Sverigetråden - Knatteupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fxFACYVLdm8
youtube.com/watch?v=_oFyI5vlkec
youtube.com/watch?v=zXkH5CnZWQY
twitter.com/NSFWRedditGif

Det är iallafall så verkstäderna brukar gå till väga när de försöker hitta fel på din dator, googlar du alla felmeddelanden och ser om det finns någon tydlig orsak till att det inte fungerar?
Windows fungerar väl inte på olika datorer, tror det gäller moderkort också då de har sina egna sätt att hantera hårdvaran på. Moderkortet har ju sitt egna operativsystem, kanske borde försöka få igång det först innan du börjar mecka med windows?

Första för pälsbögeri

>Starta nu tråd innan gammla är på sida tio

2d är finnemang

>windows

>dkn man redan har större qk än 90% av svenska """män"""
>den kommer tydligen fortsätta växa minst 5 år till

Bildgränsen var nådd.

2d är liv.

Speciellt om dem är nakna!

>det finns 2dbrevare just nu som inte vill pussas

muh anime

>t. Henke, oskuld på 110kg och LoL-fantast

Tack för att du breva versionen utan stridsstationen i bakgrunden kompis, triggade mig något enormt.

...

>dkn man redan är fulare än 90% av svenska ""män""
>man kommer tydligen fortsätta bli fulare minst 5 år till

Vad är "2d" för någonting?

Endast med 2d-flickor.

Finns inga felmeddelanden, som jag sa så går datorn inte igenom POST och skärmarna lyser inte.
Och vad gäller windows så menar jag om det är inkompatibelt med olika moderkort av samma modell, vet att det är problem med olika modeller. Vill inte behöva formatera hårddisken eller köpa en till att installera fönster på så jag kan komma åt mina danka jagjags osv.

Jag är söt så du skulle bli glad att få pussa mig :3

>De där skitiga torra fötterna

Min snopp

...

>Hon är verkligen skit snygg
Breva bild favä

Grabbar kan ni vara lite mindre autistiska med anime en stund är ni snälla

HELL SEGER

Sannerligen.

Tänker inte lägga upp henne på 4kanalen

Är japanon en mytoman med proxy?

Fötter är fina.

Nej

Nej.

HELL 2D

oSKAR?

*stänger ner fliken med tråden*

am i white

...

Bundna fötter.

...

Are you?

...

White like me

...

>dkn hittade en FANTASTISK fotbild i Sup Forumsmisc-foldern men är nsfw så kan inte breva

Är nog den bästa jag har också, helvete.

2dpd

Ni hedrar väl era förfäder?

Länka då!

Du har den säkert redan, är en bild på Madoka som ligger på magen på sängen med bara en tröja på sig med bilden vinklad från fötterna.

Samlar inte på fotbilder, så troligtvis inte.

Kvinna utsatt för våldtäktsförsök i Sundsvall

En 27-årig kvinna överfölls och utsattes för ett våldtäktsförsök i centrala Sundsvall natten till idag.

Den ensamma kvinnan befann sig på Trädgårdsgatan, nära korsningen med Bankgatan, när hon överfölls vid fyratiden på morgonen.

>Han har trängt upp henne på ett ställe i centrala Sundsvall och tafsat på henne, berättar polisens jourhavande förundersökningsledare Sven-Olof Gustavsson för Fria Tider.

>Sedan har han gjort vissa grejer som jag inte vill gå in på.

Kvinnan stretade emot, mannen gav upp våldtäktsförsöket och flydde från platsen.

Polisen har inte lyckats få tag på någon misstänkt gärningsman och har heller inget signalement på honom som man vill gå ut med.

>Alldagligt. Ingenting som sticker ut om jag säger så, säger Gustavsson.

Gustavsson har heller inga uppgifter om att någon blev vittne till överfallet.

>Nej, inte vad jag vet, säger han.
>Alldagligt utseende :^)
hmm...

tänk om man vakna upp en dag och hela afrika var borta favä

Den här? Sett hetare favä

19-åring våldtagen på festival i Stockholm

En 19-årig kvinna våldtogs igår kväll på Östermalms Idrottsplats i Stockholm, skriver Expressen.

Våldtäkten ska ha inträffat mellan klockan nio och tio på kvällen inne i en av bajamajorna i anslutning till Weekendfestivalen som pågick under fredagen och lördagen.

Kvinnan tog sig efter övergreppet till ett sjukvårdstält där hon berättade vad hon utsatts för. Hon fördes därefter till Södersjukhusets mottagning för våldtagna kvinnor.

När Fria Tider ringer till Norrmalmspolisens arrestbefäl Kent Bäcklund sitter han med förundersökningsledaren bredvid sig. De är mycket förtegna om händelsen och vill inte svara på frågor.

>Jag fick reda på av förundersökningsledaren, som har hand om ärendet, att ni måste prata med vår presstjänst på ledningscentralen, säger Bäcklund.

>Vi har tydligen varit i kontakt med LKC och VB där uppe och de tar hand om det.

Han vill inte ens svara på om polisen lyckats gripa någon misstänkt gärningsman.

>Jag kan inte säga det, jag får inte säga någonting, de har satt munlås på mig just nu, svarar han.

På ledningscentralen svarar Sven-Erik Olsson. Han är förvånad över att han väntas svara på frågor om våldtäkten eftersom han inte vet något om den.

>Man har bollat ifrån sig det lite märkligt, säger han.

Han berättar emellertid att övergreppet rubricerats som försök till våldtäkt och att ingen ännu gripits för det. Det ska röra sig om en ensam gärningsman, men polisen har inget signalement på honom.

>Jag arbetar från händelserapporten och där finns ingenting, säger Olsson.

>Jag har inga kommentarer och vet inte vad man tänker göra åt det just nu. Det är Norrmalm som sköter det.
hmmm...

Tänk om hela Stockholm var borta!

Inte jag heller, hitta den av en slump i mappen för osorterade Sup Forums-bilder.

Tänkte precis säga till dig att söka efter den på ex men kom sen på hur jävla mycket madokaskit det finns där.

Japp, det är den.

Bilden kanske inte är så mycket om fötterna men gillar verkligen poseringen.

Alldagligt utseende för en våldtäktsman sisådär.

Du kan göra en transplantation av hårddisk till ny burk, ja. Det är inte hälsosamt men det kan fungera som nödlösning tills du har någonstans att evakuera datan på när du sedan ska formatera. Förvänta dig strul.

Grabbar, jag tror jag har problem, har gått och kärat ner mig i en arab brud och hon verkar också vara intresserad, vad ska jag ta mig till? Hur blir man av med sådana vidriga känslor?

>fortfarande ha respekt för polisen

Jag använder mig inte längre av polisen och respekterar inte deras auktoritet över mig. Jag försvarar mig själv och försöker de gripa mig för åsiktsbrott så ska de bli varse att det ännu finns en svensk som inte låter sig kuvas så lätt HELL SEGER

Är det ett mkort av exakt samma modell och typ så bör det inte vara alls problematiskt.

inget fel med att erövra främmande folks kvinnor, kör på

...

De*

Jag kommer fortsätta att autsa detta tills du lär dig

Det är burka och hela köret, man blir lite extra sugen av att se hur det ser ut under alla lakan

youtube.com/watch?v=fxFACYVLdm8

Visst om hon har snygg kropp kör på men kamelnäsan tror jag inte håller i längden

>svenska kvinnor
Slutade bry mig för länge sedan

>v-vi är inte pedofiler

HELL

Instämmer helt.

Polisen här i sverige är den mest cuckade i hela världen, vad fan har BLM för existensberättigande här?

Snart ska alla dessa kolbrännarhoror få en bild relaterad behandling. Straffet för rasblandning är döden utan chans till överklagan.

Finns det något problem som inte går att lösa med mer fritidsgårdar?

Hur fan blev du kär om du inte vet hur hon ser ut?

>folk som gycklar

Jag är 27 och jag känner ingen som legat med så många människor, jag gar legat med kanske 15 och då är en av dem prostituerad och de flesta lösa australiensiskor eller britter jag träffat när jag vart ute och rest

Drottningens folk är lösa som fan

Jag tänker inte lyssna på något som folket i förorten säger annat än när de ges frågan båten eller snaran.

Ska man fixa en fru
bör man lite till mans
kunna svänga sig i dans
i en lagom glad och svängig rytmik
till nåt som kallas för musik
för inte kan man bara kliva fram till en tjej
och säga ska du följa med hem till mig
Först ska man ju rejva fram till klockan tre
så kanske det blir thé

Men jag saknar både djärvhet och mod
och jag har inget negerblod
och jag tycker techno, disco och funk
är ett enda jävla dunk
Men efter några geting vänder det tvärt
börjar svänga om höfter och stjärt
Festar jag på gränsen till att jag ska spy
så brejkar jag som hela Rinkeby

Jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kalla't undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still

Går man ut en vardag är man en blyg
som framåt tolv går hem i smyg
men är det lördagskväll och sånt oerhört race
att man stänger varje place
då törs man också utan svårighet kliva fram
och bjuda upp varenda kaxig madame
Mitt under en sådan natt i jakt på synd
så träffar jag mitt fynd

Jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kalla't undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still

När vi har gift oss
och man i samstämd hals
avkräver mig en bröllopsvals
och fast jag står bland släkten i inhyrd frack
säger jag utan snack

jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kalla't undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still

>>v-vi är inte pedofiler

Alltså det blir ju svårt att inte tro på globalist konspirationer när så fort någon ny sådan där jävla grupp ploppar upp så sprids det jätte organiserat över hela västvärlden på 2 sekunder

Ta typ Refugees welcome och nu Black lives matter som exempel

Pratar med henne och ser hennes ansikte

>black lives matter more than white feelings
Men mina känslor! Hur kan dessa förtryckande svartingar göra så här åt mig?!

Om hon har burka kan man inte se ansiktet

>burka
>ansikte
menar du hijab?

HAHAHAHA AA
>nej lille user jag har bara varit med min pv och mitt ex ;)
>t. emma kukslukerskan

Vilken är den mest obskyra platsen du varit?

t. Kazakstan

Ta livet av dig axel

>27
>kille
>känner ingen som legat med så många människor
haha ser du ens vad du skriver, du har aldrig legat med någon så klart du har ingen koll om saken.

youtube.com/watch?v=_oFyI5vlkec

Vet inte vad det heter, hon har lakan över sig men inte över ansiktet

Du får inte vara med henne som icke-muslim då jävla pucko, dessutom inget sex innan giftermål.

>faktiskt fråga
lel

t. mohammed nr. 1222545

Är det värt att konventera för att få nuppa lite? Hon verkar inte bry sig om det så mycket, antar att det blir annan ton om fadern får reda på det.

Om fadern får reda på det så blir det lite hedersmord

>annan ton
Du kommer bokstavligen bli mördad

Ni är fan tappade hanrejer allihopa, sluta sitta och skriv skit på jodel om hur ni är 19åriga tjejer som legat med 6000 negrer för att skärmdumpa och breva här

Rannsaka er själv herrejävlar va cuckiga ni är

youtube.com/watch?v=zXkH5CnZWQY

Den här filmen är fan hell seger, när Européer var stolta och starka. Den gyllena, numerärt underlägsna europeiska armén krossar den enorma svarta horden av apor.

Men man tröttnar väl lite på hela muslimgrejen när man kommit till Sverige, iallafall som tjej. Hon släpper det nog snart.
Se bara till att farsan är död eller ovetande.

Varför föredrar svenskor flyktingar och invadrare?

hmm får se hur jag gör, antar att man får avvakta lite

...

Anime

Större kukar

haha, roligt mém