Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1nwSeDGKZBU
youtube.com/watch?v=5aZi1RXe9kY
youtube.com/watch?v=_sUFuZHUzK0
twitter.com/NSFWRedditGif

Inser ni inte hur värdelösa era liv är? Ni lever i ~80-90 år kanske sedan dör ni. Ytterligare 100 år och ni är helt bortglömda också. Vad som lever vidare är folket, det är evigt. Det visste man förr i tiden och det var därför hjältedöden sågs som något så eftersträvansvärt.

Vem /Firewatch/ här

rätt kusligt desu och jäkligt kosigt

>dkn windiws 10 tjatar om att bli installerat

Mm det var ett rätt mysigt spel, tog bara 3 timmar att klara visserligen.

Smurfbär?

>Ni lever i ~80-90 år kanske sedan dör ni
Jag har (o)tur om jag ens lever till att bli 30.
>Ytterligare 100 år och ni är helt bortglömda också
Okej, bryr mig inte.
>Vad som lever vidare är folket, det är evigt
De kan de göra utan min hjälp då om jag är så värdelös.
>Det visste man förr i tiden och det var därför hjältedöden sågs som något så eftersträvansvärt.
Okej, bryr mig inte.

bork

haha aa

Jag vill veta vad du grundade dina påståenden på.

blub blub blub

hallå var är burgare

what kind of swedish magic is this?

FYRA

TIMMAR!?!??

>dkn klar med att i min ensamhet göra oanständiga saker till min pf

it's just yeast

>Vad som lever vidare är folket, det är evigt
Säger han medans Emma 13 år är ute och springer runt med det lokala blattegänget

Det enda som kan sägas vara för evigt är kunskap, och i den avseendet har det svenska folket fan knappat visats vara värt mer än en enda Einstein

>dkn blond och blåögd tuttloli på mitt förra jobb som gör min kuk hård som diamanter men hon gillar motocross och talar som en autist

varför gud, varför

Ta dig en ordentlig titt i spegeln och tänk vad din farfar eller morfar skulle tycka om de kunde se dig nu. En patetiskt liten efterbliven skit som sitter och pillar sig i rumpan och leker att han är en liten flicka. Skäms du inte? Har du inte ens förstånd kvar att någonstans kunna känna skam?

Vad kollar ni på?

youtube.com/watch?v=1nwSeDGKZBU

till?

också var han Spökjägarreview bra?

>62454664
>62455006
>när ultranböganon brevar
Förtjänar inte ens ett (Du)

Om hon kan forma nya tankar trots att hennes kropp inte kan förändras måste psyket vara oberoende av hjärnans biologiska funktion. I så fall rör man sig i helt hypotetiska scenarion ingen vet något om.

Om psykologisk förändring är beroende av hjärnans biologiska förändring så kan en person som inte biologiskt förändras inte heller psykiskt förändras, alltså kan denne inte forma tankar såsom dödslängtan p.g.a. dennes odödlighet.

Det här är det sista jag tänker säga i frågan för jag orkar inte längre prata om något som jag aldrig ville ha en diskussion om.

Tittar in för att säga att jag fördömer """"""""""söt"""" brevande
Ciao~

måste bara inflika att den här filmen faktiskt var riktigt kass, även om den nog gjorde sig bättre som bok

Du kan rationalisera allt du vill om nbögar och andra hittepå ord men det eviga faktumet kvarstår och du inser det nog djupt inne. Du är vidrig, du är dålig, du är svag och du är en skam för alla förfäder som kommit innan dig. Hade du haft någon skam i kroppen hade du begått självmord.

>missar att det nya jojo-avsnittet är släppt
nu jävlar blir te till att götta ner sig

Vad har du i kikaren favä?

God natt

Glömde det också. Tar och gör någonting att äta och kollar på den med.

>Vad som lever vidare är folket, det är evigt
Nej. Detta brukade vara sant men saker har förändrats. Du är en komplett idiot om du tror att de vita folken fortfarande kommer att existera om ett par hundra år. I länder som Sverige kommer utvecklingen gå ännu snabbare

Varför kämpa när vi kommer bli bortglömda ändå? Alla statyer, alla böcker och alla berättelser om oss kommer att förstöras. Varenda kulturyttring kommer att slås i spillror. Det kommer inte finnas några spår av vårt motstånd och de vita folken kommer sedan länge att vara utraderade från jordens yta

Hela situationen är bokstavligen kbry för det finns inget vi kan göra åt det ändå. Det enda som väntar nu är mer död, terror och lidande ju längre folkutbytet fortgår tills den dag då vi inte längre finns kvar

Folket har grävt sin grav. Låt dem ligga i den

Att krasha denna tråden, med inga överlevande.

Varför bryr du dig om att de vill slösa bort sina liv med söta 2Dflickor om du vill att de ska ta livet av sig?

Finns det något ärligare än att slå någon på käften i vredesmod?
I dessa tidevarv med osäkert hattande hit och dit och vaga åsikter om allt är det uppfriskande uppriktigt med gammalt hederligt trubbigt våld.
Slåss med varandra, det står vi för.
Gilla om ni tycker samma.

>dkn dr peppern tar slut

grod kväll

De äcklar mig.

Inte över ännu och även fast det vore det så ska du fortfarande kämpa. Myran överger inte myrstacken bara för att människor stampar på den.

VI MÅSTE RÄDDA DEN VITA RASEN MOT DEGENERERING JUDIFIERING. HITLERS ANDA I NORDANVINDEN TJUTER OM ATT VÅRT FOLK SKA HÄRSKA ÖVER THULE! VÅRAN TID HAR KOMMIT. LÅT VÅRA FIENDER DARRA FÖR HÄÄÄÄR KOOOMMER VIIII

HELL HELL HELL SEEGEEEEEER

youtube.com/watch?v=5aZi1RXe9kY

Baserad/10.

Svenska kvinnor är skit. Ska skaffa mig en exotisk medelhavssötpaj, markera mina ord.

>Inte över ännu
Jo det är det. Det har varit över sedan 1945

>och även fast det vore det så ska du fortfarande kämpa
I helvete heller. Folket får stå sitt kast

MED KLISTERLAPPAR OCH NÄTKRIGANDE! HELL SEGER!

>Ska skaffa mig en exotisk medelhavssötpaj
skaffa en till mig också

>dkn du aldrig kommer vara odödlig

Odödlighet är från början helt hypotetiskt. Det går gott och väl att tänka sig att en odödlig kan forma nya tankar och minnen men att kroppen aldrig slutar fungera eller laga sig själv.

Du påstår att min tidsuppfattning har förändrats sedan jag var fem, det kanske stämmer men jag har inte sett något bevis för att tidsuppfattning skulle förändras med åren efter att man är fullvuxen.

Att en som lever till tiotusen inte skulle uppfatta hundra år som mycket är som att påstå att tre månader inte spelar någon roll för en tjugiofemåring.
Detta antar ju så klart att det är en linjär utveckling av tidsuppfattningen men eftersom du inte vill dela med dig av vad hur tidsuppfattningen faktiskt förändras med tiden och hur så får jag anta att det är så.

>autisterna fortsätter diskutera odödlighet

S L Ä P P D E T

Spanska tjejer har mycket större rumpor än i Sverige favä, skulle inte ens kunna greppa en hel spanjors rumpa.

Fast blonda sötpajer > rumpa

Du verkar inte förstå. Du är en del av folket och ditt liv är knytet till det. Om du så är den sista vita som lever ska du kämpa och dö ty det är din naturliga kodning. Bryter du mot det är du objektivt ett missfoster.

svenska kvinnor är skräp

>dkn inget 「Stå」

Ta och förklara varför du tycker att det är fel att en odödlig karaktär inte vill leva och varför hundra år av isolering skulle vara helt okej för en tiotusenåring.
Skulle ett år av isolering vara a-ok för en hundraåring?

Är det sant? Säker på att du inte bara är dålig på att hitta över medelmåtta svenska damer?

Filtrerad

Hehe mm fast nä. De sista av mitt folk dog i försvaret av Berlin 1945. Dagens svenskar är #intemittfolk #intemittproblem

vad tycker ni om FRED och RÄTTVISA?

>varför du tycker att det är fel att en odödlig karaktär inte vill leva

Det är tråkigt, det är en klyscha som jag är trött på.
Det är inte svårare än så. Det är A och O av mitt argument.

kolla in den här ensamheten

I överlag så är de sjukt mycket snyggare, trodde sydeuropeiska kvinnor var ett jagjag innan jag kom hit

SKIT

jagjag

installera gwx

Adachi gjorde inget fel

Tänker hon äta det där helt ensam?

Jvdk väldigt mycket

Var i Spanien är du?

t. Ganska nära Alicante

Du existerar inte, du är bara en del av folket. Du är per definition dysfunktionell, en sjuk gren. Du är en lika stor del av problemet som vilken feminist som helst.

Hallå var det muslimer eller inte

men det är ändå väldigt kraftfulla méms

Inte ett argument

Gud vad jag är trött på innestadsmänniskor och deras mellanmjölkiga medelklassiga medelmåttighet där man köper pretentiösa matvaror (se Matgeek) och cirkelrunkar till varje trend bortom ände (pokemon pokemon pokemon! chiafrön chiafrön chiafrön!). De pratar i klyschor, jälva Laleh "vill bara va mig själv" (notera "va":et som symboliserar folklighet till skillnad från ett ordentligt "vara"). Läsa deckarpocketböcker och titta på Lyxfällan.
Fan varför är allt så klyschigt?
Var hittar man ens friska fläktar i det här landet?

kvääää varför är myggbätt på fingervecken och andra beniga ställen 10 ggr värre än ställen med hudfett

>Kira i veckans jojo

Håll dig undan massmänniskor

Varför bor du i Cuckholm då?

Mallorca, hade egentligen inte velat åka nu när det är så fullt med turister.

>dkn man inte bor i en spansk småstad

Hatar Sverige favä, här hade jag varit lycklig

Är danmark eller norge mest restriktiva med sandnegrer?

>den bilden

>den bilden
>>>/AB/

Det gör jag inte. Och
>antyder att det är annorlunda/bättre på landbygden

>>>>/AB/
Va?

>psykologi är inte ett äkta ämne
>vi kan inte se i verkliga livet att den stora massan är bokstavliga idioter
Jag tippar min fedora i din riktning.

När jag blir rik kommer jag bosätta mig någonstans som detta stället. Det är så jävla härligt. Värmen. Jag vill bara stanna här, dessvärre måste man jobba osv.

Har slut på öl. Judarnas fel?

tack för att du bevisade min poäng nycancer

Breva saker som får en att tänka

hej alla kolla vad jag har

Alltid
youtube.com/watch?v=_sUFuZHUzK0

Definitivt.

JVDK

>de flesta människor är idioter utom mig, som är del av den sällsynta intelligenta euforiska gruppen
>jag är smart jag är bara lat, jag lever bara inte upp till min potential
>jag har inte åstadkommit något i livet, men jag hade lätt kunnat om jag bestämt mig för det
Tippar tillbaka min herre

Jag var i dessa trådar innan du slutade mellanstadiet, pysen. Haft uppehåll, det är allt.

...

>20000
en bra tumregel är att stora tal betyder att innehållet är betydelselöst
om det inte var det hade det räckt med ett enda mail

...

>vad är sensationalism

>dkn vill sova men är sugen på lite misaka ;3

FRAs illustration över deras ambitioner.

Dreb dig selv min mand

...

...

Sluta.

>dkn ingen sunkig kvarterskrog öppet till sent på natten