Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

fanfiction.net/s/8769969/1/A-Dictator-Yaoi-Tale
youtube.com/watch?v=e_dnl8AdImI
xhalr.com/
youtube.com/watch?v=gUTlqS3iMpI
twitter.com/AnonBabble

först för anime

>ETNISKA SVENSKAR
favä

>sitter och kollar lite trådar från 2014

Jag vill tillbaka, snälla bli bra igen tråden.

>ETHNIC SWEDES

Men EU =//= Europa
Min fråga var om england fortfarande är med i europa

Mm, snart ;)

dkn man vill breva men är för trött för att komma på någonting att breva om

...

OP av andra tråden
denna tar vi självklart

>mat
>lingvistik

2014 var ju året sallad och sidf började breva, ta mig tillbaka till 2013 favä

>per dygn
det är nytt dygn user

>OP av andra tråden
Döda dej själv 2dbög

2 D F E E T

Nej de är Luftstripa 1 i anglikanska atlantien nu. Bara vänta på att ingsoc tar makten där, att EU sen utvidgas och omvandlas till eurasien och kinas intressesfär bildar en allians i östasien så har du i praktiken 1984 sen.

Ett dygn är ett intervall av 24 timmar ditt särbarn och jag syftade på mer än en tråd av den upplagan innan 24 timmar av den förra av den upplagan var skapad.

Det är nog läcka i taket ska du se, ställ en hink där vetja ;)

>det ända orwell tog fel på var årtalet

Förstår fortfarande inte om detta var att försöka detektera olycklig kärlek eller psykopati favä.

Ja. Nackdelen med att beskriva vad man är rädd för ska hända är att en del typer kan ta det som en instruktionsmanual och sikta på att det ska bli på det viset och att de själva ska bli de mäktiga i den beskrivningen. Men man har väl ändå ett ansvar att beskriva farligheter som man uppfattar kan hända..?

oh, I don't speak swedish tee hee ;))

Det heter tihi på svenska

det är inte mig

moment 22

Hoppsan, det ser jag ju på IP markören. Men det heter i alla fall det är inte jag :)

Gissar på olycklig kärlek. De ville se om du fastnat känslomässigt och tänkte på henne hela tiden så de kunde ta reda på om de behövde hjälpa dig eller inte.

>dkn ingen muskel fv som kan lyfta mig över sitt huvud med en hand

>dkn ingen liten fv
HÖ TE är ett canceriöst jagjag

>dkn man inser att övervaknings-konspirationen som alla foliehattar varnade för existerar fast det inte rör sig om någon elak ondingkonspiration utan en kärlekskonspiration.

Det är fan ännu vidrigare favä.

>dkn ingen loli fv som stampar på mina bollar och kallar mig för ett äckligt svin

f1 h1

Ja. Ta sig frihet att planera och lägga pussel med folks känslor är värre än Hitler och Mussolini tillsammans.

Usch. Insåg just hur det där lät. Inge bögigt alltså.

>bögromans mellan axelmakternas ledare
får Hirohito följa med?

Var han Japanske ledaren eller vadå? Tror det blir svårt de hade väl inte uppfunnit telefonsex på den tiden.

Det här var det enda jag hittade
fanfiction.net/s/8769969/1/A-Dictator-Yaoi-Tale

De får väl snusk-chatta på telegrafen då istället. Tänk er som ascii diktator bögporr via telegraf.

>dkn ingen pojkväns ballar att suga på

Vet någon den donken?

Någon som jobbat på ett kibbutz?

>dkn det var inte digitalt så det finns ingen Anna som kan filtrera bott de värsta oanständigheterna.

låter judiskt

Nä jag är inte bög. Känner mer

>dkn inga kåta nyfikna bästa-vänner-föralltid tjejer att locka att göra en kille glad tillsammans.

favä

Kommer snart inte veta den känslan längre.

breva ru

Tror det där bara sker på porrfilm och galna amerikanska colleges. Kanske om du skaffar grönkort och kneg som typ vaktis eller vikarie på ett college.

nej user, du har ju så mycket att leva för

Att suga balle har inget med min rumpa att göra.

breva bild på ditt avsugnings ansikte

Nja, min syrra och hennes ex letade reda på någon pojkvasker de hade som pojkleksak ett tag. Så det händer ju ibland

>dkn porr som fokuserar på ballarna är sällsynt

Dålig känsla favä

youtube.com/watch?v=e_dnl8AdImI

Skulle ni ta en avsugning av en Shemale?

Garanterat

Skulle nog inte ens ta en avsugning av en riktig kvinna för att vara ärlig.

detta
jag tänker då inte avge mina inre krafter
om jag någonsin får knull skall jag iallafall inte komma.

if you call somebody a knippe in sweden is that the same thing as calling someone a faggot?

Never heard that word before desu, I never go outside though so maybe I'm the wrong person to ask

knippe = bundle of twigs

or i guess bunt = bundle of twigs

Kanske för att jag precis onanerade och kom tillräckligt för att fylla en hink MEN: Känner mig inte alls sugen på fv eller diverse gratis sexakter. Om en kvart så kommer jag ångra att jag nekade men framtida jag får leva i vetskapen att jag agerade utifrån mina sanna känslor. Återhämtningstiden är verkligen befriande. Känner mig som någon zenbuddhistmunk som nått nirvana och equlibrium.

no we just use bög for fags

You do realize words don't mean the same thing in every country, right?

No, that word isn't used like that. Retard.

I don't know where these hillbillys come from, but in Stockholm we call fags knippe.
Knippe=fag
Knippen=fags

>folk som sväljer det såhär illa

None of those are specific to twigs

Fuck off, you're lying. I live in Stockholm and I've never heard anyone say that.
Then again I'm not a nigger or a teenager so maybe you're better "educated" on this subject than I am.

i wasnt using faggot as in homosexual

i was using faggot as in a bundle of twigs

HJÄÄÄLP vad fan är det som händer? Tror jag har en psykos eller nåt Hjälp mig!!

Ligger i sängen och försöker sova, men mina tankar är ÖVERALLT, och det är inte som vanligt, utan allt kommer helt okontrollerat och inga tankar går att förstå sig på eller begripa. Jag kan föreställa mig saker som inte är där, låg med ögonen stängda och tittade på STockholms natthimmell

Ska jag ringa 112? Vad är det som händer? Jag kan tala flytande utan att sluddra

Bunt is more like a pile or something packed together. Bunta is the verb.
Knippe is used for stick-like food (or anything) tied together

lugna ner dig och fundera lite på det

Is a bundle of twigs a "someone" now?

yes, it refers to the roman fasces who carried bundles of sticks used for scouring enemies of the state

Gupp gupp

xhalr.com/

Kill yourself you dumb piece of shit.

Hehe, mm :~}

>Ville göra något på midsommar på frågade en jag känner om jag kunde följa med på någon fest han skulle på
>Alla där var totala normisar
>Går ganska tidigt och kommer till stan
>Några jag känner var på Sibylla och åt mat
>De hade haft fest och inte bjudit mig
>Går förbi men en av dem följer efter
>Jag blir dramatisk och försöker bara gå iväg för att de inte bjuder mig längre
>Tar bort flera av dem på nbögsboken medans jag fortfarande är full
>Ångest hela dagen nu

kväääääääää.. hade jag inte tagit bort dem hade jag kunnat låtsas som inget, men nu är det försent för att gå tillbaka

Tjena grabbar, är ny här på Sup Forums. Testade Sup Forums först men de är hatiska mot svenskar.
Jag gillar Holo.

Hej! välkommen till tråden. följ den dygnet runt, det är värt.

det var värt år 2013-2014*

*dödar tråden*

Vi behöver inte fler förlorade animerollspelare

ja hej, du kommer passa in utmärkt :3
ignorera mobbare som 2Dhataranon älskar oss innerst inne även om han inte vill visa det ^^

Protips: man kan runka till 2d utan att viga sitt liv till burmesiska barnprogram

Fan va bra film, vacker design och bra karaktärer.

youtube.com/watch?v=gUTlqS3iMpI

det har du allt rätt i :3
själv har jag inte sett en anime på flera år så jag bör veta om sådant ^^

Vær ærlig. Hvor meget savler i når i ser en stor sort pik?

...

>har inget o göra
>återupptäck Gaki no Tsukai
Det här kommer bli en kul morgon/kväll.

...

Tjena grabbar, är ny här på Sup Forums. Testade Sup Forums först men var klart för hatiskt där mot svenskar.

episkt

...

Livlig tråd inatt grabbar.

Kina är bästa tvåhå.

Godnatt.

Vakna era bögar klockan är sex

>Vakna
Har inte sovit ännu

Nattinatt.

Klippte bort ett födelsemärke, hur länge tar det innan det slutar blöda? Har gått igenom plåstret