Jarig (of niet?) uitgave
Welkom: jarige mensen
Niet welkom: mensen die nooit jarig zijn
Jarig (of niet?) uitgave
Welkom: jarige mensen
Niet welkom: mensen die nooit jarig zijn
Koek alleen Hollanders zouden hun eigen familie aanklagen oetz :^)
Gefeliciteerd homo
Neen, hij is niet jarig.
>dvw ik wel een geboorte datum heb
>dvw ik nooit jarig ben
Schrikkeljaartje?
EIND
nee, mensen zeggen altijd tegen mij "jij bent niet jarig, vlegel!", ze zullen dan wel gelijk hebben
HO
>het is nu al bijna half 2
>morgen weer vroeg op
geen zin gvd
ROT
>half 2
>laat
homo
Hij is normaatje, dit is behoorlijk laat voor ze omdat normaaltjes in de ochtend weer moeten loonslaven voor ons uitkering
Ponytail Karlijn beste Karlijn.
>mgw gister jarig
zelfs een normaaltje moet een kort nachtje toch wel aankunnen
Ik had het helemaal niet over contaminaties, Servische geweren of groenlinks. Ik had het over taalregels, spelling/grammaticafouten en dialectvorming. Ik sprak alleen maar over de binnenlandse aspecten van taalfouten en zei helemaal niks over deze anglicanisme's die blijkbaar zo destructief zijn dat ze jouw hele identiteit als Nederlander omver kunnen werpen.
Ik vind het gewoon nogal kut als iemand per se iemand anders zijn fout ongevraagd en zonder reden zichtbaar moet maken. We begrepen immers allemaal wat Italie user aan het palen was, het was niet alsof hij spaghetti spaghetti pasta bongiorno aan het schrijven was. Maar we zijn niet een stelletje academici die de nieuwste taalkundige veranderingen aan bediscussiëren zijn. Laat het abn voor wat het is en laat deze groep autisten met een internetverbinding gewoon met rust.
Taalzuiverheid is gewoon irritant. Het is noch iets wenselijk noch iets leuks als je iemand ongevraagd verbetert. Het voegt helemaal niks van waarde toe aan een draad. We zijn hier niet om taallessen van jou te krijgen. We willen hier gewoon palen. Taalfouten horen daar nou eenmaal bij.
Oppernormaaltjes als Arabier niet
gaan met die banaan
>ponytail
dus is het een sneue homoflikker
Binnenkort zullen we weer verenigd zijn.
Gefeliciteerd homo
Ik zal eens met die banaan in jouw achterwerk gaan
Waarom wil jij mij ZO GRAAG zijn?
Ik wil helemaal geen sneue homoflikker zijn
Dus je wilt mij zijn omdat je jezelf zat bent? Anoniem deze houding is NIET GEZOND.
sneue homoflikker
Ik vind wel prima in mijn donkere zolderkamer waar ik 24/7 kan jossen en van jouw belastinggeld leef.
Het wordt wel erg laat nu voor een oppernormaalje, hup naar bed, over 6 uurtjes moet je weer gaan loonslaven
>Still can't hear alot of difference with my pronunciation
I'm a godawful Brazilian, maybe I should get some silicone implants to help me get into character.
Ik gun het je, je hebt het harder nodig dan ik. Als het aan mij lag, kreeg je zelfs meer. Je bent vrijwel een dierentuindier, het minste wat ik je gun is wat vermaak in de vorm van videospelletjes en andere infantiele dingen. Misschien een opblaaspop of een vleeslicht.
Heb ik al. Enige wat ik mis is een harig Arabisch submissief kontje na een lange dag werken.
Als je dat ook nog eens kan aanvullen zou het ideaal zijn.
sjineze tekenfilms
>submissief
Onderdanig. En daarvoor moet je blanke jongens hebben denk ik.
youtube.com
what did he mean by this
Nee hoor, jouw kontje is genoeg. Wanneer spreken we af?
youtube.com
what did he mean by this
Je zal het toch maar weer eens alleen moeten doen, net als voor de rest van jouw zielig leventje, wachtend op de dood die maar niet snel genoeg kan komen totdat je de ballen krijgt om zelf de laatste stap te zetten.
youtube.com
and what did he mean by this
Kontpijn. Je went er wel aan zodra ik mijn blanke knakworst in jouw falafel stop.
Sneue homoflikker
>krijgt de waarheid te horen
>"k-kontpijn. k-kontseks!"
Ahahaha geniet van je uitkering, ventje. Niet te veel videospelletjes kopen, anders kom je de maand niet door
koek
KOEK
K-O-E-K
Ik heb niet de hele voorgaande discussie gelezen, enkel je paal over taalzuiverheid heb ik beantwoord. Waarna er een hele reactie kwam over dat onderwerp. Sinds anglicisme's de grootste reden zijn voor verbeteringen hier nam ik aan dat het daarover ging.
Een standaardtaal is simpelweg een medium om communicatie te verbeteren, een medium waar iedereen hier een soort van link mee heeft (immers waarom hebben we anders een Nederdraad). Veranderingen kunnen en die gebeuren ook. Er worden vaak nieuwe woorden toegevoegd en sommigen verdwijnen uit de woordenschat. Maar ik vind deze taal zoals we die hebben mooi ook al is hij aardig wat veranderd sinds ik het geleerd heb van mijn ouders, maar dan vooral in woordenschat (de leenwoorden waar ik het over had). Het grote probleem van het ingeburgerd raken van taalfouten vind ik echter de versimpeling die meestal optreedt. Vrouwelijke/mannelijke woorden hebben niet echt een betekenis meer in het Nederlands, maar het verschil met onzijdige woorden wel. Het stoort me als ik iemand die paard of die huis hoor zeggen, het stoort anderen als ik met mijn noordelijke kop "jij bent beter als mij" hoor zeggen (en ik maak ook vaak spelfouten). Als er geen standaard was waarvan wij allemaal vinden dat die correct is dan is het nut van een taal ook wel weg. Dan kunnen we het net zo goed compleet verschralen. Alle woorden zijn dan mannelijk, we kunnen ook wel gewoon één werkwoordsvorm aanhouden. Het maakt toch geen donder uit, maak het maar zo simpel mogelijk, ook al doet die paard pijn aan mijn oren.
Ik mag dus niet in een Nederdraad zitten volgens jou waar ik dacht niet gestoord te hoeven worden aan straattaal waarin alles maar de/deze/die is of wat voor andere fout dan ook is. Nee, de uitholling van de taal moet ook hier doorgezet worden omdat meneer de Europeaan het irriteert dat de ruime meerderheid waarde hecht aan haar moedertaal. Kom toch, vind je juist dat niet wat arrogant van jezelf?
Oppernormaaltje aub, mag je wel zo laat opblijven van baba? Zometeen wordt je nog ontslagen omdat je om 8.01 binnen kwam lopen ipv 8.00.
Ga maar nou snel naar bed voordat baba geil wordt en jouw kontje weer pijn doet.
Ik doe het tenminste nog rustiger aan met glijmiddel, sneue kankerhomo die je bent
>zo onmenselijk boos zijn
voelt goed dat ik Untermenschen zo boos kan maken met mijn superioriteit
Kunnen we er allemaal over eens zijn dat het leven eigenlijk gewoon kut is, of je nou NOOT bent, werkt, blank of neger bent? Het leven is een en al teleurstelling. Niemand wint.
behalve ik
ik win
Twee keer hetzelfde plaatje op je telefoon.
>ik win
doet me twijfelen aan die opmerking.
Alleen die ene discussie net. Ben jij echt gelukkig in het leven? :^)
ik win jongens
ik ga nu slapen denkend aan hoeveel beter ik ben dan de rest
>wees in het jaar 2016 na ontdekking van aarde
>neuk nog steeds kleine jongetjes en leef in verleden
Untermensch aub, jij hebt geen recht op spreken. Enige waar jij recht op hebt is mijn superieure blanke zweterige onbesneden biemeluis.
wat?
Hello. I like the Netherlands, and I would like to visit you one day, would I be greeted in respect? I am able to talk Dutch, but not as good as a local.
>oneven
jossen
>even
mango lezen
>dubbels
zelfmoord
Arab heb je eindelijk je proksie uitgezet?
even ik kijk nog een aflevering
oneven ik ga slapen
de neuk uitgeblazen
*rolt intensief*
you most likely will be.
ik wil slapen
Wat vinden jullie van mijn spotprent?
Slaat nergens op oetz