/mämmi/

Täs ois tää perjantai-illan sykähtelevä, sensuelli, samenttisen mukava ja simanen mämmipainos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=n9FL9IMr9kg
youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI
youtube.com/watch?v=NorgJ0zivAA
youtube.com/watch?v=A8UfdehDqm4
twitter.com/NSFWRedditVideo

Ai taas vinkuintiaani -painos vai?

Vittu kun on ruma neekeri kuvassa, voi saatana

tein just GT:n Bombay Sapphiresta ja pirkka-Tonicista hähää

oho

>2016
>ei ole neekeri
>ei pidä neekereistä

...

Milloin on liian myöhäistä?

...

Pitäisköhän hankkia muslimivaimo?
Yks grillattu neekerinperse kiitos

tos 16v

>ekan kerran 14v.

Miten saisin Krisun kaltaisen töttöpötön?

En kyllä epäröisi ampua noita ali-ihmisiä.

>Only the dead can know peace from this

Totuus: Epäröisit

Haluaisin nuolla ton persettä.

Jos olet /mämmi/ssä, niin on liian myöhäistä.

Ent jos on saanut paljon pillua ja on silti /mämmissä?

Voi saatana että sykkii upotteelle.

nuolin selkounessa pari yötä takaisin jonkun tytyn persettä ja sitten joku godzilla hyökkäs
vitun cockblockzilla

> valehtelee internetissä

ukkosmuna rää

Sain pillua viimeks tossa pari viikkoa sitten. Vuoden saavutus hoidettu ja nyt voi taas ottaa rennosti.

>stk ei kettuäitiä

Okei, tunnustan. Wnanhoina hyvinä aikona panin vitusti.
Hiljaa saatana

vinkattu

Mitä ne sanoo että itä-aasialaiset on keltasia via onko noi jossain valkaisuaineessa kylvetetty?

Oot kyllä ihan vitun rasittava jätkä desu

viimeksi joskus 2.5v sitte ja piti lopetaa vielä kesken, kiitos kaveri ja naikkosen kaveri
kylläpä alko masentaan

Kato ny ittees ni huomaat.

Olettaen etteivät valehtele, joku on pahasti vialla kun nämä normot ovat tänne eksyneet.

Masentuneisuus ja elämään kyrpiintyminen

OP, what is this, a joke? Very drunk finn posting more truly...

Ilmeeni kun sain neitsyenä vuosia sitten vitusti huomiota sellaisilta ihan oikeasti helvetin hyvän näköisiltä prinsessoilta, joista kaikki fantasioi. Nyt kun osaisin nussiakin ja uskaltaisin ehkä tehdä jotain niin olenkin /mämmi/ä selaava alkoholisoitunut läski.

Kuinka voi masentua jos tyty on joskus kelpuuttanut? Does not compute.

...

Juu ei täällä edelleenkään kyllä oikeita normoja ole. Joku saattanut saada pesää joskus, mutta ei se normoa tee.

t. neitsyt.

Seksi ei tee onnelliseksi.

Kyllä täällä on.
Jos sulla on kavereita joiden kanssa teet asioita ja et saa paniikkikohtausta kun jokin menee kassalla vikaan, olet likainen normo ja sun pitäis mennä vittuun täältä.
Tyty-ydestä puhumattakaan, jos sulta löytyy tai joskus on löytynyt semmoinen niin se sitten ainakin tekee susta normon.

Neitsyys ei oikeestaan haittaa pätkääkään jtp. Yksinäisyys on se mitä ei meinaa enää kestää.

Kaipaan naisen kosketusta.

Serkkutytyn peppu ja juuri kasvun aloittaneet rinnat tuntu hyvältä kun kutitin sitä ja se pomppi mun sylissä pelkässä yöpaidassa ja alushousuissa

Maksuttomaan seksiin liittyvä yleinen hyväksyntä ja paijailu tekee.

Ei sekään loppupeleissä. Se vaatii vähän muutakin, jotain sellaista mikä tässä elämäntilanteessa on mahdotonta saavuttaa.

Noniin, nyt serkkunyymiltä tulee kunnollista, luettavan arvoista settiä.

Million pidetään /mämmi/-miitti? Paijaillaan toisiamme :3

>vaikka joskus pääsisinkin pillun päälle, tulisin varmaan jo ekalla työnnöllä ja saisin paeta sängyn alle sikiöasentoon häpeämään itseni kuoliaaksi

Stadis sit jos missään

Kerro

on kavereita jotka haluais tehä mun kans asioita, mutta kieltäydyn oikeastaan aina, kassakämmäily kyllä meinaa tajun heittää pois ja menetin neitsyyden ku panin kylän silloista jakorasiaa kaverin kans, ei ylpein hetki elämästä

Todennäköisempää, ettet saisi edes seisomaan ja tuloksena on vain loppuelämän kestävä syvä häpeä.

is this a traditional finnish song?

youtube.com/watch?v=n9FL9IMr9kg

Silloin kun sain asiat oli hyvin. Lukioaikoina siis. nyt yliopistossa meni usko oppiaineeseen, opiskelupiireihin ja muuhun, Päätin suosiolle ryhtyä tekemään enemmän töitä rahan takia ja se oli virhe. Olen vain jumalattoman elämään pettynyt ihminen, eikä minulla ole enää ominaisuuksia, joista kukaan kiinnostuisi oikeasti. Kroppa on kovassa kunnossa ja siinä se.

Ok, arvioppas mut normo-skaalalla
>40 v neitsyt, ei toki mitää parisuhteita koskaan
>vitullinen ahdistus/paniikki sosiaalisissa tilanteissa
>krooninen masennus, en edes yritä parantaa elämääni enää
>muutama kaveri
>työpaikka

aikamoiset reidet tolla huoralla joka istuu taustalla

Yes.

>Girls und Panzer

Pleb taste.

no. fuck you animehomos destroying our culture
youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI

Keskiverto robotti.

Olet onneton koska teet liikaa töitä eikä ole aikaa kuluttaa rahaa? En ymmärrä pointtiasi.

Et kyllä ole mun mielestä yhtään normo, itse olen varmaan menossa samaan tilanteeseen
tai no, mul ei oo kavereita

Siis onko täällä oikeesti joku 40v velho laudalla? Meno vitun Steve Carell.

Olen onneton koska elämässä ei ole suuntaan ja teen työtä koska en jaksa käydä koulua.

Tekeillä saattaa olla aikaparadoksi. Missään tapauksessa kenekää

Jaa eksistentiaalinen masennus. Olet oikeassa, siihen ei maalliset asiat auta.

Itellä on tuo, mutta myös se etten ole koskaan kelvannut kenellekään, ja jälkimmäinen kyrpii enemmän. Leijuisin varmaan puol vuotta, jos pääsisin heräämään elävän, hengittävän tyty-ytyn vierestä.

jaxuhalit teille kaikille masiksille, kyl se siitä =))))))))))))))))))))))))

No ei vitttu helvetti, ei saatanan vittujen kevät. Ei humaloitu perse. Ei se kevät ja kädetön kesä. EI VITTU. EI PERKELE: EI. OK. Missä ja kuka määrää..... EI vittu kukaan, ok.

>osta mäyris kaljaa
>kuuden kaljaan jälkeen iskee paniikki, et enää kuus kaljaa jälel
>muista et alotit juomaan ysin jälkeen

Jaa.

Usko pois, ei se auta. Itselleni ei ainakaan auttanut. Tänäänkin ex laittoi viestiä, sillä silmällä että palataanko yhteen. En vain näe mitään järkeä yrittää kun oma elämä on mitä on. Eikä vähään aikaan yksikään nainen ole tullut lähelle niin kuin ennen. Ei kukaan näe mitään kunnianhimottomassa ja masentuneessa ja ymmärrän sen. Kun vaan jostain saisi taas elämälle suunnan,

Vitut

Jos tosissaan meinaa juoda niin kannattaa muutenkin olla se viinapullo siltä varalta että haluaa humaltua.

Toi "vinosilmä" -paska mitä ketään suomalainen ei ois ees huomannu normaalisti on vaan pala sitä isoa suunnitelmaa mitä meijät yritetää jakaa eri kasteihin yhtä vastaan.

no mikset käy baarissa? Eiköhän 100% varmuudella joku tötö ötökkä lähde mukaan horjuilemaan= on yhtäkuin pilluun siitin.

Semmoset proxyt siellä.

Kerran kävin Norjassa ja kontti kaljaa makso sellaset 60e.

Ei enää ikinä.

Oon käyny baareissa kohta kymmenen vuotta noin viikoittain ja saanut kerran pillua sieltä.

Eiku mä suunnittelen tän aina etukäteen tälleen, etten ala taas aamul juomaan. Kaduttaa vaan aina sit kännissä, mut parempi tää on näin.

>aina
>onnistuu kerran viidestä

börk börk olja björk börk börk björgen börk torsk

haluun komari tyttöystävän

Säkkijärven polkka on kyl jepa

youtube.com/watch?v=NorgJ0zivAA

Mut aamulla juomaan alkaminen on kivaa.

Taisit vain olla niin simassa/rapulassa, että matka Alkoon tuntui matkalta Norjaan.

Itse haluun kommari tyty-yden

Juomat joko ruotsista, pontikkaa tai ei ollenkaa. Get on the level. Ei paljo päätä vaivaa mihin muuhun sen palkan käyttäiskään. Tarkkana nyt. Ei ainakaan mitä?`MITÄ?

Li Andersson ja Suvi Auvinen on oikeasti aika kinkkuja,

Juuh, nyt kävi näin.

No, this is:
youtube.com/watch?v=A8UfdehDqm4

Joo se on, mut koitan ei-alkoholisoitua tässä kovasti. Tokana päivänä kännääminen on, jos totta puhutaan, paras fiilis ikinä, mut toi päihdeklinikan täti ei tykkää ja mun lompakko ei tykkää ja en saa ees pelattua videopelejä kännissä ja sekin kaduttaa.

>et tule ikinä nuolemaan li anderssonin pesemätöntä pyllyreikää samalla kun suvi auvinen läiskii rottinkikepillä perseesi verille

>Suvi Auvinen
>kommunisti
Se ottaa kapitalismin munaa pim ppiin päivittäin ja leikkii anarkistia

Li on kuuma, Suvi on blah.

Andersson on kyllä huvittava

>suomi kärsii terrorismista ja väkivallasta, suomella on pitkä historia oikeistolaista väkivaltaa
>mitkä ihmeen antifa ja anarkistiterroristit?

Kaikista huvittavinta tässä nykytilanteessa on se että katupartioista nousee hirveä mylläkkä, kun antifat ovat käytännössä tehneet samaa asiaa jo vuosikymmeniä

Mitä porukka näkee tossa Lissä?

Vittu mikä kala

Se näyttää vähän joltain sammakon ja alienin risteytykseltä

Huominen on aina päivä juomisen. Ja niin kulttuuri rehoaa, entä jos oisin voisin tuomisen toisin kaiken maailman tyhjiöön. Sinne veisin joskin toisin pienemmästä pimeään.

Is what a joke?

Vituttaako ku ei oo animee OP:ssa lälläslää

Antifasistit ovat historian oikealla puolella tpsj

Hyi
Ottaiskin ):
Panisin niin vitusti
Hiljaa saatana
Se on vitun kuuma nainen

Kiitos tästä, menee muunneltuna johonkin mämmin bändin tulevaan biisiin.

Kaikista huvittavinta on kyllä se etteivät ne katupartiot ole edes rikkoneet mitään lakeja, mutta media puhuu niistä niinkuin ne ois jotakin vitun Natsi partioita jotka mukiloi kaikki ulkomaalaiset jotka löytää.
Kaiken huippu on se miten parin niiden partioitten jäsenten rikostausta nostettiin esiin, niinkuin se ois jotenkin relevanttia.
Meillä on vittu politiikkojakin joilla on rikoksia taustassaan.