/Norgetråden/ - 4kanalen utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iPXHYu-na5I
link.springer.com/article/10.1023/A:1014083218773
i.imgur.com/TKVxU9L.jpg
youtube.com/watch?v=tFB6of-2QpQ
ancientegyptonline.co.uk/kuk.html
twitter.com/SFWRedditImages

Driver og viser lillebroren min som skal begynne på ungdomsskolen et styrketreningsprogram også begynte han å grine utover i settene her.

Hva skal jeg gjore, gutta?
Han pleier ikke å grine til vanlig, det her er grusomt å være vitne til :/

Er han homse eller?

Han har ikke kommet i puberteten enda, så det kan godt være.

Spitsbergen er Nederlandsk.

...

>dfn ingen nederlandsk jv

>den ingen blade-babe

>Ungdomsskolen
>Griner når han trener
Så absolutt kommende homse

Du kan vise han tråden og kuken, eller ta han med på skytebanen/crossfit.

...

same

God natt gutta

homofile kommer tidligere i puberteten enn heterofile, så broren din er nok bare en beta/hanrei.

Dårlig TS fåvæ

Slå ham. Noen burde ha gjort det for lenge siden.

Nei, men ingen bryr seg.

youtube.com/watch?v=iPXHYu-na5I

hahaha fy faen xD

Nei, du må fikse dögnrytmen din. Dette går ikke Anonsen.

Saus?

...

Hvorfor kaller sarpinger byen sin "shashbårr"?

Anal-fabeter hele gjengen sdm.

Heng deg Svenskefaen

Allerede tilbakevist.

>ay/bisexual men reported an earlier age of puberty (e.g., age of first pubic hair) relative to heterosexual men, but lesbian/bisexual women did not report a different age of puberty (i.e., age of menarche) than heterosexual women. These results confirm findings from prior research examining age of puberty using nonrepresentative samples and add to a body of literature suggesting that gay/bisexual men may score, on average, in the female-typical direction on certain sex-dimorphic physical and developmental characteristics.
link.springer.com/article/10.1023/A:1014083218773

Da er jeg endelig tilbake etter ei uke i villmarka, gutta. Godt å være foran PCen igjen. Så en mink eller noe sånt på turen. Link relatert.

i.imgur.com/TKVxU9L.jpg

Ha noe Ivar Aasen folkens.

youtube.com/watch?v=tFB6of-2QpQ

Det er nok en mink
>Avlang kropp
>Korte bein

Hva gjorde du der?
Triprapport

Uff, nei, han gråt ikke fordi han var verken hetero- eller homofil.
Det var heller det at han var så svak og folte at han hadde skuffet meg og at jeg da ikke skulle være like glad I han lenger.

Han er også liten av vekst (30 kg) og fodt 2 dager for nyttårsaften.
Når storebroren med de gigantiske lårene (105 kg) kommer hjem til ferien og han ikke greier en pullups en gang, traff det han nok midt i mindreverdighetskomplekset.

>storebroren med de gigantiske lårene (105 kg)

så hva sa du til ham?

Aka kommende hanrei
Ta han med på skytebanen, crossfit og lop 8km hver morgen fåvæ. Bare du kan prove å gi han gode år på ungdomsskolen/vgs.

Selv om hoyden hans alltid vil være en hindring.

Fisket orret, gikk turer, så diverse severdigheter og fantastisk natur. Og slappet av innimellom.

Jepp. Var det vi trodde. Så også denne lille krabaten. Tipper det er en småskogmus.

oppdatert

foles godt å BTHU fagermo

Småskogmus A CUTE

Hvor du var?

>crossfit

Ja, den var veldig sot. Og ikke spesielt redd for mennesker. Drev og hoppet rundt på veien og i grofta. Er nok en unge. Vi var et stykke unna Dovrefjell. Ikke i selve nasjonalparken.

>Trener ikke crossfit
Det nærmeste du har til combat conditioning i det sivile liv

gutta jeg tok akkurat en gåtur nede i sentrum
gutta megmegene er reele, ALLE spiller poggemon go
forfallet er ekte guta

At alle starter svake og at jeg alltid vil være glad I han uansett og alt det der + at hvis han starter nå kan han ihvertfall bli den sterkeste prepubertale ungen på ungdomsskolen om et år eller to.

Crossfit er en literal bogsport for dumme, statusbefengte, uopplyste normisser.

Er bare store for folk som ikke trener, skildret det fra lillebroren min sitt perspektiv.

>Dovre
Pent

Var 5 dager på Oppdal forrige uke

Brev rompe

Trodde det ikke var så veldig mye vits i å drive hardtrening for man begynte i puberteten egentlig. Skjelettet og sånt er jo ikke fullutviklet, men det er nok bra å holde seg i aktivitet likevel, selvfolgelig.

Var i Oppdal i en halvtime eller noe sånt. Vi drev og kjorte litt rundt omkring den siste dagen. Så Atlanterhavsveien. Flotte greier de har bygd der.

Er det normal etikette at jenter åpner buksesmekken din og kjenner på utstyret under bordet, mens du sitter på et utested?
Burde jeg anmelde?

Kjenner du henne? Vil du ha henne?
Hvis ikke; anmeld, og sok okonomisk erstatning.

Hvordan foltes det? Fortell mer!

knasker i meg to grove brodskiver med rokt laks
slurker i meg et stort glass kaldt melk (h-melk)

NÅ SKAL JEG UT PÅ EVENTYR
FOR JEG HAR FÅTT ET KALL
Å FANGE NOEN RARE DYR
SOM BOR INNI EN BALL

REISER OVER LAND OG STRAND
UT PÅ EVIG JAKT
LA POKEMON SE DET GÅ AN
Å BRUKE DERES MAKT

POKEMON
FANGE ALLE NÅ
FOR DEG OG MEG
FOR DET ER JO DET JEG MÅ

POKEMON
FANGER ALLE NÅ
FOR DEG OG MEG
FOR DET ER JO DET JEG MÅ

POKEMON
DU MIN BESTE VENN
PÅ VÅR JORD VI ELSKER DEM

POKEMON
FANGER ALLE NÅ
JEG BLIR SÅ LEI
FOR STYRKE VIL VISE MEG

DU GIR MEG OG JEG GIR DEG
POKEMON

FANGER ALLE NÅ
FANGER ALLE NÅÅÅ

POKEMON

Tar på meg skoa
Ska på butikken

æsj, hvorfor har du barbert fottene dine?

Har du ikke lisser?!

Jævla autist

En gang var jeg så full på et utested at jeg ble kasta ut. Ble fulgt ut av ei jente og hjem til meg hvor hun hadde sex med en full, utilregnelig og villig meg.

Husker ikke så veldig mye av denne kvelden, men vi kan trygt si at jomfrudommen min rok. Dette er per definisjon voldtekt fordi jeg ikke hadde kontroll på hva faen jeg drev med.

>dfn jeg mista jomfrudommen min under en voldtekt

Beklager lille venn men butikken er STENGT nå

Av nysgjerrighet. Er vell rundt 4 måneder siden nå. Hårene vokser ikke ut igjen fordi jeg bruker så trange bukser.

hvem /germansk/ her?

Så du blir avfyrt av ordet voldtekt nå? Har du fortsatt dype sår etter denne voldtekten?

haha fy faen drooooyt ass mann lol mye drakk du a? sjukt mye eller haha
*high five*

haha

Sitter på legevakten, hvorfor er det så mange svartinger her?

Er det vanlig at etniske nav kjerringer står og broler inn i luka om hvor dassen er?

Nå kom det en hypokonder inn her som puster tungt, og hoster falskt

Ja, jeg tor nesten ikke tenke på det.

>Trodde det ikke var så veldig mye vits i å drive hardtrening for man begynte i puberteten egentlig.
>Skjelettet og sånt er jo ikke fullutviklet, men det er nok bra å holde seg i aktivitet likevel, selvfolgelig.

kjente litt på henne, ja, men ikke noe å henge i julegrana

som å ta seg på tissen, bare det at noen andre gjorde det. vanligvis må jeg ta initiativ, men går ikke så langt i det offentlige rom

din stakkar

lol

Har masse lisser, men ikke på disse skoa

Ikke min

Hvis du drar på legevakten når du er forkjolet så burde du skamme deg! Usaklig og totalt ubrukelig i samfunnet.

Her sitter jeg, med et åpent sår på 2x4 cm som blor sakte med bandasje og håper på å få sydd. Så er det faen meg pakkiser og overvektige korthårete feite jævler som sitter her og offer seg med falskhosten sin!

Skulle faen meg vært leid ned i fjæra og skutt! Makan til gesæller!

TA INSJ

Hmm

Får en til å tenke

Om kek onsker det

...

>lgbt
guden heter faktisk kuk, ikke kek.
ancientegyptonline.co.uk/kuk.html

allerede tilbakevist. les deg opp på egyptisk filologi fåvæ.

Noen som han breve "Æ

hm... ser litt ut som noe for ny mappe (3) dette her anonsen

Kleine historier gutta?

>På veg til togstasjonen
>Kommer en bil med forer som vinker mot meg
>Vinker tilbake igjen
>Ser til hoyre, det er en barnehage der med barn som vinker ut av vinduet.

Legevaktanon her, feite kjerringa kom ut igjen og hevdet til sin overvektige lesbekjæreste at legen absolutt ikke hadde peiling på hva hun snakket om. Fikk altså ikke sykemelding for å hoste litt.

Bli med meg ned i fjæra sa jeg til henne, så skal du få permanent sykemelding.

Ler meg skakk
Håper dette ikke er tull

Det er nok bare tull, da man må ringe forst på legevakt nå og fortelle hva porblemet er. Ingen med hoste ville blitt bedt om å mote opp på legevakt, men kontakte fastlege neste virkedag.

...

Impliserer du at man ikke kan overdrive og si at man tror det er lungebetennelse, hjernehinnebetennelse osv for å komme hit?

HVOR?

Takk

knasker i meg noen activia yuggorter

Nå har hypokonderne forlatt bygget, håper jeg er nestemann nå.

Jeg antyder det ja. Lungebetennelse er et fastlegeproblem med mindre man er olding og hjernehinnebetennelse går rett på isolering pga smittefare. Det er trente mennesker som vet hvilke sporsmål man skal stille for å finne ut av hvor mye det haster.

Jeg betviler slettes ikke at du sitter på akutten, men jeg betviler din historie om lesbene som hoster.

...

DU er hypokonder'n, du sitter der for et bittelitte kutt? herrejemini!

Her hvor jeg bor så opplever jeg dette hver gang, folk kommer inn over en lav sko her.

Et lite kutt?!?!?!?

Kan du gi meg et forstorrelsesglass? FOR JEG KANKE SE NOE SKADE, DIN HYPPIS!

Dette her er albuen min!! Jeg har dritvondt faen!

Kom inn på studiet gutta, hva med dere?

Ser ut som det har anlagt en tynn skorpe allerede. Dette er uakseptabelt å slose legens tid på, du kunne vært ute å fanget pokemon nå isteden.

>studere

Neiiii ;_;

Hold kjeft jeg trenger sykemelding

Brev det ordentlige såret da fåvæ

Fy faen!

Det er i nærheten av anus, blir bannlyst da..

imgur da fåvæ
med adf.ly lenke

Du er fortsatt en like stor spokefugl grillanon.

Hvordan kobler du hyppisen med grillanon?

Skal vi prate litt anime gutta? Ikke degresjon og moe, velg en anime og si hvorfor du liker den.

Anime er for tapere og homser.

Fakk deg da

Anime er for tapere og heterohanreier

Har ikke sett noe anime på årevis, men nå er ferien her, og jeg kjeder meg. Kan du anbefale meg en god serie å se på? Gjerne noe smådystre low fantasy-greier med en gruppe eventyrere som må bekjempe noen onde krefter. Jeg husker jeg likte Berserk veldig godt.

On it, kan du gi flere detaljer?