/NEDERDRAAD/

hi-ha handen thuis! uitgave

Welkom: Jongens in rokken
Niet welkom: Meisjes

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rHHjmMc9UMI
twitter.com/NSFWRedditGif

/esp/

youtube.com/watch?v=rHHjmMc9UMI

Koek, wat een hoorndragers

hila latpino, vriend

>Cristal

Wat, serieus? Dat pisbier is Limburgs, en zelfs hier drinken we het niet

Ik zou de tweede van links wel doen

I hate Netherlands, delet this.

Dat snap ik helemaal maat. Het is kanker smerig. Alleen het is een om de een of andere reden spot goedkoop. Nu moet ik zeggen dat in vergelijking met Nederland. Alle bieren hier kanker goedkoop zijn :^)

...

Ja omdat iedereen daar het inkomen van een gemiddelde west afrikaan heeft

Vieste pils aller tijden vind ik Maes Pis

How is that translated?

Maes vond ik best wel goed oetz, lijkt veel op Bavaria of Carlsberg (wat ik samen de drie beste bieren vond)

Sta je nog van te kijken maat. Een bartender verdient rond de 9 euro per uur, minus fooi. Het is de kanker belasting die je niet naait. Kan hier voor 300 per maand een 2 slaapkamer huisje op de kop tikken. Nederland is langzaam naar de kanker aan het gaan.

hoe konden ze een aanslag plegen als geweren illegaal zijn?

Het was niet helemaal blauw bord gok ik.

waarom kan ik coke snuiven als het illegaal is?

dit is wel buitengewoon goedkoop aas, hier heb je een (jij)

Dus als ik hier een vlag over het ijsje zet is het ook verboden op blauwe borden?

Kudos voor u meneer! Carlsberg is top spul, bijna elke kroeg heeft het hier. Het is alleen wat duurder.

Jezus wat triest.

Please.

>Bahvaria

Doe mij maar:
>Stella
>Alfa
>Jupiler

Mijn paal is geen aas gewoon omdat je een andere smaak hebt

Denk het wel, net zoals die gebubbelde (ja ik weet dat dat geen woord is) foto's waarbij het badpak van vrouwen wordt weggehaald. Het is zeg maar de verbeelding die het hem doet.

>met een dicht genaaide mond

meen je dat nou? die mond heeft veel nuttige doeleinden, in tegenstelling tot meeste vrouwen

>dvw ik 32 rij in een zone 30

Die zijn ook goed. Maar oetz dronk ik het liefste Kriek

>invoor wijvenbier

wijvenbier

te laat :^)

palen we nu ons favoriete bier?
>warsteiner
>brand
>alfa
>amstel
maar ik zorg dat ik ook altijd franziskaner weissbier in huis heb

"Don't tell women to wear less revealing clothing, just keep your hands to yourself instead!"

>palen we nu ons favoriete bier?
Kraantjeswater.

>warsteiner
>brand
>amstel

Vind ik ook helemaal mooi.

Neen mijn vriend, als ze zich kleed als een hoer. Zal ze verkracht worden als een hoer.

sjineze tekenfilms

>In de Westerse cultuur worden hals, nek en borsten beschouwd als een belangrijk aspect van vrouwelijkheid. Omdat veel mensen erotisch genot beleven aan het zien van deze delen van het vrouwelijk lichaam, gebruiken vrouwen het subtiel of minder subtiel etaleren van een deel van de boezem om hun lichamelijke en seksuele aantrekkelijkheid te vergroten en hun gevoel van vrouwelijkheid te versterken.

HEE PAUL JONGE KUT
GOOI DIE TURBO DR EENS IN DAN
[DIEDIEDIEDIEDIEDIE DIEDIEDIEDIEDIEDIE]
[DIEDIEDIEDIEDIEDIE DIEDIEDIEDIEDIEDIE]
[DIEDIEDIEDIEDIEDIE DIEDIEDIEDIEDIEDIE]
[DIEDIEDIEDIEDIEDIE DIEDIE] DJ PAUL DJ PAUL

Als ik gewoon een duur pak aantrek voor het binnenhof maken ze me misschien wel premier.

...

...

absoluut gestoord

Ikdv. Enkel kraantjeswater en groene thee hier

Waarom laten vrouwen de hele tijd de helft van hun borsten zien? Wij mannen hebben hoogstens een knoopje open. Ik vind het ongelooflijk hoeveel vlees vrouwen laten zien. Dat is toch nergens voor nodig en niet normaal? Het trekt mannelijke aandacht.

Dat plus een goede babbel en een mooie glimlach. Elke politici in Nederland een aars. De laatste fatsoenlijke Nederlandse politicus die ik me kan herrineren is Fortuyn.

>Het trekt (mannelijke) aandacht.

zie hier de essentie van de gemiddelde vrouw

>Fortuijn

Wanneer gaat deze miem eens dood? De Albert Verlinde van de politiek.

>dvw deze post je triggert
dan voed je je eigen dochter toch zo op dat ze de hele dag binnen gaat zitten en als een jood over straat gaat

Wil je een eerlijk antwoord, of een leugen?

Mannen lopen toch niet hun lichaam tentoon te stellen? Vraag je eens af waarom vrouwen altijd zoveel vlees laten zien. Dat is toch nergens voor nodig. Waarom doen ze het als ze niet willen dat mannen staren?

Welkom in west europa ahmed

Probleem is, wat is te veel? Ik denk dat we op z'n minst erover eens kunnen zijn dat de wat intiemere delen redelijk bedekt dienen te zijn. Maar hoe ver? Een in sommige landen vrij fors gedeelte van de moslims vinden het al een ramp als je een paar ogen kunt zien, ik denk niet dat iemand in deze draad dat vindt.

Ik zeg niet dat het niet aandacht trekt, dat doet het wel, en ik zou het niet graag hebben dat vrouwelijke familie nogal kort gekleed over straat gaan. Maar het is vrij duidelijk dat hoewel zo'n vrouw het natuurlijk wel erg laat merken dat ze bekeken wil worden je als man geen vreemde dingen moet doen. Het aantal mensen die er zijn die vinden dat je jezelf moet overgeven aan iedere lust op elk moment verbaast me soms.

>invoordat terug naar roodhet

Schattig/10

ben je wel eens op een festival, het strand of andere plek geweest waar jonge mensen komen om plezier te hebben? Nederlandse mannen lopen altijd het meest te pronken met hun neppe sportschoollichaam en nederlandse vrouwen zijn in mijn ervaring de meest preutse/kuise op festivals

>hij heft niet

ik ben verliefd jongens.

Vriendelijke herinnering.

Hallo verliefd, ik ben user.

dat gaat wel weer over hoor, ik zou me er niet druk om maken

Ik ben verliefd op jongens oetz

Weet je wat heerlijk is met dit weer? Je voeten ff in een emmer met water steken!

Is neutraal tegenover Sjineze tekenfilms ook een optie?

ja

amstel is pis

dat witbier is wel lekker

Waarom laten vrouwen hun decolleté zien, maar worden ze boos wanneer je te lang kijkt? De maatschappij vertelt hen dat ze mooi en sexy moeten zijn. Het wordt van hen verwacht.


Ik vind een decolleté, een rug (boven- of onderaan) en bovenbenen al te veel. Van een buik huiver ik al helemaal.

>Maar het is vrij duidelijk dat hoewel zo'n vrouw het natuurlijk wel erg laat merken dat ze bekeken wil worden je als man geen vreemde dingen moet doen.
Uiteraard.

Mannen lopen niet elke dag in bloot bovenlichaam rond, vrouwen hebben veel vakker een decolleté. Daarbij zijn mannen die hun spieren tentoonstellen minder talrijk.

je mag imo als vrouw best laten zien dat je een knap gevormd lichaam hebt. Dan hoef je nog niet buitengewoon ongepast als een tovergrootmeester te verdrinken in iemands decolleté. Misschien ben ik te normaal voor dit board

>board

dat ben je inderdaad, stomme bord.

ga ergens anders aandacht trekken, slet

...

>je mag imo als vrouw best laten zien dat je een knap gevormd lichaam hebt
Maar waarom is dat in godsnaam nodig? Dan ben je gewoon een aandachthoer. Je geilt mannen op zonder reden.

Kledingsvoorschriften die ik zou voorschrijven als ik dictator zou zijn. Rok (broek mag ook) minstens tot de knieën (staat niet op de foto). Hemden zijn verboden.

Afbeelding vergeten. Ach, niet erg, kan ik mezelf even een (Jij)tje geven.

Wie nog meer /vakantie/ hier?

muh vrijheid, je gaat toch niet iemand kledingvoorschriften voorschrijven

wie /pokemon showdown nederlandse kletskamer/

Dit is tot de jaren 50 ook zo geweest. Je mag de joden bedanken voor de verslettering van onze vrouwen

Als dictator kan je alles. Zelfde voorschriften voor mannen, trouwens. Je lichaam moet je gewoon bedekken. Persoonlijk draag ik nooit een korte broek, maar ik heb er geen probleem mee dat anderen dat wel doen.

>>>/arabie/

powned
>al zes dagen niks meer op yt gezet

Te dun voor een gemiddelde Arabische vrouw.

Ik ben geen moslim, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik hoofddoeken mooi vind. Je ziet alleen het gezicht, dat is de ware schoonheid van een vrouw. Westerse vrouwen leiden je aandacht af naar hun borsten en benen. Zo oppervlakkig.
Ik heb het al eens gezegd, maar ik zeg het nog eens: op dit vlak hebben de mohammedanen gelijk.

Was is het lieversfilm van jullie, /Nederdraad/?
Pulp Fiction her

Bild relatiert

Je bent gewoon een autist.

Under the Skin

ja dat is ook mijn favoriet.

dat is ook best toepasselijk!

Vertigo, of American Beauty, of Jacky Brown.
Ik twijfel veel

Wat is jullie lievelingsfilm?*
Plaatje gerelateerd*

Ik vond the usual suspects wel erg leuk, maar ik heb niet lang genoeg nagedacht over deze vraag, misschien dat er later een andere in mijn hoofd komt die ik leuker vind. Dan zwem ik wel naar IJsland om het je te vertellen.

Into the wild & Fear and Loathing in Las Vegas.
Pulp Fiction staat tevens ook hoog in m'n lijstje.

Ik kijk niet zo veel films. Van Enter the Void, Into the Wild en Generation Kill was ik wel onder de indruk.

Die mogelijkheid sluit ik niet uit.

>de Amerikaanse jood kijken

Fikk de sender i RVK >_<

>American Beauty
Ik vel dat waatchen. Dat is het lievelingsfilm van mijn moeder oetz.
>Jacky Brown
>Vertigo
Ik ben niet familiër

Ayy /Pulp/boys
>toepasselijkt
Wie bitte? Uff engels of ijslandisk?

Ik zal dat sehen

>The Usual Suspects
En goede film, user. Goede smaack.

Als je Pulp Fiction goed vind ga je Jacky Brown ook goed vinden.

>62451886
>toepasselijk
>Wie bitte? Uff engels of ijslandisk?

It relates to the topic at hand

Wat is jouw favoriete film dan?

Duits =/= Nederlands

Into the wild is echt geniaal. Fear and loathing in Las Vegas is top vanwege een jongen Johnny Depp. Hij speelt zijn rol uiteraard perfect.

>Jacky Brown

Pulpfictie is je favoriete film; je kent Jacky (sic) Bruin niet.

neger aub

In de Ban van de Ring Triologie.

Saaie film oetz

Indien lange versie, mijn neger.

Keesje Bruin bedoel je?