NEDERDRAAD

/nederdraad/

Heel-Nederlanduitgave

Welkom: iedereen behalve die kankerirritante NOOT-Belg

Niet welkom: die kankerirritante NOOT-Belg

first for HM

Daar zijn ze weer, de eeuwige stomme drollanders. Het marginaal primitief beest dat zijn eigen emoties niet onder controle kan houden. Het achterlijk, eigenwijs mannetje dat verantwoordelijkheid niet aankan, dat alles van plezier in zijn omgeving kapot moet maken. Ik heb een naam voor zulke üntermenschen: de eeuwige drollander. typisch ..het probleem is dat jij het doet voor de jij's, alsof je een slaaf bent van een willekeurige serie bits op een computerscherm. Een goede goy, blijf maar gehypnotiseerd zitten voor je scherm. Ik doe het niet voor de jij's, ik word niet gebonden door de slaafse ketenen van zulke primitieve gevoelens. Ik ben een vrij individu en jij bent niets voor me waard. Ik kijk niet naar je om, geen jij meer of minder. Ik leg me volop in op de zaken die ikzelf belangrijk vind in mijn leven en een reactie van een willekeurige Nederlander van middelbare leeftijd houdt me echt niet wakker.

ah oke, als jij iemand anders bent, en jij bent niet van mening dat je niet mag reageren op schijtpalen net zoals ik, dan geldt mijn paal naar jou dus niet. nou nog wachten tot het jongetje reageert waar ik op reageerde.

VIERDE voor op tijd naar bed, anoniempje!

Slaap lekker, harde werkers!

>doe moeite voor een paal
>verklaar hem tot schijtpaal
???

goede draad

Het zou jammer zijn als er hier alleen maar Nederlanders komen terwijl de Vlaambroeders in die combinatiedraad zitten. Ik paal gewoon lekker in beide.

Ik heb net een beker warme chicolademelk gedronken en bedacht me dat het juli is. Ben ik een monster?

>jij bepaalt of iemand moeite doet voor een paal
grappig hoe jij denkt meer te weten over anderen dan zij zelf.

Je bent alleen maar een monster omdat je informatie met ons deelt die echt totaal niet interessant is voor anderen.

>dvw geen verlegen gardevoir vd

jouw "paal" was duidelijk een bijdrage aan de discussie en zo niet, dan heb ik de discussie alsnog gewonnen

Daar zit wel wat in vriend.

bijdrage =/= moeite doen.
en wat je hier zei is dat ik moeite deed voor een paal. waarom denk jij dat te weten? misschien gaf ik er wel helemaal niets om, en was ik dus aan het schijtpalen.

...

>Niet welkom: die kankerirritante NOOT-Belg

10/10, goeie editie

>hij draagt geen leuke sokken

Hangt ervan af: heb je het met slagroom gedronken, en heb je er een mikman bij gegeten? Dan is het goed

Wat de neuk is een melkman?

Is het NOOTjood of een andere NOOT?

Hebben jullie in nederland geen mikmannen? Barbaren

>misschien
ok, ik win

doei

Is dat een soort krentenbol of zo? Ik heb het hier nog nooit gezien oetz.

>iets met slagroom drinken
Hoe werkt dit? Ik zie zelden een andere mogelijkheid dan dat spul eraf lepelen.

Paal dan maar een paar leuke sokken, zo kunnen wij nog iets leren over sokkenmode.

een soort van sandwich met krenten, suikerbollen en poedersuiker. We hebben het meestal alleen rond Sinterklaas

gewoon je hele mond erin steken zodat half je gezicht volhangt

volgens mij is het de nootjood, maar ik ben niet zeker

Komt het een beetje in de buurt van een oliebol?

en nu even lezen wat er voor stond. we hebben het hier over jouw perspectief. jij weet niet hoeveel moeite ik heb gedaan voor mijn paal. dus als ik zeg dat het een schijtpaal is, dan is dat een schijtpaal. ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen paal, niet jij.

>ik ga één woord groentexten, de rest van zijn paal negeren en dan zeggen dat ik heb gewonnen
doei he, steek je kop maar in het zand. dit is weer dat eigen wereldje van je waar we het eerder al over hadden.

Het is moeilijk te beschrijven want je kan het moeilijk vergelijken. Hier heb je een betere foto.

Volgend Sinterklaas stuur ik je één op, dan kan je het zelf proeven

...

Stel, jouw paal was een schijtpaal. Jij hebt dus geen goede tegenargument kunnen geven, dus ben ik de winnaar.

Ben je nu tevreden?

>tegenargument
je bedoelt argument. maar oke, als je het zo wil spelen, dan doe ik mee.
ik zeg dat de paal die ik maakte, dat dat een schijtpaal was en dat ik er totaal geen moeite in heb gestopt. als ik dit jou vertel, is dat alle informatie die je hebt, en de belangerijkste informatie die je hebt. want het komt van de 1e persoon zelf af. als iemand zegt dat hij blij is, hoeft hij ook niet te argumenteren dat hij blij is, want niemand weet beter dan hij zelf dat hij blij is.

>dus ben ik de winnaar.
waarom wil je zo graag de winnaar zijn? we zijn hier op zoek naar de waarheid, niet naar de winnaar.

Zal ik jou eens even hard in je schijt palen?

Ik stel voor dat we die aandachtshoer die niet kan argumenteren gaan negeren.

>invoordat hij reageert op mijn paal om te stellen dat anderen dat zijn KOEK

Iedereen die het hier mee eens is, reageer niet op mijn paal.

voor stan

Zijn kwarkbollen een van de meest onderschatte lekkernijen die je kan kopen bij de bakker?

>bang zijn om direct op zijn paal te reageren
Als we iemand moeten negeren, ben jij het wel.

>Niet je kwarkbollen aan je vrouw willen voeren.

Heb je dat Pokémonspel al op je telefoon weten te krijgen, 77IQ?

ik ben het hiermee eens

Je gebruikt eindelijk hoofdletters, je mag een jij van me krijgen.

Deze draad heeft een ongelofelijke gebrek aan tekenfilms.

>drollanders drukken weer hun willetje door
Pas maar op, kneuzen, zo is hoe ongelukken gebeuren.

dvw ik gezichtsbalsem op mn handen smeer na het jossen omdat het lekker ruikt

Paal verstopt.

Is dat toevallig dezelfde balsem die net uit je biemel is gekomen?

Papa geef me geld, ik wil shoppen in de stad.
Want wij zijn schoppen nooit zat.

da's een beetje vies

[verklapper]maar van mij mag het[/verklapper]

>autisme

snijd jezelf autist, en stop niet

autist is boos omdat hij niet kan discussiëren

>snijmeneertje heeft eindelijk zm gepleegd

pak een mes
snijd jezelf
en stop niet

je bent autistisch

doe eens lief voor elkaar

snijd jezelf autist, en stop niet

snijd jezelf autist en stop niet

leuke draad dit jongens
goede kwaliteitspalen

ik neuk je

dit is autisme

Snij jezelf

>het is een Ollanderdraad aflevering

stel je voor dat je zo autistisch bent dat je een discussie verliest, en dan dezelfde zin herhaalt voor uren omdat je het niet kan hebben om niet het laatste woord kan krijgen. hoe kapot is jouw ego dat je het zo ver laat komen.

niet zo erg als iemand die het laatste woord moet hebben tegenover iemand die toch constant dezelfde zin herhaald

SJAESN

Ik begrijp je pijn

eindelijk iets anders dan snij autisme, hehe.
wat is er mis gegaan in jouw jeugd dat je ego zo onstabiel is? ben je mishandelt?

>mishandelt
vmbo aub

SJAESN (vrede zij met hem)

>iedereen die zichzelf hier moet snijden
>mgw niemand het echt gaat doen

ik heb mijn piemel besneden

Jullie moeten gewoon wat aardiger voor elkaar zijn, liefde is immers de kern van Sup Forums.

oeps, dankje

je bent autistisch. zoek hulp.

innige deelneming met je genitale verminking

bedankt meneer engel

komt het al?

stop

Call me Ahmed

Waarom eigenlijk?

sint?

Ik zou hier eigenlijk ook best een antwoord op willen hebben.

je eikeltje wrijft dan de hele tijd tegen je onderbroek aan

kankerlekker

Omdat het zo in het Oude Testament staat?

zelfde hier. Ben ook gewoon blank en niet gelovig of iets

god vertelde Abraham dat zijn volk het verkozen volk zou worden, en recht zou hebben op een stuk land, in ruil voor een stuk van zijn piemel. Dit was het verbond, god heeft voorhuiden nodig.

Maar er zitten zenuwen in je eikel die dan gevoeliger zijn met een velletje of zoiets, ik weet het ook niet precies. Ik zou het sowieso een eventuele zoon niet aandoen tenzij het echt medisch noodzakelijk is.

>snij autist moet naar bedje toe
eindelijk weer een draad met kwaliteit.

Waarom kom ik steeds op de draad terecht waar men praat over besnijdenissen en voorhuiden

Waarom heb ik plots een pukkel in mijn oor? Letterlijk richt in de hoorgang of hoe het ook heet.

Nu is het superpijnlijk als ik mijn vinger of een oordstokje er in duw.

hoe lang paal je trouwens op 4kan

sinds 2006, hoezo dat?

Heb ik wel eens gehad maar ik wist niet dat het een puist was. Ik dacht dat het erger was, de dokter heeft ernaar gekeken en het uitgedrukt, ook heeft hij genoeg oorwas uit mijn oren gehaald om een weeshuis van te voeden.

Ga je letterlijk naar de dokter omwille van een puist in je oor ahahahahaah wat ben jij een zwakkeling

Watje ahahahahahahahahahahah

What's the most offensive thing you can say to a dutch?

Ik wist niet dat het een puistje was.

En wil je mijn gebrek aan lef hier buiten laten aub?

Het is friet, niet patat.

sufferd

Taytieten

welke?

Het spijt me mevrouw maar uw zoon wordt ingedeeld in het vmbo.