/mämmi/

propaganda editio

tehdään maastamme monikulttuurinen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RHqslOAHiZY
nytimes.com/2008/06/03/science/03tier.html?_r=2
twitter.com/AnonBabble

hallo.

>stk ei söpöpöpö arabi muslimi töttöä ;___;
Elämälläni ei ole tarkoitusta

...

eläminen on yliarvostettua

ilmeeni kun salille

Vähän darra. Ei sellanen hirvee, mut syke vähän korkeella ja suussa maistuu paska. Vois käydä kaljaa kohta.

numeraalit tarkasteltu

tää

Joonas

kiivi ja keitetty lammas kiitos

Hyi vittu mitkä setit

keksi ite parempi kusipää

Ostin lavan karhua, tollasen IPAn ja sit juustokerrosburgerin.

Ois aika siistiä jos tota kalpeet pintahiivaolutta myytäs lavoissa/konteissa, kun tää on helpommin juotavaa verrattuna tohon normilitkuun.

Mitä vittua teen hereillä tähän aikaan?

Bää bää oon ollu kuudesta asti töissä ja loppua ei näy

Kahdennan. Ipaa pitäisi saada kohtuulliseen hintaan ryyppykaljaksi

oho

Pitäsköhän tästä tehdä joku kansalaisaloite? Voisin maksaa vaikka 1,20€/33cl tölkki.

oho

nukuin 10h mikä on hyvä koska vähemmän aikaa olla masentunut

> no mikset käy baarissa? Eiköhän 100% varmuudella joku tötö ötökkä lähde mukaan horjuilemaan

Kun en juo. Ei sillä että kävisi flaksi vaikka joisin, kävisi niinku tuolle nyymille
> Oon käyny baareissa kohta kymmenen vuotta noin viikoittain ja saanut kerran pillua sieltä.

youtube.com/watch?v=RHqslOAHiZY

Good video.

Klikkasin ton kiivin videosta Justin Bieberiin ja aloin lukee kommenttei

I'm In love with him and everybody else also do. I have never met him but I really like to encourage other people whom I don't know to gain hope and meet him because he is also mine! I really want to meet him and marry him but I don't think he will cause am only 12! please don't laugh at me! may god bless you!

Jos oisin tajunnu, niin olisin alkanu tekee teinipoppia joskus 10v sitten, enkä kirjottelis kännis lyriikoit meidän olemattomalle bändille.

Koitan täs kirjailla jotain lyriikoit uuteen biisiin, mut en tiedä et tekiskö ristiriiitaiset sanoitukset, jossa eka puhutaan pelastuksesta yksin uskosta kristukseen ja sit kohta tekojen kautta, vai pitäskö vetää täydet Lutherit ja SOLA FIDE.

Elämä on hankalaa.

Äiti on ruvennu ehdottelee mulle nettitreffejä. Kiva sitten yrittää selittää et ei tämmönen monimielisairas NEET varsinaisesti ketään hurmaa. Tai oisko se sit parempi jos tapaisin jonku toisen läskin sekopään ja tekisin sen kanssa äpärän. Oon muutenki nirso kusipää.

Juuh

Vähän samas tilantees ja koittanu kyl nettideittailla mut ei siitä mitään tullut, lukuisista yrityksistä huolimatta. Koitin lähestyä niitä läskejä ja niitä nättejä, mut kaikki onnistuin jotenkin karkottamaan. Oli siel tosin yks musta kiinnostunut, mut sillä oli reuma ja sit joku vitun ihosairaus, et sitä ei saanut koskea ja paino kaksinkertasesti muhun verrattuna ja oli lyhyempi.

Robottilaudalla oli yksi NEET jonka vanhemmat järjesti sen yhteen toisen NEETin kanssa vitsinä. Kummatkaan ei lähde huoneestaan ja elää koneella niin kai ne sopii yhteen - vitsi olikin sitten niille, sopivat täysin yhteen ja nyt ne sit NEETtailee yhdessä, on naimisissa ja kohta vauva tulossa.

Kateeksi kyl käy.

Kelpais kyl.

Mul oli lapsesta asti sellanen visio et löydän joskus nätin tytön. Täst on aika vaikee luopua vaikka melkee sais tyytyä alkoholisti YH-mammaan jo mikäli kaipaa yhtään mitään läheisyyttä. Sit etenki ku tuli tos 18v kieppeillä burgeroitua tosi kauniiden naisten kanssa ja haaskattua se maailma ni lisää yhä katkeruutta.

En sit tiiä onko oikeesti parempi viettää koko tää elämä yksin.

Mulla meni elämässä asiat päin helvettiä ja sit baarissa sain umpijurrissa muijan numeron. Tietysti sit aoin tekstaamaan kun krapulasta selvisin ja yllätyin kun kahvilla olikin sit neekerimuija. Ei siinä, hyvin meni ja päädyttiin yhteen. 2,5 oltiin yhdessä ja sit tuli ero. nykyään ollaan ihan väleissä. Et näin mulla.

Mul oli kerran naapuri joka hoki hankkivansa mulle "black pussy". Eka aattelin et vitsi mut kerran se sit esitteliki jonku meganeekerin leopardikuosissa (wtf). No mä lähdin kirjaimellisesti pakoon jollain tekosyyl.

Itel on ne tietyt minimistandardit. Lähinnä
>et oo niin läski et se haittaa sun elämää
>saat vetää kessua ja keppanaa kunhan se ei haittaa merkittävästi sun elämää tai et viinapsykoosissas puukota mua
>sul ei oo pentuja
>sun näkeminen ei aiheuta inhoreaktiota
>et oo kleptomaani

Noi lähinnä. Ääni on tosin suht tärkeä, kun oon varsin auditiivinen enkä niinkään visuaalinen ihminen.

Oma nainen oli ihan ok tasoa, sellainen aika tavallinen ihminen. Ei mitään ghettomuotia tai paskaa.

Mulla lähinnä
>miellyttävät kasvot
>hoikahko
>ei jatkuvasti manipuloi riitelemällä

Siis se oli just tyyppiä Y'olanda ja kyl mä sitä nyt panisin. Jotenki vaa toi tilanne hämmensi ihan saatanasti kun en kauheesti ollu mustien kaa tekemisisis - tuli vähän ennakkoluuloja et onks se nyt kirjaimellisesti huora vai mistä helvetistä on kyse. Se tais vieläpä puhua pelkkää ranskaa.

Niin no, kllähän nyt trendinä on ollut hakea akka thaimaasta niin en sitten ihmettelisi vaikka joskus haettaisiin muija afrikasta

Pitäis kait koittaa noita joskus jos kehtaa. Mulla ei pitäis olla ees asiat kauhean huonosti /mämmi/n mittareilla, oon "vaan" ujo nörtti. En edes läski alkoholisti fedora joka vaatii 10/10.

Kyl mulle neekeri kelpais kun vaan ok näkönen mutta en kyllä haluais pitkäaikaista suhdetta sellaisen kanssa koska haluan lapsia jossain vaiheessa ja en mitään mulatteja halua tehdä

>miellyttävät kasvot
Tää on silleen vähän jännä asia. Kerran koulun tiimoilta pyörin samassa tilassa yhden muijan kanssa useemman kuukauden ja ekalla kerralla se näytti kirjaimellisesti klonkulta kasvoiltaan. Pää oli kans keskivertoa pienempi ja jotenkin jännästi muodostunut, mut siihen tottu kyl hetken päästä. Opin silleen tykkäämään sen luonteesta, tai siis ainakin mitä pystyin seuraamalla havaitsemaan, jonka jälkeen se klonkkumaisuus ei häirinny mitenkään.

Jälkeenpäin nakertaa vähän, että en koskaan sanonu sille mitään.

Numerologia katsastettu.

Tumma iho sinällään olis ok, mutta kun ne tuppaa käyttäymään kuin neekerit. En oo koskaan nähny fiksua ja sivistynyttä mustaihoista.

Aasiaa vois harkita (muuta kuin Thaikkuja, joku Kiina tai Japani), kuulemma vitivalkoinen iho on hottia. Keltakuumetta ei kyl ole, on tää vaikeeta.

>Tumma iho sinällään olis ok
Juuh tää. Itelle ei silleen ihonvärillä ole paljon paskankaan väliä, mut tykkään pääasias pelkästään ns. valkoisista piirteistä. Eli siis ei niitä apinanenäisiä mustan afrikan neekereitä.

>stk ei violettia töttö-öttöä

Joo mut neekeri on laaja käsite. Ei kukaan halua sellaista paskaneekeriä mut esim, etiopialaiset on aika god-tier tavaraa. Somalinaiset kanssa.
Riippuu koulutustasosta. Kyllähän Afrikassa on ihan keskiluokkaa syntymässä ja esim, Etiopia on kohta ihan hyvässä jamassa. Nigeria taasen edustaa afrikkalaista paskaläjää.

Kyllähän neekeritkin on pinkkejä sisältä

Annetaan taas vaahtoripuloinnille semmonen täys 5/5 arvosana. Eilisyönä 02-05 10 minuutin välein piti käydä paskalla kun mahaan vaan koskee ja mitä mielenkiintoisinta paskaa tursuaa perseestä. Välillä ihan pelkkää vaahtoista suolilimaa ja välillä seassa jotain kiinteitä papanoita.

Ois kyllä kiintoisaa tietää miten sitä paskaa edes voi kehittyä noin valtava määrä kun edellisen vastaavan jälkeen olen ehtinyt syödä 6 gluteenitonta leipäpalasta ja tuntui että sitä paskaa tuli 20 kiloa.

Sun läskit kirjaimellisesti sulaa ja tulee ulos perseestä. Tää on mun veikkaus.

aika ebin

Eiks biologia viel sanele jotenki niin et noi värit ei ees blendaa vaan geenilotolla ulos voi tulla täysin pikimusta kakara. Mieti jos panisit jotain kuvan väristä mut lapsi oiski täys Jamal, kaikki olettais et oot aisuri.

Mutkun ei mulla ole enää mitään läskiä. Oon nykyään 183/83

Voi olla myös sellainen joka näyttää erehdyttävästi latinolta.

Joko hommasit paskansiirron?

Käsittääkseni kahella mulatilla voi tolleen käydä tai musta+ mulatti alkaa oleen kans melkosta lottoo mutta valkonen + musta on ennustettavammissa

On sul rasvaa viel kehos jälel, kun et oo mikään bodaaja. Sit jossain 50kg paikkeil voi alkaa oikeesti huolestuu, et tulee sisälmykset ulos perseestä.

Kertokaa mulle juttuja!

Valkoinen + musta = lapsen väri asettuu johonkin vanhempien puolivälille

Mulatti + mulatti = lapsi voi olla pikimusta, vitivalkoinen tai mikä tahansa sävy siltä väliltä

Entäs valkoinen + mulatti?

neekeri

*juttuilee*

En oo ihan varma mitä tarkoitatte tällä. Mutta ei, mulle ei ole tehty paskansiirtoa.

Syöt tai perseeseen tungetaan kuivattua paskaa terveeltä jampalta, jotta suoliston bakteerikanta saadaan normalisoitua.

Mitä tahansa valkoisen ja mulattivanhemman väliltä sanoisin

Keksin tässä äsken, että vedän nää lyriikat sillee et kaikki on niinkun uskosta yksin, mut sit säkeistöjen lopus haukun niitä tekopyhiksi. En oo kyl yhtään kokonaista säkeistöö saanu kirjotettuu valmiiks, pätkiä vaan.

>But this self-inflicted penance serves no greater purpose
>For true repentance does not emanate from works
>So believe the hypocrites with idle hands

>Sin!
>Repent!
>Sin!
>Repent!
>Perdition awaits the hypocrites

t. Mämmötghin lyyrikko

Postatkaa autistisia tarinoita

Ei taida kuulua ihan perinteisimpiin hoitomenetelmiin. Olisin kyllä ihan ok asian kanssa jos tarjottaisiin hoitona.


No, eiköhän tässä ole aika taas keittää vähän riisiä ja sitten viimeistään ylihuomenna taas kuolla mahakipuihin. Vaihdan ton leivän nyt riisiin kuitenkin koska sillä on niin suuri merkitys paskan kannalta (ei ole).

Mitenkäs toi yliopistosta poissaolevaksi ilmoittautuminen terveydelliseen syyhyn vedoten muuten toimii, oon maksanut jo sen ylioppilaskunnan minkälie maksun mutta kai mä voin vielä nyt alkaa toimnittaa mustaa valkoisella että ei pysty?

Oispa ruokakondomi, jonka kanssa vois sameilla ihan miten huvittaa ilman pelkoa raskaantumisesta.

tää

Ai lapamato?

Joo mut siis sellanen ei elollinen, jonka poistaminen ois helpompaa.

Siis ite oikeesti joskus mietin tällästä et mitä jos ruoka tulis ulos tosta kurkusta maistamisen jälkeen. Siis tietty sitä käytettäs just vaa sipseihin jne. Koska se hyvän olon osio tapahtuu suussa, loppuosahan on ihan paskaa kun rasva ja suola vaan turvottaa jne.

bulimia

Kurzweilihän jotain selitti, et tän vuosikymmenen lopul tulis joku sellanen pillerimuodos.
nytimes.com/2008/06/03/science/03tier.html?_r=2
>Do you have trouble sticking to a diet? Have patience. Within 10 years, Dr. Kurzweil explained, there will be a drug that lets you eat whatever you want without gaining weight.

Saa nähdä.

Ei vittu, katon Buffyy, S03E18, kun Buffy oppii hetkellisesti lukemaan ajatuksia. Huutonaurua ajoittain.

Mut tiiäks ku reikä kurkussa ois vaa niiku aika simppeli. Semmonen luukku mist tulis ruoka ulos ayy lmao :--D

Oon kiva :^)

No etkä ole

tiiättekö elämä ei oo yhtää hullumpaa

jos kivalla tarkotat vitun homoa oon samaa mieltä

anime on paskaa.

Ajattelen monesti näin kännissä.

Juu sama

Melkolailla tää. Tai yleensäkkin kunhan on kamoissa. Joskus jopa jos on oikeen hyvät kahvit, mut silloin se menee tosi nopee ohi.

>Tai yleensäkkin kunhan on kamoissa.
Päihtyminen on kyl ihan luontainen tarve. En ymmärrä, et miks sitä demonisoidaan niin paljon.

kahvia just join ja kuuntelen dire straitsia
mietin vaa ku luin eilen ylilaudalla nyymistä, joka oli syntyny ilman persreikää

asiat vois olla huonomminki

Kävin animella, tuntuu että kaikki ei tullu ulos. Aika ikävää jtp

Näin aika jännää unta viime yönä

>ole Roope Ankka
>yritä hyökätä venäläisten linnoitukseen tavoitteena tappaa Lenin
>kesken taistelujen näe vanha armeija-aikainen tupakaveri
>lähde kahdestaan ravintolaan syömään ostereita
>kaveri houkuttelee mukaan psykologiseen testiin
>ole rasisti testin mukaan
>tule lähetetyksi uudelleenkoulutusleirille
>pakene kesken kuljetuksen
>hyökkää jälleen linnoitukseen
>saavuta Lenin
>Lenin onkin Hessu Hopo

>stk alushousut kirjaimellisesti hajoaa mun päälläni

Itel vähän sama kaikkien vaatteiden kanssa
>t-paidassa niin vitun iso repeämä kauluksen kohdalla, et napa näkyy jos toi repee pari senttiä lisää
>reiät on jo kainaloissa ja selässä

>lakana muuttunut oranssiksi vaikka se on valkoinen
>reikiä

>pussilakana revennyt kokonaan

>kalsareissa sellaset tarttumiskahvat kun revenneet sivuilta

Hyi vittu mitkä refluksit viime yönä. Heräsin muutaman kerran vatsahappoihin suussa ja nyt kurkku on vitun kipeä

Meil samit

> ole noita-akka joka myy miehensä kanssa litkuja kojussa metsän keskellä
> joku ninja-metsästäjä-tyty tahtoo ansaa varten hunajamaitoa
> mies ottaa moobsit esiin ja lirauttaa saaviin pari litraa
> kuvakulma vaihtuu ilmaan, illalla metsän keskellä
> ansa on asetettu
> kolmemetrinen peikko astelee paikalle
> ninja tappaa sen ennen kuin se ehtii juoda kamat
> ei ole tyytyväinen, jahtaa jotain muuta
> vahdataan puolisen tuntia
> keiju spawnaa paikalle ja alkaa kittaamaan
> ninja käy päälle
> hyökkää jollain ninjakeinolla, keiju saa ensin kovaäänisen orgasmin ja sitten muuttuu kiveksi
> seuraavana päivänä joku manne tulee valittamaan että metsässä on kivettynyt keiju haarat levällään
> minä ja ukko siinä mietitään että ehkä se oli se eilinen ninja

Nää on just parhaita. Mahdollisimman outoo settiä ilman mitään syytä mihinkään.

join aamulla liikaa kahvia, nyt siitä on kuitenki jo monta tuntia ja tekis mieli lisää, mut sit meneeki iha anime plörinöiks hommat

lol apua

Ota Rennie

ite näin kerran unta että hävisin meidän koiralle Red Alert 2:ssa

/mummy/*

Nää auta paskaakaan. Losec on tosi jees.

Sun kankaat tuntuu sulavan

Miksi Chinatsu on niin paska? Pilasi taas koko jakson

Ei edelleenkään lausuta samalla tavalla vitun NEEKERI

maeMmi
mami

They are not even close

Can someone translate these posts for me

Fisu ja tsipsit ja sit semmonen olut kiitos