/Norgesnore/ - Torskeutgaven

Forrige: vi tillater ikke homofili i tråden

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tSqm4VMl3wY
kerbalspaceprogram.com/en/
twitter.com/NSFWRedditGif

Forste for homofili

Andre for homofili

For ibsen.
youtube.com/watch?v=tSqm4VMl3wY

Shakespeare kan dra torsken sin.

The narrow roads are really terrifying, only sheep can help.

Er homofili akseptabelt dersom det er mellom to kvinner?

Hvor er forrige tråd? Du kan ikke bare kutte oss av fra vår tidligere historie.
Det blir som Sverige erstattet sin vikinghistorie med suging av negerkuk og glidemiddel skinkeridning.

FORRIGE

Hur länge har ni hållit på med rullestolsjenter jagjaget?

>når du ikkje finner den ene bildefilen blant ti tusen andre bildefiler

niende for anime

Siden vikingtiden. Les Snorresagaene, så vil du bli overrasket.

...

>dfn ingen JV
>dfn jeg aldri kommer finne jv interessert i anime
>dfn jeg aldri kommer bli far
>dfn folk fra vgs allerede gifter seg

eg har gjort anime kjæresten min gravid

hei gutta. "store edderkopper i leiligheten"-user her. den kom haltende tilbake gutta. da blir det fitte likevel!

>INGEN JV

hva er den avisoverskriften

best å holde weeb-interesser for seg selv fåvæ

har snakket om anime i det virkelige liv med et annet menneske EN (1) gang, var kringlete som bare faen.

ikkje drep baserte edderkopper er du snill.

Halla gutta, hvem /ketose/ her?

Forste brev i norgetråden, og på 4-kanal fåvæ

Hvordan fant du frem?

Hvor lenge har du lusket?

Har du lurket lenge?

Men weeb-driten er mye av det jeg er fåvæ, ser nesten bare anime når det kommer til videomedia.

Kos deg med alvorlig organsvikt, da.

>dfn ingen rullestolmilf

>har snakket om anime i det virkelige liv med et annet menneske EN (1) gang, var kringlete som bare faen.

Topp kjeks.

Min erfaring med det var i forsvaret. En rolig natt begynte alle i gruppa mi å diskutere anime, hele gjengen.

Lusket regelmessig siden juni, mer de siste dagene.

Fant frem av kjedsomhet, Sup Forums > soke etter norge

Ketose er vel ikke så farlig så lenge man bare gjör det i perioder?

>keto
Jeg håper du ikke har tenkt å holde på med det lenger enn nǿdvendig for å nå et spesifikt mål.

Tviler på at det er noen fare. Tenkte bare å holde på et par uker for å ta av sommerkiloene. Skal uansett spise sushi i morgen.

Jeg bodde på kasserne med to karer som så på Naruto til langt ut på natten

Du belaster systemet ditt på en måte som ikke er forenlig med et sunt kosthold og en sunn livsforsel. Ketose er et ernæringsmessig alternativ for krisetider, det er ikke en losning for hverdagsliv.

1. Spis mat
2. Ikke for mye
3. Mest gronnsaker

overholder du de tre slipper du alt som heter dietter, du lever lengre og du ser og foler deg bedre.

Hvorfor ikke bare gjǿre det på normalt vis? Mye mindre stress å bare redusere matinntaket litt over noen mnd. Eller har du lagt på deg 10+ kilo sånn at du må bli kvitt dem snarest?

det finnes weeb kvinnfolk i norge ass
men de har skit smak nitti ni prosent av tida fåvæ
vis du liker naruto og diverse shonenskit er de et godt alterntiv dog

>Naruto
Aiiii. Ille
Hadde en kis på rommet som insisterte på å at vi skulle se anime, en eller annen 'flavor of the month' type serie. Lastet ned en serie med Berserk, men han likte det ikke, og jeg hadde ikke investert i TVen på rommet så jeg lot ham fortsette med sitt.

var de sånne småfeite autister eller bare vanlige normisser?

den forstnevnte gruppen er en stor det av grunnen til at eg er imot weeb-snakk IDVL

Berserk har ingen gode animeadapsjoner fåvæ

Så Warcraft filmen gutta, den var bokstavelig talt en lovestory.

Jeg er så skuffet, fy faen Blizzard kan bare legge ned driften nå.

ok forsvarsbudsjettet

Nei, de dro på treningssenteret hver dag og hamstret proteinpulver. Dog det kan sies at begge to virket litt mindre inteligente. Overraskende nok så de på med japansk lyd med undertekt.

>Narutard
Nei takk fåvæ

God folelse. Vil heller ha en ung kjæreste som kan bruke beina.

Hæ?

Av de i kompaniet mitt som ser anime har de alle poebianer smak

Jeg skjonte ikke en dritt av hva som foregikk i den filmen.

Hvis du måtte velge, ville du helst hatt en 24 år gammel kjæreste som satt i rullestol eller en 44 år gammel kjæreste som var helt funksjonsfrisk?

Jeg trodde at den skulle være lik fortellingen i WC3. Å, hvor feil jeg tok. Han som skulle være en profetisk nestor var en patetisk kappefilm-antagonist. Forvirrende tone, ulogisk samhandling mellom karakterer, plastaktige kostymer og overambisiose effekter. Har ikke spilt WoW så kanskje jeg hadde for hoye forventinger?

Meh. Lest en god del om det, virker ikke så farlig i kontrollerte former. Spiser mye gronnsaker, samt drikker mye vann. Har i tillegg kjopt inn ketostix (bilde relatert) så slipper å sprenge leveren/ en nyre
>Mindre stress å telle kalorier noen måneder, når alt sosialt byggger på alkohol

Halvknullet ork som går over til The Alliance for Lothars kukk, hun er skikkelig toff og orkete i starten så mykner hun opp fordi hun relaterer til doden av Lothars sonn.

Orkene mener at de er tomme for beboelige områder grunnet Gul'dans odeleggende fel kraft.

De har tydeligvis glemt helt at hvis de hadde beveget seg nord i Kalimdor ut av the barrens så hadde de funnet ut at HALVE KALIMDOR er GRONT og beboelig!

Det som var enda mer skuffende er hvor jævlig fitter dvergene og nattalvene er, faen jeg forventet å se noen sotpai nattalver med småkniver som hopper rundt og kutter nakker.

I den siste kampen der når menneskene holdt på å tape kampen mot orkene så forventet jeg virkelig at dvergene, nattalvene etc skulle svope inn som noen helter med episk musikk! Men neida! Det hele baserte seg på orkenes respekt for tradisjon, så de ville ikke drepe mer fordi Gul'dan ikke respekterte tradisjonene deres.

Jeg ble faktisk helt satt ut, det her er jo en skandale!

Bestem deg på forhånd hvor mye alkohol du skal drikke, og ta det med i kaloribudsjettet. Er ikke vanskelig det med mindre du ikke eier selvkontroll straks du har drukket litt.

ok det

radiologiske masseǿdeleggelsesvåpen?

Vel, når valget er mellom å ha dobbel majones på baconet samt aldri igjen å fole sult vs. holde kaloribudsjett og måtte si nei takk til den 12. alkoholenheten på tom mage, så er dilemmaet ganske lett i min bok

Er det hun fra Sayonara Zetsubou Sensei?

gå på tv2 nyhetene på facebook for å se mer
>for i folge rettstaten ble hun ikke voldtatt
det er jo faen meg det som er sant. Hun var ei slut som frivillig pulte disse og var aktivt med. Og nå får disse så mye hat, bildene sine postet i kommentarfeltet der, og stor lynsjemobb. Fullstendig latterlig...Blir sint.

Hver sin smak. Fysisk aktivitet, samt arbeid som krever hard tenking suger uten karbohydrater, så personlig synes jeg det er mye lettere å kutte vekk 10-15% av matmengden. Merker det knapt.

Jeg kjenner en 8/10 jente som liker yaoi og BL dritt, men som ellers har ok smak.

Pleier å diskutere anime med henne når jeg moter henne på fest og konverterte henne nylig til VNs.

Hvem KSP her?

Ja.

HVa er dette? Jeg vil også spille det.

Rundet demoen flere ganger, men gadd aldri å droppe 40,00€ på fullversjonen

Sot

>t. voldtektsmann

har du bodd under en stein i ti år?

Ja, så fortell meg

Han fortalte deg det i posten sin. Du får ikke datakortet om du ikke kan bruke sökemotorer.

kerbalspaceprogram.com/en/

Kerbal Space Program
Du skal bygge en romrakett for å nå ulike mål som å gå i bane, dra til månen "mun" andre planeter osv. Veldig bratt læringskurve, men når du får det til er det veldig stimulerende.

Deilig å vite at de har forlatt landet.

Typisk luremus som er kjempevillig og våkner opp med skikkelig fylleangst dagen etter og den forste tanken da er naturligvis å anmeldre for voldtekt.

>d. har vært med siden de forst offentliggjorde prosjektet sitt
betalte vel 7€ eller noe for det da det kom ut, mot at jeg skulle få gratis oppdateringer i evigheten. God deal fåvæ.

Morgen gutta, nå er nattskiftet her. Normissene kan legge seg.

>Deilig å vite at de har forlatt landet.

Fordi?

Liker ikke folk som driver med dop. Håper hun også forlater landet.

Merkelig fåvæ.

hun har navngitt dem, har noen her faktisk fatt med seg identiteten deres?

ut med deg svenne

Er dette no' artig egentlig?

De fortjente å bli navngitt spor du meg.

Fordi da blir de ikke lynsjet av sinte feminister som tror de har begått en faktisk voldtekt.

>bare noen få dager igjen til ingen manns sky

gutta...

Jeg kjenner til den folelsen

Drukne deg selv. (Hihi skjönner du, fordi det regner alltid i Bergen!)

du får prove det og rapportere her, gidder ikke å kjope med en gang, har brent meg på det for

Men vet du hvorfor det alltid regner i bergen?

Det er fordi at når gud skapte bergen så var han så fornoyd med mesterverket sitt at han bestemte seg for at dette er en by som bor vaskes hver dag!

>sky

Jepp og det passer jo muslimene som kommer nå også, muslimer vasker hendene sine 5 ganger om dagen

Skjerp deg. Du har da vært her lenge nok til å vite at han megmeger...

Yay! Nå er det bursdagen min!

det er offisielt mandag

>dfn norske kyllinger kommer til å få kontroll over landet

Dette.

dette kan du alt om

Filmen var dritt lenge for noe sånt kom inn i handlingen.

Pluss at du driter deg helt ut.
Stole på en alv?!

HAHAAHAHAHAHAH

Ja. Vet hva du prövde med dette, og jeg ler fåvæ. Godt forsök.

Nå må dere legge dere

>Taushetsplikt, rettssikkerhet og uskyldighetsprinsippet teller ikke når noen forteller om en auau

dette er jo kjent fra for. Idioter vil alltid la folelser ta overhånd.

Men merk at det ikke skjer når vi vet at folk er skyldige. Merk at det ikke var trusler og demonstrasjoner mot ABB, kun for ofrene.

Merk at når SOO prover å verne folk proaktivt blir det slått ned som terrorisme.
Men når rettsstaten har besluttet noe, blir det sett på som den reneste attenhundretalls-sultkatastrofe.

Nei fy faen.

Vise kyllinger fåvæ.

>det bildet

>ingen sjekker triplettene dine

Hun har ikke taushetsplikt.

gratulerer, user

Sjekket.

Nei, hun har ikke så mye annet heller. Stolthet, takt, selvbevaringsinstinkt, vett.

Hun er et produkt av sin tid like herlig som deg og meg og de tre. Hun lever i et samfunn der det å si hva du tenker ikke er et alternativ, det er sosialt påbudt. For det aller meste svinner det hen, men se og forkynn, når det forst brenner i en busk kan du vedde på at resten av skogen ryker. Sosiale nettverk raker inn på den okte trafikken, mediene selger flere aviser, folk foler at de gjor noe og det blor ut i tidens rennestein om to-tre uker igjen. Skyll etter bruk.