/Norgetråden/

Hoggern-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rMvhFnHZsoo
youtube.com/watch?v=T9TzvxXjXPQ
youtube.com/watch?v=j-vOldH1TLg
letssingit.com/vamp-lyrics-13-humler-5zrlzdg
vg.no/nyheter/innenriks/venstre/sv-venstre-og-mdg-under-sperregrensen/a/23758905/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Forst for håndballjentene

first for bustette hår

for tretten år gamle jenter

Fjerde for kunne designet det bedre selv.

Alder er bare et tall. Ingen kan påstå at hun ikke er klar for reproduksjon.

Tidlig i de moderne olympiske lekers historie var også kunstneriske disipliner som literatur, musikk og maling inkludert som konkurransegrener. Literatur var representert fra 1912 til 1948, med varierende underkategorier underveis. Dette var i ånd med de opprinnelige greske olympiadene, hvor poeter som Pindar komponerte hyllester til vinnerne av idrettsgrenene. De kunstneriske disiplinene ble til slutt utelatt av de moderne olympiske lekene grunnet laber kvalitet, og at det var tilnærmet umulig å få de storste kunstnerne til å delta.

Creatures for a day! What is a man?
What is he not? A dream of a shadow
Is our mortal being. But when there comes to men
A gleam of splendour given of heaven,
Then rests on them a light of glory
And blessed are their days.
(Pindar, Pythian 8)

Bildet er Bloddrope-trall av vår egen Kristofer Uppdal, som ikke har noe med OL å gjore, men jeg inkluderer det fordi det er bra og dra dere til helvete jeg gjor hva jeg vil.

Drep deg selv Hallvard.

youtube.com/watch?v=rMvhFnHZsoo

Hun der reker av trailerpark.

>Sol
>trailerpark
ta det tilbake!!!!!!!!!!

> farget platinablondt hår
> falsk ompalompa brunfarge

Jeg tar ikke tilbake noen ting.

Hvordan håndterer man det faktumet at man er stygg?

...

Vet ikke, jeg er kjekk

Drikk.

ok

Bli en vellykket leder og dominant alfahann så vil damene komme, anonsen.

Umulig å bli en vellykket leder eller dominant alfahann hvis man ikke har noe selvtillit, og hvis man er stygg så er selvtillit umulig.

Tittei!

business idea: build house in lofoten

>not liking sunny trailerparks

Når blir Norge greit igjen?

Var dette dagen amerikanske og britiske soldater fikk seg norsk fitte?

Wh1t3ros3 er kinas sikkerhetsminister!

jeg skammer meg over rasistpolitiet i skandinavia fåvæ

youtube.com/watch?v=T9TzvxXjXPQ

youtube.com/watch?v=T9TzvxXjXPQ

youtube.com/watch?v=T9TzvxXjXPQ

Wow for en twist!11

Ga opp etter s1. Fy faen hva drit.

Hva faen sa du?

Da gikk du glipp av Angelas fantastiske forandring til en moden kvinne!

Already houses in Lofoten.

I don't get it guys. I always get creepy stalkers and I don't know how to deal with it, and it happens all the time. I don't even dress risqué or do anything "provocative", I just don't understand why this keeps happening. I'm really sad gutta.

Like attracts like, sweetiepie.

liker vi Storbritannia fåvæ?

Er det ikke "opposites attract" da?

no it's not fair. It's not "ur pretty I lik yu", it's full on obsessive, following me around, watching me, telling me creepy things, real life stalkers and I just want it to stop. I always delete my social media to avoid this. I don't care about stuff on here because it's just memers who are poking fun, but I don't know how to deal with the offline stuff.

Kom til Trondheim, så skal jeg beskytte deg, jenta mi.

Trondheim does look nice.
I think maybe I should just convert to Islam.

Hiding in a garbage bag is never a solution to anything. Why don't you just spray them with maze or something?

Er noe som heter Dangerous Gas Unlawful Release i statene. Ville heller skutt for å drepe fåvæ.

>faren vil sparke meg ut
>internett er jævlig sakte
>ingen plass til meg på universitet bolig
Ta meg tilbake fåvæ

>dfn vi privatiserer internett
>dfn vi privatiserer fedre

I don't want to be hurtful. I imply pretty hard and use words, it does not work well though.
That's really unfortunate man. I wish you luck.

Nå er det sannelig meg ikke lenge til julaften gutta. Onsker?

verdenskrig III

Star Wars Armada skip frå dei to nyaste bolgene.

...

>Norsk Santa
nope nope nope I've been good this year, pls leave me alone

Ut av naut-livet og en jv fåvæ

Öl og penger

Full blåst rasekrig

er slaverne i så fall allierte eller fiender?

(velg én)

Ja, vi trenger deres hjelp etter som Sverige blir vår nærmeste fiende.

Jeg vet ikke hva dere diskuterer gutta, men losningen synes å være opplagt.

hvorfor faen sover folk ennå? skulle tro det var hælj eller no jo

Oi oi oi for en sommer. Snart ferdig med ferien, eller?

Olaf er fra Verdaln RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

youtube.com/watch?v=j-vOldH1TLg

letssingit.com/vamp-lyrics-13-humler-5zrlzdg

>tatoveringer
>oser ikke trailerpark

Hehe.

hva synes dere om den nye kjæresten min, gutta?

Det bor en jerv oppå hodet hennes, du vet det?

Motbydelig.

Gutta, jeg snakket med en syrer på byen i går.

Det va no som svarte.

>de sataniske sifre

Anmeldt til PST som mulig konvertert Islamist.

hoytest /10

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

Hva tenker folket om Trump og Hillary?

Pest og kolera.

Begge dårlige valg fåvæ, men med Hillary er nok det tryggeste valget. Trump er et vill-kort/joker.

Hillary kommer til å være vingestekket som bare faen. Eneste muligheten for demokratene er om Trump innrommer at det hele var en stor bloff og han er egentlig demokrat og homofil

det ville vært et episk megmeg i tretti år

At de er gode venner og har vært på mange ferier sammen og at Trump stilte som kandidat for å sikre at hans gode venn Hillary blir USAs neste president.

Endelig gjor vi nye diskusjoner

- ingen

Vedder på at Bill og Don er bukbrödre.

Her spiller de golf sammen. Bills homoerotiske elsker har ikke en gang samme putter som Bill, men Don har det.

>driver
>""""putter""""

God frokost idag gutta

Pass på kolestrolet ditt nå

Jeg har aldri spilt golf, jeg trodde en putter var det man kalte kollene, på samme måte som i billiard så er alle kollene en ko.

Heisann gutta, er det noen av dere som kan foreslå en original type bondage til meg og jv-en min?

Helst ikke livsfarlige ting, men littegrann risiko får det bare til å bli mer spennende, tenker jeg.

det er ikke tilfelle.

det finnes flere koller, hver med sitt navn.

Teip henne fast til middagsbordet.

inviter naboen til middag

6 dagen uten royk gutta! Har nesten ikke noe royksug lenger! Kommer faen meg til å klare dette gutta!

Merker allerede bedre pust og lavere blodtrykk

Hadde engang en diskusjon med et par typer om at en biljardko heter nettopp biljardko. De insisterte på at det hette biljardkolle. Uutdannede jævler. Dette var for alle hadde internett i lommen, så det var ikke like enkelt å motbevise de.

>Hillary er det tryggeste valget siden man allerede vet at hun er en korrupt, ondskapsfull, lognaktig marxistfitte

stolt

Gaffateip (den sorte er mest sexy), er moro både på og av.
Belte rundt henda (pass på at de ikke blir blå).
Skjerf til beina på senga og en hånd/bein.
Belte rundt livet hennes, henda innenfor beltet. Fint håndtak når du puler henne bakfra.
Putt trusene hennes i kjeften og teip foran, drypp stearinvoks, men vær forsiktig. Vanlige stearinlys kan gi lette forbrenninger, så varier området og stopp om hun klapper hånda mot låret (eller hvor hun nå kan signalisere med bind for munnen)

Husk å ha saks innen en armlengdes avstand.
Ikke kodd med å ikke ha sikringsord om dere ikke er VELDIG erfarne (snakker 2-4 års erfaring MED sikringsord)
Om noen ikke kan prate eller melde fra på vanlig vis må dere ta hoyde for det. Det er ikke kult å begå overgrep mot noen man er glad i.

Jeg foreslår epiduralanestesi.

Nettopp, akkurat som Obama, og alle presidentene som USA har hatt siden den kalde krigen.
Det er tryggere fordi de vet bedre hva slags politikk hun vil fore. Virker ikke som noen i USA foler seg veldig sikre på hva Trump vil gjore.

En putter sitt hode er smalt og tynt
En driver er stor og klubbe-aktig.
En wedge er vinklet.

Det finnes noe som heter "wood" og diverse. Hovedforskjellen mellom de forskjellige kollene er vekt og dermed moment bak slaget, med sekundærforskjell i elastisitet i slagplaten for forskjellige typer energioverforing, eller vinkling i wedgen sitt tilfelle for å kunne "lobbe" ballen over eller ut av hindringer.

Driveren er naturlig nok for å slå ballen hardt, fort og langt. Putteren bruker du bare på greenen (det området rett utenfor hullet som er super-frisert og har veldig lav rullemotstand).

Vet ikke om du tuller eller er alvorlig.
Bra svar. Har du mye erfaring?
Jeg aner ikke hva det betyr.

ABSOLUTT degenerert.

Obama var ikke et spesielt trygt valg. Ingen visste hvem Obama var for han dukket opp på demokratenes konvensjon i 2004, og 4 år senere var han president. Ingen vet fremdeles noe om hvem Obama er, utover at han er svart, og det er progressivt.

Et wildcard er et tryggere valg enn en president man vet kommer til å være dårlig fåvæ.

Ja, har en del erfaring. Mest med psykisk BDSM, men også grunnleggende bondage/spanking osv.
Enkelt forklart: det er lov for begge å bruke sikringsord. Å dominere er minst like skummelt som å underkaste seg, men mange dominante tror at det ikke er "lov" å safe. Man er veldig sårbar som utover av vold/overmakt, spesielt når man gjor det med noen som er kjære og nære én.

Sjekkliste:
Om dere bruker noen form for tau/tape/bondage: ha kniv VELDIG tilgjengelig.
Ikke lek med pust/halsgrep uten å lese dere opp. De fleste ulykker og dodsfall som skjer i forbindelse med det er mange minutter etter endt lek, og kommer av hvordan kroppen takler oksygenmangel. Det er ikke trygt nok å "bare gjore det litt" om du ikke samtidig aksepterer at du kan bli morder av det. Dere tror jeg overdriver, men jeg gjor ikke. Når det er sagt, kan det være hett å bare holde rundt halsen, uten å klemme nok til å stoppe blod- eller lufttilforsel, bare som nesten lost grep.
Husk sikringsord. Dere må begge vite og huske det. Det er ingen unnskyldning å ha "dioxyribonukleinsyre" som sikringsord og fortsette fordi noen glemmer det riktige. Ha det enkelt og letthuskelig.
Husk glidemiddel, når man blir kåt og varm er det lett å tro at alt er i orden, men især med anal-lek er det lett å forårsake ganske kjipe rifter og sår. Heller for mye enn for lite.
DEBRIEF ETTERPÅ. Når dere er ferdige med å leke, si det gjerne klart og tydelig. Snakk litt om hva dere begge likte eller ikke likte.

Spor om du lurer på noe spesifikt.

vg.no/nyheter/innenriks/venstre/sv-venstre-og-mdg-under-sperregrensen/a/23758905/

>Alle partiene med liberal innvandringspolitikk går ned på meningsmålingene

Tar de hintet?

>arbeiderpartiet hoyest på målingene
>arbeiderpartiet
>ikke innvandringsvennlig
>AP

Ok, takk. Noe av det hun tenner mest på er at jeg er såpass mye sterkere enn henne, og hun liker å underkaste seg, så å si.

hvorfor er landet våres så hanreiet?

Jeg håper Norge gjor godt i spill

Det er alltid moro.

Man visste mye om Obama for 2004 og om politikken hans. Det du skriver nå er idiotisk.