Sverigetråden - Dattaspelsupplagan

...

Other urls found in this thread:

svd.se/risig-kvinnosyn-ar-arrangorernas-ansvar/
svd.se/nathat-kan-vara-okej--vi-maste-fa-bli-arga
exhentai.org/g/835400/e8ef73139a/
youtube.com/watch?v=NkM_1G6KviU
twitter.com/SFWRedditVideos

>Sup Forums mobbar oss igen

>falla av

Dags för frukost favä

Först för ingen fv

hittade den här bilden på två snygga tjejer... men vad kollar de på?

>bry sig om de näst största autisterna på kanalen

>cuckbeta så här hårt

Hultsfredsfestivalen c.a 2005

t. Var där

De tittar på denna bilden

Vita kvinnor tillhör afrikanska män

>åker in till stan för att köpa godis
>blir på dåligt humör direkt när jag ser alla äckliga negrer
>köper en påse lösgodis och ett flak powerking
>säger åt den arabiska kassörskan att hon kan slänga kvittot på bred västgötska
>hon flinar och frågar vad jag sa
>blir generad och upprepar på rikssvenska

Arabiska tjejer kanske inte är så dåliga som man har inbillat sig. Zoomalier däremot, fy fan.

Krukmakeri, jag tänkte inte ens på att det var hanrejbete

"du kan schlänga kvettot"

>när ens familj oironiskt tror att negrer med skägg är flyktingbarn

Jag tänker inte ens rödpillra dom dumma jävlarna. Sist jag försökte så gick jag full storm och det hela slutade i pinsam tystnad.

är deras synfält också felvända då eller vad

...

>hon flinar och frågar vad jag sa
Och sådant tillåter du?
Du borde ha drämt din gigantiska penis i disken, högt upprepat vad du sade och heilat ljudligt.

Detta varje gång jag går ut. Också högljudade kurder som skriker och spottar solrosfrön.

Jupp, det brukar komma instinktivt när jag har vart och handlat.

Svennar är dumma

bara cucka upp min skit

Vad för lur ska jag köpa /SvT/?

Behöver en bra lur med en skärm som max är 5 tum. Alla telefoner är så jävla stora idag.

Jag vill inte heller lägga för mycket pengar (helst inte mer än 3000) ge mig tips

fyfan vad helt oanvändbart /vp/ är, kan inte kolla på catalogen en stund utan att jag börjar märka alla jävla bajstrådar
bara atombomba det

detta är bete eftersom alla tre valen är felaktiga

>dkn håller på att somna men vill inte missa podden

Vad göra?

Vad menar hon med detta?
svd.se/risig-kvinnosyn-ar-arrangorernas-ansvar/

Det är just därför jag tänker bo kvar hos farsan på landsbygden några år till. jag bor praktiskt taget för mig själv och jag behöver inte betala hyra. Fast det bästa utav allt är att jag slipper bo inom samma ljud/luktavstånd från ett par äckliga jävla negrer och babbar.

Att inte ha några utländska grannar är så oändligt mycket bättre än vad man kan föreställa sig, man slipper bli rånad/våldtagen, behöver inte låsa varenda skjul varje dag och man behöver inte oroa sig för att få bilen snodd/uppeldad.

Nexusen är rätt frän

t. Har en galaxy s6 men en kompis har en nexus och har pillat lite på den

Hon menar helt enkelt att svartingar inte är tillåtna på festivaler. Nassekärring.

vad är rätt val då user?

>inte hänga på /r/pokemon

iphone, så klart.

Jvdk, har inte ens besökt sedan namnbytet favä

Är det sverigepolarepodd på g?

>vara bokstavligen tonåring

Åldersgräns osv

Har sneglat lite på 5S, men jag behöver minne och 32 GB modellen ligger på över 4000 kr.

En Iphone SE hade vart nice, men dom är ju ännu dyrare.

5S är att rekommendera, men problemet ligger väl i din budget då.

Lmao jag är fan 21

COMHEM VAD FAN GÖR NI MED MITT INTERNET

min fru på bilden

Hahahahaha. Nej, men seröst nu, vad rekomenderar du för mobil?

men du

nexus 5x eftersom den kommer med stock android, nexus är de bästa androidlurarna

köp inte en iphone om du ska ha en budgetlur
5s är så jävla gammal också inte värt att köpa en 2016
t. fd iphoneanvändare

6 plus såklart, med största minne

Polarna säger att hon ser "för manlig ut" men jag anser henne vara 10/10, har jag fel?

Börja agera som det då

Ja, klockan 20.

>men jag anser henne vara 10/10, har jag fel?
Nej, du har mer r1 än dem.

Helt seriöst och oironiskt så gillar jag nexusen, lite plastig men det får man räkna med när man betalar under halva priset av en riktig telefon.

Bra skit favä

Kirino snälla man ser hennes bröstvårta

Stefan/10

>inte ha banhof

Fränt det var fan inte igår, är det dutubkontot som gäller?

Vilka ska vara med?

>dkn gjorde en kort cameo i 2dpodden och Misaka blev sur på mig för att jag pratade för lite

>faktiskt vara nbög
Du har säkert jobb också lmao

lever hon än?

ajphån

Jag är myndig så ja, jag har ett jobb. Mat kostar pengar.

Skärp dig

Ring polisen då jävla homo

Japp. Tror det.

Och det var rätt många som skulle vara med.

...

En hel del normies och autistiska robotar tror Tchad är en gud. De tror Tchad är den person som förföra människor vid 9 års ålder. De tror att han är den person som kan få ett ligg bara genom att titta på women.They tror att han är den typ av person som kan få alla kvinnor att fuska och förföra mödrarna till barnen de översittare. De tror att han är den typ av person som har verkliga tomt rustning och kan inte misslyckas. DETTA finns inte. Även om det gör dessa män är så liten obetydlig belopp är inte värda att diskutera.

Vilken non-autistiska robotar menar med Tchad är 8+ av 10 (ansiktsestetiska) dude som är naturligt mager och muskulös på grund av bra gener. Tchad är killen som hade goda icke-missbrukande föräldrar som upp honom på rätt sätt så att han hade god psykisk hälsa och ingen ångest och depression. Tchad är den person som inte får mobbad hela ut skolan därför han faktiskt har självkänsla. Dessa Tchads fortfarande måste arbeta för saker, men långt ifrån lika hårt som normies och robotar. Dessa Tchads är den typ av män som ofta kontaktas av 5-7 / 10 kvinnor, och som har en god chans att lyckas om de närmar sig en 8 + kvinnorna själva. Denna typ av Chad existerar och är omkring 10-20% av befolkningen.

Tchads existerar men autistiska robotar måste inse vad en verklig Tchad är. Normies måste sluta halm bemanning vad vanliga bots menar med Tchad.

wew lad

hhaha aa nichklas i morse så kalla ja mamma en dum hora för hon hade för lite korn flakes i mina flinogr hahahhaha fan vad jag hatar horan kan hon ej ba flyttA HÄRifrån så jag kan få ärva lägenheten nå jävla dag :D

Fan va sköj! Inget har hänt på länge favä dags för nya jagjag

Agera som en tjugoettåring? Okej, det gör jag redan?

Bögjävel.

Försvinn från MIN TRÅD!!

Ta ditt liv mann1

men va fan ja var här först din dumma hora :D
tebax t r9k tönt ;p

Hann till "normies" innan jag insåg att du behöver ranndaka dig själv. Herrejävlar vilket avskum du är

#intedinkvinna

>robotar som sitter i hoodie och mjukisbyxor som deras mamma köpte åt dem för 5 år sen klagar på att de inte har någon fv

xD

>ha bahnhof
>det krånglar som fan
>säger upp bahnhof
>får fortfarande räkningar
>sitter timmar i deras skitkö till kundservice igen
>behöver säga upp det igen

Nej det gör du inte

Jag har vart här längre än dig och förmodligen de flesta, kommer aldrig lämna. Skär av dig ett finger.

t. Farfar

>Tchad

>nybögar

>dkn svart robot
>Inte ens afro-amerikansk
>Inte Tyrone Dunderkuk så min 9 tums kuk är bara ett irritationsmoment när jag onanerar
>Upplever rasism från amerikaner, aka de flesta av den engelskspråkiga människor på nätet, eftersom att dem alla svarta människor de ser är Afro-amerikaner
Varför är amerikaner så skit?

d-du med ;_;

beskrev mig rätt bra MEN tjejer gillade mig inte även när jag "försökte" och var ute varje dag/helg med fina kläder, fint hår osv.

Fattar ni så jävla många tajta tonårsfittor som kollar på pewdiepie och vill ha hans kuk?

Fattar du hur många kaosbabbar som badar i svennefitta varje dag?

Fattar ni den känslan när ingen mamma fv?

svd.se/nathat-kan-vara-okej--vi-maste-fa-bli-arga

B A N H O F

vafalls

Vilken smak vejpar ni just nu?

Blåbärsmuffin här.

>nätvettsexpert

Vänlig shillpåminnelse om att episk memepodd kl20

omg hej snsd

>hanrejer

Detta fenomen med unga hanrejer är inte ens ett jagjag längre, vad gör ni ens med era liv? Rannsaka er för i helvete

mm har inte ens en riktigt morsa så det är klart jag vill ha en mammafv.

Det var sorgligt att höra user.

hehe mm

Hur kan flintisar konkurrera med detta?

hur får man mod till att bli en hjälte?

Varför gjorde städaren det?

>>dkn gjorde en kort cameo i 2dpodden och Misaka blev sur på mig för att jag pratade för lite

Förlåt? Minns ärligt talat inte ens att det hände.

>dkn ingen levande död fv
exhentai.org/g/835400/e8ef73139a/

Centorea är byggd för vit kuk favä

j/n

Nä jag vet, vi har brevat om detta innan och det är ingen idé att slå en död häst favä

youtube.com/watch?v=NkM_1G6KviU

Porrspel har en ganska lång väg att gå när det kommer till att strukturera sig favä, att porra till det när man tar stryk är ju lite kontraproduktivt och VN konceptet är ganska trist imå så är finns nog mycket att göra, för att inte nämna grafiken.