NEDERDRAAD

/nederdraad/

'Vlaanderen is rechtmatig Ollands klei'-uitgave

Welkom: Ollanders, Vlamingen die niet de hoorns opgezet zijn
Niet welkom: Vlamingen die wel de hoorns opgezet zijn, die ene geesteszieke homo die door zijn ouders uit huis is gegooid

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=l4rmUuGbWP4
youtube.com/watch?v=uh6Qla-OQ-M
youtube.com/watch?v=AyWvjAwf-F8
youtube.com/watch?v=Y5NOw2l-zVo
youtube.com/watch?v=WherImaOCms
youtube.com/watch?v=iGrlaAqr9eI
youtube.com/watch?v=ijAXuMSkyO8
m.youtube.com/watch?v=drFsXLChrWc
twitter.com/SFWRedditImages

goede editie

Goede draad. Laten we hier palen, jongens.

sjineze tekenfilms versie twee

mooi

Hoe hoog moeten we de muren rondom Brussel maken?

Vlaanderen is eigenlijk best klein en best dichtbevolkt.

we kunnen ook een slotgracht graven met zwavelzuur ipv water

Kutdraad

Op wie moet ik straks gaan stemmen met de verkiezingen? Wilders is niets meer dan een meme dus kom daar aub niet mee...

Hoe wordt er hier gedacht over Sybrand Buma?

PVV

iets anders en je bent een landverrader

Gast
Piemels
LMKE

Muren zijn niet meer genoeg oetz, de kanker verspreidt zich ook in de rand rond Brussel

VVD

>uit huis getrapt zijn door je ouders

>meme
Randstad, aub.

...

It is really possible the union Netherlands / Wallonia or is just a meme?

>weekend Zuid Limburg
>drie dagen geen poephuid gezien
>mensen laten hun deur openstaan als ze even boodschappen gaan halen
>buren zwaaien naar elkaar
>terug in Rotterdam
>zo depressief als een kikker

Ik kom bij jullie wonen als ik een baan kan vinden daar. Ook heb je een kutbaantje, de levensstandaard is 100x hoger.

...

just a meme

...

This flag is the only correct one.
And you mean Flanders.
Maybe in the long term, I really hope so.

Ik kom trouwens net van de sportschool en ik heb mezelf een beetje verwend.

Jullie moeten zeggen of het een beetje leuk staat.
Ik paal straks wel een plaatje.

De prinsenvlag was meer een partijvlag die pas later een soort van vaag symbool werd van groot of heel neerlandisme.

verwen ons eens

en houd gewoon op met je gekanker

>And you mean Flanders

>Woon in klein Limburgs dorp
>Iedereen vriendelijk en kent elkaar, lekkere streekgerechten, mooi natuur, alles is proper

>Ga studeren en moet in steden wonen
>iedereen is een klootzak, stank en vuil overal, niemand die vriendelijk is, geen buurtslagers of streek gerechten meer enkel nog Mc Donalds, alles is duurder ondanks slechtere kwaliteit

Waarom jezelf dit aandoen

daar gaan we weer

Is er niet een soort regel of zo die hem een spermaban kan geven?

Ik vind de huisige Nederlandse vlag maar niets, en de meeste zelfontworpen vlaggen die je oplijn vindt ook niet.

Rateer aub

Ik laat dit natuurlijk niet zien aan mijn vriend.

waarom zou je hem willen verbannen dan

Waarom letterlijk niet?

a-amai

paal je bovenlichaam aub

Vriendelijke herinnering dat de beste oplossing voor die homopaler hem negeren is

Dank bij voorbaat,
user

V A L S T R I K

Oxfordanon heeft gelijk.
Laat die irritante kankerhomo maar lullen.

doet me aan iets denken

Dildo-user is simpelweg een personage van een hogere miemmeester net als Arabier, NOOTjood en elke andere persoonlijkheid die hier paald of heeft gepaald.

Maar wat als ik hem/haar wil neuken?

Wie /coke/ hier?

Ik weet het niet, consistent en authentiek autisme nabootsen van het caliber vosjesanon of kotbaasanon is moeilijk.

Alles goed kotbaasanon?

Maar hij ziet er ook echt uit als een homo, kijk alleen al naar zijn nagels/handen

Heilige schijt.

Ik ben nog steeds overtuigd dat het gewoon een meisje is.
Kijk die pols dan.

Mijn lul is diamant.

Ik ben kotbaasanon niet. Als ik een persoonlijkheid had was het nieuwflikkeranon.

>paald
kotbaasanon was gewoon nootjood, het was letterlijk alleen maar spammen

belgiƫ heeft de laatste paar jaren niet echt een miemheer van hoge kwaliteit geproduceerd

>dgw ik op kot zit en niet kan jossen omdat ik bang ben dat mijn kotbaas me volgt
>voeg standaardplaatje toe

Overduidelijk een mannenhand.

>Ugw je beter Engels kan praten dan de Republikeinse presidentskandidaat

Misschien heeft hij meerdere levensechte poppen die hij gebruikt voor zijn verschillende personages. Dat of hij past zijn dieet en zijn sportroutines aan met elk nieuw personage om zich er anders uit te laten zien.
Onderschat deze miemmeester niet.

>belgiƫ heeft de laatste paar jaren niet echt een miemheer van hoge kwaliteit geproduceerd
Nu is luidt de vraag: is dat goed of slecht.

ik vind die bekeerde orthodoxe belg wel lachen, die is authentiek hoekig en heeft het niet door van zichzelf

Joint French-Dutch "referendum" to annex Belgium when?

>Beschrijf het weer met muziek.

Voel jullie gerust vrij om toe te voegen, ik heb zin om een afspeellijst te maken.

youtube.com/watch?v=l4rmUuGbWP4

>van het caliber vosjesanon of kotbaasanon is moeilijk.
Volgens mij ligt het autismegehalte van het kopen dildo's, meisjeskleding en regenboogarmbandjes en zijn verhaaltjes over zijn ouders en zijn 40-50 jaar oude vriendje met zijn tripje naar Amsterdam en Antwerpen hoger dan het palen van dezelfde miemzinnen.

Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Overigens weet ik natuurlijk niet of hij aan het miemen is.

Ik vind hem ook leuk. Hij paalt vaak heel interessante dingen, al vind ik zijn naaktfoto's maar niets.

Op zich zou dat goed moeten zijn, maar het is slecht want er zijn veel belgen die miemheren wilde worden (nootjood/kotbaas bijv.) maar die gewoon geen enkele emotie (positief of negatief) op kunnen wekken behalve medelijden en misschien minachtig

Hij heeft best veel interessants te zeggen, hoewel iets te sterk aangedikt, maar zijn meningen komen niet zomaar ergens vandaan.

Ik herken zinstructuren van sommige palers, en ik herken deze.

...

youtube.com/watch?v=uh6Qla-OQ-M

>nog steeds niet door hebben dat arabier/nootjood/dildoanon 1 persoon is

youtube.com/watch?v=AyWvjAwf-F8

youtube.com/watch?v=Y5NOw2l-zVo

youtube.com/watch?v=WherImaOCms
Die komt er niet in. Sorry.

goede miem

Koek.

youtube.com/watch?v=iGrlaAqr9eI

Mooi.

youtube.com/watch?v=ijAXuMSkyO8

bewaard

Hoihoihoi

Zet je echt aan het denken...

Aangenaam verrast, goede aanbevelingen voor eens.

Blij dat ge ze goed vindt. Heb wel geen zin meer om verder te doen. Te warm. Oh, wel.

>Oh, wel.

Perfect aanvaardbaar in het Nederlands zou ik denken.

wtf does that say

...

MH17

Meh.

Hoog genoeg, opdat de Walen er niet in kunnen.

jongens ik herinner me zojuist dat toen ik 8 was ik een droom had dat de moslims naar Nederland kwamen en alles op kwamen blazen. Zou het een visioen zijn geweest?

Datum in akiba en nyanKanker ;;;))))))

Ik heb niet zo lang geleden gedroomd dat ik een knappe tante van mij kuste. Zou dat ook een visioen geweest zijn?

Opgekuisde versie

EEN APOSTEL VAN KOEK

Ik heb ooit gedroomd dat ik je knappe tante kuste terwijl een moslim alles opblies in Nederland. Visioen/10?

Ik zou mijn tante eigenlijk echt wel doen oetzf (om eerlijk te zijn familia)

Ik heb eigenlijk wel niets tegen Walen. Slechts tegen "Walen".

ik heb ooit een Nederlandse of Vlaamingse WOII-film gezien op de publieke omroep, waarin een scene was dat een jongen op bezoek ging bij zijn tante en dat er allemaal spanning was en moeilijkheid en dat ze op een gegeven moment keihard gingen seksen, en op het eind had de tante spijt en/of schaamte

redelijke kwaliteit geneuk voor een film, soort van Hallo Besje en Willy-Robert Doornton in 'Monster'

nooit erachter gekomen welke film dit was.

Oesters van nam kee had de beste Nederlandstalige seksscene ooit, dit is objectief vastgesteld door de beste wetenschappers van de wereld. De overeenstemming was zo bijzonder dat een overweldigende consensus tegenwoordig ook wel het nam kee effect wordt genoemd in wetenschappelijke literatuur.

heb ik nooit gezien? wie neukte wie?

Is dit een beetje accuraat?

...

Zullen we proberen hem geen miem te maken?

Is this accurate? m.youtube.com/watch?v=drFsXLChrWc

Rateer mijn chocolade aub