/Norgetråden/

Fred og forsoningsutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vcb_VzvM3Vw
youtube.com/watch?v=lsVONO75utI
vg.no/nyheter/utenriks/tyrkia/dommer-om-norsk-is-avhopper-sterk-kriminell-mistanke/a/23750372/
twitter.com/AnonBabble

>dfn ingen rullestoljv

stikker ned i kjelleren å henter mer öl.

gir denne tråden et brev for jeg legger meg fåvæ
natta fåvæ

Hvilken av de fire?

Fjerde for drikker meg full alene

Gleder meg!

...sa ingen noensinne

> forlater gutta i nattskiftet

Dårlig kompis

Du får bare lov å breve i denne tråden hvis en sjakkspiller har oppnådd minst 2800 i rating under flagget du fǿrer.

Invitert: Norge, Russland, Italia, Armenia, Bulgaria, India, USA, Frankrike og Nederland

Definitivt ikke invitert: Azerbajdsjan

Les brevet igjen. Dette er rullestolmannen, også kjent som sjakkanon, muligens fra Balsfjord.

Overrasker meg at ost-asiater ikke er representerte fåvæ. Er ikke sjakk en stor greie der?

hehe

Så nettopp Nakamura og So under Amerikansk flagg, så bare glem det. La oss utestenge Amerika og invitere Japan og FIllipinene.

Kina er regjerende OL-mestre og har et av de tre sterkeste landslagene i verden (Russland, Kina og USA, i ingen spesiell rekkefǿlge), men det er ikke mange som har tatt steget opp i den ǿverste eliten.

>folk bryr seg uironisk om sjakk i tråden

Er akkurat som om jeg har blitt teleportert til attenhundreogtekstilmaskin.

Haha, fy faen...

>han bryr seg ikke om sjakk

*prump*

I morgen skal jeg stikke tissen min i den våte fitten til jven min gutta.

Husk kondom, synd om hun har tatt med HIV fra Thailand

Hores hyggelig, savner å ha jv.

>fitten

Hva?

Drep deg selv grillanon

Er hun like perfekt som henne?

Fitte er ikke et hankjönnsord. Lær deg å snakke ordentlig norsk din bergenserfaen.

Hun er tvers gjennom nydelig, men med noen psykiske utfordringer.

Du må forlate tråden og komme tilbake om et halvt år eller mer.

Jeg er vestkantanon.

knasker i meg fire brodskiver med brunost
slurper i meg noe whiskey

Korleis da dao?

Hun er bipolar og har mild aspergers, men fremstår vanligvis normal i det daglige liv.

>På Oslos vestkant kaller de butikken for butta.

Vennligst tilbakevis dette.

>Han putter penisen sin i galskap

Uff da. D8a ei jente frå Bergen som var bipolar/borderline, god sex men faen så manipulerande. Ho ljaug kvar jævla dag, blei matt og takka for meg.

Det er ikke så ille fåvæ. Hun pleide å ha noen voldelige utbrudd, men etter at psykiateren endret medisinen hennes til Sarafem og noen andre greier har hun holdt seg rolig og fredelig.

Jeg gjor det også

t. bådåddjo-user

>pleide å ha noen voldelige utbrudd
Fortell

> D8a
> ljaug
> kvar
> blei

>dialekt
>nynorsk
>Ivar Aasen

For det meste bare klyping og dytting når vi kranglet, men noen ganger sparket og slo hun etter meg, men hun er nokså lav og slank så jeg tok aldri skade av det. Den eneste virkelig skumle episoden som kommer til minnet er da hun truet meg med kjokkenkniven fordi hun trodde jeg holdt på med noen andre en gang jeg nektet å låse opp telefonen min for henne, men jeg fikk roet henne ned og hun la den fra seg nokså fort.

Dette er ikke meg. Hun har PTSD.

Jeg hadde en venninne som satte fyr på håret mitt og holdt en sushikniv mot strupen min en gang. Lurer på om hun hadde Aspergers.

Vi kaller det kolonialen eller butikken.

Hvorfor? Hva skjedde til henne?

hun havde nok islam

med*

Nei, hun var bare rar. Hun nekta også at vi skulle mote andre folk i to år, selv om vi ikke var kjærester eller hadde sex. Hun begynte på folkehoyskole og flytta til Danmark etter det faktisk. Lurer på om hun fortsatte sine gærne fakter.

Vokste opp med foreldre med rusproblemer, og ble utsatt for omsorgssvikt og mishandling.

Takk. Norske proposisjoner gjor meg gal

Ikke fint fåvæ

> dfn ingen psykisk traumatisert jv som gjemmer seg i armkroken din for å få fri fra verdens problemer

Det kan være utfordrende fåvæ, spesielt om du har noen mindre problemer selv. Anbefaler det ikke med mindre du finner ei som er veldig spesiell, som du er sikker på at er verdt det.

>som du er sikker på at er verdt det.

Finnes ikke noe kvinnfolk på denne kloden som er "verdt det", med eller uten alvorlige sinnslidelser.

> tom for drikke

Dette var dårlig planlagt

Euforisk, min gode mann.

Trumpern har en Spor Meg Hvasomhelst på /r/Donalden gutta.

Natti natt, /Norge/.

God natt bambino :3

Takker, jeg prövde hardt.

Det er jo bare megmegeri og sirkelrunking av verste sort. Ikke at jeg forventet noe annet, men allikevel. Vi snakker om en kandidat til verdens kanskje mektigste stilling. En viss seriositet burde vært å forvente.

MANNEN TALER NÅ

youtube.com/watch?v=vcb_VzvM3Vw

>En viss seriositet burde vært å forvente.

Den verden har vi forlatt for lenge siden user.

Jeg vet, men jeg klamrer meg til håpet om at rasjonaliteten seirer allikevel. Mye mulig jeg snart moter veggen.

...

Så mange hanreier på et sted.

youtube.com/watch?v=lsVONO75utI

Baserte Steven gutta.

Hva er Finn.no?

Er det som google for nordmenn?

Ebay

Ah

Mer som craigslist enn ebay fåvæ

3,5 poeng i snitt over Shillary
Så hoyt som 7 i noen meningsmålinger
Gutta
KAN IKKE TRÅKKE PÅ TRUMP
Gleder meg til 2017

...

Går og legger meg. Ta vare på dere selv

nattevakten her

skjer a gutta

Spiller Oversikt

>dfn ingen norsk helt, men sverige får en sint manlet

:^)

gå vekk lommemannen

Haha, spot on.

Well, I guess you have a rapist per neighbourhood in east Oslo.

>romanian
>knows about the conditions of east oslo

sounds about right

Does the country matter when I can search on google whatever and whenever I want? I saw both on google images and google maps who east Oslo looks like, and I'm not really impressed. I have never been to Oslo, but when I was in the beautiful town of Bergen, it looked much better than east Oslo.

>associating the capital of any country with the rest of the country
the capital is ALWAYS a bad example of the rest of the country, oslo is a shithole to us norwegians, london is a shithole to the brits, etc etc etc

go to bergen or stavanger, trondheim, kristiansand, or any other "major" norwegian city and suddenly the crime rate is nonexistant, funny how oslo is the only one with a kebab shitskin district

On that trip I was to both Bergen and Tromso, but unfortunately I haven't had the opportunity to visit Trondheim or Stavanger.

Anyway, I wish I will return to Norway when I am done with the university.

vg.no/nyheter/utenriks/tyrkia/dommer-om-norsk-is-avhopper-sterk-kriminell-mistanke/a/23750372/

– Jeg måtte bære vann til husene når jeg var en del av organisasjonen, men jeg vet ikke hvem jeg bar vannet til, forklarer han.

>etnisk norsk
>drar ned til Syria for å bli med IS
>blir satt til å bære vann

Finnes det en storre hanrei?

Gutta, jeg må kjope en ny telefon i dag. Tanker og anbefalinger?

Blackberry is good for work but iPhones are good for internatational purposes. What are you looking at?

Something local only. I have my Stateside Android, but international plans for data and calling are just fucking nuts. I really just need data (probably gonna tether my old phone to it), local call and text.

I'm more concerned with plan rates and phone durability come winter here. I didn't see any blackberries on the Telenor Catalog.

Well I really couldn't help you out, but good luck anyways. Are you the guy with the girlfriend coming home?

Naw, American student over here for two years. Hopefully, I get my Masters and a wife.

Sounds nice, what made you want to study there? What are you studying?

>i går kveld
>heller avlopsåpner ned i dusjsluket
>lar det ligge i ti minutter, spyler deretter godt med varmtvann
>senere, vasker henda i vasken på badet
>vann fosser OPP av dusjsluket jeg nettopp "åpnet"
>renner ikke ned igjen
>har bokstavelig talt ligget der i hele natt

Hva gjor jeg gutta?

Finance. I was on vacation here a while ago. Also, quite sick of the heat and all the good Finance school in the US (save Rochester) are in hot-ass areas. And for some reason, I pass as Danish or German, never American, so bonus.

brev siggebilde

dump a gutta

Hva er sveriges svar på Aftenposten? Relativt saklig nettavis altså.

>saklig
Hvilken avis var det som fant opp en sak om at noen brukte falske basestasjoner til avlytting igjen?

Relativt er nokkelordet her ja...

>Aftenpoften
>saklig
Haha nei. Verdens Gang og Aftenpoften er begge i samme trash-tier som Expressen og Aftonbladet.