/norgetråden/

Hvaler-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0hfgEyWzCYD
youtu.be/j8FXC9fODQs
youtu.be/lztJyLuIWOo
desuarchive.org/int/thread/50571680/#50592338
desuarchive.org/int/thread/53505487/#53511427
desuarchive.org/int/thread/49739376/#49769216
desuarchive.org/int/thread/49739376/#49754843
twitter.com/SFWRedditImages

Forst for Ostfold

1st for bedste frysepizza

Off

ostlendinger e værst

Din fitte, jeg hadde ansvaret denne gangen

Ja, tror hun var den yngste, 14 år

What is the likelihood of a native English speaking Amerifat with Norwegian heritage learning the Norwegian language?

From what I've heard the sentence structure is similar, and there's no conjugation to learn.

Plz talk to me, Norwaybros.

Ignorer dette.

Nu havi eg hug til pitsa, for í helviti

eg må drite

...

I thought /Grandiosa/ was the best pizza in Norway.

do you have Red Baron in Norway?

...

jeg liker hvordan gaffelen ser ut som å være det eneste som holder pizzastykket fra å sveve deg i trynet
Tyske photoshop skills for seieren

Jeg ved slet ikke om vi har Grandiosa I Danmark.
Jeg spiser altid Dr. Oetker eller supermarkedets egne discount pizzaer.

The pilot?

no he died some time ago

...

I guess you'd prefer if I was a Muslim refugee than an american? sorry I asked, I'll go back to my respective board :^)

Ambivalent.

>muh heritage amerikaner
>muslimske flygtninge
pest eller kolera favæ

Gutta negeren ble sint

t.American that lives in 60% white country.

If you make an effort, then you'll learn the language just like you would any other languages. Norwegian should be relatively simple to learn for an american, but no language is learnt without effort. Good luck my norwegian-american friend!:)

Drep deg selv din neger!

+12 points

I learnt english just from watching cartoons when i was a kid. Our languages are very similar and should not be a problem for you. I have heard many english speaking people recomend the duolingo app

Thanks for the honest answer, user. I'll continue looking into it, but any real input is definitely appreciated.

Fikk potg, gutta.

Eg hugheilar deg av heile mi blodpumpe!

Nei, jeg har ingenting i mot å være hjelpsom og hyggelig mot folk som kommer til tråden vår, selv når de stiller dumme sporsmål. Du kan heller gå og runke til anime, min venn, det vil sikkert hjelpe på humoret ditt.

You're welcome. I don't know how you best can learn our language, but I think I would start with finding a norwegian-english dictionary, and then perhaps you'll find some online teaching programs or whatever.

And here is a norwegian version of the navy seal pasta.

vocaroo.com/i/s0hfgEyWzCYD

Det er goy å mobbe amerikanere som tror de er nordmenn fordi bestefaren deres en gang spiste en potet
Jeg syns du odela nå
Go home jamal

Du går bare mann av huse fordi det er en kvinne. Du er en typisk hvit knekt.

Vennligst ikkje snakk engelsk i /norgetråden/, takk.

Tú hvat?

>vocaroo.com/i/s0hfgEyWzCYD

Thats northern norwegian dialect.. a bit off from standard norwegian wich foreigners learn

...

hugheiler - elsker.
Blodpumpe - hjertet

>ikke engang den beste Ristoranten

går og henger meg gutta

>62012842

b-but i'm not even close to being black. I don't even get tan... I've already had skin cancers removed from my body. I don't live in a city..

lol

skjerp deg a

Fiskehanskeanon approverer denne trådutgaven.

Det forste stykke er godt, men det bliver kvalmt halvvejs igennem.

Hvorfor skulle jeg tro at det er en kvinne? Det er med hoyst sannsynlighet en mann, slik som 99/100 amerikanere på brettet faktisk er.

Tú ert so romantiskur, noreg~

Husk og klippe neglene dine forst. Er kjipt for familien å se liket ditt etterpå når de må se kloremerkene på halsen i det overlevelsesinnstinktet kicker inn og man prover å klore seg ut av lokka..

For Færoyar er vi alltid det

Hvis i fred Sissi

Man bruker "å" som infinitivsmerke forran verb i infinitivsform, med mindre du binder sammen flere infinitivsverb i en liste, eksempelvis; "Han likte å hoppe og danse", eller; "Han dro og slet".

Din negerlapp

>Han dro og slet".

Her skulle det selvsagt stått "Han forsokte å dra og slite".

Tullete, skal ikke gjenta seg.

Jeg prumper ja jeg prumper

Prump ja ja ha ha prump prump prump hurra hurra hurra

Ha ha ha prump

*prump*

...

Jeg synes det er goyere å være hjelpsom fåvæ. Hvis bestefaren hans var norsk, så er han jo faktisk 25% norsk, og det er jo ikke bare-bare. Hvis bestefaren min kom fra et annet land, ville jeg også vært litt interessert i disse rottene, så jeg kan ikke klandre ham.

Drommejobben deres gutta?


youtu.be/j8FXC9fODQs

Helt sant det der.

Foran*

Jeg har drommejobben

t. Kollegaanon

sier heller jeg jobber for CIA om jeg blir spurt

>Foran*
Ja, ser man der.

Senpai her, hvorfor er du oppe så sent?

Lagret!

sommerferie seff.. Pilse snart?

Gutta, jeg trenger hodetelefoner og har 300kr. Hva kan du anbefale?

Natur er overveldende vakkert.

Begge mine er fra Besseggenområdet, September 2015.

ol

>jeg trenger hodetelefoner og har 300kr

Forhåpentligvis knuller de ikke opp dritten min neste lonning, så etter den tyvende.

youtu.be/lztJyLuIWOo

Jeg ble også kontaktet av et av norges storste IT aktorer her om dagen, angående en stilling.

Så kan brått være jeg pendler igjennom Oslo snart også.

Nok tull og samhomsing nå ellers slipper jeg alt.

desuarchive.org/int/thread/50571680/#50592338

desuarchive.org/int/thread/53505487/#53511427

Har/hadde noen av dere Shure se215?

Vi kan ta dette videre på telegram

Hvorfor kunne ikke Kollegaanon ha lagret det bildet og brukt det?

Fikk du ikke med deg at de timestampet et bilde med hendene sine?

Prover du å si at kollegaanonsene er bloff og sammehomsing eller hva er det du egentlig sier her?

Samme filnavn. Han er faen meg avslort.

Det med hendene kunne lett vært arrangert med venner ol.

Dette har vært avslort tidligere også, da han dreit seg ut når han lagde et litt for komplisert nettverk av (you)s, som vi avslorte da han hadde screen shot av (you)ene, og mangelen derav.

Vel.. gi meg en måte å bevise det på. Du bestemmer kriteriene. Så lenge vi er anonyme. Er ferie nå så jeg kan ikke levere for i august. Men jeg vil levere.

Det der var elendig fåvæ. Testet den ut på redditbrevene mine, og den hadde neppe rett mer enn halvparten av gangene, og varierte mellom 88% mann og 70% kvinne.

Neida så fint i Norge ja.

Det har ikke slått deg at vi har samme ip adresse på kontoret?

Jeg fikk som regel "Weak Male" og "Probably European"
Folte meg diskriminert

Jeg tror ikke det finnes noen måter å bevise det på som du ikke kunne faket fåvæ. Spesielt når du er en user uten jobb, slik som det ble nevnt i loggen. Da har du nemlig all tiden du trenger til å fake bevisene.

Det var ikke det som var den avslorende faktoren.

>sier han skal dra
>henger rundt likevell

Jeg var ikke user du viste til i den loggen. Jeg er Kollegaanon1. Hvis det fortsatt er noen her fra treffet ifjor så kan de iallefall bekrefte at kollegaanon 1 og 2 var der.

Synes sånn her sirkelrunking om under-guttenetverk bor slutte fåvæ

Du kan mote oss på kontoret for en fredagspils?

Jeg kan iallefall bekrefte at kollegaanon 1 og 2 var der.

Jeg vet ikke hvorfor du bryr deg om å bevise det. Alle lagrede filer på 4kanalen får unike filnavn, og det er på ingen måte mulig at to anonser har det samme filnavnet på det reaksjonsbildet. Sorry, kompis, men jeg synes beviset mot deg er overveldende.

Ok, hvor er kontoret?

Kolleganon1 her. Takk for sist? Hvem var du?

Hvor er dette, da?

Samhomsing fåvæ, og ikke bry deg om å lage et falskt bildebevis med (you).

slutt med denne jævla sirkelrunk navnhomse dritten

Hvis du absolutt vil mote oss så kan jeg mote deg ved sentrum scene en fredag i august. Men da må du skrive under på at du ikke vil avslore hvem vi er eller firmaets identitet. Hvis det er ok så kan vi avtale nærmere og drikke pils på kontoret

Kontoret e rett ove gossip, live musikk der kver helg, faen så gydd

>hei folkens jeg er PenisJuiceElsker93
>hei P (dette er det kallenavnet jeg ga deg på treffet, husker du?)
>hei! hvem var du igjen?
>jeg var han i den lilla party hatten, bare kall meg HatteFantomet
>nei så hyggelig da HatteFantom, den samtalen vi hadde om anime på treffet var jammen meg goyal!
>ja ikke sant P!
drep dere selv

Ok. Jeg ba deg gi deg, så her er resten.
desuarchive.org/int/thread/49739376/#49769216

desuarchive.org/int/thread/49739376/#49754843

Takk for sist ja! Jeg var han med den ironiske fedoraen. Håper du har tatt til etterretning det jeg sa om ponnier. Skulle nesten dratt i gang et nytt treff? Hva syns dere andre om det?

Jeg skjonner ikke hva dette betyr i det hele tatt eller hva det har med saken å gjore. Vennligst gi meg det inn med teskje.

Jeg jobber i et firma hvor tidligere to andre kolleger(nå en) frekventerer denne tråden. Hva må jeg gjore for å bevise dette?

Det var ingen med fedora på treffet. Var egentlig bare normalhomser og ei anonine

>han forstår ikke når han blir gjort narr av
>bare kall meg HatteFantomet

Vel gutta går og legger meg nå. Natta.

Det er allerede motbevist at kollegaanon 1 har en jobb. Hvis du vil bevise at dere faktisk er en gjeng kollegaer som jobber, så må du bevise det. Tenk litt selv og bare bevis det på en måte som ikke kan fakes. Ellers er det egentlig mye lettere for oss å se til dette overveldende logg-beviset.