/NEDERDRAAD/

Kontspelletjes uitgave

Welkom: Kontmaatjes
Niet welkom: Saaie mensen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3iOrGK-_1kM
youtube.com/watch?v=n33zx7oN9gI
youtube.com/watch?v=LtrkfgZYMgE
youtube.com/watch?v=mnlam8eJw1E
youtu.be/J7vt-G9tLSs
ad.nl/amsterdam/hema-viert-gay-pride-met-worsten-en-tompoezenshirts~a813f074/
rtlnieuws.nl/nederland/souad-websitebouwer-werkt-alleen-voor-mensen-met-nederlandse-namen
twitter.com/NSFWRedditVideo

1e voor harambe

2de voor vlaaien

ver-hui-zen

ik vind noten vies oets

draad is moord

EEEEEWA IK PLEEG AANSLAG OP DE KUTJE VAN JE MOEDER

stoot

waarom is het zo dood?

omdat JIJ te weinig paalt

youtube.com/watch?v=3iOrGK-_1kM

Wie /PokemonGo/ hier?

dat meisje heeft kort haar

je bent duidelijk voor de feministen miem gevallen

jammer hoor

Ikke
>dvw alleen maar kut pokémon
oetz zou ik het allang gedropt hebben waren het geen pokémon

Ze heeft een ponytail, dus wel lang haar. Helaas kan je geen haarstijlen kiezen.
Zou anders wel Ingress proberen, maar denk dat Pokemon leuker is.

Kort haar is objectief beter, lang haar is vrouwonderdrukkend.

Enige tips om wat leuke pokémons te scoren? ik krijg feitelijk alleen rommel pokémon.

Moet ook nog meer pokéballetjes halen want waar ikzelf woon zitten geen pokéstops...

Op veel gevarieerde plekken rondlopen, lures lijken niet altijd te werken.

Ze onderdrukken zichzelf door hun marktwaarde te laten dalen door kort haar te nemen. Misschien wil een echte Chad ze wel als ze niet die kort pittige kapsels nemen.

Oké bedankt, hoe weet ik of pokémon go het gevarieerd vindt?
Ik liep gewoon wat rond in de binnenstad van mijn stad.

youtube.com/watch?v=n33zx7oN9gI
onironisch een goed nummer.

De echte Chad wil geen vrouw met lang haar meer, die wil een vrouw die weet wat ze wil. .

Alleen kankerautisten zoals jij willen een vrouw met lang haar omdat de bijbel dat zegt.

Een vrouw die weet wat zij wil is er een die haar plaats in de hyrarchie begrijpt en dus zo aantrekkelijk mogelijk is en met lang haar haar vrouwelijkheid en vruchtbaarheid laat zien. Heb geen geloofs onzin nodig om dit te begrijpen.

ik ben dronken en hoog, vma

>begrijpen

pffff je begrijpt niets domme domme 77IQ. Die hierarchie van jou bestaat niet meer, verleden tijd, ding van gelovige sukkeltjes. Jij houdt vast aan een dom principe van lang geleden en zegt dan dat je geroodpild alles snapt. lmke

Jongens, wat nou als je een koffer in de winkel koopt, de voering vervangt met cocaïne en daarna terugbrengt naar de winkel omdat je een andere kleur toch wil.

Vind het lastig te zeggen, er lijkt niet een bepaald patroon te zijn om zeldzame te vinden. Ik weet alleen dat op Pokestops met lures vaak de zelfde rondhangen.

Dan maak je de vinder heel erg blij.

De marechaussee wordt dan de vinder

dat is eigenlijk best wel een grappig idee

dubbels en iedereen hier wordt miljonair

De tijdelijke hierarchie die nu gaande is is alleen mogelijk door de welvaart staat, als alles weer terug naar zijn natuurlijke staat gaat zal zich vanzelf weer een orginele hierarchie vormen waarin de sterkste en genetisch beste mannen de mooiste langharig en vruchtbare vrouwen kiezen.

Je bent echt kanker dom, ook in landen zonder sociaal vangnet kiezen vrouwen steeds vaker voor minder traditionele kapsels.

KANKER ik lach echt, dank je dat je zo dom bent

je kunt niet voorbij de grenzen van je eigen kutdorp kijken koek

sjineze tekenfilms

Dat is opstandigheid tegen de patriarchy, er is geen goede reden als vrouw om zomaar je lange vrouwelijke haar kort te maken.

ja hoor, lekker kort, makkelijker onderhoudbaar, minder haren in het doucheputje.

nen je maagd of zo? Of heb je gewoon nooit samengewoond met een vrouw?

nog een onironisch goed nummer:
youtube.com/watch?v=LtrkfgZYMgE

Practische redenen zijn niet belangrijk, alleen haar aantrekkelijkheid is belangrijk. Zij is een lustobject voor de man.

hier, nog een:
youtube.com/watch?v=mnlam8eJw1E

>vrouwen zijn geen mensen

o-oké 77IQ

hoe lang heb je al geen vriendin gehad?

Maakt niet uit hoe lang ik het niet heb gehad, dat gaat de graad in hoe gelijk ik heb niet veranderen. Objectieve feiten verander je niks aan.

Hopelijk zijn die airbnb mensen in Hongarije geen racisten en accepteren ze me jongens

Iedereen accepteert je mits je gewoon niet de egocentrische kwal uithangt.

...

Je begrijpt me denk ik wel. Onder die arrogante laag zit vast een gouden kerel die wacht tot hij tevoorschijn mag komen.

Ik kan je garanderen dat het niet zo is, hoe dieper je zoekt hoe meer je verdwaald raakt in de afgrond

Is dat wat je weet of is dat wat je ons wil laten geloven?

Je lijkt wel redelijk goed door te hebben dat je hoekig bent, dus dat maakt duidelijk dat je in ieder geval een goed beeld hebt van je eigen acties.

Ik weet dat ik hoekig ben, maar ik kan het niet helpen. Hitler wist vast ook dat hij hoekig was en dat zijn prenk iets te ver ging, betekent niet dat hij het had kunnen verhelpen.

Hitler wist wat het kwade was, maar deed het toch, ook omdat hij het kwade als goed zag. Nog even los van het feit dat jij naar mijn weten geen miljoenen mensen over de klippen gejaagd hebt ben jij je er in ieder geval denk ik wel van bewust dat Orlando grappen na een grote aanval niet het juiste is. Vraag is alleen waarom je het dan doet. Het kwaad is meestal naar mijn idee zo erg omdat niemand het erg vindt. Hoewel ik nu terwijl ik deze paal aan het tikken ben me besef dat een paar hoekige grappen op 4kan wel van een heel minder erge orde zijn dan genocide. Maar toch, een beetje minder vervelend overkomen zou iedereen op deze wereld sieren.

vergas de joden, rassenoorlog nu

Ik ben erger ihel, een echte hoekmeester.
dit

Ik geloof er weinig van, volgens mij is het gewoon je manier om leuk en interessant over te komen, iedereen houdt van de rebel. Maar ik zal het vast wel fout hebben, ik ken je amper.

Ik kan mijn hoekigheid vast bewijzen aan de hand van whatsapp schermschoten als je het niet gelooft.

Het is nu eenmaal een belangrijk deel van me.

Hoeft niet, je zegt dat je het ihel ook doet, ik geloof je wel. Ik vraag me alleen af of je niet express kiest voor de hoekige mening, want zo komt het wel op me over.

dubbels en zelfmoord

werp

lekker pijpen

anders ik wel

>dvw twee weken vakantie en mijn slaapschema is al helemaal naar de kloten
waarom leven?

hallo is hier nog iemand? ik wil graag een bestelling plaatsen.

jawel maar ik neem geen bestellingen op

lap seg, wat een slechte klantenservice

spreid je anus eens

Echte neger uren, wie wakker?

ikke

Stoere jongen, ik ga slapen. Zzzzzzzz

slaap ze

Dankje jij ook

>dvw met de vroege

Melancholische ochtendvoels

Waarom gaan die kuttreinen op onmenselijke tijden?

>ik zal nooit trouwen met Ebru

youtu.be/J7vt-G9tLSs


Wat een heldin.

Wat een slechte interviewer. Ebru is liefde, Ebru is leven.

Goedemorgen lieverds!

sissy

...

Haar stemmetje heeft wel wat.

Cute Russian boys

>dvw ik nu pas opsta

lekker weertje he jongens

Hier is het kankerweer vergeleken met gisteren.

Wat de neuk?

Vanaf nu hou ik van België!

zometeen skinny jeans aan jongens

voelt goed

>bewolkt met 36 graden

Heilige kanker ik voel de benauwdheid nu al.

>dvw het kutweer is hier op vakantie en thuis is het nu prachtig ;_;

ikdv, het is ook niet zo slim om naar rome te gaan als je niet tegen de zon kan ;_;

I DON'T UNDERSTAND

Wat de neuk?

Ik hou van de Hema nu!

ad.nl/amsterdam/hema-viert-gay-pride-met-worsten-en-tompoezenshirts~a813f074/

Go away Vilhjálmur.

OP's pic is confusing me

Penis in butt.

What's so confusing about that?

I don't want penis is butt
I am man

I'm also a man but I want penis in butt.

Wie van jullie is dit?

rtlnieuws.nl/nederland/souad-websitebouwer-werkt-alleen-voor-mensen-met-nederlandse-namen

I don't understand. Why do you want penis in butt? Why don't you want to be the one putting the penis in the butt?

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Je moet brieven van Souad en Mohammed ook meteen de prullenbak in kankeren. En niet op reageren. Zijn eigen fout.

oetz

>wordt wakker om 4 u 's nachts met verschrikkelijke buikpijn
>forceer mijzelf om toch te ontbijten, rauwe kip met groenten en rijst
>ga terug slapen tot 10 uur
>buikpijn is weg

Salmonella de neuk uitgeblazen

Jup, door erop te reageren krijgt ie half pc Nederland over zich heen, eigen fout

>er zijn nog steeds mensen met Osama of Saddam als naam

Ik zou ze ook niet vertrouwen oetz

ik mensen die mohammed noemen ook niet oetz