/nederdraad/

Bourgondische glorie editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=P2uWvl5SU3k
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/sp_alle_turken_terug_naar_turkije.html
nieuwsblad.be/cnt/dmf20160718_02390827
twitter.com/NSFWRedditImage

eerste voor harambe

Kosovo is Albanië

herzogtum brabant

Kosovo is Albanië

>tfw my city is on the map

eindhoven

Fucking Burgondes

KOSOVO JE SRBIJA

woensel

Albanië!

like 50 million people live in that area, congratulations

Liever Albanië dan

mocros

Er is letterlijk niets mis met makkaken

>Serviër heeft liever Turkse neefjes
Typisch hoor.

Waarom zie ik altijd alleen maar buitenlanders op deze dingen?

omdat je wijk vol buitenlanders zit

I am Albanian.

Ik ben begonnen met Hartsteen. Wat is een goed kaartenpak?

Droom zoet en begin morgen de dag met moed!

Dat is een goed punt.

Ze zijn vast heel goedkoop

Je vlag is anders aardig Servisch.

You sound butthurt :')
Is this because your city isn't on the map ?

youtube.com/watch?v=P2uWvl5SU3k

/buikpijn/

Baguette, rentre a ta grotte de fromage.

Nemoj biti tako neprijostan, Francuz je samo iznenadjen da neko govori o Francuskoj. To se ne dogadja puno ovdje jer svi ovde mrzi Francusku.

Dat is simpelweg een vermomming voor de Oostenrijkers. Bourgondie leeft nog steeds voort in de harten van de trotse moerasduitsers.

Stiekem hou ik meer van mocro's dan van Turken.

Dat is het gevolg van de gemeenschappelijke Europese markt die uit je wegtrekt jij vieze brit.

>zelfs de SP gaat nu anti-buutnlaanders taal uitslaan
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/sp_alle_turken_terug_naar_turkije.html

HET GEBEURT

Arabier.jpg

Met andere woorden: De EU was een infectie welke nu voor een opgeblazen gevoel zorgt maar gelukkig zorgt je licham ervoor dat het er aan de onder- of bovenkant uitgaat zoals dat hoort met ongewenste bezoekers.

> dvw de concierge alle anime verwijdert

Dit heeft een piemeltje, toch?