Detta Är En Sverigetråd

...

Other urls found in this thread:

bbc.com/news/world-europe-36874497
twitter.com/SFWRedditImages

>dkn han kommer aldrig kvittra igen

>wäää wäää tyck synd om mig
Wow vad maskulint

What does varmaa or var maa mean in Swedish couple swedish twats yelled that every time we passed them with our old school murican car?

>man överlägsen musiksmak

hoi zweedse vrienden

>missa poängen med mil

bbc.com/news/world-europe-36874497

Jävla stormsnorrar som försöker förstöra allt.

Kräfta

hoi

wanted you to rev your engine

Krabba

>klockan är redan 4

I can see why they wanted that

nice Jonne-mobile

Are you fucking 15 years old? I drove something similar

Uttalas "varva" för övrigt

r00d

>man jag nästan känner jesper och pastorn

Min farbror bor i Gnarp av nån outgrundlig anledning

PAKKORUOTSI

Emma?

Tror du inte jag visste det eller din DUMMA HORUNGE.
JAG KOPPLADE IHOP BILEN. HANS FÖRSÖK ATT FÖRMEDLA DET HAN HÖRDE, ATT HAN VAR FINSK OCH KOM FRAM TILL ATT DE MENADE VARVA.

God morgon tråden! :-)

I want a king too

I built one of those as a kid with my dad

Och det var ju 100% dig jag försökte förmedla det budskapet till också, bra läsning av atmosfären där orvar

försök inte

>Elect king
>Get forced to ditch king
That's what happens when you are bordering reds.

Fan va jag hatar dig och din dumma jävla frilla


Fast egentligen inte, jag är också ginger så vi har en oskriven broderskap

Yep, lets give a random incest bloodline unlimited wealth and fame! Lets have a man wear a suit more expensive than most peoples houses and lets have a woman put on a diamond necklace while people are starving in the same country!

Vilken frilla? grabben är helt kal.

Senaste bilden jag såg så hade han hästsvans

Breva en låt

...

Jahaaaaaa du skämtade om att han börjar tappa håret, det flög över mitt huvud då jag själv börjat tappa håret :^)

>dkn jag inte ens skämtar

Happ. Då har man varit på gymmet. Inget att göra resten av helgen.

Har vänstern någon själ?

t. dakka ulvbane

Jvdk

Jag är också rödtott, förövrigt

En ung kvinna våldtogs natten till lördagen i Mariestad. Men polisen är inte glada över att våldtäkten uppmärksammas i media.
– Vi ville inte att detta skulle kommit ut överhuvudtaget, säger polisens presstalesman Christer Fuxborg.

Det är Aftonbladet som avslöjar att en kvinna i 20-årsåldern våldtagits i Mariestad under natten. När Fria Tider pratar med polisens presstalesman Christer Fuxborg berättar han om händelsen:

– Någon gång under natten efter midnatt har det inträffat, säger han.

Kvinnan utsattes någonstans i centrala delarna av staden och ett område har spärrats av för teknisk undersökning. Ingen har ännu gripits för brottet. Det är oklart hur många som deltagit i övergreppet och polisen vill inte lämna något signalement på förövaren eller förövarna.

– Det är inget man har valt att gå ut med i alla fall, säger Fuxborg.

Ville lägga locket på
Polisen har valt att inte uppmärksamma våldtäkten på sin hemsida. Anledningen är att man ville hemlighålla övergreppet för allmänheten för att få lugn och ro.

– Egentligen ville vi inte att detta skulle kommit ut överhuvudtaget såhär initialt. Vi ville jobba på i lugnet så att säga för att komma den här gärningsmannen på spåren. berättar Fuxborg.

– Men strunt samma. Vi har en fullbordad våldtäkt utomhus i Mariestad.

Den våldtagna kvinnan fördes efter övergreppet till sjukhus för kontroll och vård. Hon har även erbjudits psykologiskt stöd.

Polisen tittar nu på om det förekommit liknande överfall i Mariestad under den senaste tiden som kan sättas i samband med nattens våldtäkt.
hmm....

>dkn stjäl läsk och godis från jobbet konstant

>dkn köttbullar och makaroner

De har mer själ än rasisterna

lärre och snask menar du?

Ni är det äkta rasistesterna i sverige, för att ni hatar vita cis män och vill utrota den nordiska subrasen genom rasblanding.

De låstas bara ha empati

STICK ditt förbannade pack

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

how are the niggers treating you lads

Inte min kvinna inte mitt bekymmer

ok but what matters is how he treats my gf

>rasistbögar tror detta oironiskt

Litterärt INGEN bryr sig. Om du är citerad - häng dig.

Like princesses :>

> muh fattiga
Låt dem svälta

Jag har också rödtotgpigment, men bara i skägget och det är mörkrött och tjockt som fan favä

>skämmas över fornnordiskt svenskt barbari

>dkn hörlurarna går sönder

>Niggers
Quite neutral.
There are the usual niggers here but there are also those who managed to came here because they wanted studies and stuff and actually know how to behave.
Middle easterners are generally worse over here.

jag till vänster

Hey achmed

Den lilla dockan?

shut up cuck

Häng dig.

n-nej, jag har det rosa håret!!

Betad lol

citerade fel

Så fort jag ser en stormsnorre, 2d rollspel eller något annat aids klickar jag bara på minustecknet. Fyfan vad skönt. 80% av tråden försvinner men fyfan vad skönt det är.

the only thing that gets baited around here are little swedish girls by niggers

EL EM AY O

Honung kom in och hon fångade mig på bar gärning
Smygande med flickan bredvid
Tänk dig det här vi var båda butt naked
Näven på badrumsgolvet
Hur kunde jag glömma att jag hade
Gett henne en extra nyckel
Under hela denna tid hon stod där
Hon tog aldrig blicken från mig

pikku nuke ?

det är ditt folk. Hon är ditt ansvar

Aussie currently on holiday in Sweden just dropping in to say that I think it's neat that you can wear pants in the middle of summer without dying.

>this weak respone
he got you m8. just walk away b4 you embarass yourself further

which city?

>he thinks i'm joking
look at the headlines m8
your country is cucked into infinity :^)

kolla hans ab istället

Välj en

Well I'm visiting family in Lund which is where I'm staying, but I've been spending some time in Malmo since it's so close by.
Your country is beautiful btw, I'm sure I'm missing out on all the bad stuff since I'm just a tourist but this place really highlights all of Australia's flaws.

Tack för alla (You)

come on now dawg

Hur långa är dom?

>hungrig
>alldeles för tidigt för att börja laga mat
>alldeles för sent för ett mellanmål för då kommer man inte att orka äta middagen

>Lund
beatiful desu lad
>Malmo
rip in peace

>but this place really highlights all of Australia's flaws.
which are?

...

>rutincucken

>beställ onlajvpizza
>bli mätt
Var det så svårt?

Du kunde gjort nåt askul med "just walk away" med tanke på vilken narion du svarade på

se

155-195 cm

konijntje

Inte ett argument.

Kaninen errday

va fan är cuckflashing? vet vad cuckholding är men va är detta för nytt påfund?

På med snubblet.

fan också...

Cuckflashing uppkom i usa men vi försöker sakta föra in det i sverige. Är precis som det låter, man tar sin tjej, syster, mamma eller va som helst och sen typ drar man upp kjolen på henne och visar rumpa, tuttar för invandrare i närheten och låter dem komma och tafsa. Hahah på senaste sverigeträffen så hade dakka med sig sin lillasyster och så drog han av henne bhn och visa tuttarna för ett par araber i närheten! killen är så jävla legendarisk!!

Haha aa

...

HAHA dakka asså vilken legend!

min lillasyster på bilden