/norge/

Nasjonalismeutgaven

Forrige:
Vanhellige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=t_fYBp_qgm0
youtube.com/watch?v=Eq43-RpAynk
i.4cdn.org/wsg/1470655081140.webm
twitter.com/SFWRedditVideos

First for plz no janny, this is legal thread. Other thread is illegal.

Bruker denne.

Slike gutter det vil Moder Norge ha!

spǿr meg hva som helst

Hvordan unngår man depresjon?

dette fungerer nok ikke for alle, men jeg gjorde det ved å lære gotisk.

Who was in the wrong here?

hvorfor må dere tvinge meg til å velge mellom en tråd med svensk trådstarter, og en tråd med ukorrekt tittel?

hvis ikke jeg bare lager en 3. tråd da, som heter /norgetråden/ i stedet for /norge/, og er laget av en norsk trådstarter...

Hva, du lærte deg kalligrafi? Eller snakker du om gotisk språk?

Haha, dette kriget får dere ta hver tråd. Bare vent, jeg er tilbake neste tråd. Og neste. Og neste. Dere aner ikke hva jeg er i stand til.

du, da du lagret dette som en gif

Gotisk, som i språket eller gotisk som i kunst og arkitekturstilen som var for renessansen?

Er det trådautisme på G?

Både fysisk og psykisk?

Du er en sann kantherre, rettkantanon.

youtube.com/watch?v=t_fYBp_qgm0

Sekstende for 8+8=16

Og jagerfly.

Gotisk språk. Det hǿres kanskje ut som en veldig eksentrisk ting å lære, men gotisk er det eldste germanske språket som vi kjenner til i noen stor grad.

Hva er ditt favoritt-jagerfly?

Mitt er Mig-29.

""""""god"""""" morgen... Må ned på kiwi å handle mat

Eagle. Visstnok aldri blitt skutt ned.

Noen andre som er livredd for å ta med damer hjem?

Et feilsteg, og du er domt som voldtektsmann for livet

hva skal du kjǿpe?

jeg skulle egentlig lage lasagne i dag, men jeg tenker jeg koker meg en pakke med pastaskjell og heller lager gryte.

*og

Det er hvorfor jeg aldri tar av meg masken når jeg har sex med damer.

Det er jeg ikke redd for, for det er ingen damer som vil bli med meg hjem uansett.

Nei, han skal handle på kiwi, ikke separat fra det.

Må ned på kiwi og klippe meg
Må ned på kiwi å handle mat

Godt valg! Ornen er en lekker jager.

Det samme som du skriver angående stridsdyktighet gjelder visst den her også, den britiske Utfordrer 2, som forovrig også er min favoritt-stridsvogn.

jeg håper virkelig for din egen skyld at du bare droller med meg

Glemte bilde

> 25 brev
> fortsatt 8 ip-adresser
> OP samhomser så jævla hardt for å dulte opp tråden sin.
Heng deg, Drammenmannen

mest estetiske emm

Lol du må kodde? Merkavaen ser jo helt mongo ut i profil.

DU ser helt mongo ut i profil
merkava er konge

Glemte bilde, igjen.

Merkavaen ser ut som om den har for mange kromosomer fåvæ

Dette er Drammenmannens brev. Du kjenner han igjen på hvor jævla kreft han er.

Noter hvordan han gjör feil så han kan svare på seg selv her:

og

Alt for å dulte, tydligvis.

sexy linjer sdm

Men du er ikke kreft. Du leverer bare kvalitet.

Du er kreft. Ta livet ditt, svenne.

Nei fåvæ. Den ser ut som en tjukkas med liten tiss.

>d. kreft

>DU ser ut som en tjukkas med liten tiss
for enkelt

...

Altså Svenne, du er så ålreit når du ikke går på sånne bananas mokkabrevingstripper som det her. Kan du ikke bare drite i det? Så kan vi bare kose oss og ha det hyggelig i stedet?

T-90?

Glad jeg slipper å breve i en svensk Norgetråd, gutta

vurderer grandiosa og masse ol, men det er mandag og folk ser rart på en hvis man gjor det

Drammenmannen, du har selvfolgelig fiksa så du brever fra flere maskiner. Ville ikke bli overrasket om det viser seg at hele tråden er deg og meg. Gratulerer, du ble OP nå. Bare vent til neste tråd, det er alt jeg sier. Bare vent.

HA! Nå pröver han å bli venn med meg også. Det er som når man var liten og ville banke opp en annen unge, så blir han din bestevenn fordi han er redd for deg.

Fant du pappas telefon?

Hele Su-27 familien fåvæ.
Spesielt Su-34 med dobbel cockpit.

Den nye Sukhoien (PAK-FA/T--50) er også jævlig flott.

luh hakke peiling. Det må nesten du svare på.

Se på denne russiske raketten som ombestemmer seg, da!

Jeg har alltid syntes det er morsomt at russiske jagerfly heter Sukhoi. Ser for meg en eller annen kinesisk tegneseriejente som sier "SUGOOOOI NIJUSICHIIIII" når jeg leser "SU-27"

Jeg er bare lei av at du får så mye dritt når du åpenbart prover å hardt å passe inn. Du skriver jo til og med på norsk.

...

>Spesielt Su-34 med dobbel cockpit.
Fytti helvete JA!

Klisjé som det er, så må jeg allikevel legge inn et godt ord for F-22. Naken titaniumskropp og firkantede nozzles (?) er sinnsvakt sexy. Har masse pene bilder på PCen, men er bannlyst :(

Osloanon her gutta. Skal ut og fiske nå.

whats the plan when russia invades lads

Jodel og sånt tull er helt latterlig. Det er "anonymt til anonymitet betyr noe", altså bare en honningkrukke for overtredelser, akkurat som knipseprat.

Use Finland and Sweden as Buffer until the US gets here

F35
>mest moderne
>best
>norsk
>stealth
>skremmer russerne

...

>Fiske i Oslo
Kos deg med radioaktiv fisk som spyr ut kebabrester

Ja det er trist, men ifölge Sup Forums tradisjon må du gi alt du har tilbake.

Du vet hva du må gjöre.

We have a very good bond with NATO. The current secretary general of NATO also happens to be Norwegian.

min far er fra Norge, im tenker pa a reise dit for a besoke familie pa hans side. hvor er fine steder a besoke?

drammen

Stavanger, Bergen, Flåm, Ålesund and Hokksund

Grefsen og Holmlia are famed for their natural beauty

G-gutta

Sörlandet og Nord-Norge. Det som ligger i midten er bare kreft, med unntak av nasjonalparkene.

Verdens vakreste flyvemaskin

youtube.com/watch?v=Eq43-RpAynk

Annen user her, hvor lang tid tok det å lære? Var det vanskelig i forhold til f.eks tysk eller nederlandsk? De to var jo veldig lette.

tips på hvor man bor begynne?

han er fra oksfjord i finnmark. jeg onsker a ga et sted i naerheten til det, kanskje et sted vennlig til engelsk hoyttalerne som alle mine norske er fra online kurs og laere av familien

GJEM DINE UNGER
GJEM DIN HUSTRU

å = aa

Ser bedre ut sdm.

Finnmark har bra naturopplevelser, men ikke noe mer.

>norsk
>lockheed martin

Det er jo lov å prove seg. men bare for ordens skyld;
>Lockheed Martin F-35 er et multirolle, femtegenerasjons stealth kampfly som utvikles av USA og Storbritannia med mindre deltakelse fra en rekke partnerland, deriblant Norge.

Tromso eller Nordkapp

Hvor bor familyen din?

Jeg ville sjekka ut hardangervidda, gudbrandsdalen og sognefjorden. Det går an å kombinere dem på et par dager om du kan sove i telt eller leie hytte langs veien.

>hoyttalerne

I actually come from Alta, which is the nearest actual city to oksfjord. I would suggest you visit there. It's the biggest city in Finnmark, and the only city there worth seeing.

Misunderstand me right, all of Finnmark is worth seeing for nature's sake, but not the cities.

Ta ferga fra Öksfjord til Hasvik og se på havet.

norsk teknologi i flyet bruttern, pluss NSM missiler

>i badekaret
>ser plutselig at det er masse små, brune ubåter i vannet
>dfn har ikke torket meg bra nok i rumpen
>dfn for lat til å tappe nytt vann
Jeg bader bokstavelig talt i bers.

Dette blir meget dyrt i lengden med mindre du bruker telt siden det er gratis så lenge du setter opp 150m fra bebyggelse.

evt. så tar jo campingplasser gjerne en hundrings for å sette opp telt der hvis du ikke finner noe annet sted/vil veldig gjerne ha fasiliteter som dusj og toalett.

>t. en som bar på roadtrip i norge i 3 uker denne sommeren

Vi kan jo late som at det er norsk, så det foles bedre å kjope det fra USA.

enkelte ting trenger du ikke dele med oss fåvæ

fra bilder ive sett, ser det fint

jeg haper det er engelsktalende der

Jo jo, men burgeren regner liksom med å bruke penger da.

Han er forhåpentligvis ikke som han britiske negern som ble sjokkert over at det kosta et par tusen natta å sove på luksushotell i båddådjo.

men jeg har ingen problemer med USA, så det går greit

Everyone in norway speaks english. We are taught it in school from usually 2nd grade and up.

Although when you get up there, the samis might not speak so good english, and if you travel to places like oksfjord and other smaller cities around Finnmark, there are hints of Finnish among the population, those are probably going to have shit tier english as well.

I used to work for a dog sledding up there which was fantastic. It is perhaps the one thing I would recommend that you do over anything else. It's really fantastic to go out on the Finnmark plateau with just yourself and the dogs.

Det et litt ekkelt, for jeg veit at jeg kommer til å gnikke borti noe av det når jeg står opp.

Kan jeg sterilisere bersen om jeg bare bruker nok såpe i vannet?

spiser en brodskive med nugatti

Greit nok det, men syntes vi er litt teite når selv svenskene klarer å produsere egne fly mens vi kjoper hand me downs fra USA

Såpe er ikke antibakterielt. Såpe virker ved at det loser opp fett. Bakteriene bor i fettet på huden. Når du vasker bort fettet vasker du også bort bakteriene.

Når det er sagt har du ikke vondt av litt bæsj i hverdagen, så lenge du ikke får i deg mye. Immunforsvaret ditt er til for å brukes.

Som om vi ikke får i oss nok dritt fra for av.

>det er lovlig med små mengder drit i mat og drikke

...

det er urimelig å forvente at vi skal ha samme krigsindustri som Sverige har

Hva anbefaler du som fremgangsmåte i mitt scenario?

ive aldri vaert hundekjoring, jeg er fra New York. jeg liker fotturer, sa jeg kan vurdere det i stedet

Vik fra meg, jagerflyplebeiere!

i.4cdn.org/wsg/1470655081140.webm

Eh. Prov å ikke drikke for mye av vannet?