/NEDERDRAAD/

Zo zo, poeh poeh, heet vandaag he? Ja ik zei nog tegen mijn Jan, zelfs in Suriname is het vast niet zo warm haha.
Al die Syrische Marokkanen die hierheen kunnen hebben nog een extra reden om niet te vertrekken, ik stem pvv.

Zeiken om de hitte uitgave

Welkom: kortpittige kapsels
Niet welkom: mensen die over interessantere dingen kunnen praten

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/10776446/r
google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=terence tao trump
encyclo.nl/begrip/hoogopgeleid
youtube.com/watch?v=_MwDfKuAekQ
youtube.com/watch?v=90PM4TLNgsg
twitter.com/SFWRedditVideos

Eerste voor Erdogan

sjineze tekenfilms

tekenfilms

vierde voor erdogan

27e voor verwijder kebab

Stuk voor stuk uitstekende palen.

Hallo 4kan
Groeten van Hannie

Waarom zijn het tegenwoordig juist voornamelijk hoogopgeleiden uit de welgestelde midden/bovenklasse die links zijn? Vroeger waren het juist de arme arbeiders die opkwamen voor hun rechten maar diezelfde arbeiders zijn tegenwoordig voornamelijk rechts.
Ik vind het tegenstrijdig.

Neger, het is al letterlijk honderden jaren zo dat de meest intelligente mensen links zijn.

lekker kort lekker pittig

Omdat het niet meer gaat over werk maar immigranten. Beide kanten willen toch educatie, zorg en andere sociale dingen inperken.

tekenfilms van sjineze afkomst

je ziet er weer goed uit Greet

vanuit een cocon is het goed links zijn

als je als arbeidertje tussen de makakken zit is het ietsje moeilijker om links te zijn

alcohol is fijn

En de SP dan? Of de standpunten van de PVV over o.a. de pensioenen en andere overheidsuitgaven?

zo zagen alle juffen er op mijn basisschool uit.

Ik heb daar een theorie over, kijk maar of je het met me eens bent. Hoe hoger opgeleid en hoe slimmer mensen zijn hoe sneller ze voor een bepaalde denkfout zullen vallen. Doordat ze meer weten, of in ieder geval meer menen te weten zullen ze vaker het gevoel hebben dat zij met deze kennis het leven van een ander zo kunnen indelen dat die persoon (vaak de laagopgeleide) het helemaal oké heeft. Het is denk ik echter een fout om dat te denken, je kunt het leven van een ander niet zo indelen dat hij gelukkig wordt, net zoals een ouder na een tijdje al snel door zal hebben dat hij er niet voor kan zorgen dat zijn kinderen niet dezelfde fouten zullen maken als hij gemaakt heeft. Een minder hoog opgeleid persoon meent vaker niet alles te weten (hoewel er echter wel mensen zoals dat bestaan) en zal dus minder geneigd zijn programma's te bedenken en te steunen die alles bepalen voor andere mensen.

Maar dit is een theorie.

strawpoll.me/10776446/r
strawpoll.me/10776446/r
strawpoll.me/10776446/r

Conclusie: winterweer is kanker gataar

Eerder vergif oetz

Hangt vooral van de opleiding af. De sociale / humane wetenschappen worden gedomineerd door linksen. Maar in de harde wetenschappen en de economische richtingen zijn er veel mensen (openlijk) rechts. Als je een miemstudie doet en rechtse overtuigingen hebt ga je er ook vaak niet openlijk voor uitkomen als iedereen een linkse sociale rechtvaardigheidsstrijder is

Dat heeft ermee te maken. Waar het ook overduidelijk mee te maken heeft en waar mensen hier gekontpijnigd over zijn is dat alleen domme mensen op de PVV stemmen met heel weinig uitzonderingen. Zelfde geldt voor Trump in Amerika.

Als je rechts bent betekent niet perse dat je voor populistische idioten wilt stemmen.

Met vriendelijke groet,

VVD stemmer.

Ik hou het meest van de vroege herfst denk ik als het niet regent.

dubbels en ik neem nog een glas

>NOOTen die zeiken over de warmte

Man, jullie moeten eens fysieke arbeid verrichten, dan weet je wat pas warmte is. Vandaag was nog prima te doen, pas 25°C in de werkplaats.

Animé!

Welke zakmonster moet ik in hartengoud vangen voor VB vlieg. Ik zit nu tussen sportschool twee en drie.

Volgens mij klopt dat niet echt, er zijn meer dan genoeg economie studenten die gewoon keynesiaanse denkbeelden hebben.

>geen zakmoster blauw

Opkankeren met je troep

Je kan vlieg pas krijgen nadat je de 6e sportschool hebt verslagen geloof ik

>maar in de harde wetenschappen .. veel mensen (openlijk) rechts.

JA HOOR JONGENS. HIJ DOET HET WEER. MIEMSTUDENT MAAKT EEN UITSPRAAK OVER ZAKEN WAAR HIJ NIETS OVER WEET. EN ZOALS ALTIJD HEEFT HIJ WEER EENS GEEN GELIJK.

Wiskunde en Natuurkunde zijn in het algemeen enorm links. Dit is een feit. Jij probeert gewoon weer over dingen te lullen waar je niets over weet. Net als wanneer je advies over meisjes geeft terwijl je nog een maagd bent. Hier:

>google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=terence tao trump

Bijvoorbeeld nog van Juli 2016. Beste wiskundige ter wereld schrijft een pleidooi waarom mensen niet op Trump moeten stemmen.

Leonard Susskind (een van de meest belangrijke natuurkundigen post-Einstein) waarschuwt voor Trump, alsmede Steven Hawking, alsmede Scott Aaronson (bekende computerwetenschapper). Dit zijn maar enkele voorbeelden maar alledrie zijn het enorme namen in hun onderzoeksgebieden (wiskunde, natuurkunde, computerwetenschap respectievelijk).

Kan jij nou echt gewoon nooit je bek houden over dingen waar je niets van weet? Het is vermoeiend.

ik krijg ook wel altijd het gevoel dat rijke snobs altijd alles beter denken te weten. Daar komt het volgens mij wel op neer.
Ik doe een serieuze opleiding en bij mij als het over politiek gaat hoor je inderdaad vooral rechtse meningen. Gelukkig maar want met linkse hippies moet je altijd oppassen met wat je zegt want anders zijn ze weer beledigd.

ja maar ik wil alvast mijn toekomstige vliegslaaf aansterken.

Oxfordkanker de NEUK uitgeblazen

Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen?

Bij SP denk ik overigens het allereerst aan uitkeringstrekkers, Brabanders en buitenlanders.

>PVV

Een partij voor korpsballen en "ondernemers" als Ton Elias, Varkentje van Baalen en Jozias El Aartsen, en met de meest populistische verkiezingscampagne die ik ooit heb aanschouwd. Bedankt voor het mede-verkankeren van het land.

SPEKNEK

ik steek je dood

SPEKNEK

jij vieze jood

SPEKNEK

vieze homo

SPEKNEK

woohohohoo

Natu natuurlijk

Beroemdheden en grote publieke figuren zijn ook vaker links is me opgevallen. De meeste mensen bij mijn opleiding lijken rechts te zijn of in ieder geval niet dat zeikerige soort links. Ik denk dat dat toch wel een beter voorbeeld is dan een paar beroemde mensen.

>mijn opleiding
>noemt zijn opleiding niet

opkankeren

driedubbels. Ga hem nu direct vangen.

>dvw 0 Jij's vandaag

hbo elektrotechniek. Best wetenschappelijk denk ik

>geeft een paar anekdotes als bewijs

O-ok. En ik zei dat er veel/meer rechtser in die richtingen zitten, wat ik in tegenstelling tot jou wel kan bewijzen met echte rondvragingen/statistieken zoals bv. de universiteit van Toronto (zie plaatje). In de harde wetenschappen zitten nu eenmaal meer rechtsleunende mensen

>hij heeft geen (Jij)'s

>Universiteit van toronto

Dit ligt niet in de lage landen dacht ik

de originele paal zei nooit dat het over Nederland ging

Ook niet echt wat je zegt een overduidelijke meerderheid. In Groningen is de economische faculteit vernoemd naar een PvdA (NL, niet die uit België) econoom.

maar dat kun je wel aannemen aangezien we in de NEDERdraad zitten

>hbo elektrotechniek
KOEK, dan ben je niet hoogopgeleid. We hebben het over wetenschappers en/of hoogopgeleide mensen.
>anekdote
Ben je kankerdom? Je kan hun uitspraken gewoon opzoeken, kankermongool. Terence Tao heeft recentelijk een blog geschreven over Trump en hij is verreweg de beste wiskundige op aarde. Leonard Susskind's uitspraken zijn ook gewoon online te vinden, grafmongool.

>wel kan bewijzen

En jij denkt dus dat engineering tot de "harde wetenschappen" behoren. Tering, jij bent echt een kankermongool. Ik snap niet waarom mensen jou hier als slim zien, telkens als ik zie dat je buiten jouw miemveld praat zeg je gewoon domme dingen, je bent een irritant ventje en je denkt veel meer te weten dan je daadwerkelijk doet. Blijf maar gewoon praten over wat je echt weet.

De paal waar hij op reageerde zat ook vol met referenties aan landen buiten Nederland en België om.

@62259512
jij ook niet

i-ik vind mezelf hoogopgeleid

Academici zijn overweldigend links want joden domineren de natuurkunde en wiskunde en die zijn gewoon vaak links.

Luister niet naar oxfordmaagd, hij weet niet echt waar hij het over heeft.

Hello this is Marokanker
Did someone call

Je laat je argumenten wel erg dragen door je vaardigheid in het heel hard beledigen van mensen. De helft van je paal (nee meer zelfs) is gewoon het aanvallen van de ander met maar heel weinig inhoud. Jammer.......

>HBO

nee, dat ben je niet, sorry.

Ja, ken jij even die "landgenoten" van je terug nemen? Ze er een teringzooitje van.

Wat hij zegt klopt.

Maar de h in hbo staat voor "hoger" dus het is wel een beetje hoog.

have you ever talked to a 2nd/3rd generation immigrant from morocco? how was their arabic?

SP bestaat juist als partij voor de arbeiders maar is alsnog een linkse partij. Daarnaast stemt het overgrote deel van de lagere inkomensklasse's van Nederland op de PVV die ook veel linkse standpunten heeft over bijv pensioenen.
Ik probeer hiermee dus te zeggen dat arbeiders van vandaag de dag nog steeds best links zijn.

encyclo.nl/begrip/hoogopgeleid

En jij laat je dragen door je nogal op erotische aantrekkingskracht lijkende haat voor Oxfordanon.

Officieel wel, jouw autisme kan daar niks aan veranderen.

we willen ze niet

>JONGENS HBO IS ECHT HOOG OPGELEID OOK AL IS HET LETTERLIJK VOOR MENSEN DIE TE DOM OF TE LANGZAAM ZIJN VOOR DE UNIVERSITEIT

???

Dat jij nou niks anders in je leven hebt dan je opleiding kunnen wij ook vrij weinig aan veranderen.

En het feit dat ik na de zomer ga beginnen met mijn master in theoretische natuurkunde en dus al 3 jaar ben betrokken in de genoemde wetenschappelijke velden

Yeah I know a guy, his arabic was fine

Wij ook niet en ze noemen zich Marokkanen, dus neem ze maar mee.

En jij hebt zelfs dat niet. Spijtig.

>hbo is echt niet hoog opgeleid als is het letterlijk hoog opgeleid

Jij bent echt kanker dom.

>universiteit
Geniet van eindeloos werkstukken schrijven terwijl ik lekker schakelingen en zo mag ontwerpen en bouwen. Bij de universiteit leer je alleen maar theorie maar ik ga ook echt iets doen met de theorie die ik leer.

Min ayna anta, brother

Ik heb vrienden, een relatie en hobbies.

Maar vooral de stijve die je van die andere met het Britse vlaggetje krijgt. Vraag hem gewoon uit joh, wellicht voelt hij hetzelfde.

>HBO
>Hoger

Mongool aub, H staat voor "hoger", oftewel "hoger" dan de kwijlende allochtoontjes bij de mbo, het staat niet voor "hoog" want het is niet hoog.

Zo zien helaas ook 50% van de wijven van boven de 35 er uit.

HBO is zelfs amper praktijk. Jij zal ze later gaan ontwerpen, maar niet bouwen. Mensen met een MBO diploma doen dat.

> afbakbroodjes maken
> steak bakken
> kaas smelten

Steak op brood, gesmolten kaas eroveren en ketchup.

Bedank me later

KOEK
Ja, je gaat zeker wat doen. Lekker vakken vullen terwijl wij later geld gaan verdienen.

mbo = middelbaar, hoger dan middelbaar is letterlijk hoger.
Daar staat het voor, dat het hoger dat het middelbare is.

De meerderheid van de mensen doet dan ook mbo.

Winter > herfst > lente > zomer

I'll answer you but first tell me where did you learn modern standard arabic

watooit

During Arabic class at the mosque

>KOEK
Je mag zelf bepalen wat je geloofd, meid.
Verandert voor mij toch niks.

>Ja, je gaat zeker wat doen. Lekker vakken vullen terwijl wij later geld gaan verdienen.
Er zijn anders flink wat mensen van de uni die prutsbaantjes krijgen omdat ze een miemstudie hebben gedaan.

Het hebben van een universitaire graad is niet langer een garantie voor een baan.

Maar ja je staat zo ver van de realiteit dat deze discussie waarschijnlijk geen zin heeft.

Nobody speaks like that in real life

>eerste werkdag
>rij naar werk met auto
>leg CD'tje op
>luister naar dit nummer
youtube.com/watch?v=_MwDfKuAekQ

tuurlijk, diplomas zoals internationale betrekkingen zijn kankernutteloos, maar we hebben het over bètaopleidingen hier.

EIND

And the guy I told you about spoke perfect Darija

Every dutch citizen is requiredto learn turkish or arabic by law.

Hoe werkt dit hoe vang ik die beesten nou

klik op een beest en dan moet je de bal op het ding laten vallen.

Deze hangen serieus in Gelderland.
40 stuks...

youtube.com/watch?v=90PM4TLNgsg

This is totally believable

gelderland is kankerhoekig