Sverigetråden

byn jär bordi, lads

Other urls found in this thread:

clyp.it/yydrct0h
imgur.com/a/98ipg
aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/somaralnaher/article23151961.ab
youtube.com/watch?v=69WFt6_dF8g
youtube.com/watch?v=4gSuVy1wmfs
twitter.com/NSFWRedditVideo

välj en

Turistjävlar!

Här har ni nbögar när ni vaknar.

Jag går och lägger mig nu.

He mykje norrmän som kom

jag på bilden :3

Jävligt mysigt med husbil. Vill ha en när jag blir pensionär.

>när
menade om

Fina siffrer. Ser itj så jävla mys ut. Trodde he sku va mykje Påkkemånns längs hela svängen men he va knappt någge. He va itj värt 'e, lads.

Snälla skriv inte i dialekt om du ändå ska flika engelska ord utan ditt uttal som stavning.

bra brrrrrrrraaaaaappppp brev

vänster

LÅT MIG SOVA FÖR FAN. VEM FAN BÖRJAR SÅGA NER TRÄD OCH KRATTA KL 07:30 PÅ EN TISDAGSMORGON UTANFÖR MITT JÄVLA FÖNSTER OCH SLUTA PRATA ERT JÄVLA ap"""""språk""""" ERA SMUTSIGA INDIER

Tv4 sänder "Trumps galna värld" dokumentären idag igen.
Fortfarande har de inte sänt något liknande om Hillary Clinton :^)

Lmao. Neets bfto

Det är en arbetsdag ju

>dkn
clyp.it/yydrct0h
imgur.com/a/98ipg

Jag tror jag är mentaltskadad. Jag som person brukar ej starta konversationer eller så, pga har inget intressant att säga. Men jag fick ändå en vän, denna vän gillade verkligen att snacka och bara babbla på, om allt. Jag tyckte verkligen om detta, kändes som min vardag fylldes med livsglädje. Dock så varade inte detta länge. 5 år senare så började vännen sakta men säkert inte prata med en, även om jag startade någon form utav konversation. Jag känner mig helt ensam och vet inte hur jag ska släppa detta, saknar den tid vi hade och sånt.

t.hur går man vidare med vara ensam igen

Nbög ut!

a b e r g w a u r d

>dkn man inte rört språkpluggandet på veckor
Nog för att man varken kan eller vill gå full autist och plugga dt heltid i några månader för att lära sig men lite tid borde man nog kunna skjuta till.

>Somar Al Naher
>Vi blattar finns och är här för att stanna
hmm

aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/somaralnaher/article23151961.ab

Jag vill inte gå till jobbet idag, kväääää... ibland funderar jag på att avsluta detta vikariat någon vecka i förtid men pengar är ju pengar antar jag.

"Jag kommer att tänka på ett slagord som aktivistgruppen Queer nation myntade i New York på 1990-talet: ”We’re here! We’re queer! Get used to it!”. Vi är här, vi är queer så det är lika bra att ni vänjer er.

Ungefär så.

Hej, vi är blattar, vi är här, vi existerar. Det är lika bra att ni börjar vänja er"

HMMMMM

Gör inget, jag välkomnar henne och folk som henne. De behövs för att stärka det mångkulturella Sverige!

>islänningar

Va

Har rökt hasch med "henne" på en svartklubb en gång, står egentligen inte ut med vänsterfolket (vi snackar AFA) men en barndomsvän arrangerar, ölen är billig och de kan festa

Ska jag uppgradera min stationära eller skaffa en bra spel-famntopp?

varför har flickebarnet skurit sig på armarna?

>nuvarande år
>spela spel

Det är lugnt, jag gör det bara ironiskt

Obegriplig rapparkalja, måste ju vara isländska

>dkn har en laptop som kan inte spela spel
>dkn vill spela aoe2 och andra roliga spel men har inte råd
h-haha...

>spela datta spel

Köp en bärbar som en vanlig jävla människa

Tror ni man tar vattten över huvudet om man beställer ett moderkort som inte är ihopsatt och sedan bygger det själv?

Jag menar, man kan bygga värsta monsterdatorn för oslagbara priser om man bara hittar en bra säljare och har en bra guide, väl?

>man 25 och aldrig ägt en mobil

menar du att sätta dit ram, cpu, gpu osv eller att fixa alla småbitar på själva moderkortet själv?

divi?

??

Trodde aldrig jag skulle se det men jag gjorde det. Har nyligen blivit ihop med en söt kille och vi har knullat ett par gånger, vilket har alltid slutat med att jag kommer inom loppet av 5min. Många utav gångerna har jag blivit sur och ganska arg på mig själv, går ju typ inte hålla sig från att komma när han är söt, stönar och det är tajt i hans ru. Han säger hela tiden det gör inget, att det är normalt och sånt. Men jag vill inte att han ska bli trött på mig och lämna mig för någon annan. Kort sagt, vad fan gör jag för att hålla ut längre...

vad

>sodomiter

Tänk på stolarna i din mormors kök

Se
Förmodar du menar att sätta ihop en dator och inte ett moderkort.

Har du någon bekant som kan hjälpa dig? Egentligen är det inte så komplicerat när man kan, speciellt då saker och ting är utmärkta och bara går i ett uttag (så det är svårt att koppla fel så sätt) men det kan nog lätt kännas skrämmande och överväldigande om man aldrig gett sin in på det innan.

Annars finns ju guider och i värsta fallet kan du nog betala en datorbutik 500kr eller något för att sätta ihop den åt dig.

Okej historia user 6/10

youtube.com/watch?v=69WFt6_dF8g

user försöker nog bara provocera svar från stormbögarna men om du frågar genuint så blir det bättre efter ett tag, hjälp honom avsluta på bästa sätt så stannar han

t. Knte bög men har vart i liknande sits med min fv i början, hon är stört tät

Processorer kommer väl knappt med kylare längre, eller?

>man psykologen säger "tjejen som hittar dig är lyckligt lottad".

tror det

Ta ditt liv bögjävel

men suck, tror du jag inte vet det där?

Jag menar att löda fast slottarna själv

Hur vidrig smak måste man ha om man går till ICA för att köpa lördagsgodis och väljer detta??

Gott o blandat nästan lika tragiskt

>dkn ingen 2d fv

men hur ofta gör man det själv?? SNACKA INTE SKITTTTTTTTTTTTTTTTTTTT SNORVALP.

Glömde bilden xd

Det var ju det jag frågade, ditt kisokmongo.

Jag har jobbat för lenovos hårdvaruservice och undrade hur svårt det var att sätta ihop ett moderkort om man beställde ett I DELAR

Vem som helst vet hur man sätter i ett ram-minne.

typ som ikea

fast med hårdvara

>dkn pv bjöd mig på buffé :3

>ännu en dag med lögner från låtsasbög-user

får en verkligen att

Hoppas han en dag inser att han inte behöver låtsas utan att vi gillar honom och ger honom (Du)n även fast han inte är bög eller har en pv som bjuder på mat.

>en dag kanske du kommer bjuda mig på god mat :3

>får en verkligen att
Runka, den enda bilden gör för mig är runksugen

Jag är för gammal och tråkig för ha en pv eller så.

Är majoriteten utav vita Svenska killar bögar? Känns som det är många, var i Stockholm för inte så länge sedan, jag tror nog att alla som är vita är bögar, det är naturligt vis inget fel, men det är lite sorgligt att den vita rasen kommer dö ut på grund utav en sexuell fetisch

Körlektioner idag igen.

Lycka till user, hoppas du lär dig mycket nyttigt :3

Varför är ni inte ute och spelar pokemon gå?

hmmm...

Är inte 12

youtube.com/watch?v=4gSuVy1wmfs

gick jättelänge utan någon pokemen, måste man bo i en stad elr?

Spelar det någon roll? Jag gick 6km i cebtrala Göteborg igår och hittade bara en pidgey och en jävla weedle, såg betydligt fler människor som spelade än faktiska pokemon

t. Bara nivå 9

ja det är klart det spelar roll om jag går och går och går och inte får något för det

Ja, finns mer i städer

Det är rätt slumpmässigt tror jag, förra veckan hittade jag saker hela tiden medans jag ubte hittat någon idag

Kompis fångade en charmelion på NK igår, jag såg den inte ens så det har nog med vilken level du är

>cyklar till favoritbänken som är lite gömd för att njuta av solen
>efter 30 min kommer en tant och sätter sig brevid
>börjar prata med mig
MEN DÖ REDAN

Vill bara sova.

Tror jag ska börja dricka mjölk igen.

>dkn man åker runt i Europa och inser hur uppknulat det är
>åker till sist tillbaka till Sverige och kör över ett stup eftersom äldrevården är avvecklad och man inte har några närstående kvar i livet

>hela mitt liv

mina lilltår har på något sätt hamnat under den andra tån så gör skitont när jag går kan någon rödpilla mig om detta fenomen

Funderar på att lära mig lite mer om webbutveckling, hur vanligt är det att man använder css ramverk?

Är mjölk bra för det?

*kram*

Vet inte. Men jag sover sämre när jag bantar.

mår dåligt av filmjölk men bra av mjölk, hur kan det vara så?

Hei Sverige :3

Ingen aning, använt nya skor på senaste tiden? Om det håller i sig (eller har hållt i sig) bör du kanske boka en tid.

Hej Norge :3

Borde ha använt vanliga skor

>hur få björnpaj?

Käft Markoslav Bebjenitch, har god lust att starta raskriget i förväg pga. dig.

Har du autismpjux?

Nej, det där är inte sött favä.

T Y K K

vad menar du?

fan vad het