liv utan det.
spook som fan

Varför är det alltid de som inte direkt är vassaste kniven i lådan som har mest åsikter tror ni?

Vad är det med finlands besatthet av knivar?

Hon knullade ju arnold din bög

För att de som har vassa knivar i lådan tänker ett steg längre och är inte i regel lika lättprovocerade att börja käfta.

Hittills, ja.
Köpte just en massa frukt och grönsaker. Det *enda* "ohälsosamma" jag köpte var en påse lättsaltade popcorn, vilket är inget jämfört med de chipsen jag brukade köpa.

dum tvåde måste bestarffas

Knivar är fantastiska.
Bokstavligen ett verktyg för alla ändamål.

Kallade jag Arnold indirekt för bonnläpp nu? Oj Då.

Fast jag fattar inte riktigt varför det gör mig bög att breva barbariska kurvor.

:3c

Kan man använda dem till att tillverka knivar? Jag har en affärside på gång.

HÄNDER DET?

Ta lite överblivna jordgubbar och och köra i mixern och ha till glass och grädde eller skippa mixandet av jordgubbarna?
Borde man läsa lite röda Sonja? Hört bra saker om serien överlag men aldrig tagit tag i henne.

När man kan ytterst lite om någonting är det lätt att tro att man kan allt.

Det beror på att om de är barbariska så är det de som är aktiva och aggressiva och tar initiativ och du som mannen som är mesig tillbakadragen och har kvinno-rollen. Dvs undergiven bög typ.

aha...........
.............
........
.....
...
..
.

>förstöra jordgubbar
nejnejnej

h1

STOR

Jag cuckbrevar ironiskt favä

Är somalier bra folk?

Sumiobrottaren här har helt rätt. Om du inte har en redig kniv kan så kan du inte kalla dig själv en redig karl.

vilken paj gillar ni? breva bild vetja.

bild relaterad:
gillar henne.

Var nog bara de tre muskterörerna som råkade skjuta av ett par-tre salvor i fas, favä.

Är Slutlig Fantasi bra spel?

Aldrig spelat de favä och de är på rea på Ånga så undrar om jag ska plocka upp dem.

Folk som bara gillar de på grund av nostalgi var vänliga att inte svara :^)

Ja. Mount stupid kallas det. Typ när man läst en första kurs i något och kan lite coola ord och är så entusiastisk att man tror man kan mer än vad man kan.