Sverigetråden

Vejpupplagan

Vad vejpar ni just nu? Själv kör jag på hallonsmak, rätt stark smak favä.

Other urls found in this thread:

imgur.com/a/98ipg
youtube.com/watch?v=V-YQjs1PF-0
en.wikipedia.org/wiki/Swedish_phonology#Stress_and_pitch
friatider.se/muslimskt-boneutrop-ljod-fran-hagia-sofia
youtube.com/watch?v=_lle_SBcKDo
youtube.com/watch?v=46rePgo3JPk
en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Constantinople_(1204)
strawpoll.me/10674081
twitter.com/SFWRedditVideos

Vad är vitsen med vejps?

I was at Disneyland and a Swedish girl kept looking at me, what does it mean sven?

>dkn du aldrig kommer vara en feminin kille som flyr hemifrån, börjar ta hormoner och försörjer dig genom att ta oändliga mängder kuk från främmande män
imgur.com/a/98ipg

Städaren har ballat ur.

trillade vi av eller blev vi bortplockade?

människor som försöker se stiliga ut
bokstavligen en munfedora

\//\

Låter inge bra, håller mig till snus

>dkn kär i den 35-åriga thailändska importfrun på sommarjobbet

Vad menade min hjärna med detta?

Vejpa2D snälla

Man kan väl få en nikospark antar jag?

Känns som lite av en tradition vid det här laget.

What do you guys think of this guy?

Kär, eller lust user? Folk brukar förvirra de två, och jag tror nog du får hålla dig i skinnet.

>sydostasiater

>dkn ingen snigel fv

What is wrong with her accent at 1:56?
Does she have a speech defect or is that a stockholm accent?

youtube.com/watch?v=V-YQjs1PF-0

That boy ain't right I tell you what.

Båda två tror jag. Tycker hon är sötpaj och vill vara med henne och tänker på henne men föreställer mig ju också knula hennes tighta baja. Hon brukar stå så hon är precis snett framför mig så vi snuddar vid varandra när hon visar något på telefonen/datorn och då blir jag galen.

She has a brain defect as she lives in Cuckholm.

>dkn ingen ängelfv

She's mentally ill.

Är hon verkligen en ängel?

>just hemkommen från ett femtontimmarspass
>ska upp fem igen för nästa

Ibland önskar jag nästan att jag var en mysig NEETgroda igen

vad jobbar du med?

what the fuck why are there so many of them with this disgusting high pitched thing

Many people in stockholm have the stockholm accent. Pretty weird right?

Kan man bli mer bortblåst?

how did you even find these videos?

Also that's a "posh" accents. jsut like the terotypical posh brittish accent. Only rich kids speak like that in Stockholm

Personlig assistent, slappt som fan, inget bajstorkande eller så. Satt bokstavligen och spelade EUIV typ åtta av mina tolv timmar idag, men gå upp fem svider alltid.

Hinanawi Ängel är en gudomlig människa(upplyst) från himlen.
så typ?

>inget bajstorkande
tur. det är fan något jag aldrig skulle kunan göra.

>Satt bokstavligen och spelade EUIV typ åtta av mina tolv timmar idag
lel. Med klienten eller för dig själv?

It was me in a wig

Strängt user, lägg dig och sov vet jag så du får den sömn du kan få, ta en varm och skön kram så du sover bättre, hoppas du får vila ut snart och njuta av fritiden.

>disgusting high pitch thing
its a common feature in most swedish accents, though some use them more.
en.wikipedia.org/wiki/Swedish_phonology#Stress_and_pitch

Rich people do that stuff because they can. It's like arabs can't be homosexual and have HIV-orgies because they are poor but we Swedes are very rich so we have a vibrant homosexual culture.

Jag kom också just hem. Ge mig en kram, tack.

>upplyst
>tippar hatten på bilden

>dkn inser att en stor del av den lön jag tjänat ihop på mitt sommarjobb stjäls av staten och ges ut till massa "ensamkommande flyktingbarn" så de kan våldta och stöka runt lättare

Hur hanrejad måste man vara för att arbeta i Sverige mer än absolut nödvändigt? Jag sticker den dagen jag är klar med utbildningen. Faktiskt tror jag att jag ska söka master utomlands så jag kan sticka tidigare till och med.

>detta spammade

och folk klagar på 2dspam

Har haft bajstorkande en period i livet, man tänker andra tankar som t.ex. pengar och i slutändan är det över rätt fort.

Men det är ju ingen rolig del om man säger så.

Ok, ny regel. Ett 2dbrev/tråd är ok.

Det är ju amaliaanon som brevar den så...

Skatt är stöld.

Nee, du får ingen kram user.
Du till höger :3

Helt alena, han satt och jobbade. Tänkte se om det gick att kolonisera nordamerika som Hamburg, det gjorde det.

Tack fina user, ska bara steka mig en middagsomelett och bajsbreva lite först

friatider.se/muslimskt-boneutrop-ljod-fran-hagia-sofia

DET ÄR DAGS!
youtube.com/watch?v=_lle_SBcKDo

Ska träffa en psykolog för första gången på Torsdag.

Vad kan jag förvänta mig?

Vad är detta för lögn och förtal jag hör.

Vad gör Jonas De Geer ens på dagarna? Sitter han bara på sin skotska etniskt homogena lilla ö och NEET:ar och spelar in motgift med Barbari-Magnus? Låter som ett toppmysigt liv favä.

Tack, snälla söta Amalia.

Kek, tror inte direkt vi har någon chans om "vår sida" består av folk som brevar på 4kanalen

Mängder utav härligt sex

youtube.com/watch?v=46rePgo3JPk

>Helt alena, han satt och jobbade
najs

>Tänkte se om det gick att kolonisera nordamerika som Hamburg, det gjorde det.
jo jag koloniserade Sydamerika som Sverige

Din penis i hennes vagina.

inte för att jag har mycket till övers för t*rkar och muslimer men "deux vult xDDDD", "hehehe KORTSTÅG :D" är bland det mest kringerande som finns.

>den andra kopieringspastan
Gurobögar snälla lämna.

VI VAR VIKINGAR OCH SKIT

>dkn skamrunkar till svartadporr
H-Hell seger

Skojiga piller om du spelar din hand rätt. Eller ett tomt och meningslöst liv när du inte längre får prata med rösterna i ditt huvud

Beror på, om det är en kvinna så brukar de antingen vara de snällaste och mest sympatiska människorna som finns, eller griniga tanter. Manliga psykologer brukar oftast vara väldigt bestämda över vad "du har" och vägrar acceptera ny information som kommer upp genom åren.

OBS Träffat ett 30-tal psykologer och allting ovan är inte fakta utan mina åsikter

Dricker alkohol.

>brevar >psykologer-bilden

Det kringerar mig att det finns kontra-konträrer som du och jag, men du har rätt i att det är kringerande.

>konstantinopel och det bysantinska riket har något med korståg för att återta det heliga landet jerusalem att göra
???

Psykologen är en man dock ;_;

Har inga röster i mitt huvud, bokade tid pga ångestproblem. Vet inte ens om jag behöver piller favä.

Så >svenska kvinnor jagjaget stämmer inte bland psykologer åtminstone? Låter inte allt för bra om manliga psykologer är som du säger att de är.

bäst du tar tillbaka det där uttalandet
*drar Svärdet av scharlakansröda förnimmelser*

>antyder att jag eller någon annan menar det på riktigt
är ni rövburgare? ärlig fråga

det förstår jag väl.

tomten som jag svarade på brevade dock en bild på en korstågriddare samt video med massa jävla deus vult skit

>j-jag låtsades bara

Turkar är jävligt baserade dock, avskummet som flyttar till EU är inte så bra, men det är ju nästan ingen som migrerar

>vara sur

nej

>jag är bara ironiskt dum i huvudet xD

Jag vill smaka på ängels persikor favä

Hej Mehmet!

>Så >svenska kvinnor jagjaget stämmer inte bland psykologer åtminstone
Jo hon kommer suga av en neger under ert samtal

ja? Jag är inte ens katolik. Du tror väl inte på riktigt att jag vill resa till öknen och slåss för en stat som inte existerat på 1000år?

Eller att jag bryr mig om vad som händer i Hagia Sofia som varit Turkisk i 600år

hehe mm. Ni är utan tvekan rövburgare

>Mängder utav härligt sex

>bokade tid pga ångestproblem. Vet inte ens om jag behöver piller favä.

Är den frågan öppen så rekommenderar jag piller, eller lappar, svamp duger i krig. Inte för alla, men jag mådde jävligt mycket bättre kontra mig själv och andra efter några doser psykadelika.

...

jag med

Dräp dig själv Misaka.

Hej Ödlan

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>cuckcucken

Ni vad? Korstågen bokstavligen började med syftet att försvara Konstantinopel och det Bysantinska riket från turkisk aggression.

Nja om du vill ha piller så borde du nog försöka boka med en psykiatriker istället, själv så lyssnade jag mycket på avslappnade band och höll på med sjukgymnastik (i mina tonår) för ångest och stress. Rekommenderar det väldigt mycket favä.

Och tror inte ens 0.1% av alla som besöker psykologer får knull, kek

Ingen bryr sig.

Fy tusan vad jag gillar svenska tjejer :3 Söta omtänksamma typer som bara sprider kärlek omkring sig Det enda de bryr sig om är att göra vår omgivning något bättre bara genom att finnas till eller varför inte världsfred. Jag ogillar faktiskt robotarna för de baktalar de snälla tjejerna och skrämmer dem från internet. Hell seger!

men varför brände korstågsriddare då konstantinopel?

banter

den eviga Venedigern lurade de tappra riddarna

[citering nödvändig]

>brände
De plundrade lite och satte dit en katolsk monark

>[citering nödvändig]
en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Constantinople_(1204)

Kejsaren lovade att konvertera till katolicism/latinska versionen av kristendomen i utbyte mot hjälp mot muslimerna, självklart fick de hjälp mot muslimerna men efter krigen så vägrade kejsaren/hovet att säga upp sina grekiska riter, vilket ledde till det fjärde korståget då påven började KVÄÄÄÄa för hårt

Opinionsundersöknings dags!

>strawpoll.me/10674081
>strawpoll.me/10674081
>strawpoll.me/10674081

>Opinionsundersöknings________________________________dags!

Jude jävel!?