Sverigetråden

Äppelpaj~

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-AB0k4Itneg
socialintelligence.labinthewild.org/mite/
exhentai.org/g/471888/f96619a686/
nhentai.net/g/104620/
exhentai.org/g/27228/4accf98707/
youtube.com/watch?v=JoaVLec3EHg
youtube.com/watch?v=WAnZCzCF8os
twitter.com/SFWRedditImages

först för bögsex

vafan

food review~

youtube.com/watch?v=-AB0k4Itneg

>dkn man aldrig kommer tjäna under Suleiman

>dkn man aldrig kommer rida in i Konstantinopel, en stad som brukade vara en juvel men som har blivit dekadent på grund av grekernas korruption

>dkn man aldrig kommer se när Suleiman återställer Konstantinopel till dess tidigare glans

3 timmar kvar bögjävel

#
Glad att Jimmy, Badboll, Flygis och de andra normalbögarna/manshororna gått. Kvar lever enbart vi som kände känslor till 100%.
>#glömaldrig95gate
(Nyvänner gå)

Ta hand om dig SNSD, puss

>dkn mammas nybakta tigerkaka

Ser ut som hon är söt och blyg!

Men varför har inga flickor som du har kort på några underkläder?

Söta flickor ändå!

vad e de för känsla?

>när man glömmer spela in sin matgranskning av äppelpajen

Jag tycker att det är sött med flickor som är bottomless, som den här Dixie Kong jag brevat flera gånger innan.

>Du menar det som Misaka doxxade för alla nybögar för en vecka sedan?
Nej.

Har du autism?

>I år kommer det finnas extra mycket att göra för alla barn och familjer på Stockholm Pride. I Pride Kids-området i Pride Park bjuds det bland annat på shower, interaktiv teater, maskeradtema, lekhörna, fotografering, pyssel, ansiktsmålning, allsång och gästartister.
>i Pride Park

>Kinkykvarteret, eller KK som det också kallas, är ett eget område i Pride-Park helt tillägnat fetisch-, BDSM-, och läderscenen.
>i Pride Park

De har alltså satt där barnen ska få vara (ignorera hur sjukt det är) just bredvid någon jävla pervers BDSM-orgie? Kan vi skjuta skallen av varenda jävla bög någon gång?

>Vänsterpartiet och Moderaterna, med bland andra Sofia Arkelsten som företrädare, samkör ett seminarium om ”högerextremismen” och nationalismen som de pekar ut som den stora fienden mot HBTQ,
haha a, inte om att det finns en ännu större grupp som hotar HBTQ rörelsen än några stormsnorrar

Ska du lämna? T_T

Tröttnar du inte efter att ha onanerat till den?

Jag onanerar inte till dem, jag tycker bara att de är fina att titta på.

Hur gör man för att få råd med bostad? Hur i helvete ska jag kunna spara ihop flera miljoner när min inkomst är bara på 16k efter skatt i månaden?

jag på bilden

Skulle det inte vara finare att hitta en tjej som du tvingar att gå bottomless?

Oops, råkade posta samma bild igen.

Bilden på erdogan ser inte ut att passa till ditt brev. var det en dålig tigerkaka eller?

>du kommer aldrig försvara Konstantinopel mot Osmanernas horder bredvid den siste Romerska kejsaren

>du kommer aldrig storma Konstantinopel och plantera din flaga i Hagia Sofia bredvid Sultan Suleiman

Vill bara uppleva ärorika dagar grabbar

>posta

Vad menade user med denna bilden?

Ser inget som helst problem med det favä, problemet är ju att mentalt störda människor dels går dit men att de även tar med sina barn dit.

Ny /trash/tråd när?

Bysantinska riket hade inte varit ärorikt på flera hundra år mann1

Nä, jag vill inte vara elak mot söta tjejer.
[spoiler]Men skriv gärna lite om det om du vill, hihi.[/spoiler]
Glömmer alltid att det ska vara breva.

Varför blir jag kåt när "sötbrevare" låtsas vara tjejer...kan någon skjuta mig.

Ta ett lån såklart :^)

Vänlig påminnelse att 2D-bögar hör hemma i gaskammaren med allt annat avskräde. Ni är precis samma jävla skit som pedofiler, bögar, transor, vänsterpartister osv

>denna bilden
hej jamal

nån som såg sponsorerna förresten?

>Israeliska statens turistbyrå.
krukmakeri

socialintelligence.labinthewild.org/mite/

gör den här och återkom med vad du fick

Du skulle inte en gammal dam väl?

Du tar lån på 2-3m och köper lägenhet, sen kan du alltid försöka sälja det medans du bor i lägenheten, typ för 500k mer än vad du betalade för. Så blir det vinst!

>Separatistisk träff för hbtq-ungdomar som rasifieras
Bokstavligen VAD menar det med detta????

om du antyder att det inte hade ett ärorikt slut vill jag bokstavligen möta dig ivl mann1.

Den siste romerska kejsaren slåss tills han dör med sina män

breva dåjins

Fixad!

för att du inte är mentalt frisk

Bilal och Chingchong är också bögar men de blir kränkta av vita bögar då de har vitt privilegium så de behöver få ha ett eget område att böga på utan att bli påmind om att vita människor existerar nuvarande år.

Förstår du inte?

Du får låna pengar av judarna. Glöm inte att tacka alla blattar som kommit o h som tagit alla bostäder som det bar tånkt att vi svenskar skulle bo i.

exhentai.org/g/471888/f96619a686/

näe

nhentai.net/g/104620/

aboww ey min gäri på bilden

Okej, så, det finns ingen chans i världen att hitta eget boende någonstans som befinner sig relativt nära områden med arbeten, utan att låna flera miljoner från judar? Åt helvete med hela det här jävla systemet alltså, fyfan vad vidrigt.

exhentai.org/g/27228/4accf98707/

Sverige är bäst.

Mm, lever numera ut min befruktningsfetish genom att bajsbreva på Familjeliv istället.

Återkommer för #V2018

female human

Hur får man en sån här fv?

Aa skitbra. Jag hatar varenda jävla förrädare som bidragit till att förvandla det här samhället till hur det ser ut idag, och speciellt översittarna som trampar ner på folk som klagar på det här systemet, varenda jävla en av de är kackerlackor och råttor som bör gasas ihjäl.

Men utanför Stockholm då? Om jag fortsätter bo hos föräldrarna och bara sparar massa pengar, kan inte jag då rimligen arbeta ihop tillräckligt mycket pengar för att hitta eget hus någonstans utanför Stockholm? Är det inte det en möjlighet?

Sverige är sämst.

Om jag nu är insläppbar så får ni här en smutt rysk(!?!?) progressiv rock youtube.com/watch?v=JoaVLec3EHg

>dkn soldiers93-kontot är nedstängt

29/36

DET ÄR URSVENSKT ATT UNDVIKA KONFLIKTER OCH TÄNKA PÅ FRAMTIDEN, DET ÄR URSVENSKT ATT INTE BYGGA NYA HEM ELLER STABILISERA PRISER, ALLT HANDLAR OM FÖRST TILL KVARN OCH BUDA SOM EN BURGARE! LÄNGE LEVE SVERIGE!

Sluta bara vara fattig??

>>dkn soldiers93-kontot är nedstängt
vifif soldier93

>2018

Då är vi alla döda.

vad är det här för grinig skit

bara va dig själv

>ingen mer amatörporr med orreida
;______;

Varför är det en sån stor grej att det är ryskt

Fast denna var fan ännu fräckare.

youtube.com/watch?v=WAnZCzCF8os

Tack. Ska prova imorgon

>dkn man är sugen på thaimat
Lite friterad kyckling med stekta nudlar skulle faktiskt vara gott, fast kanske man ska gå bananer och pröva något nytt på menyn eller gud förbjude, pröva en ny restaurang med en annan niche och riskera att kasta iväg pengar på en måltid som inte är tillfredsställande?

Håller med dig den var lite dyster, kolla denna ist.

Oväntat att ngt bra kan vara därifrån favä.

>Men utanför Stockholm då? Om jag fortsätter bo hos föräldrarna och bara sparar massa pengar, kan inte jag då rimligen arbeta ihop tillräckligt mycket pengar för att hitta eget hus någonstans utanför Stockholm? Är det inte det en möjlighet?
Snälla svara någon. Någon som vet hur mycket hus utanför Stockholm kostar? Finns det överhuvudtaget jobb utanför Stockholm? Någon som kanske har personlig erfarenhet av detta som kan ge mig lite råd?

Anna Nyström.

Det finns inget som heter "ursvenskt" för att den moderna nationen som kallas Sverige skapades på 1800-talet av sossar.

>dkn fick en dejt på grund av sin hund

Ibland har man tur i livet grabbar

Jag hatar hundar.

t. Ahmed

>Va ett stort dominerande imperium
>Förbjud tryckpressen
Ha ha ha!

>dkn blåbärsmuffins och iskaffe

Bre bild på hunde

>iskaffe
plejb

Fixade också dejt nyligen, med en ung och snygg tjej. Hell seger mann1

Sossarna fanns bara de sista 20 åren på 1800-talet. De hann inte göra så mkt grejer förrän en bit in på 1900-talet. Framförallt efter det att kvinnor fick rösträtt.

Finns det ens hus utanför stockholm? Där bor väl alla i lerhyddor och dessa lerhyddor har enhetligt pris över hela landet. Tänk lite user.

Men vill man ha ett hus i ett samhälle utanför en stad kan man betala lite över en miljon och fortfarande få ett fräscht hus av god storlek.

>Sverige skapades av sossar

lmfao

Nä, vi kommer alla klara det, bror

>"bara för att du inte trippar längre betyder inte att du inte fortfarande är SNSD"
Och min SNSD dör inte.

T.o.m en miljon skulle innebära att jag behöver spara i flera år på samma arbetsplats... Mina föräldrar, likt de judar de är, skrattade bara när jag bad de om ekonomisk hjälp för att flytta hemifrån, de sade att de avser att "spendera varenda krona vi tjänat på oss själva". Och en miljon låter extremt lite, de flesta hus ligger väl LÅNGT över 2 miljoner i Stockholm, eller hur?

Beror bokstavligen totalt på var någonstans i landet. Om det är i en bygd i Norrland som avfolkas kan du nog finna ngt jättebilligt. Är det i en större stad som folk flyttar in till är det lätt flera miljoner som gäller.

Vad är sötbrevare?

ny

Jag har ingen aning, säg norraste Stockholm (det är väl så långt bort från icke-vita som möjligt, eller?) Eller typ Dalarna, fan vet jag.

Fan vad jag vill döda en s××××k hora. Kan inte tagga ner för att sova så mycket vill jag det. Ta en kniv och slafsa sönder ansiktet på h×××e jävla horor de är så äckliga gud vad skönt att åsamka dem smärta.

Jag ryker nog först i raskriget favä.

vill du bara ha (du) eller?

wtf?? asså kan du inte ta och chilla lite??

ghetto_soldier93 finns också

Hundar är äckliga djur, jag förstår varför Islam anser att de är orena.