/NEDERDRAAD/

Jeej iemand heeft weer gereageerd op mijn zure homopalen uitgave

Welkom: mensen die kunnen negeren
Niet welkom: moet dit gezegd worden?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7-FjEtGm_o4
reuters.com/article/us-europe-migrants-germany-idUSKCN1030XW?utm_campaign=trueAnthem: Trending Content&utm_content=5793e30604d3017305f5067f&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter
twitter.com/SFWRedditImages

Fatsoenlijke draad waar?

dagelijkse herinnering dat NOOTen parasieten zijn

Stop eens met aandacht geven, autist.

Ik paal het hier ook wel even.

Ik wel oetz.

Ik heb letterlijk 0 financiële steun van mijn ouders.
Ook ben ik eigenlijk dakloos.

Heb letterlijk een kamer van 6 m2 en het huis van mijn vriendje waar ik in kan logeren wanneer ik zin heb.

ZWEMMEL

ja, je hebt verkeerde keuzes gemaakt

Je kan toch gewoon een studiebeurs krijgen van DUO voor je opleiding?

...

Welterusten, lieve anoniempjes!

Wie morgen weer om 8 uur zijn bed uit?

Waarom blijf je gewoon niet bij je vriendje wonen dan spaar je 500 euro per maand?

Zij hebben verkeerde keuzes gemaakt.

Aan het einde van de dag ga ik gewoon geld opeisen ter compensatie maar dat laat ik wel aan mijn advocaat en jeugdzorg over.

Die verzinnen wel iets over emotionele schade zodat ik een fikse bedrag binnen krijg.

Slaap zacht, morgen weer hard werken!

>dvw best knap
>dvw nog nooit een meisje gekust

>geld stelen van je ouders
wauw. zwak hoor.

Ja ik ontvang ook studiefinanciering maar je kan het echt niet redden op een aanvullende beurs alleen.

Zeker niet wanneer je collegegeld, huur, gas water en licht, abonnementen (telefoon, sportschool) en eten/drinken moet betalen.

Ik kom nauwelijks rond en moet vaak flinke bedragen bijlenen.
Stel ik stop met mijn opleiding wat moet ik dan doen?

Ik kan niet aanbellen bij mijn ouders.
Ik kan letterlijk nergens terecht.

>dvw best knap
Dat bepalen wij wel. Paal foto

>opleiding
>niet nodig
Waarom moest ik dan van iedereen studeren?

Ik bedoelde dat ik zeer weinig geld opmaak.

Hoe kankertriest moet je zijn als je eigen ouders dat wil aandoen

Het is pas zwak dat 2 ouders een 17 jarige jongen - die nog op het voortgezet onderwijs zit - zonder enige pardon op straat zetten, zonder geld of onderdak.

Je moet meer dansen in je leven

>emotionele schade
Dit is Amerika niet.
Je krijgt hooguit het bedrag welke je opvoeding tot je 18e had gekost.

Nee, bedankt
Ik dans redelijk veel. Als ik alleen ben met muziek, of als ik uitga

Dan is het toch aan jou om te bewijzen dat je het kan, en niet belachelijk doen en geld van je ouders proberen te stelen omdat je in een slachtoffersrol zit.

Omdat je met een hoge opleiding veel meer geld kan verdienen, leer eens iets over financiën.

Wat ben jij een enorme flikker.

het was een miem en je bent er in getrapt

Hadden ze maar van te voren moeten bedenken.

Ik heb het "geluk" dat ik toen 17 was zodat ik per direct naar jeugdzorg kon stappen onder het mom "ouders zetten kind op straat vanwege seksualiteit."

Sindsdien heeft jeugdzorg alles geregeld voor mij en ik heb altijd nog contact met hun, ook al ben ik volwassen.

hier word ik vrolijk van
youtube.com/watch?v=7-FjEtGm_o4

Voor je het weet zijn ze gedaan.

"Het is iemand anders zijn schuld"
"Ik ben een slachtoffer"

Jij gaat nooit succesvol worden vriend.

Nee, maar zij waren wel verantwoordelijk van mijn welzijn.

Zeker wanneer zij hun kind op straat zetten.

Het feit dat zij mij niet hebben betaald terwijl ik eigenlijk uitgestoten was betekent gewoon dat ze flink moeten betalen.

>en niet belachelijk doen en geld van je ouders proberen te stelen omdat je in een slachtoffersrol zit.
Ga ik zeker wel doen.
Ik heb er jaren voor gevochten.

deze neger snapt het

>Ouders zetten kind op straat
>Het is de schuld van het kind

Wat is dan de geheime manier om geld te verdienen zonder opleiding?

>17 jaar zijn en nog steeds geen uitkering hebben
dan is het toch eigenlijk je eigen schuld?

Ja, maar jullie hebben niet de eerste paar maanden voor je 18 verjaardag bij vrienden moeten aankloppen om te kunnen overnachten
of een paar weken moeten doorbrengen in een gemeenschappelijk crisiscentrum voordat je terecht kon in een kamertje net buiten het industrieterrein.

[blogmodus]

Sinds exact een week neem ik L-Arginine capsules, Soy Lecithine capsules en Zink supplementen.
Verder moet ik vermelden dat ik zorg dat ik iedere dag veel vocht tot me neem (in tegenstelling tot 1 dag om te proberen of dit uitmaakte) en dat ik gestopt ben met roken (2 pakjes/week) en drinken van alcohol (3 glazen/dag) omdat dit ook een negatief effect zou hebben.

Ik zal kort de voor en nadelen uiteen zetten:

1. Het moment van piemel-hatsjoe is explosiever en tintelender.
2. Er is een grotere hoeveelheid piemel-hatsjoe.
3. Toch is genoeg vocht tot je nemen ook een grote pro, ahoewel ik vermoed dat als je de supplementen niet neemt dat je dan een veel wateriger resultaat hebt.
4. Ik heb twee dagen opgespaard om te kijken wat het verschil is i.t.t. iedere dag, dit blijkt voor mij niet veel verschil te hebben.
5. Sinds de twee dagen wachten heb ik last van een blaas die snel vol is, maar slecht leeg te krijgen is (om de haverklap naar het toilet moeten). Moeite met beginnen de straal op gang te krijgen en met een harde straal te handhaven (druppelen). In de loop van de week heb ik een consultatie met de huisarts om te bespreken waar dit aan kan liggen.
6. Selderij lijkt niet veel effect te hebben. Ook vond ik het niet echt smakelijk.

De conclusie, oftewel, zou ik het aanraden? Tot zover zou ik willen zeggen dat er enigsinds resultaat is geboekt maar dat er toch wat meer bij komt kijken dan alleen voordelen.

[/blogmodus]

Een verhaal is moeilijk te vertellen op een paar zinnen, maar hij heeft indersaad wel een hoge dunk van zichzelf. Ik be n ook hrt huis uitgesmeteten en ik vermijd mijn ouders gewoon. Het leven is niet eerlijk, maar ik wil gewoon vooruit gaan en dan moet je niet in het verleden blijven hangen.

miems

Had je maar geen homo moeten worden. Is gewoon je eigen schuld.

>vrienden hebben
kknormaaltje

Ik drink zes glazen per dag.

Is dit "te" veel?

Zijn post zijn inderdaad soms wel irritant maar dat betekent niet dat hij geen slachtoffer kan zijn.
Arrogante mensen kunnen ook een kutleven hebben.

>Ouders zetten kind op straat
>dit geloven

Dan nog, wat voor kankervervelend onhandelbaar joch moet je wel niet zijn dat je ouders je het huis uitschoppen voordat je 18 bent?

6 glazen alcohol?
2 glazen voor normale mensen is redelijk standaard, mensen met een bourgondische levenstijl 3-4 per dag lijkt me nog redelijk.
6 lijkt me wat aan de hoge kant.

Het is heel moeilijk om te veel water te drinken op een dag. Er zijn veel te veel mensen die te weinig binnen krijgen. Ook in Europa.

ja

>mensen met een bourgondische levenstijl
ben jij homo?

Ja, alcoholist.

Ik vind 2 per dag al veel

Nee, ik kom uit Brabant.

>Dan nog, wat voor kankervervelend onhandelbaar joch moet je wel niet zijn dat je ouders je het huis uitschoppen voordat je 18 bent?
Het kan ook aan de ouders zelf liggen hè?

>dansen
>Homo

>geld afluizen van je ouders
tijd om voor een trein te springen oetz

schrijf je in als mannelijke hoer

>tijd om voor een trein te springen
Zou wel weer typisch van hem zijn om andere mensen lastig te vallen met z'n kutleven

Ik heb het besproken met Jeugdzorg en die zeiden ook dat mijn ouders - wettelijk - financieel verantwoordelijk zijn voor mij.

Dit hebben ze niet nageleefd.
Eigenlijk hoor ik gewoon maandelijks een soort van kinderalimentatie te verkrijgen + de compensatie van al die jaren waar ik geen cent van heb gezien.

Lijkt me wel een redelijk besluit, niet?

doe het ajb niet anoniempje!!

als je dood wil maak dan ajb een paar mensen dood en zeg dat het in de naam van de soep van allah was.

>>
piemol hatsjoe?

Wil je niet lekker gezellig bij mij komen wonen?

Is je huis oppervlakte groter dan 6m 2?

Ach ja, misschien zijn je ouders verantwoordelijk omdat ze zo'n kutkind hebben opgevoed, tegenwoordig mag je ook niets meer dus de opties zijn nogal beperkt in het corrigeren van gedrag.

...

>het is een geef de zeurhomo aandacht editie

Wat voor opleiding doe je?

Dit.
Ik hoop dat jullie allemaal kanker krijgen.

Toch wel zielig als je zo getraumatiseerd bent door uit huis gegooid te worden dat het enige waar je nog aan kan denken en over kan praten je seksualiteit is.

>doordeweeks drinken

Ben begonnen met rechtsgeleerdheid en uiteindelijk doorgestroomd naar fiscaal recht.

Waarschijnlijk zijn jullie van die hypocrieten die wel op die zandaap reageren.

Overigens zit ik nu aan mijn derde glas en krijg ik mijn blaas weer wat onder controle, waarschijnlijk dat het daar aan lag.

maar het ging toch zo slecht zei je laatst

Eergisteren viel mijn laptop plotseling dood, en vandaag mijn TV

Wat de neuk gebeurd er

Ze worden te warm

Allah neemt zijn wraak op de kuffar.

arabier is onironisch een gewaardeerde kwaliteitspaler, en ik reken hem tot mijn nederdraadfavorieten

aub geef me geen (jijs) meer

Het is de schuld van de PvdA natuurlijk

1e jaar is ook kanker makkelijk.

Ik heb dit jaar meerdere tentamens verneukt en ik heb 0 vertrouwen in dat ik het ooit ga redden.
Het helpt ook echt dat ik als een gek moet bijlenen om alles te kunnen betalen.

Wat maakt een extra jaartje nou weer uit

als je de homoaids hebt dan ben je net een tikkende tijdbom

Lmke

Stress, depressiviteit, geen motivatie en geen zelfvertrouwen.

Het kan je opleiding kosten.
En die lui van de studieadviseurs kunnen zo makkelijk lullen waar je gewoon gek van wordt.

derde keer vandaag dat ik trippels krijg, en allemaal met diep gegronde uitspraken

misschien ben ik uitverkoren door Kek. Kekbelg, voel vrij om me een (jij) te geven

>Jeej iemand heeft weer gereageerd op mijn zure homopalen uitgave

Omdat dit de zoveelste keer is dat er geklaagd wordt over zure homo's en hun palen, vond ik het gepast om jullie te laten meegenieten van een van mijn favoriete Britse lichte humoristen, wijlen George Mikes, van Hongaarse afkomst maar sinds WW II op en top Brit. Vergeef me dat ik hier in het Engels paal, dat is nou eenmaal de taal van de schrijver. We spreken eind de jaren '70, wanneer het woordje 'gay' van betekenis verandert.

>Uit het boek "How to be decadent" (1977, Penguin Books)

Another thing that has changed in the last decades is the position of homosexuals. It is a far cry from the inhuman persecution of Oscar Wilde to public demonstrations that homosexual marriages should be legalised. (I have heard of a grafitto at an American University which claimed: "legalise necrophilia!" But this is not a popular movement here, as yet.)

wordt vervolgd....

homoaids

(vervolg).....

>I have only one serious objection against homosexuals. They are the most humourless bunch of people on earth - as homosexuals. As individuals, I am sure, they must be like the rest of us: some endowed with an exquisite sense of humour, others crushing bores. But as a group it is a different story. The persecution of the Jews generated some of the funniest, most self-critical and self-deprecatory yet cleverest jokes on earth; persecution of homosexuals has created jokes only against them, not by them. In fact today you may tell jokes about Jews, black people, Scots, the Irish, dentists, policemen, dictators, our own politicians and even cats; you may tell drinking jokes, jokes about adultery and shaggy-dog stories. That is the one sacred cow, the one taboo. Should you break that taboo, however innocent your joke, any homosexual present will attack you with flashing eyes for being a reactionary fossil, an insensitive twerp and an enemy of progress. I wouldn't even mind that. They are humourless - so what? That is their business. but why on earth don't they call themselves gloomy, lugubrious, dejected, glum, mopish, sullen or grim? Why gay, the one thing they are not?

Om heel eerlijk te zijn.

Dit zou ik niet zo erg vinden.
Een leven zonder stress en zorgen.

homo's zijn verwarde mensen die door de (((verkorenen))) worden gebruikt om de maatschappij te ondermijnen. Dit weten we al lang.

reuters.com/article/us-europe-migrants-germany-idUSKCN1030XW?utm_campaign=trueAnthem: Trending Content&utm_content=5793e30604d3017305f5067f&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter

ja hoor moffen godver

PS: ben zelf een flikker (bisex) voor wat het waard is

18m2 : D
Ok, is geregeld dan. Je moet wel je halsband om en me aanspreken met meneer.

>mensen EHBO en constructie leren
>"help help we worden aangevallen"
wat is er mis met europeanen?

>Die neger is een kwaliteitspaler

>"Hahah reageer op me ik ben NEET"
>"Hahaha XD ik krijg autisme geld"
>"pokemon meisje plaatjes"
>"Serena poppetje ergens in lichaamsholte"
>"Ik durf niet naar buiten"

>Ok, is geregeld dan. Je moet wel je halsband om en me aanspreken met meneer.
Alleen als je me dagelijks de lens slaat vanwege kleine dingen.

Het zou mijn droom zijn.

Inderdaad, dit als sinds de late jaren '60.

Zoals de schrijver zelf stelt, een groot verschil tussen de onmenselijke behandeling van een homo als Oscar Wilde (of Alan Turing e.d.), en het homo-huwelijk, of misschien beter de hele holebi beweging, gay pardes enz.

Dat laatste is totaal overbodig en ongewenst door heel wat personen waarvan de "beweging" beweert in hun naam te spreken. Seksualiteit is een prive-zaak. Ik wil mezelf kunnen zijn zonder er voor vervolgd te worden, ja, en dit is al een hele tijd zo, dus waarom dat hele walgelijke, zuiver hedonistisch gedoe? Die mannnen doen me me schamen voor miijn geaardheid, niet het feit dat ik ook aangetrokken ben door jongens.

Als ik sommige bezig zie op tv heb ik zin om me op te hangen.

wat heeft dit met de weledele arabier te maken

Boos! xD