Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qQkNTs15mZ4
dailystar.co.uk/news/latest-news/525775/Miss-Hitler-2016-Far-right-group-Nazis-contest-finalists-sick-regime
youtube.com/watch?v=QLt0lerdgKs
dailystormer.com/miss-hitler-2016/
youtube.com/watch?v=z0PvZGVPiJU
twitter.com/NSFWRedditVideo

ljud

skog

någon annan?

skog

Jag har i princip slutat spela spel. Sitter bara på fyrkanalen istället.

haha

>dkn ingen stark och vis svensk ledare som kan ställa saker till rätta.

NAME + SAUCE?
please

siswet 19

>dkn ingen neet pv

HÄGGVIK?

detta favä finner ingen glädje i det längre

Vad fan?! jag hatar Margot nu :(

youtube.com/watch?v=qQkNTs15mZ4

Vad är rätta väget att gå när man misstänker att lillasysters pv är elak med henne?

du är bög om du inte hade detta

f1h1

Kungsholmen

Varför ens leva?

Låt dig inte påverkas av det där. Det är en enda stor teater.

komma tillbaka till 4kanal efter att ha sträckläst en bra bok är skitjobbigt
ni är ju fan efterblivna allihopa även "smarta" bräden

sluta vara så dåliga jagjagvektorer

kom ihåg att alltid föra älskog med din ursvenska kvinna rå hund för kondomer är judarnas påhitt.

Som allt annat. Drick vodka och ta ut kniven

kan erkänna att jag har dragit några till princessalena

Hvor fandt du dette billede af mig?

asgeir?

En riktig urnorsk barbar! Hell fucking seger!!

kniven

vad ska jag fokusera på då? bröd och spel?

hmmm kan det verkligen vara så

...

Alla ser sig själv som meta user

(((Pelle))) (((Håkan)))

...

Beror väl helt på vad man menar med ordet "farligt".

dailystar.co.uk/news/latest-news/525775/Miss-Hitler-2016-Far-right-group-Nazis-contest-finalists-sick-regime

>dkn ingen stormpaj fv

Rovpule denne estobög i aften, J/N?

Låter som korrekt plan Sven.

...

>miss hitler
>man får inte se hennes ansikte

Var det inte för något år sedan man fick cancer av solen? Media ser verkligen till att underminera forskarsamhället. Inser de ens det?

ändå kallade tråden mig nbög när jag solade under dagen

HELLL SEGER
*braaap*

...

>dkn jag är halvafrikan
>dkn sambon har djupblå ögon
>dkn det är min fetisch
>dkn det känns lite surt att knula upp dom generna nu när hon börjat snacka om att skaffa barn
Fan ta Sup Forums de har rubbat mig. tänkte inte alls såhär när vi träffades för några år sen

Jag underskattade hur mycket energi som krävs för att vända på dygnet.

om du inte vill dö i förtid är du nbög

Det är teater i syfte att få dig uppfatta det som obehagligt att ta reda på hur saker funkar så att du struntar i att lägga näsan i blöt och söker dig till brödet och spelen istället.

...

Brev flere, tak.

hel ärligt som brorsa har du nog ingen chans. det är upp till din farsa att ha varit en bra manlig förebild för henne så att hon inte faller för dåliga killar. Hon kommer nog inte lyssna på dig även om du varnar henne. försök ta det med din farsa

>täcker hennes ansikte
Stormsnorrar är verkligen som muslimer

I'm going to play EUIV as Sweden. Would you help me translate some Army and Navy names for me?

I want:

>Atlantic Fleet.
>White-Sea Squadron.
>Baltic Squadron.
>West-India Fleet.
>East-India Squadron.
>African-Squadron.
>Pacific Fleet.
>Transport Fleet.

>Pomeranian Army.
>Norwegian Army.
>Danish Army.
>West-India Garrison.
>East-India Garrison.
>Swedish Expeditionary Force.


Also thread theme: youtube.com/watch?v=QLt0lerdgKs

Är ca 3000 svenskar som får cancer av solen varje år.

vill ha en THIQ stormpaj

men jag söker ju upp skiten. Är jag rödpillrad nu?

dailystormer.com/miss-hitler-2016/

f1 h1 med maskerade kampflickor

>halvafrikan
Afrikan*
Hvad er dine forældre?

Det är bara pasta, ignorera det.

Hur tänker svenska tjejer som är ihop med en babbe som är typ deras egen längd? Varför blir de inte ihop med en nordisk man så att de får föra vidare sina blonda, långa gener? På vilket sätt är en kort, mörk genuppsättning att föredra framför en lång och ljus? (för att inte tala om skillnader i IQ).

Listen to some Wardruna instead you edgy pleb.
youtube.com/watch?v=z0PvZGVPiJU

>alla nordmän är långa och blonda
Bra jagjag

Min fejl, tak for rettelsen.

Fetish.

svenskor gör sitt för att erövra de mörkare raserna.

I don't really care about either I just shared Sabaton because that song is in EU4.

De flesta människor tänker inte särskilt rationellt alls. Det är bara att du vänjer dig och lär dig sluta ifrågasätta det för det kommer aldrig ändras.

>svenska tjejer
jag... orkar inte mer av dessa jävla brev, samma jävla visa varje dag. tillbaka om några dagar eller nåt när jag laddat batterierna för att orka mentalt sålla skiten

...

>dkn kylskåpsläge

Detta. Nog för att svenska kvinnor är cancer (precis som 99.9% av männen) men måste ni breva om det dygnet runt? Har ni inga hobbys eller liknande att sysselsätta er med?

Inte ens /r9k/ är såhär sjukligt besatta

ursvenskt, blir riktigt jävla stolt.

bästa urklippet jag sett

>ursvenskt, blir riktigt jävla stolt.
det är såna här små saker i tråd1 som får mig att skatta mest och som får mig att vara kvar.

Lär dig att skratta åt det som om det är en galen teater. Det är samma sätt du borde lärt dig att tänka angående massmedier.

>man kan säga att de blir sönderknullade
T. Hamid

Blir det atlantiska flottan eller atlantflottan?

...

Spam med samma bilder och cuckbrev om och om igen är inte en galen teater, det är bara spam.

Precis. Västvärldens fall är det mest underhållande och bisarra någon generation kommer att få uppleva på flera hundratusen år. Njut av att se allt brinna

Varför slår ni ner på svenska flickor allihop?
>haha, låt mig plocka fram exempel på några som uppför sig idiotiskt
>såhär är de allihopa

atlantflottan

annars låter det som landet atlantis

Men det är samma mentala läge man ska behandla det med.

För att nästan alla beter sig så.

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

Det lustiga är att de som föraktar dem mest utav alla är svartingarna de särar på benen för. De ser dem som svennehoror och ser ner på dem just p.g.a det faktum att de har så lite respekt för sig själva och sin egen sort. Det som de har gemensamt med sina "svennehoror" är att de knullar av samma anledning - för att bespotta och förhåna den vita mannen. På samma sätt som svenskan knullar svart/brunt för att sedan gifta sig svenskt så knullar svartingen svenskt för att sedan gifta sig med sin egen sort. Skillnaden är att svartskallen gifter sig med sin egen sort för att han är rasmedveten medan svenskan gifter med sin egen sort för att fullborda förnedringen och reproducera den vita mannens avkomma för att kunna uppfostra henne till att göra revolt emot honom och hans bröder.

Vadå precis. Du missförstod exakt allt jag skrev.

>t. sitter bara framför datorn och NEETar och vet egenetligen inte
Skaffa lite vänner så märker du att det inte stämmer.

För det speglar en majoritet. Om det handlade om enstaka fall och ej upprepande. Så hade ingen brytt sig, sluta gyckla nu pekka.

mycket bra brev

>Folk hittar aldrig bara på en massa skit som inte stämmer för att lura andra och leka med deras känslor.

Haha, nej det vore ju oschysst av dem och jag är ju inte oschysst så det är inte andra heller.

Lär dig att uttrycka dig bättre då. Du skrev att du skrattar åt massmedia och det de förmedlar som att det vore en galen teater. Jag instämde

Nämn fem svenska kvinnor som inte är sådana.

Det är inte så att du känner harm mot dem av andra orsaker och väljer att gruppera ihop dem med andra som du inte gillar, även om de i övrigt skulle dela dina åsikter?

Nej du instämde inte. Du skrev som om du trodde på det som skrevs. Att du inte uppfattade det som en teater utan trodde på katastrofbeskrivningarna som så uppenbart är till för att leka med folks känslor.

Du kanske inte vet om det men svenska kvinnor är bland de värsta i världen.

Om man inte kan det så kan det mycket väl lika gärna vara ett bevis på att man sitter för mycket framför datorn och inte känner så mycket folk.

>man jag plockade upp Himmelrim och spelar som Nord som slåss för BASERADE Ulfric

Jaha det är psykfallsanon jag pratar med. Då förstår jag. Borde ha fattat det tidigare

Ja, Pekka sitter nog bara vid datorn hela dagarna.

Du kallar folk som är mer stabila än snittet för psykfall. Det låter ju som en välgrundad indelning, user.

vet inte ens vad man ska säga om såna här brev

> En anonym person med finsk flagga måste vara en specifik person som vi vet vem det är.

hör på detta
...
...
>svenska kvinnor