/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Cirno uitgave

Welkom: Jij, ik en die ene daar
Niet welkom: Hij

Other urls found in this thread:

edition.cnn.com/2015/05/03/us/mohammed-drawing-contest-shooting/
youtube.com/watch?v=BYDaxOOIfK4
twitter.com/AnonBabble

TE VROEG, JIJ OETLUL!

15 miems te vroeg vriend

Aan welke loterij zal ik meedoen Henk?

Geen een, gewoon het geld in je spaarpot stoppen.

>lichtgetinte mannen verzocht
>bijna alle daders hebben vuurwapens
>slachtoffers mogen geen vuurwapens hebben
Dat is toch absurd jongens

Postcode loterij

jij wil gewoon wapens om je school op te schieten.

Nee hoor ik ben geen hoekige tiener meer.

Goede ervaringen mee?

De genetische.

Ik heb verloren ;_;

Ja, heel de straat won en ik niet
(nee wij hebben geen postcode lotterij)

Op dat gebied heb ik het aardig gedaan, weinig te klagen. Juist daarom wil ik mijn geluk nog verder beproeven. Ik heb ook ooit een broodtrommel vol met kauwgom gewonnen met een kleurwedstrijd, dus waarom zou het niet kunnen?

Waarschijnlijk zul je nooit in je hele leven worden bedreigd en beroofd (tenzij je in een zandnegerzone rondhangt), zelfs dan is het bijna altijd dat je enkel geld kwijt bent. Een vuurgevecht aangaan is vrijwel altijd zelfs gevaarlijker en mogelijk (maar dat is afhankelijk van hoe mensen erop reageren) een wapencultuur hier creëren lijdt tot allerlei leuke dingen zoals echte knalpartijen op scholen.
>in4dat Zwitsers en Canda
Daar hebben ze geen echte wapencultuur zoals in Amerika.

Hier, geniet van dit plaatje om je teleurstelling tegen te gaan

cara

Ik ontvang ze liever stuk voor stuk dan allemaal tegelijkertijd om eeuwig te zwaffelen.

NICO NICO NIIII

:DDD

Gewoon een legale wapenstok in huis nemen en er zelf een stuk zeevisserslood aan bevestigen. Een keer op hun kop rammen en ze zullen nooit meer iemand lastigvallen.

NORMAALTJESGENOCIDE WANNEER

>Waarschijnlijk zul je nooit in je hele leven worden bedreigd en beroofd (tenzij je in een zandnegerzone rondhangt)
Ik woon in Rotterdam dus je weet het nooit.
>Daar hebben ze geen echte wapencultuur zoals in Amerika
Nou dan pakken we het toch op dezelfde manier aan als zij?

Heel schattig!

Of neem zo'n stroomstoot zaklamp

Zijn de nachtwinkels al open dan?

Of een afgerichte Duitse herder of Rottweiler, die beesten stoppen pas met bijten wanneer je arm eraf ligt.

>Deze discussie weer

In Amerika hebben juist counties met meer wapens ook minder moorden. Daarbij beweer ik niet dat er per definitie een link zit tussen het hebben van wapens en het verminderen van moord, maar ik zeg wel dat het verband omgekeerd sowieso niet bestaat.

En trouwens, wapens zijn vooral goed voor het beschermen van de zwakkeren. Zo'n massa aanranding als gebeurd is in Keulen zou niet plaatsgevonden hebben in een Amerikaanse county waar de wapenwetten niet zo stringent zijn. Vrouwen kunnen zich dankzij wapens beschermen tegen mannen. Trouwens, er zijn nog wel meer landen met heel veel wapens, leg het aantal wapens van een land maar eens tegen het moordcijfer en je zal heel snel zien dat er geen link tussen zit zoals dat anti-wapen lobyisten wel eens lijken te denken.

>
dat mogen ze wel
ooit gehoord van schietverenigingen?

Jij krijgt een filmpje

Ze mogen ze niet op straat meenemen, dieven weten toch wel dat een wapen opgeborgen dient te worden.

>NEGERDRAAD

wat is er met hun tv?
hij staat niet uit, want het beeld is niet zwart
maar het is voledig blauw
wanneer staat een tv op een blauw beeld?

...

Sommige tv's doen dat. Mijn oude TV bijvoorbeeld. Vinden sommige mensen er beter uitzien dan ruis denk ik.

Het komt niet door overheidsbeleid dat ze een wapencultuur hebben, dat vinden de mensen daar gewoon leuk. Het is gewoon een gok en ook een goed idee hoor meer wapens in Rotterdam zo krijgen de zandnegers er ook meer goed bezig je hebt jouw omgeving nog gevaarlijker gemaakt.


>counties met meer wapens ook minder moorden
Oh wow user de counties vol met zwaargewapende boerengepeupel, kleine dorpjes en weinig schijthuiden hebben minder moorden met wapens. Wat een verrassende ontwikkeling zeg.

>muh eenmalige incident bewijst dat iedereen gewapend moet rondlopen
Mensen zoals jij zouden echt het hele land vergallen, het is nu nog veilig en rustig maar nee we moeten weer wat mensen hebben die de stoere cowboy willen uithangen. Want dat is wat "alpha" rodepilslikkers doen etc..

animoe

>kleine dorpjes en weinig schijthuiden hebben minder moorden met wapens
aha daar is de oplossing dus. We vermoorden gewoon alle zandnegers.

>Mensen zoals jij zouden echt het hele land vergallen, het is nu nog veilig en rustig maar nee we moeten weer wat mensen hebben die de stoere cowboy willen uithangen. Want dat is wat "alpha" rodepilslikkers doen etc..

Laat maar ik wilde een gewone normale discussie hebben over wapenwetgeving en jij moet gelijk een irritante en ongelooflijk foute strooiman optuigen.

wanneer heb je dan nog ruis?
of merk ik daar neits van omdat het blauw is?

Dat zeg ik ja, ik denk dat het dan makkelijk zou kunnen.
Maar dat is letterlijk onmogelijk, overigens denk ik niet dat het merendeel van de schijthuiden oké is (niet geweldig of fantastisch etc. maar oké) alleen het is overduidelijk dat de slechte groepjes vaak ook bij deze groep mensen behoort.

>wanneer heb je dan nog ruis?
Als je tv ingesteld staat op een frequentie waar niet op word uitgezonden. De blauwe kleur verbergt de ruis gewoon want mensen vinden dat eng dankzij films als The Ring

Hallo opa, televisie is digitaal nu.

die die wijven hadden hun tv ingesteld op een verkeerde frequentie?
en lieten hem daar op staat
wat een domme hoeren

>er zijn mensen in dit land die het volkomen eens zijn met de ontwapening van het volk
Ronduit walgelijk.

Komt allemaal door de communisten.

Omdat er geen reden voor is, zolang het veilig is dan is het niet nodig om mensen wapens te laten kopen. Overigens als deze maatschappij zo kanker zou worden dat mensen zich genoodzaakt voelen om met wapens rond te lopen ga ik liever ergens anders wonen.

>een wapen nodig hebben om je veilig te voelen

Misschien moet je gewoon uit de ghetto verhuizen

RACISME

Er hoeven maar een paar mensen te zijn die een wapen hebben om mensen die kwaad in gedachte hebben in hun broek te doen piesen. Als iemand die kwaad wil ook maar het gevoel heeft dat hij wel eens een wapen te zien zou kunnen krijgen is er al een veel minder grote kans dat hij datgene zal doen.

ik ben bang dat tokkies me aanvallen om dat ik autistisch ben
daarom draag ik soms een mes bij me

Goedenavond /neder/

Lelijk oetz

>Er hoeven maar een paar mensen een wapen hebben om mensen die kwaad in gedachte hebben in hun broek te doen piesen
Dat hangt van de dader af, soms werkt het niet kijk maar naar Orlando.
Maar je kan wel professionele beveiliging in huren op grote evenementen of drukke locaties, dat heb ik liever dan dat iedere mongool makkelijk aan een wapen kan komen.

Nederland is al ontwapendt.

Je kan alleen maar voor of tegen bewapening zijn.

>Overigens als deze maatschappij zo kanker zou worden dat mensen zich genoodzaakt voelen om met wapens rond te lopen ga ik liever ergens anders wonen.
Ah jij bent er zo eentje.

>om je veilig te voelen
Het gaat altijd om gevoel met jullie. Heeft niks met gevoel te maken vriend.
>verhuis gewoon
Zie hierboven.

Als er zo'n gek als in parijs ergens de boel wilt afknallen zijn politie/speciale eenheden ver weg. Je zag hoe lang het daar duurde. Die gaste gingen pas naar binnen nadat iedereen was afgeslacht.
Al hadden er ook maar een paar burgers een pistool op de heup was het daar heel anders afgelopen en op z'n minst niet met 140~ doden.

>dat heb ik liever dan dat iedere mongool makkelijk aan een wapen kan komen
Dat kan al.

>dat heb ik liever dan dat iedere mongool makkelijk aan een wapen kan komen.
Ben jij echt zo kankerdom?

Ik geloof maar dat kan ik mis hebben dat de uitsmijter in Orlanda volgens de nieuwe regels geen wapens meer mocht dragen.

>met een pistool had ik 3 gasten met een AK-47 tegen kunnen houden

Welterusten, /neder/!

slaap lekker

Truste miemstageanon

Slaap wel miemstage user

Ik ben niet hem, maar in Garland schoot een man met een pistool twee terroristen met AK47's en lichaamspantser neer.

Wat vinden juloie van de antiracismewet van 30 juli 1981?

>ik heb geen flauw idee waar ik over bazel neuk aub mijn gezicht

Het gaat om reactie niet om het kaliber wapen kneus.

edition.cnn.com/2015/05/03/us/mohammed-drawing-contest-shooting/

Kanker :D:D:D:D:DDDDDDD

Perkele :-DDDD

D-dat is Fins.

It's over Nederländerna, I have the high ground!

vandaag alleen maar gewerkt en hier gezeverd

wat is dit voor leven

echt 2/10

gelukkig geen buren die met deuren slaan

> ikdv

>gelukkig geen buren die met deuren slaan
Ik heb hier zo'n Godsgruwelijke hekel aan. Wat bezielt je om dertig keer op een dag met die kankerdeur te slaan. Iedere dag weer.

Godverdomme.

Ik weet niet of het zo makkelijk gaat via de zwarte markt, het duurt tenminste langer om zo een wapen te kopen plus je moet de connecties hebben.

potverdikkie wat geil

>Heeft niks met gevoel te maken vriend
>voelt zichzelf constant onveilig en is paranoïde om in een vuurgevecht terecht te komen.

Evening lads :^)

Hoi, waar is de thee

Er was ooit eens een filmpje op rtl late nacht. Daarin werd uitgelegd hoe je een man met een ak47 kon proberen uit te schakelen met een naaldhak. Een pistool is wel wat anders dan dat, maar het is stukken beter dan een naaldhak. youtube.com/watch?v=BYDaxOOIfK4

Is het beste waar wij ons mee mogen verdedigen een schoen of een pen?

Als mijn website een succes wordt en ik rijk wordt. Dan ga ik elke dag wiet roken en hoeren neuken.

>ik heb geen argument meer dus ik ga maar weer terug met hem paranoïde noemen
Absoluut ebisch

ik ga toch ook niet /brit/ binnenstromen en nederlands praten?

> heb website met 1000 - 2000 bezoekers dagelijks
> 200€ /maand

Zit hier meer in?

>snapt het concept 'principe' niet
>gebruikt overdrijvingen om zijn punt te bewijzen

Je zegt het zelf hoor, je loopt te hele tijd te roepen dat het belangrijk is om een wapen te hebben in een shooting.

geef ons verbinding!

Jullie waren toch weggegaan?

normaaltjes zijn te achterlijk om door te hebben dat hyperperceptieve individuen zoals wij (gelijk ons) zich storen aan dit soort gedoe.

of misschien doet ie het expres (normaaltjes zijn zo kleinburgerlijk)

Ik zou me meer druk maken om willekeurige straatschoffies die ineens een pistool hebben dan de terreurdreiging

>het is heel gemakkelijk om een schieter zijn magazijn eruit te halen en hem daarmee op zijn harses te slaan :-DDDDD
Wat is dit voor een idioterie?

Maar andere plaatsen binnestromen en hun taal opleggen is wat Britten doen

Plaatje gerelateerd is strooiman

>Is het beste waar wij ons mee mogen verdedigen een schoen of een pen?

Knuppels, geweren, koekenpannen, strijkijzers enz.
Weet je nog van die juwelierszaak die overvallen werd waarbij de eigenares een overvaller dood schoot? Haar man was de bak in gegaan, wegens illegaal wapenbezit, haar actie was legaal.

Goedenavond lad m8

Dat hangt af van je niche en verdienmodel. Het klinkt alsof jij een webwinkel hebt.
Ik ben gewoon bezig een informatieve website te maken en hoop daarmee veel bezoekers te trekken (en wat affiliate inkomsten). En als ik veel bezoekers heb wil ik pas echte diensten gaan verkopen.

niet zo zeer een pistool
maar wel gewoon voor schoffies
oei, je hebt gelijk, hoe houden we dit tegen?

wie /mannen op randje/ hier?

ik heb een luchtbuks

>oei, je hebt gelijk, hoe houden we dit tegen?
Gemakkelijk.

Ik durf wedden dat die uitspraak behoorlijk beïnvloed was omdat het zo uitgebreid in het nieuws was.