/nederdraad/

Vreselijke locaties editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=EdjVKQoBzVM
twitter.com/NSFWRedditVideo

Kosovo is Albanië

>randstad

meer randstront oetz

Waarom gebruik ik niet gewoon een proxy godverdomme

Ik ben een beetje bang dat je dat plaatje verkeerd gebruikt, het zou eigenlijk moeten dienen om Engelse spraak in iemand zijn paal eruit te filteren. Maar okay, what do I know right?

Eerste hetero in de draad

youtube.com/watch?v=EdjVKQoBzVM

Gebruik een IP uit Kosovo.

Raad welk vlaggetje je hier dan ziet

Drenthe

Ik wed dat iedereen die mij nu denkt dat ik pormonster ga speel als een ware auti

Iedereen is wel een keertje bang anoniempje, maak je maar geen zorgen.
Ik ben bijvoorbeeld bang om naar Amsterdam te gaan omdat ik daar waarschijnlijk meerdere malen zal worden aangevallen door dronken Britse toeristen die me aanzien voor een prostituee.

>die mij nu ziet wandelen

Proficiat, even gedegenereerd als de doorsnee homo.

Ik doe mijn best, dank u

Drenthe is niet per se vreselijk te noemen.
Er is namelijk letterlijk niks daar om het vreselijk te maken. Het is de leegte an sich.

Wees niet bang mislukte Zeelander user, jij ook zal ooit een penis kunnen aanraken die niet van jou is.

>dronken Britse toeristen die me aanzien voor een prostituee.

wat.jpg

Tilburg

Ik word al suïcidaal bij de gedachte dat ik daar zou wonen. Er is daar gewoon niks

Ik heb een natuurlijke aantrekkingskracht die ik alleen maar deel met mensen die hun lichaam verkopen.

lijkt me heerlijk

Mensen, zal ik nog wat cannabis roken of zal ik gaan slapen?

Ben je er wel eens geweest op een mooie zomerdag?

Nog eentje

>cannabis roken

>GAST DRUKS LMKE xD

Je kan er niet eens wonen, waar zou je überhaupt gaan slapen? Een hunnebed?

pintje derbij jongen

Aan all homos, welke schoenen zijn vet?

mexicaanse piemel skeelers

Ja, ik heb veel familie daar.
Vind er niet veel aan eerlijk gezegd.

Ik heb het net aan een homo gevraagd en hij zei "Aan all homos, welke schoenen zijn vet?"

Ja daar slapen ze toch op??

Smaken verschillen, ik snap de aantrekking van de stad, maar op de grote schaal der dingen zit Drenthe nog steeds niet echt heel erg ver weg van bevolkingscentra (in het land waar je nu zit is dat wel anders) maar je kunt daar gewoon nog wel leven in een omgeving waarin mensen nog een soort gemeenschapszin hebben. Iets wat ook wel degelijk zijn charme heeft, hoewel je dat natuurlijk niet alleen in Drenthe vindt.

Waarom ben ik zo kkrslecht in draaien?

Hangt af per gemeente, soms zijn de Drentenaren nog nomaden maar vaak wonen ze op boerderijen gemaakt uit de gestranden fietsen van toeristen. Daar werken ze het land voor de lokale landadel die hun vaak uitbetaalt in zakken aardappelen (zak niet inbegrepen). Hierin zit alle voedingsstoffen die een Drentenaar nodig heeft. Dit standvastige volk heeft zich namelijk allang aangepast aan hun deze barbaarse levenswijze gezien vitamine's binnen seconden bederven als ze in aanraking komen met de Drentse lucht.

Ligt er maar net aan waar je woont in Zweden, ik woon op zo'n 100 km afstand van Stockholm en daar zijn best veel steden en dorpen. Als je in het hoge noorden woont dan mag je een uur rijden voor boodschappen. Smaken verschillen ja, ik vind t gewoon net wat te ouderwets daar.

koop zo´n sigaretdraaier.

>bestel pizza tonijn
>krijg pizza kip

GODVERDOMME INCOMPETENTE KANKERTURKEN

Dit verklaart een hoop

Ahahaahhaha

Pizza pollo is toch lekkerder

pizza met vis zou verboden moeten worden

ik hou van rockmuziek

Waarom woon je in Zweden

Relatie met een Zweed + het is een mooi land

Pizza kip is niet vies of zo maar de kip op deze pizza was ook nog eens kankerdroog

oke. heeft hij een beetje een grote pik?

ha gay

Ik ben een vrouw dus nee

PAAL VOETEN

paal buikje

Bewijs?

Paal geen foto's, als ik vrouwen wil zien ga ik wel naar /s/.

Waarom verven jullie je nagels altijd? Wie kijkt er nou naar nagels als ze er gewoon normaal uitzien?
Ik vind het maar raar.

Nee en nee :v)

Of je komt gewoon even van je zolderkamer af. Zal je moeder ook leuk vinden.

hoer

wat is ideale penisomtrek

Mijn moeder ziet me al vaak genoeg, ze is zonet nog langs geweest voor mijn dagelijkse zak dorito's en bergdauw. Dus ik snap je implicatie niet echt.

Ik verf mijn nagels niet, heb nogal kleine handen en dus kleine nagels, ziet er nogal dom uit.

koek

godverdomme heb kankererge diarree

K E M P E N
E
M
P
E
N

op de tram?

Mannen met kleine handen hebben kleine piemels, hebben vrouwen met kleine handen dan ook kleine vagina's of juist grotere?

zit allang niet meer in de tram

Als we toch onze geslachten delen, ik ben ook een vrouw.

is om ongesteldheid te tellen

als je op de juiste tijd nagels lakt dan gaat de nagelerosie gelijk aan de ovulatie. let daarom altijd op met vrouwen want op die manier stelen ze je spermatozoae om er een kind van te fabriceren en jou ervoor te laten betalen

Ik deel mijn geslachten niet, die liggen allemaal in de vriezer in mijn kelder. Als ik dat zou delen dan was de politie hier sneller dan dat je "goh wat stinkt het naar rottende lijken daar in dat huis" zou kunnen zeggen.

>Mannen met kleine handen hebben kleine piemels
N-nietus! Mijn penis is gemiddeld.

dit is onjuist

Uh... haha?

Maak de rode duivels terug blank!

Lach niet te hard of anders denkt hij dat je met hem wil paren.

Lach maar, ik lach als laatste.......

>nederpoop
LMAO

just nen gay daar in t midden

is dat Scifo? toch een buitenlander oetz

Dit.. dit klopt helemaal

nee hoor, mijn vriendje zijn handen zijn groter en zijn piemel ook. Hier moet dus wel een verband zijn.

wie /loperamide/ hier

Aan alle vrouwen, welke schoenen zijn vet?

I sense a duplicate

Was dit niet met voeten?

Ik denk niet dat je controlegroep groot genoeg is om daar nogal vaststaande conclusie's uit vast te stellen. Je moet de groep van biemels en handen die je gezien hebt vergroten.

Nee want ik heb wel grotere voeten.

dit is onjuist

schoenenbelg, wat voor schoenen zoek je, iets gekleed of sportief?

ik ben zeer modieus en niet homofiel

Dank u, iets sportief, koop al jaren dezelfde schoenen

ik wil schoenen die men walen haat uitstralen

Maar m'n vriend heeft maat 46

Kisten.

adidas samba

plaatje gerelateerd. de eeuwige waal wordt woest als hij zijn nationale gerecht letterlijk ziet worden platgetrapt.

hoe groot is zijn penis

Top, ik ga morgen naar de winkel met deze foto

Je hebt wel grote voeten.

zien er idd wel goed uit, bedankt

Kek
Niet neger groot maar best wel groot.

>dvw burgerking

Is die wel halal?

Doha vliegveld? Waar ga je naartoe

Daar drink ik een biertje op

smakelijk