/Norgetråden/

Ingen rasisme i våre tråder-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtu.be/nXseX4bnWuM
legelisten.no/bytte-fastlege
youtube.com/watch?v=Qn43BLZqWoI
sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/et-eller-ett/
hangoverheaven.com/
snl.no/idé
snl.no/armé
twitter.com/SFWRedditVideos

Forste for liberalisme er oksedritt.

FÖRST for ekte menneske bönne!

jeg vet ikke om jeg er en ekte bonne lenger fåvæ

Gutter, jeg ba fastlegen min om henvisning til DPS her om dagen, men han sa at jeg måtte skrive en A4-side hvor jeg beskriver problemene mine, som en slags "soknad", og sende inn til ham for han kan henvise meg. Jeg synes det hores rart ut, men jeg har vel ikke noe valg. Jeg vet godt hva jeg sliter med, men vet ikke helt hvordan jeg skal få alt ned på papiret. Har ingen jeg kan sporre, familien vet at jeg vil henvises, men de er halve problemet, og kan dermed ikke hjelpe.

Noen tips?

Post gjerne utover natta og morgendagen, legger meg snart, men er i tråden igjen i morgen ettermiddag og kveld.

Skriv folgende for å være utfyllende nok.

- Hva du tror om din psyke
- Hvordan det påvirker deg fra dag til dag
- Hvorfor du tror dette har oppstått (Barndom, hendelser etc)
- Hva du tror kan hjelpe deg videre.

Det er egentlig alt.

>men han sa at jeg måtte skrive en A4-side hvor jeg beskriver problemene mine, som en slags "soknad"
Dette er bare bullshit av legen din. Han gjor ikke jobben sin.

Dette egentlig.

Jeg tok en sjekkpunkt test, så stirret legen meg dypt inn i oynene og sa folgende.

"Du har nok Aspergers, vil du utrede dette nærmere koster det 1000kr timen hos en psykiater."

Bytt fastlege

Hva faen?

Gode råd fåvæ, takker.

Det var det jeg tenkte også, og det folk jeg kjenner som har vært på DPS sier, men hva kan jeg gjore? Han sier han skal henvise meg om jeg gjor det.

Blir for mye stress, så jeg vil prove dette forst og i det minste se om det virker...

GUD JEG KLARER IKKE HOLDE MEG FAST IGJENNOM DETTE

youtu.be/nXseX4bnWuM

HVA ER GALT MED AMERIKANERE

Å bytte fastlege er ikke vanskelig, du kan gjore det på nett. Din nåværende fastlege er da pliktig å overfore journaler til neste (nye) fastlege.

legelisten.no/bytte-fastlege

Bestill en time og dra til den nye fastlegen og forklar situasjonen din. Hvor i landet er du? Jeg vet om en svært god fastlege i Vikersund.

P R I S S A T A N
R
I
S

S
A
T
A
N

...

Who /lonely/ here?

I am ;_;

Me too user me too...
Still no gf and the cold season will come by and we once again will have to lay down on those cold long nights alone.

youtube.com/watch?v=Qn43BLZqWoI

How are you not drowning in pussy?

Don't tell me you believe in that lame ass propaganda. It's so cheesy that it even made me laugh.

If you are shy and quiet you won't get much action around here and hitting women on the beach is straight creep-tier unless you are a 10\10 male.

Oh, you watch anime.

I understand.

>Oh, you watch anime therefore you are a looser

You gotta loose those meme-notions of your head kiddo.
Life is not Sup Forums you know (wether we like it or not)

Literally only a socially stunted loser with poorly developed aesthetic sensibilities, low empathy and sub-normal IQ would watch anime though, you understand that?

I'm sorry, but you're still mentally ill if you spend time watching japanese cartoons.

You can use as many memearrows as you want to "disprove" my point, but there is a direct correlation between your social awkwardness and the subculture you endulge in.

dette

>Literally only a socially stunted loser with poorly developed aesthetic sensibilities, low empathy and sub-normal IQ would watch anime though, you understand that?

Nice projection there.
Do you want to vent something my aesthetic-pro friend?

og dette

What the fugg :--DDDDD

Takk, Croatia.

"Nice projection there."

>Still no gf and the cold season will come by and we once again will have to lay down on those cold long nights alone.

>If you are shy and quiet you won't get much action around here and hitting women on the beach is straight creep-tier unless you are a 10\10 male.

Ok but what's the relation between that and being a stunted looser with poorly developed aesthetic skills, low empathy and sub-normal IQ?

100% folelser

>florte med fremmede på standen
Prov på jobb/skole. Skoleprosjekter er den soleklart beste settingen å treffe mulige jv-er på.

Dette er ikke noe jeg har skrevet for faen, det er hva Portugal selv skrev. Han mente at vi projiserte taper-imaget på han når han selv gjorde det.

I så fall burde Portugal holde seg hjemme.

Sup guys? Got a language question. In spoken Norwegian, how does one tell the difference between en and én, or et and ett? Is there a subtle pronunciation difference I'm not hearing or does it rely on context?

Sup Amerikan, tell me difference between one and onê, or one and one.

én and ett are both numerals, if that makes sense

im drunk, so im not the best at explaining atm

More like the difference between a/an and one, my dude. In burgerspeak they are pronounced differently.

én and ett are stressed. en and et are unstressed

Right, yeah I got that part. The thing I'm not clear on is whether or not they sound different from en or et.

see what wrote

Perfect, thanks.

You litterally just put a letter on one.

En is the only way to say it, there's no ên.

En is the number 1, or en homo "a faggot". Normal people do not stress this, you just have to listen to what the fuck he says after en.

Here is about ett and the proper use

sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/et-eller-ett/

ignore this cunt, he does not know what he is talking about

No he does know what he's talking about, the rest are being useless tossers and a disgrace to this great nation!

En er en din jævla idiot, du stresser ikke en noensinne.

Jeg vil ha en is
Du er en homo

Si disse setningene hoyt din forbanna fjott.

>eg vil ha ein is
>du e enn homo
hva nå fåvæ

Ingen som blir tatt seriost snakker sånn, og han er ikke ute etter nynorsk.

Så klart stresser du

"det var bare én is jeg ville ha"

>Ingen som blir tatt seriost snakker sånn
>dfn dette er sant

HAHAHAHAHAHAHHA

Osloanon?

Det er ikke forskjellen på en is og en homo din spedalske vestlending.

Det er at man legger tyngde på et tall fordi man onsker å bli hort, man legger ikke press på det i den originale bestillingen.

Det blir som å si at det er forskjell på gul og gul fordi man sier "Men faen det var jo en GUL is jeg ville ha"

heng deg, du er en homse

snakkes

Så du hörer ikke forskjell på ide og idé?

Hei gutta

Hvordan går man frem for å få tak i andre folks doktorgradsoppgaver?

>Dere homser vil krangle om noe.

Ingen sier eller skriver ide, så skjonner ikke poenget ditt.

hangoverheaven.com/

Hadde dette fungert i Norges studentbyer?

snl.no/idé

åkei. Hva med arme vs armé

Gi lyd dersom du tror det hadde fungert, jeg er direkte oppstartskåt i lys av Norges nyligste entreprenor-kåthet

snl.no/armé

God natt

Se på prisene mann, tror du studenter bruker flere tusen på å ikke være fyllesyke?

Hva mente amerika med dette

Pris kan alltid konkurreres - det avhenger av lovverk og nåværende prisnivå.

Må jeg ansette sykepleiere for å gi intravenost? Eller er det fritt frem for meningmann å sette det?

Hvis ikke så kan man alltids sikte mot det ovre samfunnssjikte, hvor folk har råd til å betale flere tusen for å bli kvitt fyllesyke. Snevert marked, men alltids en mulighet. Kommer an på hvor mobile mellom storbyene man er.

Bor nok helst ha sykepleiere ja, tenk om du fucker opp og sproyter litt luft i en blodåre


What happens when you put air in your veins?
No injecting air into the veins please. This is generally considered to be a Bad Idea. Worst case, the air bubble pumps through your veins and ends up stuck somewhere, blocking the blood flow to something important like your heart or fatally, your brain. This is called air embolism

Skal ta ut stingene i leggene mine om 6 timer gutta.
Kommer det til å være vondt som helvette gutta?

reLEVANT

nei, ingenting å tenke på en gang.

Ganske flaut å være voksen mann og aldri hatt sting for fåvæ

Hm, det er jo stifter da. Er jo at selve tanken på at det er forbanna stifter som sitter i leggen som skremmer meg.

Er jo bare å ikke være klæbb, har jo aldri skada meg så meh.

*aldri skadet meg sånn skikkelig.

Er på mange måter bedre med stifter fåvæ

Har ikke levd mye om du ikke har sting fåvæ, om du aldri har ramla ned fra et tak eller noe har du ikke hatt mye til barndom

...

Neida, ikke stress. Du er en voksen mann.

Husket jeg ramla ned fra ett tak for sånn 10 år siden, men fikk bare litt vondt i ryggen av det.

Baka

Går vell sikkert greit, er bare nervos for sånn lege relaterte greier.

>er bare nervos for sånn lege relaterte greier.
Hvorfor?

Veit da farsken, er bare sånn. Huska jo når jeg var inne på operasjon den 22 forrige månde og det var nervene som var det værste med alt, operasjonen og smertene etter det var jo ingenting i motsettning til den timen for jeg kom inn på operasjonssalen.

Men lær, da. Lær at det ikke er noe å frykte. Sok tilflukt i erfaringen du har med moderne legevitenskap.

Veit da at det ikke er noe skummelt sålles sjett og at moderne legevitenskap er toppen, men.. får nerver uansett.

Men nok om det, noen som veit om en knall riskoker?

>riskoker
Skal du seriost kjope en?

Planlegger å gå full weeabo skjonner du /s
Er jo snedig å ha da, er ganske orsk å sti opp gryntidlig å koke ris syns jeg nå da.

Ikke gå full weeb. Du kommer til å bli deprimert/få angst.

Neida, har gått fint i mange år user.

Har lyst til å lære meg Japansk da men..det er alt.

Er du en weeb som ikke er deprimert/har angst?
Er du villig til å stille til intervju?

Ja til begge deler.

Mitt navn er Oystien David Johansen

Hvordan er det å være en weeb i dag?
Hvordan foles det å være en ikke-deprimert weeb?
Hvorfor har japanske tegneserier en slik tiltrekningskraft mot deg?

Triveli å mote deg Oystein.

Det er ganske kos, sitter nede i stuen å ser ferdig en serie som jeg begynte på for noen dager siden.

Ganske godt. Var deprimert for jeg begynte på mitt anime-korstog og jeg kan trygt si at anime reddet meg. Etter det har livet bare vært godt og jeg har skaffet nye venner pga. det.

Man kan få til ting som man ikke kan i virkeligheten, både erotisk og ikke erotisk.
For eksempel, man kan jo se på de utallige "IRL" adaptasjonene av forskjellige anime serier som har endt opp helt ræva.
Har ikke sett for meg at de har greid å adaptere sist kampen i TTGL for eksempel, da det er bare noe anime får til.

Goy med litt Oysteinbreving på morrakvisten fåvæ

FÆVÅ

Du harr ikke vært fulltids-weeb/-neet lengre enn et apr dager? Utdyp.

eg må drite

ps. brev mer oysteinmegmeger

Har vært fulltids weeb i 6 år.
Sa at jeg ser ferdig en serie jeg begynte på for noen dager siden, har jo sett flere hundre serien over årene.

>dfn jeg er fittetrynet som gikk på brevet som ble brevet i tråden
Nei fåvæ

Du er fornoyd med livet?
Hvorfor/ - ikke?

Såklart jeg er det, har vært helt greit i en lang stund nå.
Såklart, opp og nedturer finnes, men ingenting i nærheten av angst/depresjon.

Hvorfor? Fordi at alt går bra samt at jeg alltid har noe å finne på, som å se anime eller spille.

Hvor gammel er du? Driter du i karriere og/eller familie?

20.
Nei, planlegger å arbeide i noen år nå for jeg begynner på studier igjen
Nei, jeg driter ikke i familien.

Hva arbeider du med?
Hva slags studier er du klar for å forfolge?
Hvordan er forholdet ditt til familien?

Arbeider på ett lokalt kylling slakteri.
8 timer, 5 dager i uka, som alle andre.

Historielærer tenke jeg.

Ganske godt, moter jo gjengen hele tiden, skal jo mote to av onklene senere i dag.

Tusen takk. Dine svar vil bli publisert i en VG-artikkel under navnet mitt (Oystein D. Johansen).

Nå skal jeg ta et bad. God natt, tråden!