...
Sverigetråden - nattupplagan
Politik suger.
>Jag stödjer Assad
>Jag stödjer inte Ryssland
bild relaterad
Tror du Assad skulle vara kvar vid makten om inte Putin räddat honom i sista sekunden.
Hur stödjer du Assad om du gillar Rubio? mann1 du låter helt ärligt dum.
>Jag stödjer inte Ryssland någonsin
låter som att du har ett agg mot landet. Förklara varför?
>USA borde gå in och hjälpa Assad.
Den enda som ens är nära den politiken är Trump! user förihelvete kom igen nu!
Det är över. Släpp taget.
Tror jag lägger mig strax favä familj
Jag har ingen v.
Jag har ingen fv.
>se detta
Vad göra?
...
jag är wu broder #1 skydda din nacke runt mig
varför ser jag inte svensk ut??
Allting i denna världen suger utom bärs och sydstatsporr.
För att Genghis Khan knullade någon.
>sydstatsporr
Vad exakt är det? Har det något att göra med Axis Powers Hetalia?
Någon som minns Sagan om Ändringen och alla andra dubbningar folk la upp på Youtube för typ 9 år sedan?
Första fasen i ekonomins herravälde över samhällslivet medförde ett uppenbart förfall från vara till hava i varje bestämning av mänskligt skapande. Den nuvarande fasen, där samhällslivet är fullständigt ockuperat av ekonomins samlade resultat, leder till en allmän förskjutning från hava till synas vara, ur vilket varje verkligt "hava" har att hämta sin omedelbara prestige och yttersta ändamålsenlighet. Samtidigt har varje individuell verklighet blivit social, direkt beroende av samhällsmakten och formad av den. Och det är bara sådan den inte är som den får lov att framträda.
Det är ingen som riktigt vet vad det är. Det är ett ofattbart mysterium. Ett enigma. Ungefär som Gud, Lucifer och din systers omättliga hunger efter stor svart.
japp
t. sd conny
Jo. Den riktiga ekonomin nu för tiden är typ känslor och uppmärksamhet och inte prylar. Extra trixigt om man är lite naturligt osocial av sig.
>dkn DFW-user inte är här längre
t. Sosse-Bosse.
>Du har ofta svårt att förstå dig på känslor och känslosamma reaktioner.
Stämmer ju till 100%, då blir det ingen fv det här livet heller då.
t. INTP
Wew
Jag är mongo, du är också mongo, vi bor i ett cykelförråd i Korpilombolo!
SLAG
L
A
G
Det är typ ingen som förstår sig på tjejer. Du behöver kunna stödja och hjälpa henne när hon har det jobbigt, inte förstå dig på vad det beror på.
>politik suger
Men fan vad jag har läst på om alla partier och bildat mig en bra uppfattning om att socialdemokraterna är dåliga.
t. SDconny
>dkn ingen slag kk
Värsta känslan favä
Men så fort någon behöver hjälp så tänker jag automatiskt i logiska banor, jag är totalt värdelös på att erbjuda känslomässigt stöd.
>dkn ingen kkk kk
>låter som att du har ett agg mot landet. Förklara varför?
Läste det som slag kuk först. Typ som slagborr.
>dkn ingen fv att slagporra
youtube.com
Allt eftersom det som är nodvändigt, i samhället visar sig vara en dröm, blir det nödvändigt att drömma. Skådespelet är det fjättrade moderna samhällets onda dröm, som till slut bara uttrycker dess önskan att sova. Skådespelet vakar över denna sömn.
Skådespelets ursprung är världens förlust av enhet. Och det moderna skådespelets väldiga utbredning visar hur fullständig denna förlust är: det abstrakta hos varje enskilt arbete och hela produktionens allmänna abstraktion kommer till perfekt uttryck i skådespelet, vars själva sätt att vara konkret just är genom abstraktion. I skådespelet föreställer sig en del av världen för densamma och är den överlägsen. Skådespelet är inget annat än det gemensamma språket i denna uppdelning. Det enda som förenar åskådarna är ett irreversibelt förhållande till det centrum som upprätthåller deras isolering. Skådespelet återförenar dem som åtskilts, men endast som åtskilda.
För ung! Hon kunde varit dotter till min arbetskamrat. Nu känner jag mig smutsig.
...
AHAHAHAHA MMM TACK DUBLETT-GUDEN
...
segrande armeer våldtar efter belägringar. så har det alltid gått till mann1. Vad som hända tyska civilbefolkningen i slutet av WW2 är hemskt men samma sak har hänt i hela världshistorien.
det där gör inte Putins agerande i Syrien mindre viktigt. Putin har lyckats förhindra ännu ett Irak och ännu ett Libyen. Det ska han ha cred för
Arbetaren producerar inte sig själv, han producerar en oberoende makt. Denna produktions "framgång", dess överflöd, vänder åter till producenten i form av ett överflöd av berövanden. Med anhopningen av hans alienerade produkter har tid och rum i hans värld blivit honom främmande. Skådespelet är kartan över denna nya värld, en karta som precis täcker det landskap den avbildar. Just de krafter som runnit ur oss, visar sig för oss i all sin mäktighet.
Öl är bra, det kan man använda för att bedöva sig från skådespeleriet med.
Människan skiljd från resultatet av sitt arbete producerar sig själv allt kraftfullare i varje detalj i sin värld och finner sig sålunda allt mer avskild från sin värld. Ju mer som hennes liv numera är hennes produkt, desto mer avskild är hon från sitt eget liv.
Usch sluuuta, jag kommer tänka oanständiga tankar som det världsomspännande matriarkatet kommer registrera och anteckna i sina snuskofaxer.
Skådespelet är kapital av sådan ackumulationsgrad att det blir till bild.
Se så user. Välmenande äldre damer behöver faktiskt ha något att roa sig med. Det kan du väl unna dem?
WHO THE FUCK ARE THESE EGGHAND DRAINING BåGGENDS?
Jag vill se en söt robotflicka med bar rumpa
...
Kna hon sluta upp allredan med de dåliga filtren
:^)
Why don't we go back to my place, bouncy bouncy, user ;)
>EGGHAND DRAINING BåGGENDS?
can some1 translate leafspeech?
Stora tuttar är äckliga
Sluta breva fula människor.
BARBARIET ÄR INTE DET ENDA URSVENSKA
Med en referens som hennes pappa / farfar skulle fatta också. =)
>Putin har lyckats förhindra ännu ett Irak och ännu ett Libyen. Det ska han ha cred för.
Rent militärt har han inte uppnått mycket alls under större delen av sin kampanj. Visst, det ser häftigt ut att släppa massa bomber med stora flygplan på hög höjd men 90% av bomberna missar ändå. (och träffar ibland civila).
Västvärldens ROE har gjort att precisionsbomber används och de träffar rätt. De kostar dock väldigt mycket och Ryssland ligger lite efter där.
Om vi pratar militära medel så skulle jag säga att västvärlden har gjort mer än Putin fram till och med nyss då Ryssland börjat skicka in mycket markstyrkor. Kom ihåg att Assad höll ut flera år innan Ryssland blandade sig i.
Propagandamässigt är Putin en riktig expert.
>du fick aldrig dö i Europas sista sista strid 1945
>du fick aldrig få ge ditt liv för tusenårsriket och Europas sista ledare; Adolf Hitler
>du dömdes till att leva i den allra mörkaste av tidsåldrar, i Kali Yugas skymning
>du dömdes till att leva i helvete på jorden och maktlöst se på medans allt du älskar faller samman framför dina ögon
>du föddes precis i tid för att se slutet på allt av värde på den här planeten
>du föddes precis i tid för att se mänsklighetens återställning
aboww spana götten på svennehoran abdi
>Martina
>ful
hehe mm
...
jag alskar sverige
Du lever i precis rätt tid att se människans psyke kartläggas noggrannare än någonsin förut. Om inte det är spännande så vet jag inte vad som är det.
Vill hellre knula milfen i baksätet
>dkn Sverige aldrig kommer att bli vitt igen
är kanske dags att lägga ner allt
En stabil 4/10
>1945
inga jagjags
>2016
många jagjags
>vilja dö för en cuck som inte ens själv dog i slutstriden
>Rent militärt har han inte uppnått mycket alls under större delen av sin kampanj
stämmer ej. Månader innan Ryssland gick in presenterade de med Assad en deal mtill västmakterna och han skulle hålla fria val oc allt det där om väst gick med på att hjälpa honom få bort Isis och de slutade stödja "moderata" rebeller.
Väst sa nej då de tänkte att Assad skulle förlora makten när som helst (och så såg det ut).
Att Putin lyckats förhindra det och att Assad nu snart befriar Aleppo (rebellernas huvudstad) visar att Ryssland uppnått extremt mycket.
>Om vi pratar militära medel så skulle jag säga att västvärlden har gjort mer än Putin
om du menar mot Isis, nej verkligen inte. Väst har totalt misslyckats där.
Om du menar i sitt proxy krig mot Assad. ja då hr väst varit extremt effektivt. De lyckades nästan med sin statskupp men Putin fick nog och stoppade dem
Tror ungmön är ännu trängre i "baksätet" favä.
>>du dömdes till att leva i helvete på jorden och maktlöst se på medans allt du älskar faller samman framför dina ögon
>>du föddes precis i tid för att se slutet på allt av värde på den här planeten
självmord kanske inte är en så dum ide ändå
alla känslor.
KEK. Tror han menade bokstavligen hon som sitter i baksätet på bilen user, men kul twist där.
bra bete.
ska lägga mig nu
Inte ett argument.
...
bad inte om detta
Vad ska vi göra när ryssen försöker folkmörda finnarna?
Du är ett perfekt exempel på varför Putin är expert på propaganda.
Till att börja med så har majoriteten av alla flygattacker Ryssland genomfört inte varit mot ISIS utan mot andra grupper som syriska armén stridigt mot och de använder föråldrade vapen från soviettiden som smäller mer än de verkar.
Flyg från främst USA har attackerat en stor del av ISIS och ISIS är nu så försvagade att Syriska/Ryska armén kan ha ett fast övertag och börja vinna land.
Putin har inte gjort någon heroisk insats för att rädda det syriska folket utan har bara utnyttjat situation för sina egna intressen (vilket USA så klart också har).
breva musik för tidevarvets slut
Skicka över "Låt finnarna vara ifred" armband och bjuda på kaffe
>USA har gjort att ISIS är försvagade
Tror du själv på det du skriver eller betalar CIA dig per shillbrev?
En högt uppsatt minister i Ryssland har ju sagt att det vore bara rätt om "Ryssland återtar de delar av Finland som historiskt har tillhört Ryssland".
Men antagligen så läv vi väl tvittra lite argt om det och skicka armband till finnarna där det står "Folkmörda oss inte"
Stora draktuttar
Är detta från den där bok1 av grabb debord
Society of the spectacle eller nåt
Här haru baksäte. :DDD
Jag med. Ska bara straffa ut mig själv först så jag inte kan bajsbreva imorgon.
>Till att börja med så har majoriteten av alla flygattacker Ryssland genomfört inte varit mot ISIS utan mot andra grupper som syriska armén stridigt mot
jag vet och jag stödjer detta. Isis är inte hotet utan västbackade "moderata" rebeller är den riktiga faran
>som smäller mer än de verkar.
mm men det har funkat. Assad tar tillbaka territorium. Palmyra till exempel.
>Flyg från främst USA har attackerat en stor del av ISIS
user jag skiter i Isis. det är du som svalt västerländsk propaganda.
Isis är som Al Quaeda. de kommer alltid vara där. Om vi var seriösa skulle dock landet de skapat vara borta imorgon. men väst är inte seriösa med att utradera den gruppen då de fortfarande destabiliserar Syrien.
>Putin har inte gjort någon heroisk insats för att rädda det syriska folket utan har bara utnyttjat situation för sina egna intressen
japp han vill bevara sin flottbas i Syrien. Återigen du tror att jag inte hänger med.
Nu råkar det vara så att detta även är det bästa för regionen och världen i stort. Jag vill inte ha ett nytt Libyen och Assad är den enda som kan stoppa det. Med Putins hjälp kommer han nu lyckas. Västs statskupp har stoppats.
feministisk utrikespolitik!
Source
Titta på denna kejsaren
my daughter
Man kan stacka dem på höjden också :DD
...
hee zwedervrienden! hoe gaat het hier?
Men det är ju sanning din dumme fan. De har slagit ut allt som går men det går inte att bomba bort en ideologi.
Många millitära mål är utslagna men det finns en gräns för hur mycket COIN man kan genomföra med stridsflyg. Att bara använda flygbomber är ju såklart dömt att misslyckas men mäter man rent militära mål så är det väldigt många som är träffade av främst amerikanska F-15/F-16 och brittiska Tornado.
Tror du själv på det du skriver eller betalar FSB dig? De har ju trots allt en stor byggnad i St. Petersburg ägnad åt att bajsbreva på internet.
>rostbiff
www(.)haitianas(.)com
It's here somewhere...
Trying to fit in?
Oskuld här hur funkar detta? Hur stor % av brudarna har rostbiff? De flesta har väl grejerna på insidan