Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk

>dkn ingen undervattenslya att undslippa hettan i

Other urls found in this thread:

sv.m.wikipedia.org/wiki/Grace_O'Malley
en.wikipedia.org/wiki/1842_retreat_from_Kabul
en.m.wikipedia.org/wiki/Dyatlov_Pass_incident
en.wikipedia.org/wiki/Durandal
en.wikipedia.org/wiki/Orichalcum
en.wikipedia.org/wiki/Behenian_fixed_star
en.wikipedia.org/wiki/Phantom_time_hypothesis
sv.wikipedia.org/wiki/Novemberrevolutionen_(Sverige)
en.wikipedia.org/wiki/Operation_Vegetarian
en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Lepanto
en.wikipedia.org/wiki/Subutai
en.m.wikipedia.org/wiki/Dire_wolf
historic-uk.com/HistoryUK/HistoryofScotland/The-Eilean-Mor-Lighthouse-Mystery/
youtube.com/watch?v=oIDYbT2yYis
aftonbladet.se/nyheter/article23070587.ab
twitter.com/NSFWRedditGif

ETNISKT SVENSK

2D :3

Slemmisen= du
Fåglen = jag

>dkn ingen undervattensbar att släcka törsten i.

Först för vargar och umaru

>två och en halv timma innan man får gå hem från jobbet

>en och en halv timme innan man får gå till jobbet

>faktiskt jobba

>6 timmar till jag måste sova

dumma grodor

>6 timmar tills jag kan gå och lägga mig

Cerea är bäst favä

>dkn man inte är miljardär och kan bygga drömhus

Skulle vara mest jobbigt favä. Så krångliga relationer man skulle få med alla helt plötsligt. Bäst att gömma undan allt och låtsas som man inte hade nåt.

Jag till vänster

vem väljer ni?

sv.m.wikipedia.org/wiki/Grace_O'Malley

Vill bara flika in igen och tipsa om lite spännande historia/legender

Breva fuktika wikipediaartiklar förövrigt, har inget bättre för mig än att lära mig nåt nytt

K-kan jag vara till höger?

Nej, det är jag.

> Så krångliga relationer man skulle få med alla helt plötsligt.
varför?

Älskade user, det är ju du till höger ser du väl?

Inte han men.
>haha user du kan väl betala
>åh user jag har aldrig tänkt på hur snygg du är
>alltså jag har lite ekonomiska bekymmer

Påminnelse att ni-vet-vad rollspelande avatarbögar

√ondska=pengar

varför skulle jag inte betala åt mina vänner? vet du hur mycket en miljard kronor eller mer är som privatperson?

För att pengar ändrar saker. Folk ser en inte på samma sätt längre. Känner du till begreppen girighet och avund? De finns nog beskrivna på wikipedia annars.

det är karaktärsdanande och ärofyllt att tjäna ihop sitt eget leverne user

>Breva fuktika wikipediaartiklar
en.wikipedia.org/wiki/1842_retreat_from_Kabul
1 överlevare. detta borde göra till en film

>dkn åska

Lite förenklat kommer folk börja se dig som en spargris och inte som någon att umgås med för känslomässig och intellektuell stimulans.

Det är karaktärsdanande att anstränga sig för att bli bra på något. Fast pengar har noll och inget med saken att göra.

Mmm knul and våjd som vi säger på legalesiska.

>har precis avslutat min middagsmål
>potatis och köttfärslimpa med brunsås och lingon
>mamma är grym på att laga mat
>hon sa att hon önskar att jag kunde hitta ett jobb snart
>påpekar att jag inte vill slava för juden
>"user! sånt där vill jag inte höra i mitt hus"
>f-f-förlåt
>när hon plockat undan disken säger hon att hon ska ned till hemköp och handla
>frågar om jag har några pantburkar på mitt rum
>vill säga nej
>men hon vet att jag har
>hon ger alltid bort panten till zigenarhoran utanför
>sätter mig och klipper tånaglarna
>pillar ut lite snorkråkor
>sprider det i mina colaburkar
>det ska nog visa tiggarfittan utanför
>för ett fritt norden
>hell seger

varför skulle mina vänner och min släkt sluta gilla mig bara för att jag blir rik?

user du är ju till höger här.

The slime loli is naked on this pic. I am forced to report it.

>umaru
More like umarł.

För att du kan få nya vanor och beteenden som de inte känner igen den versionen av dig som de lärde sig att tycka om.

Och om du inte skulle få nya vanor och beteenden så vad ska du isåfall med pengarna till?

Det här var sjukt fuktigt och jag hade aldrig hört om det här förut, breva nåt mer favä

en.m.wikipedia.org/wiki/Dyatlov_Pass_incident

Jag skulle gärna ha en massa pengar, gömma undan dem, och bete mig som om jag inte hade pengar och behandla folk utefter hur de behandlar mig. Behandlar de mig bra trots de tror jag är fattig så kan jag hjälpa dem lite. Fast inte så de fattar att det är jag såklart.

>dkn bigfoot kanske finns, fast han i själva verket är en stenhård ryss från sibirien.

Här är några som jag hade bokmärkta

en.wikipedia.org/wiki/Durandal
en.wikipedia.org/wiki/Orichalcum
en.wikipedia.org/wiki/Behenian_fixed_star
en.wikipedia.org/wiki/Phantom_time_hypothesis
sv.wikipedia.org/wiki/Novemberrevolutionen_(Sverige)
en.wikipedia.org/wiki/Operation_Vegetarian
en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Lepanto

>naken
vad menade han med detta?

Hade mormors och morfars generation livet i enkelläge?
>gå ut skolan
>sök jobb på en tre fyra platser
>få jakande svar från flera
>välj plats
>jobba på samma ställe tills pension

For Christ's sake put some clothes on her!

>dkn morfar fiskade och hade tillräckligt med pengar att bygga två egna hus

Hell seger

Man kan iaf säga att de som kom ut i livet på 80-talet hade sådana förutsättningar att de som idag är 18-30 nog inte kan eller iaf. har svårt att föreställa sig det på riktigt.

dom flesta av den här snubbens strider var otroliga
en.wikipedia.org/wiki/Subutai

>dagens ungdomar är lata
>jag förmodar man fortfarande kan köpa ett hus efter ett års arbete och att man kan välja och vraka bland jobb samt lägenheter om man så önskar

Fett, blir några timmars läsning och uppföljande!

Nu är jag på mobilen så har dålig moteld men den här var rätt intressant en.m.wikipedia.org/wiki/Dire_wolf

Inget homo men jag saknar dig favä börja breva oftare och dra med dig b"t" gänget

Tjena grabbs, jag har varit i sommarstugan under midsommarhelgen med ingen tillgång till internet.

Hur mycket salt blev det när Brexit var ett faktum?

Om jag bara tittar på de diskussioner som pågår just nu så verkar folk på Remain-sidan fortfarande vara helt löjligt bittra och sura.

Haha jag var på två museum dedikerade till honom när jag reste runt i kina, han är typ som en kinesisk version av Aragorn

alla skrattade hur stor"brittannien" knullade sig själva i arslet

>lämna eu
>knula sig själv i arslet

välj en

Ni ska passa er noga för att försöka sno min amalianon, det är jag till höger.

Fast en sak som är sann är att underhållning har blivit mycket mer high def sen 80-talet. HD TV och internet och hyperrealistiska datorspel.

Mycket mer dopamin-stimulerande. Vi får antingen finna sätt att göra nyttogenererande saker lika stimulerande eller hitta på sätt att begränsa tiden ungdomar spenderar vid underhållning och media.

>kinesiskt version av aragorn
avtrykt

>ETHNIC SWEDES

>-25%

>lämna eu
>ensam och ingen vill knula oss i arslet längre :'(

Häströv

f1h1

>en.m.wikipedia.org/wiki/Dire_wolf
>dkn alla riktigt fuktiga djur redan är utdöda
F

>Inget homo men jag saknar dig favä börja breva oftare och dra med dig b"t" gänget
Tack user, d-du med osv. Jag hade gärna brevat oftare men tråden är inte vad den en gång var och det känns så forcerat då

Dyatlov pass är så jävla läskigt!

inte wikipedia men här är ännu en spöklik plats

historic-uk.com/HistoryUK/HistoryofScotland/The-Eilean-Mor-Lighthouse-Mystery/

>drakar
>inte fuktiga

Fina länkar

>mina brittiska vänner på anletet just nu

Förlåt user jag drog bara till med något, båda är hjältar och generaler

>dkn inte ätit idag
>dkn ingen saya som serverar en mat

>häströvar
>inte fuktiga

>svenskar
Om det skulle vara folkomröstning om ett EU-medlemskap, skulle du då rösta ja för fortsatt medlemskap eller rösta nej för att gå ur?

Rösta ja: 52 procent

Rösta nej: 31 procent

Tveksam, vet ej: 17 procent

I dagsläget, skulle du generellt säga att saker i EU är på väg åt rätt eller fel håll?

Rätt håll: 14 procent

Fel håll: 52 procent

Varken eller: 21 procent

Tveksam, vet ej: 14 procent

Det har inte pågått någon ordentlig debatt om EU som sådant på hur många år som helst i Sverige.

Börjar debatten ta fart på allvar med tydliga alternativ att lämna eller stanna kvar så kommer det att jämna ut sig.

Kom ihåg att Svenskarna ALDRIG har velat ha med Euron att göra och senaste mätningen jag såg så är 70% negativa till den delen.

För resten släpptes väl Aryas varg loss när Joffrey blev förbannad och ville avliva den?

youtube.com/watch?v=oIDYbT2yYis

är detta allt som är fel med västvärlden?

>man jag tog tre dagar extra av transsibiriska för att åka dit bara för att jag läst nån kryppasta på /x/ typ 6 år innan


>välj bild på vattendrag
>9 bilder på vattendrag

Då kan man nästan säga att du blev lite vattendragen. Huehuehue.

Nymeria (Aryas varg) glider runt med en enorm flock och dödar Freys i flodlandskapen

T. Autist

>Rösta nej: 31 procent
jävlar. fler än jag trodde. Kanske finns hopp för oss.

Fan man borde inspireras av Farage som kämpade i 21 år och göra detsamma här.

Då är den ju inte död iaf. Kanske svår att ta tillbaks om den varit vild länge... har ingen koll på hur pass tama de djuren är eller hur djupt tamheten sitter i dem.

>så är 70% negativa till den delen.
bra

Det faktum att svenskarna, trots konstant indoktrinering, är inte helt övertygade om EUs effektivitet ser jag som en positiv sak.
Vi borde gå ur, i samband med nästa val.
#Swexit

gå bara och dö med din h3h3 wannabee

EXTRA
>JUST NU: Misstänkt mord på asylboende
här vi kör igen

vill inte länka till aftonhoran eftersom vissa i tråd1 blir så avtryckta då men där är källan om nån vill gå in å titta

Kämparglöden tycker jag man ska inspireras av. Fast tror inte personligen att världen blir bättre med Britt utanför klubben.

Om EU försöker påtvinga oss Euron så tror jag att stödet för att lämna EU kommer att gå upp som en raket.

Saken är ju den att till skillnad från Danmark så har vi inget formellt undantag när det gäller Euron utan för eller senare så kommer vi tvingas använda den. Såvida inte det omförhandlas. Så folkomröstningen 2003 kan egentligen EU skita fullständigt i.

>vissa i tråden
en enda jävel, bara länka på eller gör en archive.is-länk om du är så anal om det

episkt xD

Varför då? Är det inte bra att folk kan välja land och lagstiftning de vill jobba i? Dem som trygghet är viktigt för kan välja det. Dem som sexuell frihet är viktigt för kan välja det. De som vill ha varmt väder kan välja det. De som vill se sig omkring i världen några år i sin ungdom eller pensionera sig utomlands kan göra det.

aftonbladet.se/nyheter/article23070587.ab

Det är en hel grej med att starkungarna har en telepatisk sammankoppling med sina vargar och att deras personligheter påverkar varandra. Brans, Robbs, Sansas och Jons vargar blir lugnare eftersom de kan etablera en slags dominans i förhållandet och influera deras personlighet medan Arya och Rickon blir vildare för att de blir influerade av vargarnas personligheter för att de är så unga

Som sagt,
t. Autist

Faan, kom tillbaks in på klubben Britt, fett me party här inne. Tysken har värsta kraftiga solbrillorna som alla är mäkta imponerade av och greken har supit bort sin firmas guldkort så det är fria shots för alla. :D

>Är det inte bra att folk kan välja land och lagstiftning de vill jobba i?
Det fanns massvis med svenskar som valde att utvandra ifrån Sverige för att arbeta i andra länder långt innan EU kom upp på agendan.

inte han men man kan bokstavligen BOKSTAVLIGEN göra allt det där utan EU. försök inte påstå något annat

>Fast tror inte personligen att världen blir bättre med Britt utanför klubben.
ok håller inte med. Eller jo EU blir värre utan SB som kan hålla Bryssel i schack men i längden är detta bra då det skadat EU enormt och kanske påbörjat dess förintelse

Coolt. Jag har bara orkat kollat på TV-serien så jag antar att det är ganska mycket man missar som finns beskrivet i böckerna.

Det är inte vad EU handlar om längre, EU-överpippin vill se mer integration av medlemsstaterna och medlemsstaterna vill bara se mer av sin egen favoritpolitik, se Löfvens kommentar om ett "mer socialt europa". EU hade chansen att ta ett steg tillbaka till grundsyftet iom brexithotet och gå camerons krav till mötes. När man inte gjorde detta sände man en tydlig signal av vad man kan vänta sig från EU.

Hur autistiskt är det att bara byta dialekt helt randomly? Vill prata småländska men är Göteborgare...vad skulle folk säga?

Jo, men de var ofta tvugna att satsa hela sitt liv på det, lämna allt man har, troligen byta medborgarskap. Så höga murar tycker jag inte det ska vara. Det är inte schysst mot de egna medborgarnas frihet.

extremt

Ja man KAN. Men det blir så mycket krångligare att många som skulle vilja aldrig gör det.

Älska dej själv user