/mämmi/

Musikaalinen painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=i2bFsfWiFdM
youtube.com/watch?v=3ihVtuw2n0c
youtube.com/watch?v=Cq3RWdHteSw
youtube.com/watch?v=wGl3xMDHKxA
youtube.com/watch?v=FCb3rblTEds
youtube.com/watch?v=ogGMlM6ZNMc
youtu.be/IWiSXValkNI
twitter.com/SFWRedditGifs

eka tuplille

eka triploille

Tsekkaa tuplat + musiik

youtube.com/watch?v=i2bFsfWiFdM

youtube.com/watch?v=3ihVtuw2n0c

postaan musiikin

Soittakaa paranoid

Langassa ei maistu tarpeeksi syntikka

youtube.com/watch?v=Cq3RWdHteSw

youtube.com/watch?v=wGl3xMDHKxA

MUSIIKKI EDITIO

youtube.com/watch?v=FCb3rblTEds

Musta metalli on paskaa

simpsonscore on paskaa

hyi vittu mitä paskaa porukka kuunteleekin

Se on simpsonwavea senkin penis

penis on jepa tykkään siitä kun se kovettuu

Tää g502 on aika hyvä hiiri

mx518 paras

oli mx518 vuosia, sit g400s pari vuotta ja nyt 502.

Pari päivää meni totutella ja tää on nyt god tier

itel on g500 onkos oi niinku samaa sarjaa sitten vai

Juuh elikkäs ysäri pallohiiri mastyar reis feat. häpykarvat xy-rullien akselissa

ei oikein, 502 on ebin gayming hiiri ja 500 on tommonen suht perus mötikkä, vaikuttaa läskimmältä 518:lta

Edelleen vituttaa etten ostanu varakappaleita tästä vuosia sitten. Saako tuota mistään enää? G400 käytössä nyt

aijaa en kyl tuu sitten koskaan ymmärtään noitten nimeämislogiikkaa

Irwin
youtube.com/watch?v=ogGMlM6ZNMc

mitä sä semmosella? eiks g400 oo aika pitkälti suoraan paranneltu versio 518:sta ja g400s sit ultimaattinen hyväversio niistä? kaikissa sama fyysinen olemus

Itse en irwi.

Huh huh vihdoinkin ekoilla lomilla, kyllä tää arameija homma on aika hauskaa, onkos kellään mitään tarinoita pioneekereistä, kun kerran nyt sellainen olen.

ne vissii laulaa

Aika lailla joo.

Räjäyttely on ihan kivaa hommaa. Tulette varmaan ryynäämään metsissä niiden painavien paskojenne kanssa. Ei kai siinä muuta.

...

Pellepöksy :D

musta lippu ahdistaa

IHANA JAKSO IHANA JAKSO IHANA JAKSO!

mikko nikko niin

>tilaa pitsu
>kuski tulee ovelle
>saanko kautta sinu vessa?
Meni hyvät spagetit taas pilalle

Mulla on reissumiestä ja oltermannia. Miten valmistan niistä itselleni aterian?

Käytössä on mikro, uuni sekä erinäisiä mausteita.

Vara-Nico tuu the reskuu

Lämpimiä voileipiä uunissa, ei kai noista muuta saa.

no ei noista kyllä lämpimiä voileipiä saa

Juon kaljaa auringon nousuun

Ihan hirvee olo enkä ole edes juonut mitään pariin viikkoon.

vastakkaisella parvekkeella on tyty ja tais huomata kun mä heilun kämpässä munasillaan

onneks en oo ruma läski tai soittais muuten varmaan poliisit

Nää näyttää molemmat miehiltä jtp. Aika maskuliiniset kasvonpiirteet

Tänään on muuten Jallukola-päivä.

>mene asiolle kaupungiin pitkästä aikaa
>10/10 tytyt käsi kädessä 5/10 miesten kaa
Jos en olis niin paha pyllyburgeri ni saisin varmaa Kiira Korvenki

zowie onli tsoise

liian pien

Vitun läskit paska kasvot

Meil samat

kuumottaa vähäsen se armeijan coopperin testi
mä en nimittäin montaa metriä 12 minuutissa mene

Kävelet sen 2600m niin varmaan riittää

riittää kunhan et pyörry kesken testin

varmaan tykimies oot kuitenki

Pioneerien laulut on paras aamuherätys

Jos nyt osastoista puhutaan niin red pillatkaa mun tykkimiehistä

t. tykki_mies

Vaikka olisi kuinka paska kunto ja kävelisit puolet ajasta on kirjaimellisesti mahdotonta jäädä alle 2700 metriä

Ite kävelin kaikki coopperit läpi. Tiesin kuitenki etten kuntsarii siit tuu saamaan ni minimeil läpi.

Nyt juksasit

Tyhmä saa olla mutta ei tykkimies

paskapuhetta

Itsellä oli inttiin mennessä melkoisen paska kunto mutta juoksin ekasta cooperista silti 2900 ja vähän päälle. Silloin oli vielä jotain 17 astetta pakkasta eikä tuntunut keuhkoissa kauhean hyvältä. Tuossa mitataan enemmän hapenottokykyä (ellet ole aivan valtava läski)

töihin

>Itsellä oli inttiin mennessä melkoisen paska kunto mutta juoksin ekasta cooperista silti 2900 ja vähän päälle.
>melkoisen paska kunto
>2900m+ kahteentoista minuuttiin

Juuh elikkäs.

mitä laitetaan

tää :D

Paistetut banaanit jäätelöllä, kiitos.

Ite vedin jotain 1800m ekassa coopperissa kun ei huvittanut juosta. Jostain syystä kotiutus coopperissa oli hauskempi juosta vaikka sato räntää ja kenttä muistutti suon ja perunapellon risteytystä niin hölkkäsin sen 2400m. Ei sillä oo lopulta mitään väliä ellei aio kuntsaria juosta.

no pistä yks isoperseinen brassijapsi

Jaa, itse vetelin 2200 mortticoopperissa.

Joo siis ite iha sama mut ajattelin vähän tsempata niin sain 3100 ku yritin kato kuntsari iha kiva jees. Vähä piti vaa yrittää juu.

Itellä tais olla 2300 ja sitten ennen kotoutumista 2600

youtu.be/IWiSXValkNI

Tein sen ja laitoin 144hz näytön tilaukseen, lankesinko meemuun?

Meinasiks pelata uusimpia pelejä täysil asetuksil? Toivottavasti ATK on muuten kunnos, saattaa meinaa nykiä muuten.

Pelailen aika laidasta laitaan uusia ja vanhoja, Näyttis on muutaman viikon vanha että toivon mukaan pyörii.

joo ellet pelaa ebin twitch shootereita

Hienot numeraalit

Edelleenkin, jos ette ole kauheita läskejä ettekä polttele tupakkaa ei ole mitään syytä olla vetämättä +2800 koska tuossa on hapenottokyky kaikista kovimmalla koetuksella. Olin työ_ukko_raksa hommissa jonne liikuin fillarilla ennen inttiä enkä harrastanut mitään muuta liikuntaa.

Olin normaalipainoinen joka ei käytännössä harrastanut säännöllistä liikuntaa jolla vedin sen 2200. Tosin vähän päälle -20 astetta pakkasta ja mahdollisesti vähän kuumetta.

Loppucoopperissa vähän vajaa 2900.

Ei vittu nyt vitun neekeri. Kukaan perus jamppa ei juokse coopperiin 2800. Jos on urheilija niin ihan eri homma.

t. inttiin mennessä perus 185/80 mies ja coopper joku 2200

>Stk Cooperista pläjähti 2400

Sanoin vielä aluksi että 2600 mutta tuli paha mieli niin menin ja korjasin.

Hypystä 2.35m, punnerruksista 42 ja vatsoista 46 niin vielä vähän pidän yllä toivoa että aukkiin pääsen.

Oli hienot numeraalit joo.

>jos ette ole kauheita läskejä ettekä polttele tupakkaa ei ole mitään syytä olla vetämättä +2800
Juoksin joskus yläasteen cuupperis 1700m. Oon kyl c-mies nykyään.

Perseestä revittynä heittäisin että 80% ihmisistä ei yli 2.8k vedä coopperissa. Itellä esimerkiksi matalat hemoglobiinit niin vaatisi varmaan vähintään vuoden tai pari että voisin tuon tason saavuttaa.

t. 189/72 ja kaikessa urheilussa hyvä mutta kuntoa=ei ole

Lihaskuntotestissä ei AUK-paikkaansa voi kusta

Tykillä ampuminen on kivaa, ja tykin asemaanajoki ihan ok ku hommaan pääsee sisälle ja vedetään kilpaa muiden tykkien kans. Murkulan, tykkitilpehöörien yms paskan raijaaminen ja kaiken mahdollisen maahan kaivaminen taas ei

Ite juoksin mortti- ja kotiuttamisvedoissa about 2600m ja olin kuoleman rajamailla. Oon ihan perus_kuntonen jamppa mutta painavien esineiden nostelu luonnistuu paljon paremmin kuin juokseminen.

Toivottavasti, onhan se mahdollista että kusin sen jo pällitesteissä.

Tahdot siis olla kukkakauppias?

Ei ollut kysymyksissä, mutta pahat henget eivät riivaa ja en usko että minut on myrkytetty.

Ilmeeni kun täydet pisteet siinä ongelmanratkaisutestissä mutta jostain syystä tosta toisesta missä kyseltiin että kiristääkö vanne päätä nollat. En olisi kyllä auk/ruk halunnutkaan mutta kiva että meni heti alkuun sen takia tsäännsit

Suurjännitteinen japanilainen menninkäinen!

Kun on lukenut tästä pokemon gosta niin olisi aika huikeeta jos olisi taas ala-aste ikäinen ja kesälomalla. Pelaisin tota varmaan päivät pitkät.

Itse sain muotoihin kaikki vastattua mutta kun en Suommee ossaa niin kielenymmärrys vähän kusi ja matikassa on sellainen syndrooma että vaikka pitkä matikka onkin niin en voi hätiköidysti mennä eteenpäin ennen kuin olen tarkistanut ainakin neljä kertaa että se vastaus on varmasti oikein.

Siitä psykoloogisestä en kyllä tiedä mitään.

HÄN OLI MUN AINOA YSTÄVÄIN
TUO JOHNNIE, JOHNIE WALKER

Johnnie who

Oispa ystäviä. Nää yksinäiset viikonloput alkaa käydä raskaiks.

raksahommat on vitun fyysistä settiä vitun kalle, ei mikään hirveä ihme ettei neetit vetele 2800m.

Ite en osaa ees enää kaivata jtp, tai sit oon vaan autisti.

Ite en halunnu, tein ne testit päin vittua ja jouduin silti.

Tasan ei käy onnen lahjat.

Masennuksen päälle tänään tuli peräpukamat. Vittu että ahdistaa

Mulla vähän sama, haluaisin jonkun jonka kanssa jutella mut sit toisaalta en siedä toisia ihmisiä kovin pitkään kerralla.

Mulla kosahti pukama tossa pari päivää sit, oli aika ikävää kun pyyhkiessä tuli sellasta verenvärjäämää paskaa

> viikonloput

t. erakko joka lähtee ulos vain kauppaan, metsään ja kirjastoon, sanoo ehkä kaupassa moi ja kiitos