SVERIGETRÅDEN

...

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/nyheter/article23214508.ab
twitter.com/NeilTurner_/status/756625704117211137
m.wikihow.com/Avoid-Becoming-a-Weeaboo
youtube.com/watch?v=7NwRCP8qKnE
youtube.com/watch?v=3j3D0hBhlMc
twitter.com/SFWRedditImages

/ausnz/ lol

Hejdå :3

IGNORERA DENNA TRÅD, DENNA VAR FÖRST:

SVARA INTE PÅ TRÅDKRIGARE.

jag har aldrig haft en fv

Varför?

aldrig förstått mig på tjejer, och deras intressen

kanske är vissa menade att vara ensamma, tror du det?

Tar vi den här då?

Tyvärr tror jag det

Ja, till och med Misaka erkänner att rollspelande är total aids

Jag bryr mig inte om 2d men rollspelandet är riktig cancer favä

Misaka är min bror favä

Vad gör ni uppe då?

Era mammor är AIDS, cancer, pungbråck och ebola.

>alla rövsprängda Sup Forumsutister som tycker det är autistiskt att inte vilja ta del av deras aids
Häng er. Ni dödar tråden.

Vaknade just, ska slänga i mig en yoghurt tallrik innan joggingtur

>rollspel trådstart kl. 5 på morgonen
>trådkrig kl. 5 på morgonen

...

Samma favä, jag ska till Växjö

Tänk såhär, det hade inte blivit nåt trådkrig om autisterna gett fan. Seriöst, det hör inte hemma på Sup Forums. Det är så otroligt uppenbart att de använder Sverigetråden och språket som ursäkt för att kunna spamma sin skit. Borde snacka med städaren om det på allvar.

Jag vill se en söt tjej gå med rumpan bar.

Tekniskt sätt så bryter de inga regler från vad jag kan se. Kanske kan deras brev räknas som spam eller avatarbögeri, dock.
Men tror inte det finns mycket man kan riktigt göra åt dem. Det skulle säkert bara bli en hel våg av skit om rollspelare börjar bannlysas och folk börjar böla om att få stormbrevare och hanrejbrevare bannlysta också.

>man vaknar till ett terrorattentat
TAKBIRR

Vad har hänt nu då?

ERPare är fan skräp

Om det inte bryter några regler, måste reglerna förändras. Det har absolut ingen plats här. Hade inte haft något emot det om de kunde breva som folk som Sup Forumsutisterna i Norgetråden, men nej, Sverige ska alltid vara värst med grov jävla aspergers

Sluta vara så jävla avtryckta och fatta att ni befinner er på 4kanal era jävla töntar.

Inte fan gillar jag allt som brevas på den här jävla sidan men hela grejen med 4kanal är att man i hög grad ska kunna breva vad man vill och inte fan börjar jag böla som nån jävla avtryckt tumblrfeminist för det.

aftonbladet.se/nyheter/article23214508.ab

>Skottlossning i köpcentrum - flera döda
>Nio personer sköts på fredagskvällen ihjäl i ett köpcenter i centrala München i södra Tyskland. Uppåt ett tjugotal skadades allvarligt, varav flera av dem barn.

twitter.com/NeilTurner_/status/756625704117211137
klipp på dådet

Är det konstigt att man vill ha en viss nivå i tråden? Stormsnorrar är bara efterblivna idioter, såna finns det gott om överallt, men rollspelandet är verkligen fruktansvärt, t.o.m Reddit är seriöst tusen gånger bättre än den skiten,

cuckholmare kan gå

Om man ska ha någon form av cancermåttstock så är stormbögar som inte kan hålla käften lika mycket cancer som rollspelare, cuckbrevare, martinaspammare, e"""""sport"""""/ryckbögar etc etc etc.

Håller inte med. Stormsnorrebreven är, trots värdelösa, ändå oftast relevanta. Dessutom är det en väldigt specifik del av tråden som faktiskt tar del av rollspelandet. Och det andra du nämnde är inte relevant, det finns inget som spammas så mycket som rollspelande eller stormsnorrebrev, och det finns inget som dödar tråden på den nivån. Cuckbrevandet borde räknas in med stormsnorrebrev, likaså ">svenska kvinnor" breven.

>stormbögar
>relevanta
hehehehihihohoho HELL SEGER RASKRIG BARBARIET EPISKA TRÅDJAGJAG ELLER HUR????? xDDDD

Ta livet av dig.

4kanalen tror att detta brev är spam så ignorera denna mening då den bara är utfyllnad för att 4kanal ska släppa igenom mitt brev..

>DFN Norsk

Gillar hur långt man måste leta i aftonbladets artikel för att hitta terroristens nationalitet.

Bra jobbat cucks.

"Hell Seger" är inte stormsnorrebrevande, det är ett jagjag.

>t. stormbög

gick du och la dig 17 igår eller?

Må være kjipt å være svensk fåvæ

Den danska flaggan var snyggare innan ni kladdade dit ett blått kors favä.

...

t. Rollspelande autist

Ni är lika mycket cancer som stormbögarna. Häng dig.

Både två är lika mycket cancer.

Varför känner du dig nödgad att käbbla på bara dem ena sidan?

Haha vafan, mind = blown

m.wikihow.com/Avoid-Becoming-a-Weeaboo

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=7NwRCP8qKnE

Ska nog sova snart favä

youtube.com/watch?v=3j3D0hBhlMc

Wow jag hatar Japan nu

Var ut och fångade Pokemon i en timme, fyfan vad varmt

Höst är bästa tiden på året, tunnjackvärme och mörka mysiga nätter

Det är ju fullt med pokemonautister vart än man går.

Är han på riktigt?

REVOLUTION!

Jag vil knullan uezs
Fucken

men att avskaffa arvsrätten skulle förbättra vårat samhälle.

Ich würde lieber in Deutschland leben als in Schweden uezs ;_;

Genau.

Ich würde lieber in Schweden leben favä.

Grabbar osv

subtilt cuckbrev?

>hon till vänster
Skulle trycka

Vad är det för fel på svenska """""kvinnor"""""?

Men vad avser man göra med de tillgångar som finns i ett dödsbo efter att skulder är lösta då? Och torde inte det kringgås med att tillgångarna skrivs över innan död, förutsatt att denna inte kommer plötsligt och oväntat då förstås. Sedan finns nog fler vägar runt det som jag inte kommer på på rak arm.

investera in i samhället?

Du har aldrig tänkt att det är dig det kanske är fel på?

Så dessa tillgångar tillfaller helt enkelt det offentliga i någon form med vissa för stunden oklara direktiv på hur de ska hanteras.

inte i det här läget

vi säger infrastruktur då så blir du nöjd din drygpelle.

Är väl ändå inte drygt att undra var tillgångar skall gå om arvsrätten avskaffas? Om man ser till allmäna arvsfonden så går det ju till allsköns hittepå som jag förstår det.

avskaffar vi arvsrätten så försvinner arvsfonden med senpai. antar att pengarna skulle gå direkt till kommunen personen stod skriven i.

Kan man få sitt lik uppeldat på bål med alla sina tillgångar?
Lite vikingabegravning ungefär.

>avskaffar vi arvsrätten så försvinner arvsfonden med senpai.
Det är ju inte så självklart, tillgångarna kan ju tillfalla den. Men tänkte mest på dess hantering av tillgångarna.
>dkn man måste bränna ner halva stan för att en byggherre dog

>dkn man måste bränna ner halva stan för att en byggherre dog
Låt det ske.
Man kunde också packa in allt man äger i villan just innan man dör och försåtsminera skiten rakt åt helvete.
Gravplundrarna kan få anstränga sig lite.

Ska klippa mig idag, taggad

Duktig goy

>dkn vaknar utan en söt misaka vid sidan om mig ;__;

>dkn väntar på att misaka ska komma till tråden :3

Får jag hålla dig sällskap en stund? :3

>dkn har ett tält redo för närcon

Vad gör man när man inte orkar med livet längre? Jag vill absolut inte bli neet då det är degenererat enligt min ödmjuka åsikt. Men inte heller orkar jag att konformera mig efter samhällets normer och all den skiten. Det känns som om man antingen cuckar sig själv och blir nbög eller lever neet livet som en börda på samhället

...

Fly ut i skogen och lev på kottar och bär/något litet torp där du odlar i karg mark som inte ger mycket?

Misaka!!... Hej :3

Bara för man är neet betyder det inte att man måste vara en börda för samhället.

Fan va ful hon va

bra idé, kom gärna med förslag om platser att bo på

Ge gärna motbevis

>Ge gärna motbevis
Lev inte på bidrag.

vad tråkigt allt är

Du behöver ingen färg-TV
När din hjärna fylls med PCB

Hur lever man då?

pcb?

knark

Man kan fråga sig, och det gör jag, skulle samhället rent ekonomiskt ens tjäna på att skapa "enkla jobb" som egentligen inte behövs åt neets jämfört med att bara ge dom en medborgarlön som de klarar sig på?

...

Om de jobb som staten skapar är bokstavligen värdelösa så skulle det säkert vara enklare och billigare att bara ge ut pengarna direkt.
Jag vet dock inte om dessa jobb verkligen är helt utan nytta.

Alla ska få pengar!
Ingen ska behöva jobba!

REVOLUTION!!!!
WOOO

Meningen med drönarjobben är ju att hålla folk upptagna. Hade Achmed ett jobb slår jag vad om att han skulle hänga mindre i gäng och annat

...

1) 11/10 lojal paj som kommer ge dig all motivation och energi att fixa plugg/arbete

2) 2 mille

Saken är ju att lågutbildade/de som varit NEETs länge inte längre kan få arbete då utlänningar tar dem istället.

Sen bidrar ju Socfall/NEETs till att diverse soctanter/psykologer osv har något att göra/ett yrke.

Beror på hur "medborgarlönen" skulle påverka förvärvarbetandet hos befolkningen i stort med incitamentet att inte behöva jobba. Förutsatt att medborgarlönen leder till högre levnadsstandard än den nivå försörjningsstödet lägger en på.

Sedan kan det ju leda till högre hushållskunsumption som sätter ekonomiska hjul i snurr om vi bara kollar till en mindre grupp neets, vilket ju gäller för både medborgarlön över fstöd-nivå och "enkla jobb".

Men de enkla jobben kan ju ha ett visst mervärde även om de "inte behövs".

Varför känner du fortfarande någon som helst skuld eller lojalitet till det här samhället, äckliga massmänniska?