Sverigetråden - Nattupplagan

2dmys

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=q24i-kdawwY
youtube.com/watch?v=QuBa77NxrMY
youtube.com/watch?v=iGaWEQF2VPo
youtu.be/cuoIvNFUY7I
youtube.com/watch?v=fFosIGH2VPk
twitter.com/SFWRedditImages

...

Gasa all 2d

den som redan finns

>skräptråd

"nej"

Sverigetråden ?? more like faggots who can't stop sucking nigger cum xddddd

Varför måste tråden behöva splittras så?
Ingen vill snacka i tråden, bara ett par få användare som är från kanalen/besöker tråden.
Samtidigt kan jag förstå varför med tanke på hur mycket bitterhet som går runt i tråden och hur många bajsbrevare det finns. Tycker bara det är synd att det inte går att ha en mysig tråd längre. Alla ska vara del av en hemlig cirkel som man måste vara inbjuden till.

t. är inte del av någon cirkel

den her tråden bryter mot reglerna



den här fins

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=q24i-kdawwY

>du borde sagt
>>tängker du på mig?
jag var 16 år och orolig över allt. borde kanske frågat det och försökt att lägga in en stöt..

>och ja hon ville ha dig. Du sumpade det.
fan. fan. fan. ä-är det försent idag, 8 år senare och börja prata med henne?

Det finns inga "cirklar", det är ett meme din dipp

problemet är gamla snubblare som bara vill ha sina hemliga klubbar favä. de enda de använder tråden till numera är skitbrevning. kvalitén på breven hade höjts avsevärt ifall de flesta av dem försvann. ett fåtal snubblare är okej dock.

bryt inte mot reglerna

ingen bryr sig, din tråd är skit och du har suttit som en jävla autist och bumpat den hela kvällen.

rannsaka dig själv.

men det är den räta tråden

superhemliga anoncirkeln här, endast 1 medlem

>3 trådar
Vad är det som händer

> cirkel
Mer som en punkt favä

Detta är den aktuella tråden.

En tråd är på sidan 10 och faller av snart.

Den sista tråden är en skittråd som ingen vill breva i.

Nu nu, tråden. Dags att sluta bråka. Klockan är för mycket för att trådkriga, och det är ingen vidare idé att starta hemliga cirklar.
Vad sägs om att vi alla tar en kopp av vår favoritdricka, stänger av all musik för en sekund, och tar in oss omgivningen? Ja, jag vet att de flesta av oss säkert bara sitter i sitt rum, "vad är det för poäng att bara ta in bakgrundsljudet i mitt eget rum?"
Musik är bra för själen och hjälper en lugna ner sig, men ibland är det bra med lite tystnad också. Även online borde man försöka ha lite balans, som ying och yang, vatten och himmelen, kullar och berg.
Så ta av dig hörlurarna, hämta något gott o dricka, och sätt dig ner. En minut går bra, så länge du gör det. Meditera med mig ett tag vetja.

komm då

Meningslöst brev för att göra den här tråden mer aktuell

Håll käften bögot

>sen träffade jag en bokstavlig 10/10 som var på mig när jag var 15 men jag insåg det inte förrns senare.
jvdk. när man var 13-16 så fattade man inte som man gör nu. kanske om man var topp nbög vilket man inte var.

hon hade bokstavligen varit drömtjejen. 7/10, tjej jag kunde prata med allt om, liknande intressen, inte gri vi degenererad som andra tjejer var under högstadiet. FAN. Ska nog ta en promenad för att rensa huvudet.

>nu har jag knulat flera sötpajer eftersom jag vet hur man inte ska knula upp då jag gjort det förr
kvääää osv

sluta up med att bryta mot reglerna

Är maskrosor svenskt?

är ursvenskt

Bara informera städis och ignorera honom

>psykfallsanon är lika besatt av uppmärksamhet trots att det knappt är någon i tråden
Gör lite ont i själen favä, han kanske bara behöver en kram?

Han behöver en men förtjänar ej en.
Psykfallanons fall är ett tragiskt ett. Man skördar vad man sår.

Detta favä.

lyssna på denna vänner
youtube.com/watch?v=QuBa77NxrMY

God natt, tråden.
Stanna inte uppe för länge ni heller. Sov gott.

kooooommmm

>ha autism 3 på natten

sötningsmedel

S Y D K O R E A
Y
D
K
O
R
E
A

>dkn ångesten släpper taget ett kort tag
>dkn allt känns bra för första gången på månader
jag vill bara vara normal igen

allt kommer bli bra :)
*kram*

tack user, jag ska se hur länge jag kan bekämpa det utan en massa piller

Vad driver honom?

Det där är inte psykfallsanon. Sluta använda ord du inte förstår dig på, nycancer.

Psykfallsanon/moderatanon/stalkeranon/kärlek är knark-user/kontrollera folk via känslor-user's brev är extremt lätta att känna igen. Om du inte kan se vilka brev som är hans rent instinktivt så är du en nybög och bör hålla käften och lurpassa mer.

tristess, kul att få (you)s

t. fd trådförstörare

att ni måse koma till den rettta tråden

för många flaskor med vin vi inte ens kan uttala

Du fick inte med hälften av hans "person"ligheter, han sitter i tråden vid den här tiden och det är bara han som orkar vara cancer så här dags.
Nyvänner som du borde bara hålla käften och lurpassa mer.
sidf?

Detta.

Jag har följt hans spår i över ett år. Långt innan han hade några namn. Håll käften och tig, råtta.

t. psykfallsanon

Kan heema varenda jävel som fortfarande är vaken

Han har inte ens varit i tråden i ett år, sluta snacka ur röven. Inga spekulationer.

tvek, jag vaknade tidigt och kan garanterat heema varenda jävel här.

*teleporterar mig bakom dig*
*drar fram min uchigatana*
pshh... vem tror du att du är... grabben...
*hugger dig i ryggen så att du blir förlamad*
bråka med någn i din storlek nästa gång...
*teleporterar mig iväg och lämnar en bit rött tyg efter mig*

Hey guys I remade my flag
Do you like it?

weebshits

Satan vilken patetisk grabb, samma person som svarar "ingen bryr sig" på allt självfallet

Antagligen är han en patetisk ilsken neet själv

Nej.

Han har varit här sedan sensommaren/hösten 2015. Det var då han började stalka Carlanderska och brevade sina moderatextremistiska brev. Det är möjligt att han har varit it tråden längre än så.

>irrelevant islander

>I remade my flag
Nah, it's still the same m8

:^)

>sensommaren/hösten 2015
Ja, då menade vi samma sak. Du skrev över ett år när det är snart ett år.

Jag trodde att "Ingen bryr sig" var ett trådjagjag som alla brevade emellanåt?

>detta är vad alla nybögar gör
De tar något de ser mer än 2 gånger och brevar det igen i hopp och tro om att det är ett jagjag

Haha blåst åt helvete jävla hanrejbög

nnnnnnnnnejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

>t. misslyckat försök till snubblare

Enda bra brevet du någonsin brevat. Sluta medans du är på topp, nysnubblare.

Håller med Förväntade mig inte vettiga ord från en nysnubblare

Se detta som mitt självmordsbrev

>man kommer på att man kan köpa isbitsmaskiner
Hoppas tomten läser detta brev

Har du ingen frys?

En väldigt liten en, med ojämn botten och annat skit däri som gör det jobbigt för en storkonsumerare av isbitar att fibbla med de jävla isbitsformarna.
Ska i annat fall skaffa en isbitsproducerande frys det första jag gör när jag får jobb.

>stänger av Fönster 10
>"Förbereder Windows" "Stäng inte av datorn" i 20 min
Jag svär

>dkn ingen bra kropp

Är mullig men lång, men har ingen långvarig motivation för att äta rätt under än längre tidsperiod. Hade jag bara gjort min del hade jag varit snygg och hade säkert kunnat få en fv eller iallafall kyssa en tjej

Varför blir folk på TS så arga när man raidar deras rum? Deras fel att dom sitter i en public kanal favä

Och varför byter de inte? Det är för att de vill vara arga. Det är alltid "kul" att få vara arg

>ha Fönster
vgh

Nu sitter jag på en Fön7-burk, men vad har jag för val efter min knätopp paja, men Mikromjuk har verkligen tappat sitt spel på sistone.
Bryr mig inte ens om deras spiongrejer, jag vill bara ha ett OS som inte tar sig friheter med hårdvaran.

Det satt några blattar och de blev helt jävla galna när jag störde dom med voice changer, började prata om hur jag blir våldtagen om jag går genom rinkeby

Borde ha spelat in det, kändes seriöst som att snacka med sidf och hans cuckbrevarvänner

Påminnelse att aldrig snacka om pannkakor

hur är det med plättar?

Du behöver inte äta "rätt" så länge det inte är i klass med mcdonalds, snacks eller pizzor, det räcker att du äter mindre. Om du även springer en halvtimma om dagen till någon bra musik, på rullband tantmaskinen eller utomhus, så kommer du skjuta ner i vikt.
>m-m-mm-muh hunger
Den försvinner efter några förjävliga dagar, det är inte svårt att bita ihop och inte vara en vekling. Drick mycket vatten för mättnad också.

Kom tillbaka när du vill tappa fettmassa samtidigt som du behåller muskelmassa, det är svårt.

Har du inte sett bilden om "-pancakes, pancakes, it's all you talk about!
-you actually bought it up
-STOP talking about pancakes please!!"
?

Är det ett ab mém?

Jag äter och dricker onyttiga saker, maten är inte det stora problemet. Ibland äter jag bara ett mål om dagen, rör mig inte så jättemycket så jag behöver det inte

Kan någon breva bilden om pannkakor snälla

youtube.com/watch?v=iGaWEQF2VPo

Finns det någon vackrare musik? Nej jag tror inte det. Sitter bara och gråter ;_;

>Jag äter och dricker onyttiga saker, maten är inte det stora problemet
gå och lägg dig favä jag tror du är för trött för det här

tror även du redan vet vad du behöver göra så det är nog självdisciplinen du behöver arbeta på

Värsta är hur "minimalistiskt" mikromjuk har gjort Windows 8/10.
Står ingenting vad den gör eller hur många uppdateringar den installerar utan bara "Installerar uppdateringar, stäng inte av datorn". Trött på mikromjuks skit men Linux suger kuk ännu så inte tal om att byta.

Vad jag menade var att jag åt godis och dricker läsk och öl. Detta håller mig från att gå ner i vikt.

>inneföre bara sluta

Vad lyssnar tråden på?
youtu.be/cuoIvNFUY7I

youtube.com/watch?v=fFosIGH2VPk

...

skippa läsken och håll dig till ölen då

Har 140 kronor att hålla fast vid till på fredag

HELL SEGER läggdags

>dkn tänkte sova vid 24
>klockan är nu 05

...

godnatt

Jag spenderar min ungdom på att fantisera om andra människors ungdom.

Varför? Gör det du vill göra, ingen stoppar dig. :)

>dkn man borstat tänderna och det knastrar skönt av tandkrämen