/NEDERDRAAD/

Sjineze tekenfilms editie

Welkom: Sjineze tekenfilms
Niet welkom: 3D

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=N85cwvwGBak
youtube.com/watch?v=LWiXECm0M5g
twitter.com/AnonBabble

Animé.

Animé?

> dvw je vroeg opstaat uit gewoonte omdat je een job hebt

goedemorgen jongens.
ik heb gisteravond gerookt en ik haat mijzelf nu omdat ik die kankersmaak in mijn bek heb

die smaak komt van m'n lul

ik vond het ook leuk gister

SCHATTIGTAART

UITGAANDE ROOKNORMAALTJES BUITEN

>roken
domme proleet lmke

Ze is niks bijzonders

is Van Der Wiel white?

EIND

HO

NEE

OOST

IJ

MUI

DEN

Poets je tanden, domme kut.

Niet hem maar dat werkt niet als niet-roker proef je het alsnog in je keel.

godverdomme, kom ik terug uit Nederland en er hing een teek aan mijn arm
als ik lyme heb klaag ik jullie allemaal aan

Je moet ook niet poepen in het bos he.

wel hem, klopt die smaakt blijft godverdomme maar in mijn keel hangen. gelukkig is het al weer bijna weg

Dan spoel je gewoon je mond met mondwater.

Kut uitgave weer, je kunt wiebs ook niets toevertrouwen.

HAARLEM
A
A
R
L
E
M

Jongens waar kan je zomerbaantjes vinden? Ik heb veel vrije tijd en weinig geld.

Ligt eraan waar je woont, het is wat lastiger geworden dan voorheen (meesten werken nu via uitzendbedrijven) maar ik klopte altijd aan bij de kassen in de zomer. Rozen knippen of zo.

Ik woon in Rotterdam om precies te zijn

lekker toch?

hoi schattes,

ik zitten een pooblic transportie

Paal Sup Forumsziek


youtube.com/watch?v=N85cwvwGBak

Ligt er een beetje aan waar in Rotterdam je woont of het Westland befietsbaar is, en anders kun je altijd met het ov, hoewel dat wel lastiger is met een kas omdat die natuurlijk niet heel dicht bij elkaar zitten.

Ik ook maar ik ga lekker van mijn studiefinanciering leven dus ik weet niet hoe je aan zo'n baantje komt.

Dus kassen zijn mijn enige hoop? Klinkt behoorlijk kut.

*schrijft deze info op in zijn dossier*

via je pappie, als je pappie niets te regelen heeft moet je even rond bedrijven gaan. gewoon ook bij diegene waar je het niet verwacht. vaak is er wel sjouwwerk te doen.
of als je handig bent kun je als beun eventjes aan de slag.
zelf werk ik op een grote school in de ICT, vooral veel kabels leggen, sjouwen, patchen, inventariseren.... ga zo maar door

Dat zeg ik niet, maar ik kom zelf uit de polder waar ook wel aardig wat kassen zijn. Het was voorheen (maar ik weet ook dat het nu anders is) relatief makkelijk om daar aan de slag te kunnen als scholier. Maar je kunt het alsnog proberen. Anders kun je wellicht pizza's gaan rondbrengen in de stad of zo.

youtube.com/watch?v=LWiXECm0M5g
zet je echt aan het denken...

Ben jij nu ook al een Vargflikker?

Valt me vies tegen.

jezus wat is het tegenwoordig moeilijk

Boze woestijnspookaanbidder aub.

Nee maar soms zijn zijn filmpjes wel interessant. Ik kan best mijn eigen mening vormen over de dingen die hij zegt.
Ik kijk genoeg andere filmpjes van mensen die verschillende dingen geloven en in plaats van klakkeloos geloven wat ze zeggen vormt mijn hoofd juist een eigen mening over wat er gezegd word.
Maar goed, ik ben zo terug, even een kerk in brand steken.

Het feit dat je er überhaupt naar kijkt is al kankerraar

Als je zelf je mening kan vormen waarom kijk je dan naar zo'n idioot

>zoveel kontpijn hebben over gebaseerde Varg

Hij heeft wel gelijk eigenlijk om heel eerlijk te zijn.
In dit filmpje dan.

Christenen zijn kanker net zoals moslims oetz, alleen ietsje minder kanker oetz.

>kontpijn
???

Misschien ben ik wel gewoon raar.
Ik klikte een keer op abonneren en nu kijk ik zijn filmpjes als ze voorbij komen. Wat ik zelf raar vind zijn van die filmpjes van een half uur tot een uur lang van iemand die maar een beetje zijn mening aan het geven is over de politiek. Dat vind ik veel te lang om naar iemand zijn mening over iets te luisteren, als ik dat had willen doen was ik wel filosofie gaan studeren.

Dat komt omdat het christendom afgezwakt is, ze volgen hun eigen boek niet eens meer. Als ze dit wel zouden doen zou het niet zoveel anders zijn als de islam.

Sharia-wetgeving is strenger dan wat het christendom voorschrijft.

>n-niet naar andere meningen luisteren user blijf aub in je bubbel

Onzin, lees het oude testament maar eens

een pot nat

>vooral veel kabels leggen, sjouwen, patchen, inventariseren
>ICT

Dat is ook wel weer zo wie weet wat voor gekke dingen we zouden moeten doen. Zoals niets doen op de zondag etc..

Jezus heeft de wet vervuld, gekkie

Wie citeer je?
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen, maat.

>niets doen op de zondag
Hier ben ik het wel mee eens.

>Maar goed, ik ben zo terug, even een kerk in brand steken.
Lach maar PVV en VB gaan weer stijgen en als die niet meer in de regering komen zal het hek van het dam gaan. Serieus nog 1 aanslag en het zou me niet verwachten dat een Belg een moskee aanvalt en daarmee de burgeroorlog start. Alle moslims zullen sterven en je weet het, we gaan julie in de pan slaan hoer. Julie zijn zo stoer wanneer julie in groep komen maar wacht o wacht tot de witte man tesamen komt om het moslimgebroed uit te kuisen. We gaan julie kruisigen, radbraken, vierendelen en op de ketter verbranden gelijk oude tijden. De nieuwe kruistochten zullen aankomen die alles wat met islam te maken kapotslaan en verbranden tot islam zelfs vergeten zal worden als religie. Julie gaan eraan.

>Wie citeer je?
Ik verwoord wat je eigenlijk zegt iets anders.

>Christenen volgen hun eigen boek niet eens!!!
>weet zelfs de meest elementaire theologie niet

Hoe staat je deukhoed?

Jij hebt echt moeite met je gedachten verwoorden, hè?
Doe je niet heel goed, mijn hoekige vriend.

Wie zegt dat ik aan de kant van de moslims sta?

Zijn hele argument lijkt te zijn dat het buitenlands is, en alles wat buiten Europa komt is slecht. Bedenk je alleen wel dat het christendom ons als westen gevormd heeft, en ik denk dat ik wel zonder blikken of blozen kan zeggen dat onze cultuur simpelweg de meest beschaafde is. Ook al ben je geen christen, vraag je maar eens af of ons dat ook gelukt was met de Islam of het hindoeïsme of zelfs het confucianisme.

>dit maakt cultuurrelativisten boos.

>Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen, maat.

Goed geformuleerd, hier zie je dan gelijk ook het probleem met je argument "Christenen zijn kanker net zoals moslims oetz, alleen ietsje minder kanker oetz." (gokkende dat jij dat was). Het ligt allemaal gecompliceerder en ik raad je aan iets meer te lezen over de rol van Christus in het christendom. Hij heeft namelijk de wet niet afgeschaft maar vervult waardoor het niet meer gevolgd hoeft te worden.

>waarom was de wet er dan?

Om de Joden aan te merken als het volk waar de messias uit voort zou komen.

>de meest elementaire theologie
Echt grappig hoe ze het theologie noemen, een mooi woordje maar eigenlijk is natuurlijk gewoon het goedpraten van verzonnen verhaaltjes.

Christenen zijn niet gebonden om het oude etstament te volgen. Dat is juist het punt van Jezus en het nieuwe testament

Iedereen vindt zijn cultuur het meest beschaafd.

>ik raad je aan iets meer te lezen over de rol van Christus in het christendom
SAAAIIIIII

VMBO

Nee, dat was ik niet, maar ik ben het wel met hem eens. Christenen waren vroeger even kanker als Moslims, en zijn dat nu minder want de rol van het Christendom in Westerse landen is compleet weggevaagd.

In de dertigjarige oorlog is de Duitse bevolking afgenomen met 25%-40%. Waarom? Muh protestanten en muh katholieken, exact wat we nu zien in de Islamitische wereld, maar dan op een veel grotere en destructievere schaal.

Kijk naar Giordano Bruno, kijk naar Galileo Galilei, kijk naar Copernicus.

Het Christendom is kanker, en ik ben blij dat het nu niet meer is dan een miem. Ga naar een bordeel en 90% van de vrouwen beweert Christelijk te zijn. Het betekent absoluut niets meer.

In het nieuwe testament staat absoluut niets van waarde. Waar denk je dat christenen voor duizenden jaren hun wereldbeeld vandaan haalden? Waarom hebben christenen zo lang homo's gehaat? Dat staat in leviticus, dom ventje. Ze zijn niet misschien gebonden om het te volgen maar ze zien het alsnog als Gods woord (wat een kankeronzin) en hebben het gebruikt om veel onzin mee goed te praten.

En al die mensen hebben het fout. Wij zijn de beste cultuur en daarom ook het meest succesvol.
Het enige probleem is nu dat we ons laten beïnvloeden door barbaarse culturen van buitenaf terwijl wij juist degenen zijn die de wereld moeten leren hoe het is om een beschaafd volk te zijn. Het is allemaal fout gegaan nadat de west Europese landen hun koloniën kwijt begonnen te raken en de communisten te machtig werden.

>Bedenk je alleen wel dat het christendom ons als westen gevormd heeft
Koek, misschien wel maar het is zeker niet het beste voor het westen geweest.

>'Dat staat in leviticus, dom ventje'
>noemt anderen dom maar is zelf achterlijk

Het staat niet alleen in Leviticus. Lees misschien eens de bijbel, of een boek erover, voordat je je achterlijke mond open doet

>muh verleden

Wat boeit het? We moeten denken aan het heden, en als je ontkent dat het Christendom niet meer behoort tot het heden ben je gewoon in ontkenning. In 2 of 3 generaties zal het Christendom in Nederland zijn uitgestorven.

>voordat je je achterlijke mond open doet
De ware Christenmentaliteit komt te boven.

Hoe zou de wereld eruit zien als het Romeinse rijk of zelfs het Oud-Griekse rijk niet was gevallen? Zouden we echt 1000 jaar verder zijn zoals sommige mensen op het internet beweren?

De wereld zou veel beter zijn geweest als de Romeinen erin geslaagd waren om het Jodendom uit te roeien, daarmee ook het Christendom en de Islam te voorkomen.

Letterlijk een kanker voor de maatschappij. Haatzaaiende Joodse woestijnfabels.

>In 2 of 3 generaties zal het Christendom in Nederland zijn uitgestorven.
Voelt goed man, ik ben blij dat ik hieraan kan bijdragen.

>lees misschien eens de bijbel

Nee dank je, ik begrijp dat jij het niet erg vind om continu bezig te zijn met miemactiviteiten (zoals je studie), maar een miemboek ga ik mijn tijd niet aan verspillen.

Niet-westerlingen zijn anders redelijk wanhopig om onze westerse cultuur en waarde's over te nemen.

De kerk heeft altijd de wetenschap ondersteunt. Homorechten zijn in veel landen ingevoerd toen westerse landen nog bijna compleet christelijke waren. Galileo was een Christen, Copernicus zelfs een geestelijke. De grootste massamoorden kwamen voort in de 21e eeuw toen religie haast al geen rol meer speelde, mensen met macht moorden elkaar maar al te graag uit. Teven zat Frankrijk steevast aan de protestantse kant tijdens de dertigjarige oorlog, wat het nogal lastig maakt te zien als enkel en alleen een religieuze oorlog. Je moet het breder trekken in de machtsbalans in Europa. Je lijkt de geschiedenis nogal te bekijken uit het idee dat religie van alles het kwaad aan te wijzen is, en soms heb je best gelijk, de oorlog waar je het over had was idd redelijk religieus (hoewel ik zonet heb laten zien dat het niet volledig religieus is). Maar je komt nogal aardig in de knoei als je de gigantische wetenschappelijke ontdekkingen door christenen weg wil schuiven als "ja maar het waren niet echt christenen of zo".

> griekse rijk
Neen, Grieken waren te lui hiervoor

> Romeinen
Ja, romeinen waren pragmatisch en kregen dingen gedaan. Ik denk dat we wel verder zouden geraakt zijn. Uiteindelijk is onze vooruitgang vooral dankzij de industriële 'revolutie' gekomen, die zelf voortkwam uit de bevolkinsgroei en handel.

Mocht het Romeinse rijk verder geleefd hebben als in de gloriedagen zou het gelukt zijn.
Waarom moeten mongolen en barbaren alles verpesten

>De kerk heeft altijd de wetenschap ondersteunt
>ondersteunt

En dit is wat het christen[dom] doet met je brein.

>Homorechten zijn in veel landen ingevoerd toen westerse landen nog bijna compleet christelijke waren
Hier heb ik het al over gehad en toevalligerwijs gebeurde dit toen het Christendom qua invloed aan het afnemen was.
Maar goed doe maar weer alsof het het Christendom was die het allemaal voor elkaar heeft gekregen.

Maar dan zouden we allemaal homo's zijn, dus dan heeft het christendom toch nog iets goeds gedaan :PPP

Je moet toch wat als je in het leger zit met alleen maar andere mannen.

>Je realiseert je nu dat het Christendom letterlijk een Joodse religie is
>Je realiseert je nu dat de Islam een Joodse religie met Arabische invloeden is

Waarom verpesten Joden alles? Iedereen noemt je meteen een antisemiet of een idioot als je beweert dat je Joden de wereld domineren, maar het is gewoon een feit.

Oké, jammer want de geschiedenis zit er vol mee. Lees voor de grap eens het motto van een paar universiteiten.

Je hebt nooit gereageerd op mijn argument dat er simpelweg geen relatie is tussen irreligie en homorechten. Je was gewoon constant de doellijnen van een christen aan het verplaatsen zodat de feiten kloppen met je mening oetz.

Herinnering dat Arabieren ook Semieten zijn.

>Nee dank je

Waarom begin je dan te praten over dingen waar je niets over weet?

>Waarom moeten mongolen en barbaren alles verpesten
Misschien zijn ze gewoon jaloers.
Waarom konden de Romeinen ze niet gewoon vermoorden?

>geen relatie is tussen irreligie en homorechten
TOEVAL hoor dat de minst religieuze landen meer homorechten hebben.

Klopt, maar dat betekent alleen maar dat het Hebreeuws en het Arabisch verwante talen zijn. Ik denk niet dat iemand durft te beweren dat Arabieren de wereld domineren net als Joden. Integendeel, proportioneel zijn ze juist onder gerepresenteerd in de wereldtop.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

door de sossen van destijds die geen militaire expansie meer wilden

stoemme sossen

>dvw wel super lief en schattig knuffelottertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt

>correlatie = causaliteit

Domme kankerhomo.

>is christelijk
>is voor homorechten
Je geloof is lauwwarm

cute image op!!!

>Het feit dat er geen sprake is van causaliteit betekent dat er geen verband is tussen de mate van religiositeit en acceptatie van homorechten

Jij bent echt kankerdom. Geen wonder dat je religieus bent.

>Je geloof is lauwwarm
Zo is het bij het leeuwendeel van de christenen. Zelfs al is de bijbel vrij duidelijk over homo's negeren ze het gewoon.