NEDERDRAAD

Bier en dronkenschap editie

Welkom: Mensen die van alcohol houden
Niet welkom: Jillz 0.0 drinkende homo's

ZUIPEN
U
I
P
E
N

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=aU4wN3_5jm0
twitter.com/AnonBabble

Is het geen kankerflikkerdraad dan is het wel een roodhetkikkerdraad
zucht

Vlaanderen

alsjeblieft, geen gekanker-draad

...

derde voor België in de kont geneukt door Wales

Waarom is mijn draad verwijderd?

wat de neuk

>4 draden
episch XD

de mijne ook oetz

OP is een kankerconciërge

>geen gekanker in de nederdraad
Dat is als niet pissen en schijten op de wc

Goede paals.

dezelfde preutse conciërge die mijn zogenaamde pedopaal verweiderde
hij kan gewoon niet tegen niet-hetero's

enorm episch man xDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!

Er is een Nederlandstalige mod gok ik, hij heeft de lieve jongens draad en de twee andere minder oude dan deze draden verwijderd. Hallelujah voor hem.

Dit gewoon, ben ook al verbannen voor kaaspizza voor een webm van een meisje met yogabroek

Ik heb de mod omgekocht oetz

Dan paal ik het wel lekker hier.

Dit soort vele draden gedoe komt enkel en alleen door jou met je draden, zou je er mee op willen houden? Alvast bedankt.

kanker autistische nieuwe Sup Forums conciërge die alles verwijderd, vooral animé. ik werd net gewaarschuwd omdat ik een ''GET-paal'' maakte

Aangegeven.

kun je die sturen naar mij?
mijn stoom is baseskaas
met daarachter nog wat sjinees

Jullie zijn juist veel te laat met een draad maken.

Het ligt aan jullie niet aan mij.

>paal een halfnaakte tepel
>kankerconciërge verbant mij voor 3 dagen

preutse mongool

Hallo Schlomo hier, doneer hier uw shekels voor het goede doel

...

mvg. 77iq nadat hij een meisje tot moes sloeg.

Ik vind het kutdte dat ze je verbannen op alle borden. Laat me dan op zijn minst nog palen op /his/ ofzo.

Ik heb hem niet meer oetz

>paal onschuldig getekend plaatje van twee knuffelende dierjongens
>word 24 uur verbannen terwijl lievejongenspaler niet verbannen word
dat ken toch niet jongens

jammer

Wees blij dat je nog mag kijken

dat is dezelfde user als proksie user
waarom denk je anders dat die sjinees ons lievf noemt?

Vroeger kreeg je tenmindte je leven terug. Nu mag je kijken maar niet palen.

ik ken een zekere homo die Jillz 0.0 drinkt :>

3 - 1
-
1

WAT NU kutploeg. En dan maar stoefen dat we het EK gaan winnen

Dat ben ik dus niet.

Ik filter hem juist omdat ik hem zo irritant vind.

>dvw mobiel internet met dynamisch ip

DE NEUK ACHTERUITGEBLAZEN

Eindelijk gaan al die vieze Belgische vlaggen verdwijnen uit het straatbeeld.

dat is niet filteren
maar verbergen

neuk hem in de kont.

>Niet welkom: Jillz 0.0 drinkende homo's

youssef en kammal zijn terug
youtube.com/watch?v=aU4wN3_5jm0

Hee homo's scheren jullie jullie bilspleet?
Hoe pak ik dat aan? Ik geraak er gewoon niet bij.

Hahaha kleine broer zet zichzelf voor schut met voetbal

...

je moet een speciale vloeistof ervoor gebruiken
iets van ontharingsbenzine
het brand de haar zakken dicht en haalt het haar eraf

...

Waarom zijn vagina's toch zo smerig?
Vinden nromies dat echt lekker?

Ik ben niet zo thuis in de "genste rep" maar dit lijkt me een knip en plak gebeuren van meerdere "artieste" met ieder een eigen "stijl" het is letterlijk van de klip "eindhoven woensel" maar dan iets anders.

Hetero's hebben echt een smerige smaak.

>een relatie willen met iemand waar je geen vrienden mee kan worden

Ahahaha

>nromies

>dvw 26
>dvw autisme
>dvw WaJong
>dvw werkloos
>dvw begeleid wonen
>dvw sjineze kartoens
Mijn leven heeft geen zin

Ah sorry ik probeerde normies te typen maar het moest natuurlijk normaaltjes zijn.

>kartoens
gewoon tekenfilpjes

>Lelgië

AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

DE NEUK UITGEBLAZEN

Probeer je mij te miemen homo?

Verwijder dit

>dvw 23
>dvw ook autisme
>dvw ik een nieuwe baan heb
>dvw ik binnenkort een nieuw huis heb
>dvw mijn leven eindelijk weer de goede kant op gaat.

Voelt goed man

>muh gouden generatie

Hahaha stomme kut-Belgen

Waarom zou je begeleid gaan wonen?

Ik heb het gevoel dat iedereen hier ironisch homo is oetz

>Homo
>Niet biseksuele meesterras

Ik zag laatst nog een reclame van Royal Club of zo dat het niet kiezen je leven kan beïnvloeden, iets in die zin.

>lelgium

Bedankt, 200 Royal Club spaarzegels zijn naar u opgestuurd.

>lelgen

Tot je instort en alles kwijtraakt waar je jaren aan gewerkt hebt. Kanker burn-out...

ja zeg koop dan tenminste een drakendildo of iets dergelijks.

Meh
Het leven is een schema van dalen en hoogtes, De truk is om niet er een einde aan te maken in het dal.

lelgie, geef toch toe dat jullie bij NL horen

>loelbal

De Vlaming is diep van binnen geen Germaan ook al spreekt hij wel een Germaanse taal.

...

>wil resevoir honden bekijken op belgische tv
>normaaltjesmuziek word uitgerekt

nee

vlaanderen hoort meer bij nederland dan de randstad

doeg (ironisch)

Ik denk dat er aardig wat cultuur barrières zijn tussen Nederland en Vlaanderen, ik krijg bij Vlamingen sneller het idee dat ze de schone schijn willen ophouden en iets minder snel hun gedachten spreken. Natuurlijk dat zorgt voor minder wrijving en het is veel beleefder, maar het is wel lastig om dat te combineren met een land waar mensen nogal snel dingen eruit laten vallen. Hoewel ik ook nog wel eens gelezen heb (kan het artikel niet meer vinden op het moment) dat de Vlaming qua cultuur wat dichter tegen de Nederlander aan komt, maar miems terzijde lijkt het me onverstandig om samen verder te gaan.

Er is een wereld van verschil tussen de nederlandse en vlaamse cultuur.

Hier in Duitsland vindt iedereen het geweldig dat ik zo ''hard'' ben en altijd onverbloemd mijn mening eruit kwak, terwijl het voor mij iets heel normaals is.

>minder snel hun gedachten spreken

Dat klopt wel, maar dat komt omdat Nederlanders in vergelijking een grote mond hebben en snel zeggen wat ze denken. Alleszins dat ik toch wat ik ervaar. Duitsers en andere Germanen doen dit ook niet in dezelfde mate

*hollanders

Ik zat in het gedeelte over Germanen wat te miemen, mijn tweede opmerking is wat ik er persoonlijk over voel, hoewel ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat er wel een flinke laag Franse invloed over de Vlaming heen zit.

>al die franse leenwoorden
>Als een homo overkomen

Aas getecteerd. Gelukkig zijn er nauwelijks hollanders meer in holland :^)

Een culturele kloof tussen Nederland en Vlaanderen, hoe klein of groot die ook is, is nog steeds verwaarloosbaar ten opzichte van de kloof tussen ons en de Walen.

>dvw geen vd

Dvw vd gehad, dvw het niets aan mijn leven toevoegde en ik gelukkiger was op mezelf.

walen zijn een beetje onze aboriginals

>Beleefder
Vlaamen lijken misschien beleefd, maar dat is puur omdat het voor hun het normale taaltje is. Zeg een keer "een fijne dag nog" wanneer je in Antwerpen iets koopt en ze kijken je allemaal stomverbaasd aan alsof ze je moeten kennen ofzo.

hoe voelt een vagina? Beter dan hand?

Koek dat klopt wel. We zeggen u gewoon als ons dialect. Maar als iemand me in Vlaanderen een fijne dag wenst dan kijk ik 2 keer mijn portefeuille na voor ik door ga

>dgw buitenlands tindermeisje telkens weer een nieuwe ontmoeting voorstelt, vraagt of ik mee gaat naar een festival, maar wat zij niet weet is dat ik al thuis in Nederland ben.

Geen enkele tindermeisje heeft mij zo graag willen ontmoeten, en zij is nog mooi ook :(

ikdv
ze is jong en mooi

Paal foto dan, je kan zoiets niet beweren zonder foto

AHAHAHAHAAH

Jarenlang met een doodsgreep gerukt dus dat was wel even wat anders. En afkicken van de doodsgreep, want anders kon ik niet klaarkomen. Het warme, natte geeft het wel een hele nieuwe dimensie. Daardoor fap ik, als ik taai spuug heb, met spuug (want voelt lekkerder) en ga daarna douchen en was de boel grondig.

Ik ben sws moeilijk met het vertrouwen van mensen, het was niet zo lekker dat ik daardoor met willekeurige vrouwen naar bed zou gaan.

Ik bedoel meer conflictmijdend soms, maar ik ben er ook geen expert in. Mijn indrukken van Vlamingen zijn beperkt, ik zit vaker in Duitsland dan in België, maar ik heb hier soms wel het gevoel gekregen dat een Vlaming bijv. in een relatie liever op zijn tong bijt dan eerlijk over zijn gevoelens wil spreken, tot het een keer faliekant mis gaat. Nederlanders zijn misschien gigantisch onbeleefd en lomp, maar ik geloof niet dat het iets slechts is om af en toe even de lucht te klaren.

Maar nogmaals ik ben geen expert.

goede soep

>25

>dvw opgegroeid in het platteland (voor zover dit überhaupt wel bestaat in Vlaanderen)
>altijd dag zeggen als ik iemand passeerde, beleefd zijn in winkels
>studeer in stad
>gestopt met vreemde mensen begroeten, maar nog steeds de gewoonte om eens te knikken als ik oogcontact maak met iemand die me passeert
>aan de kassa van de winkel altijd heel vriendelijk goeiemorgen/middag/avond
>als er iets niet lukt vraag ik wat er aan de hand is enzo, praatje slaan
>bij het weggaan iets aardigs zeggen
>alle kassiersters hebben me graag
>vermoed dat mijn rekeningen soms lager zijn dan ze moeten zijn joepie

Ik wil terug weg uit de stad oetz.

Is this the place to come to if I want to shit on Belgian twats?

dvw altijd grappen met leuke kassameisjes :3

bij mij gebeurde exact hetzelfde. Gelukkig moet ik nog maar 3 weken in een stad wonen, daarna kan ik gewoon terugkeren naar mijn dorp. Steden kunnen echt kanker zijn (lawaai, onbeleefde mensen, vuil, stank, etc)