/nederdraad/

Bourgondische glorie editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=P2uWvl5SU3k
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/sp_alle_turken_terug_naar_turkije.html
nieuwsblad.be/cnt/dmf20160718_02390827
twitter.com/NSFWRedditImage

eerste voor harambe

Kosovo is Albanië

herzogtum brabant

Kosovo is Albanië

>tfw my city is on the map

eindhoven

Fucking Burgondes

KOSOVO JE SRBIJA

woensel

Albanië!

like 50 million people live in that area, congratulations

Liever Albanië dan

mocros

Er is letterlijk niets mis met makkaken

>Serviër heeft liever Turkse neefjes
Typisch hoor.

Waarom zie ik altijd alleen maar buitenlanders op deze dingen?

omdat je wijk vol buitenlanders zit

I am Albanian.

Ik ben begonnen met Hartsteen. Wat is een goed kaartenpak?

Droom zoet en begin morgen de dag met moed!

Dat is een goed punt.

Ze zijn vast heel goedkoop

Je vlag is anders aardig Servisch.

You sound butthurt :')
Is this because your city isn't on the map ?

youtube.com/watch?v=P2uWvl5SU3k

/buikpijn/

Baguette, rentre a ta grotte de fromage.

Nemoj biti tako neprijostan, Francuz je samo iznenadjen da neko govori o Francuskoj. To se ne dogadja puno ovdje jer svi ovde mrzi Francusku.

Dat is simpelweg een vermomming voor de Oostenrijkers. Bourgondie leeft nog steeds voort in de harten van de trotse moerasduitsers.

Stiekem hou ik meer van mocro's dan van Turken.

Dat is het gevolg van de gemeenschappelijke Europese markt die uit je wegtrekt jij vieze brit.

>zelfs de SP gaat nu anti-buutnlaanders taal uitslaan
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/07/sp_alle_turken_terug_naar_turkije.html

HET GEBEURT

Arabier.jpg

Met andere woorden: De EU was een infectie welke nu voor een opgeblazen gevoel zorgt maar gelukkig zorgt je licham ervoor dat het er aan de onder- of bovenkant uitgaat zoals dat hoort met ongewenste bezoekers.

> dvw de concierge alle anime verwijdert

Dit heeft een piemeltje, toch?

Je kan het ook zien als een vitaal orgaan die uit je lichaam wordt gerukt door de vieze vingers van de oudere Britse generaties die niks weten over de economie.

>pic unrelated

een kleintje

ik heb ook een piemel

Iedereen die zich wat aantrekt van die emotionele reactie op de beurs na het Brexit referendum snapt niks van economie.

een kleintje?

Die oudere Britse generatie had ze er ook ingegooid dus ze zullen wel weten wat de voor- en nadelen zijn, toch?
Bovendien hadden die jongelui maar gewoon moeten stemmen dan zaten ze nu nog lekker onder de duim van Juncker.

ja

>de hoorns opgezet krijgen door de domme menigte

Just wanted to tell you that your shit language sounds like the autistic version of German.

>de hoorns opgezet krijgen door de domme menigte
Dat is juist precies wat ze willen.

Vrijhandel is goed, maar je lijkt de inefficiëntie en de politieke mist van de EU voor lief te nemen omdat er ergens daartussen ook wat goeds zit. Als er een drol ligt in mijn bord patat is het nog steeds een slechte maaltijd ondanks dat ik gek ben op gefrituurde versnaperingen. Je kunt ook de vrije markt hebben van de EU zonder de EU, het heet de EER, hoewel de vraag natuurlijk is of het VK dat wil en of de EU zo'n overeenkomst met hen wil sluiten. Maar het 'ouderen die niet om de toekomst denken' verhaal is nogal vaag, immers jongeren stemmen vaak op de meest kortzichtige partijen (in mijn optiek dan) en de meeste ouderen hebben het juist gestemd voor hun kleinkinderen.

Your language sounds like poverty.

that is just because german is the larger language, if it were the other way around you would be typing this in the German thread right now.

Shoo. Go invade Turkey

Oh de albanese paals zijn opgevallen percies

ik verveel me wat zal ik gaan doen?

Jossen natuurlijk

kanker bezems djoeken en zina's volproppen met je zehbi

EEEWAA IK PLEEG EEN AANSLAG OP JULLIE MOEDERS

aub nee

De ouderen denken heus wel over de toekomst hoor, dat geloof ik wel.
Maar toch blijft het wel zo dat juist de ouderen lager opgeleid zijn dan de jongere generaties. Dit is weer terug te zien in het feit dat juist de ouderen hebben gestemd voor de brexit, waardoor de toekomst van de jongeren in gevaar komt.
De nieuwe generatie's kunnen niet meer vrij studeren en werken waar ze maar willen. Noch kunnen nieuwe bedrijven zichzelf vestigen waar ze maar willen of vrij handelen zonder reguleringen in de EU.

Maar terug naar je punt over de EER. Deze zone bestaat alleen maar doordat de EU bestaat. Juist door die politieke mist (die in mijn ogen gewoon vervangen moet worden door een kabinet met ministers) kan de EER het zich veroorloven niet zich te hoeven mengen met diezelfde politiek.
Er moeten immers nieuwe wetten worden aangenomen, nieuwe verdragen worden geschreven. Alleen maar een vrijhandelszone hebben negeert de talloze juridische, bestuurlijke, economische en milieu gerelateerde problemen die daarbij komen. Wat voor tarieven moeten er worden gezet met landen buiten de handelszone, hoe vervuilend mogen de fabrieken zijn, in welke mate mag er concurrentie zijn?
Deze problemen moeten simpelweg behandeld worden. Om de vrijheid om te wonen, werken en reizen waar je maar wil weg te nemen is een ding. Maar het weghalen van de basis van overleg, kan niet. Men moet kunnen praten en compromissen kunnen sluiten. En of je dat nou de EER of de EU noemt maakt weinig uit, uiteindelijk kom je alsnog bij hetzelfde uit.

>dvw geen gardevoir vd wiens kontje ik kan slaan

> jgw je ontdekt dat Charleroi een metro heeft

>dvw Picardische vriendin...

Ik vind dit geen volwaardige paal.

>metro van Charleroi

Ik kan me al inbeelden hoe vuil dat schijthol is

Kunnen ze dat wel permiteren met al die zwartrijders?

vlaams geld :^)

Picardië is Nederlandse klei

Kan jij het beter dan?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!?!?

>dvw nog nooit een meisje gekust

Je moeder is echt een kkbanga ff dat je het weet

Het eerste meisje dat ik kuste rookte. Het smaakte naar as. En toen ging ze alleen maar heel snel rondjes draaien met haar tong. Wat super saai was.

Het tweede meisje was een dronken Brit die smaakte naar Malibu. Dat was super goed.

Het derde meisje moet nog komen.

Ik heb vorige draad ook een paal geschreven waarin ik het had over de denkfout van hoogopgeleiden. Ik meen (en ik heb dit niet wetenschappelijk onderbouwd of zo) dat de mensen die het meest weten of denken te weten vaker ook het leven van een ander willen controleren. Dat lijkt mij de reden waarom opleidingsniveau en linksheid vaak gerelateerd zijn aan elkaar, nog even los van de semantische vraag wat links nu eigenlijk inhoudt. Je kunt echter niet het leven van een ander leiden en je kunt hem al helemaal niet gelukkig maken door alles in zijn leven te willen regelen, vaak help je hem niet eens materieel.

De discussie over de EER en het concurrentievermogen binnen de EU heb ik ook een paar draden terug met je aangesneden (ervan uitgaande dat er hier maar een iemand zit die met een Servisch vlaggetje paalt). De concurrentie tussen staten is juist goed voor de gemiddelde burger, een te sterke unie zorgt voor verminderde concurrentie van goederen buiten de EU (landbouwproducten uit Afrika zijn nu bijzonder duur). Hoe meer regels je maakt binnen de EU waar een ondernemer zich aan dient te houden, hoe zwaarder je het maakt voor een ondernemer om aan alles te voldoen, waardoor alleen de allergrootste bedrijven met de beste compliance (randstad) over kunnen blijven. Daarnaast maak je de EU een haast onpenetreerbaar fort voor producten van buiten de EU. Vrijhandelsverdragen kunnen ook andere vormen aannemen zonder een al te complex politiek systeem dat de concurrentiepositie van ons continent zal breken. Het liefst hoop ik dat de EU overgenomen zal worden op den duur door een vrijere EER-achtige samenwerking zonder dat er een EU als spil tussen zit. Maar ik ben niet zo naief dat ik denk dat dat zonder slag of stoot gaat gebeuren, de bureaucraten zullen zo'n situatie niet fijn vinden en blijven vast heel lang het VK buitensluiten met verdragen zodat niet iemand het nog een keer in zijn hoofd haalt te vertrekken.

>speeksel willen uitwisselen met een levend wezen

>enkel lijken zoenen

CUC󠀀KS
U
C
K
S

Sjineze tekenfilms

Wees maar blij dat je papa en mama ooit dingen hebben uitgewisseld, anders zat je hier niet te schijtpalen.

>letterlijk hoeveel tekst

...

Het leven is een en al ellende, niks om blij mee te zijn.

Waarom maak je er geen eind dan?

S-sorry ik zal wel even gaan miemen, kost wat minder letters.

EIND

HO

HO

TRICHT

...

DAM

MO

dubbels en ik pleeg onironisch zelfmoord

CROS

hier, een herrol voor je

Jij bent al aardig vaak uit de dood opgestaan of niet soms? Ik heb dit soort spelletjes al redelijk vaak voorbij zien komen en mijn gok ik dat ze van dezelfde persoon komen.

Ik wil even een lijstje nalopen als het niet erg is:

>was je moeder maagd tijdens je geboorte?
>heb je soms dat als je de kraan aanzet dat er wijn uit komt?
>ging zwemmen vroeger lastig?
>hebben mensen wel eens gezegd dat je een gat in je hand hebt?

Bedankt voor de moeite

Wat is de Nederlandse naam voor "Spotify"

>was je moeder maagd tijdens je geboorte?
Nee, dat kan niet tenzij je een reageerbuis baby bent of zo.
>heb je soms dat als je de kraan aanzet dat er wijn uit komt?
Nee, stel geen rare vragen aub
>ging zwemmen vroeger lastig?
Niet echt, ik heb mijn ABC :^)
>hebben mensen wel eens gezegd dat je een gat in je hand hebt
Neen

[verklapper]ik paal het wel vaker[/verklapper]

VERVLEKKEN

Bedankt voor je tijd, ik zal nog even moeten wachten naar het blijkt.

vlekjesficeren

Ik zit me dagen lang te vervelen.

Ik wil gewoon een relatie hebben met een emotioneel instabiel twink vriendje.

>dvw niet een schattig valstrikje
>veel te mannelijk gebouwd
>de laagste stem in de wereld
KUT

nieuwsblad.be/cnt/dmf20160718_02390827
Terrorist of verwarde man?

Je kan ook onderdanig zijn zonder meisjeskleren.