Sverigetråden - svensk trådstart upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zxL0S78DZfc&ab_channel=WolfeVideo
youtube.com/watch?v=T9TzvxXjXPQ
twitter.com/AnonBabble

när får sverige vara i fred?

Först för städaren

>städaren städar alla andra trådar

När kommer detta ta slut?

>hon har finnar under sminket
t. avundsjuk rostbiff

>dkn vill inte ha fv, vill ha pvn som är mannen jag alltid borde varit

Does she have a penis? I hope so

hoppas det, 2d e söt

Refugees welcome!

Städaren gjorde sitt drag
2daren fick känna hans slag
Ett hårt spö i backen
2daren kände hur det isade i nacken

Tråden försvann
Ett Lejon steg fram
Vad kommer det bli av detta
Det får våra ättlingar berätta

Detta kan anordnas.

Varför är hon den sötaste GPU:n?

hmmmm

obror städare favä :(

>detta är städaren ivl

YOU ARE SO BASED JANITOR I LOVE YOU :D

Keep BTFOing these autists fucks, they don't belong on Sup Forums, thanks for doing something about it

>En religion skapad av en arabisk krigsherre är "fredens religion"
vad menade de med detta?

Varför har hon inte röda kläder om hon är en GPU?

2-3 autister som dag ut och dag in spammar denna skit

Helt galet.

det har fan gått för långt nu.

städaren kan dra åt helvete

>dkn

Det där med engelska böcker är rätt träffande favä
Känner en hel del killar som håller på så

Hoppas han levererar saftiga slag med bannlysningshammaren

HELL STÄDAREN

we're taking all the "refugees". can you take back pic related?

räknas det om jag bara läser engelska böcker för det e enklast att hitta på kat?

jaha så det är en sådan dag idag
hej svejs ha så kul i en död tråd

Så, då kan ni sticka av till Sup Forums där eran skit hör hemma :) Varsågod allihop, och ha en trevlig tråd.

För att AMD:s logga är grön, eller åtminstone var den det.

Klar som fan att jag bannlys-undviker. Trodde du på allvar att jag acceptera min bannlysning när du bara hittat på grunden till att jag blir det bara för att du inte har gillat något av mina brev?

Du är lika illa som de sociala människorätts-krigare vi ser på ansiktsboken som använder falska stämplar för att tysta sånt de inte gillar.

Jag hade aldrig trott att jag skulle säga det här till någon på sverigetråden av alla jävla ställen, men väx upp.

Skatt är stöld.

se

ingen bryr sig din äckliga pedofil, tråden är bättre död än med er som filler

fattar du vad jag just kallade dig? en filler. Du är en jävla filler för våra liv, du betyder ingenting, din existens har inget värde, så dra åt helvete

Kat?

Varför är det fel att läsa böcker på originalspråket?

>saturnuskuben
vafan

Hur?

kickasstorrents

du verkar avtryckt
sök hjälp

Du spammar bilder på nakna småflickor din jävla idiot, skyll dig själv, det har ingenting med yttrandefrihet att göra, även tokliberartianer som snsd hatar svin som dig

finns inte längre

du borde använt library genesis eller liknande från början också, inte en tracker för att ladda ner böcker

Men de har alltid använt ett rött färgschema för grafikkorten, troligen p.g.a. att ATI gjorde det innan integreringen.

>finns inte längre
finns 100 proxies, kat går aldrig ner

Också, sverigetråden är till för att diskutera i princip vad som helst med andra svenskar, det har inte något fast tema din nybög.

Gissar på att du kommer ursprungligen från Sup Forums eller Sup Forums efter 2010 eftersom du har den här attityden.

Inget. Bilden driver väl med folk som snackar om hur värdelöst det är att läsa översättningar men själva bara läser på orginalspråk när det gäller engelska, eftersom det är det enda andra språket de kan.

Varför skulle jag läsa översatta böcker om jag kan originalspråket?

>dkn läser engelska, polska och tyska utan problem (även franska med hjälp av ordbok :^) )

synd att jag inte har någon att prata med för att lära mig dessa flytande :S

för att du är en posör och en vit man

Tråden är ju full av bögar.

>Varför är det fel att läsa böcker på originalspråket?
Det i sig är inget fel antar jag, men att gå runt och låtsas som att böcker MÅSTE läsas på sitt originalspråk för att få den sanna läsupplevelsen är bara löjligt.

Jag har inte lagt om någon bild på någonting naket din idiot, jag brevade två bilder i förra tråden, en på clarkson och en på ett ansike av en touhou.

Var exakt är det nakna som du pratar om?

Som sagt, precis lika logisk som SJWs.

>DISKUTERA
HAHAHAHAHAH

Bara dräp dig själv, det finns INGEN diskussion, bara checka breven som raderades

Absolut INGEN diskussion, det är bara spam, som en annan user sa, ni är fillers.

Fast det är ju sant. En översättning är en helt annan bok av en annan författare

Om du inte förstår vad bilden menar så tvivlar jag på att du kan läsa över huvud taget.

fucking pwned

Varför utplånar ryssland inte muslimerna? Väntar de tills Trump är president?

Varför togs mitt brev bort, jag hade ju censurerat den?

städaren avskyr 2d men bestämmde sig för att bli städare (utan betalning) på 4kanal av alla sajter

någon som har sett denna? bra eller dålig?

youtube.com/watch?v=zxL0S78DZfc&ab_channel=WolfeVideo

då borde vi banna alla donkar, bloggar och hell seger spammare också antar jag?
ungefär lika mycket diskussion kommer ut ur dessa brev som 2dbrev
för någon städare dampar sönder återigen.

>dkn man ritar

...

>moeskräp

Låt mig gissa, Cowboy Bebop är den bästa animeserien någonsin enligt dig? Det är såna som du som jag ser kommer på Sup Forums och gör rekommendationstrådar om 'seriösa' serier för att du inte vet om något mer än den där ENDA serien och har så låg kraftnivå.

Också.
>HAHAHAHAHAHAH

Det luktar Sup Forumsermin lång väg från dig. Du får ha vilken åsikt du vill men att du inte förstår att den är subjektiv visar på att du mest troligtvis är en minderårig som har sugit folks kuk på IRC för att bli städare.

Mina favoritserier är inte heller moe, men de är bra att se på imellanåt då de är upplyftande och får en att glömma bort att en massa personer med samma tankesätt som du bor i mitt land och styr sverige åt helvete.

>någon la irländsk köttfärs i den svenska disken

Överväger oironiskt att slänga skiten.

loomis

>ungefär lika mycket diskussion kommer ut ur dessa brev som 2dbrev
Håller definitivt inte med. Att spamma kopieringspasta är lika cancer som er dock.

breva.

>2013-04-30
>denna bild gjordes för över tre (3) år sedan

ska rita klart grejen jag ritar, sen äta och typ sen läsa loomispdf-en jag har öppen just nu

har knappt ritat på flera år, borde aldrig gett upp det

inte han men; brev som blir gammalt snabbt

>dkn varit utomlands och brännt sig i solen
>huden på bröstet är nu täckt av små hudblåsor redo att dras av
Jag ska ha det kul ikväll

Vad är det för fel på irländsk köttfärs?

Sitter och läser kalkyl I och II för att kunna få bra betyg i kalkyl III i host när jag far tillbaka

HELL SEGER

Ja, väldigt. Jag har nästan alla hans bilder i filtret dock, det är det som är det fina med stormsnorrar, de har bara 10-15 bilder att spamma om och om igen så man kan enkelt filtrera. Medans Sup Forumsutisterna sitter och skärmskjuter sin tecknade porr och brevar i tråden.

fick du läsa kalkyl i gymnasiet eller är det bara i universitet/högskola?

hmmmm...

fy fan för att få rejäl solbränna, använd solkräm nästa gång.

vi sitter på 4kanal, sajten är baserad på att breva anime.

Tänker aldrig lösa en integral till i mitt liv.

Fortfarande, varför är du på Sup Forums av alla sidor som finns?

Sweddit skulle objektivt sett passa dig bättre.

I am quite saddened scrolling through Sup Forums and seeing this and knowing I will forever be shit at math

Hej alla glada.

>använda filter
Nu är det fan nog. Det har gått för långt nu. Det är dags att lägga ner tråden när 2dbrevare blir bannade, redditörer avslöjar sig själva i varenda brev de skriver osv.

Ha det gott grabbar. Det var 2-3 trevliga år innan nybögarna kom.

a good attitude got me through math without trying.

Fick läsa bara kalkyl I i gymnasiet för att jag i ett amerikanskt program
I Libanesiska programet så läser du upp till II och differential equations och euler's method för differentiation eller nåt

Någon som läser böcker eller är ni exakt så förfallna som jag misstänker er vara?

Grejen är att det är inte brev som andra brev, det är total spam. Det bidrar ingenting och det är ytterst få som bryr sig ett piss om vad ni lägger upp. Om ni inte kan acceptera att 4kanalen har utvecklats genom åren och inte är ett forum för 2d längre så kanske ni borde dra.

tack gud, en vettig människa i denna sörja

får en verkligen att tängka

lol

Det är bara en nybög från ett av skitbräderna, han försvinner väl när han tröttar.

Detta ska ni asgamar, ASGAMAR till 2D-råttor inte göra er några andra förväntningar OM

Vi kommer att segra och då kommerrr vi att driva ut PEDOFILERNA ur PEDOFILERNAS HÖGBORG MED BÅDE PISKORRRR OCH SPIKKLUBBORRRR

Really makes you think
youtube.com/watch?v=T9TzvxXjXPQ

Jag läser böcker men är ganska förfallen iallafall.

Tja pundare
Hur är det läget?

>dkn bög när full
Vad fan ?

Its his birthday

Say Happy birthday to him