Het leven is zinloos-editie
Welkom: Nederlanders, Belgen en andere Nederlandstaligen
Niet welkom: Kroaten, animé
Eregasten: Zuid-Afrikanen :3
Het leven is zinloos-editie
Welkom: Nederlanders, Belgen en andere Nederlandstaligen
Niet welkom: Kroaten, animé
Eregasten: Zuid-Afrikanen :3
/balt/.
/Lekkere meisjes rond de 18/
/rus/
animé
Put the coat of arms back on your flags, silly croat bros
ANANAS
N
A
N
A
S
Sies, jy wil seks hê met cartoons
Sto s njim?
Waarom zijn animeisjes zo schattig?
Animé
Ik bedoelde uiteraard om DIT de afbeelding te maken, sorry :(
nitjiwo
Enige iets is seker beter as ponies
Dude, are you really having a stroke? I can call the paramedics
Het is nog steeds degeneraat, niet op reageren
...
...
Dis waar. Ek ken 'n man wat van ponies hou - hy's fokken creep.
>dgv te oud om in de justitiële jeugdinrichting te zitten
waarom nog leven
>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken
...
:o
Afrikaans: pynappel
We call it that too, I think english is the only language in the world that doesn't call it ananas
>We call it to
HE ADMITTED HE WAS DIFFERENT FROM US
What do you mean? I was just pointing out that, we, Croats in this thread, both me with the coat of arms and you guys without it, call it ananas
Hoi /balt/!
why do we always lose against Portugal?
Ik wil megumin haar platte borsten op me rug schuren
Man, I don't know, and why do we think that some people kicking a ball around for an hour and a half has some kind of noticeable effect on the world?
Heeft hij überhaupt vrienden? Weten zijn ouders ervan?
...
Me iz somewhat of a normie, so I find it an enjoyable sport. not everything is meant to have effect on the world (my existence for instance)
Hy het vriende wat almal net soos hy is. Ek sy ouers behoort te weet. (Ek dink hy het outisme)
...
Het zou me niets verbazen als dat soort mensen autisme hebben (net als alle andere mensen die anime kijken)
...
Presies. Sjinese cartoons = sies
Sorry I was taking a dump, but don't be too hard on yourself, even if some people do have an effect on the world, sooner or later humanity will die out, best case scenario it will be when the last star in the universe dies and heat death happens. So, nobody of us will have any effect
Die Croat is edgy.
Ik plemp het hier nog eens want ik had net dat hele kankerstukkie getiept.
Nexit zou echt debiel zijn. Bij sommige landen heb ik er nog enigszins begrip voor, maar NL stond niet voor niets aan de wieg bij EGKS. Nederland heeft de EU nodig, want we importeren en exporteren echt gigantisch veel. In plaats van Nederland uit de EU moeten we gewoon even geen nieuwe landen erbij nemen, en de landjes waar we geld in pompen eerst opbouwen tot ze geen geld meer kosten. Ik heb dan ook tegen Oekraine gestemd.
Dat gezegd hebbende, bij een referendum zullen alle PVV flikkers wel voor een Nexit zorgen want hurr durr buitenlanders.
Gutenmorgen!
Miemstage user gebruik je nu een proksie?
Dink jy nie dat die EU toelaat dat Jul duisende Arabierse immigrante weekliks ontvang nie?
>Edgy
KAAPSTAD
Precies. Beter stapt Frankrijk gewoon uit de EU zodat die hele zooi uit elkaar valt en wij de klappen niet hoeven op te vangen.
mag ik in haar tietjes knijpen?
Die arrogante houding van jou en een heleboel politici is exact de reden waarom zo veel mensen de EU schijt- en schijtziek zijn, maar zelfs na de Bruitgang lijken dezelfde politici dat nog steeds niet te snappen.
>Kolen en staal
Toen was Limburg nog nuttig
?
Het is "Stop posting my waifu?"-user
In het Afrikaans is het ook prikkelbaar.
nice social realism, I like
Srpsku granatu bozja ruka vodi
srbe na vrbe
bozic je bozic je pucaju prangije
laat ons dan godverdomme onafhankelijk worden
>Pvv provincie wil onafhankelijk worden
Hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha
O, prikkelbaar. Klink goed
Immigranten hebben 1) weinig te maken met EU, en als 2) UK zijn grenzen sluit komen ze er nog wel achter dat ze dat uiteindelijk echt meer geld gaat kosten.
Wat is er arrogant aan om te realiseren dat NL een klein kutlandje is wat geen neuk in de melk te brokkelen heeft? De EU is nu te snel te groot geworden, met teveel landen die aan de EU tiet zuigen voor centen terwijl de rest mag aftikken. Ik snap de woede zeker. Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld, die kunnen prima zonder EU. Wij niet.
Overigens gaat VK nog flink op z'n kloten krijgen van de EU om als voorbeeld te dienen als je uit het Heilige Merkel Rijk stapt. Als Engeland een goeie deal krijgt flikkert de EU natuurlijk de dag erop uit elkaar, en geloof me; dat gaat niet gebeuren.
Als je kijkt naar foto gerelateerd zie je precies waar het fout is gegaan; 2004. Als ze nou elke 2 jaar 1 land toelaten en die uit de stront helpen was het nu niet zo'n klusterneuk geweest.
>UK
RANDSTAD
De EGKS was een zeer mooi iets. Het zou mooi geweest zijn als de EU zich had beperkt tot de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Slovenië. Deze landen zitten allemaal in de eurozone en zij zouden hun munt niet zo erg hoeven te devalueren als veel Oost-Europese landen.
Waarom Slovenië wel en Tsjechië niet?
>2004 en verder
GEWOON
>1958: Italië
>1973: Ierland
>1981: Griekenland
>1986: Spanje en Portugal
>2004: Neuk gewoon mijn schijt omhoog
Wie dacht dat dit een goed idee was?
Ten eerste heeft Slovenië veel minder inwoners en dat zal de noodzakelijkheid om het Sloveens in te stellen als een officiële taal van de EU verminderen.
Ten tweede behoort Slovenië in tegenstelling tot Tsjechië al tot de Eurozone.
Verder is Slovenië in mijn optiek een veel stabieler land dan Tsjechië.
Willen alle werkende Nederlanders even €60.000 dokken om de staatsschuld te verlagen. Bij voorbaat dank.
Ik weet eigenlijk helemaal niets over Slovenië oetz.
Historisch gezien zou het te waarderen zijn als Tsjechië ook zou toetreden, omdat het een integraal deel van Oostenrijk is geweest. Ik weet alleen niet of het economisch gezien zo verstandig is.
(gecontroleerd)
Laten we dan ook maar gelijk Hongarije en Slowakije toevoegen want die horen er historisch gezien ook bij.
Staatsschuld kan eigenlijk heel goed ,ijn voor de economie.
Je leent geld van (meestal je eigen) burgers en bedrijven om er voor te zorgen dat je voorzieningen beter worden en de welvaart toeneemt. Dat zorgt er voor dat je welvaart in de toekomst nog sneller groeit en daarmee betaal je de leningen terug, die mensen hebben dan meer geld om uit te lenen en enzovoorts. Als je het dus heel geleidelijk doet dan voorkom je op die manier dat je de conjunctuur van de economie langer blijft stijgen en korter daalt.
Voorkomen= zorgen voor
Dat we in recessie zouden raken konden ze niet 30+ jaar van tevoren al weten he goochem
>goochem
Shlomo aub
Pardon, ik bedoel autist/cuck/flikker natuurlijk
>dvw
>deze woorden worden alleen in Amsterdam en omgeving gebruikt
Koek, kankerjodenstad
Historie boeit niet, alleen de huidige economie en zo. Anders kan je vrijwel elk land wel toevoegen.
>jgw ze dat ook doen
De staatsschuld mag alleen niet te hoog oplopen om de schulden terug te kunnen betalen. Wij zitten sinds de crisis en het opkopen van falende banken over de Maastrichtnorm van 60% schuld ten opzichte van ons BBP. Onze staatsschuld zal de komende jaren relatief iets dalen wegens een aantrekkende economie maar de totale staatsschuld loopt alsmaar op.
Landen die hun zaakjes niet op orde hebben zouden nooit toegelaten mogen worden.
ja en dus wat dan? wij hebben jullie makakkenland echt niet nodig oetz
Geert alsjeblieft.
We hebben gewoon meer migranten nodig in Nederland.
ja hoie (volendam mag enclave worden)
leuke statistieken maat.
Ja, meer migranten, meer diversiteit, alleen zo kunnen we onze eeuwige blanke schuld aflossen.
maar 2012 telt niet want alle hbo'ertjes vielen voor de vvd-miem
>CDA
GEWOON
Waarom was VVD opeens zo groot geworden?
Hoe voelt het om in elkaar geslagen te worden door een spook?
door hard populistisch te miemen en het gefaalde kabinet met pvv erin
migranten=/=allochtone gelukzoekers, vriend. Duitsers en krulbroodjes die hier komen zijn ook migranten.
Het kwam allemaal door CDA Buma!
Duitsers en krulbroodjes die hier komen heten Nourredine en Mehmet, allemaal.
Maar aan dat soort migranten hebben we niks. Ze lijken te veel op ons.
We hebben juist migranten nodig uit andere delen van de wereld. Diversiteit wordt dan onze kracht.
Dan moet je eens een echte baan zoeken in plaats van op het bollenveld werken.
nee liever niet
Hullo
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van Ome Henk gehoord?
Nee ik ben geen homo oetz.
>dvw je vriendin is gevallen voor de Praxis folder en je ineens het halve huis staat te verven
Ik wou alleen maar videospelletjes spelen en pizza vreten in dat ene weekje vrij deze zomer...
Had je maar niet voor de vd miem moeten vallen.
>dvw vd en reserve vd
Goedemiddag!