Sverigetråden - Morgonupplagan

...

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/565440/787d2c0980/
exhentai.org/g/550257/0e0096c046/
twitter.com/NSFWRedditImage

2d :3

truly the greatest dimension

...

Awww cute ! :3

Cute Swedish boys .

...

>orioniskt vara kaosblatte på kanalen

This is too cruel desu

>oironiskt vilja knulla barn
I hope north korea nukes you and than the japs

Påminnelse att inte svara på psykfallsanons brev.

It is indeed

Påminnelse att anime är cancer

jag på bilden

Är kerorin den bästa /julkaka/ artist
exhentai.org/g/565440/787d2c0980/
exhentai.org/g/550257/0e0096c046/

sova? J/N

jag ska iaf lägga mig nu, gonatt user! :3

N
Natt user

Godmorgon vänner, hur mår ni?

Jag mår prima, forskningen går bra, har möte med min handledare senare idag och intervju för deltidsjobbet jag sökte på fredag. Tjejen är lite bitter (tror hon har mens) men allt annat flyger på. Ha en skön dag allihopa.

/blogg

DET ÄR FÖR FAN SJU GRADER UTOMHUS OCH JAG MÅSTE GÅ OCH JOBBA

Varför är du för feg för att ta ditt eget liv?

Man ingen björn fv

>dkn somnade 02:00 och vaknade nu

Ska jag försöka somna igen? Är neet utan något att passa mrn jag vänder helst inte dygnet igen på ett tag.

>dkn ont i huggtänderna

B-björnen har en flicka i munnen!

>that feeling of terror.jpg
begå självmord

Ta ditt liv.

>vill snacka med folk från landet
>bara bögar och anime i tråden

that feeling of utlimate despair*.jpg

Gå till facebook eller Sweddit då

>facebook eller Sweddit
är inte bög favä

>>vill snacka med folk från landet
>>bara bögar och anime i tråden
Ja, du är nåt mycket värre, ett nbög

du kan altid gå udenfor :o)

>ett
är inte nbög då skulle jag ligga och sova nu

Ett normalbög
En normalbög
En nybög
Ett nybög

Tjenare bögar, jag runkade precis och släppte lös VÄRLDENS sats i boxershortsen.

Vad har ni gjort för produktivt än så länge?

Varför går tiden så jävla fort på morgonen?

Jag älskar er.

Jag älskar mitt morgonkaffe

För att du gör saker samt snoozar 4 gånger

...

>inte gwönt te
hmmm...

>dkn bajsnödig men vill inte lämna sängen

SKUMPANDE
KOREANSKA
TUTTAR

user, varför måste du vara så okänslig hela tiden?

Vilket värdelöst brev

Och ändå fiskade den in två (du)n

H-hallå?

Hejsan :3

Hon är redan död favä

>Hon
>antyder att det finns kvinnor på kanalen

daglig påminnelse om att 2d-bögar bör gasas

Håller sannerligen med

Varf;r har den d:r 2dn en lapp fastklistrad i skallen?

För din mamma knullar mdongo om nätterna.

>"jap"user

...

>dkn ingen fv

Skaffa en då?

för att så är det

Skaffa en då

Jag gillar dig i alla fall, och 2hun på bilden är en Jiang Shi, en kinesisk zombie i stort sett.

Hur får man en kudde fv?

Man går in i gaskammaren

Tack

>Kinesisk

Inte konstigt att jag inte visste något om henne

Finns det flickor där?

ja det är bara att gå in

Kuddeffvear är ju ett standard option i fv packetet, inget du behöver leta extra för

>dkn japanon är elak

Vem av er var detta?

SVERIGE ÄR BÄST!!!!!

Du är ok ameri-chan. Du kan få bli en hedersviking.

VI

> dkn man aldrig kommer att vara en snygg tjej
Världen skulle vara så mycket roligare då ;_;

VAR

Men möh patriarkat!

N-nej

Jag är bara elak om det rollspelas

>snygg tjej
>inte liten söt flicka

Samma skit annorlunda tid
F1h1 ju

Jag skulle vilja knulla en lång, vacker negress. Binda ned henne ned henne på rygg, med knäna uppe vid huvudet. Detta säkras av en stång som läggs mellan knän och nacke, med fästen för både hals och knän. I halsfästet, tänk er ett hundkoppel, har jag dragit igenom handklovarna. Det är för kort för att hon ska kunna göra motstånd, men tillräckligt långt så att hon kan leka med sina bröst.


Trosorna får hon behålla på, de är bara att dra åt sidan eller klippa sönder. De fungerar även som en hållare åt en vibrator som komner ligga mot hennes klitoris så länge som jag känner för det. Hon har munkavle som täcker hennes mun när min kuk inte fyller den. Hon har även ögonbindel ibland, som när jag måste lämna rummet för att hämta vatten så att hon inte blir uttorkad.

Och hon kommer så att hela sängen är blöt av svett och sekret, latexlakan är en dygd. Hon skriker bakom munkavlen, av rå lust och njutning, av utmattning och smärtan från ömheten i hennes kropp. Till slut tar jag av ögonbindeln och frågar henne om hon vill att jag ska komma i hennes mun eller på hennes ansikte. Jag ser hur hon försöker be mig att fylla hennes mun, men det är inte lätt om man har munkavel. Jag tar av den, hungrigt sträcker hon ut tungan efter min kuk. Jag smeker hennes hår, tar det sedan i ett hårt grepp och frågar om hon älskar det här. Efter ett flämtande ja för jag åter in den mellan hennes mörka läppar.

När en droppe sats långsamt rullar ned för hennes långa, svarta hals frågar jag om det kändes bra för henne, och jag får ett nickande leende tillbaka. Jag frågar om hon vill ha något, varpå hon svarar “haru typ 30 spänn”. Det var ungefär då som peruken ramlade av och jag såg att den zambianska kvinnan visade sig vara ett 10m långt mytologiskt sjöodjur från det svenska inlandet.
Jävla storsjöodjuret fick mig igen

Ingen bryr sig.

Genuint bra brev

När jag var en ung pojkvasker brukade min farfar berätta om gången han såg storsjöodjuret. Skrämde upp mig så illa så att jag spenderade min första ålandsresa i tårar. Efter gubben gick bort åkte jag upp till Jämtland igen för att se till arvet, fan vilket vackert ställe. Med eller utan sjöodjur.

Helt ok, vi behöver mer högkvalitativa brev i Sverigetråden

Elakt user, storsjöodjuret är fridlyst och här går du och antastar det sexuellt.

m-mem jag är mera twink än björn

Nja, slutade vara fridlyst för 10 år sedan. Tror du jag skulle göra något som bryter mot svensk lag? Gud förbjude.

>den zambianska kvinnan visade sig vara ett 10m långt mytologiskt sjöodjur från det svenska inlandet.
Vilken tur, negresser är ju grisvidriga.

>twink
Blä favä

Jag inuti resväskan

There's a lot of anime in this general desu

Rödpillra mig på Assange. Vad är det egentligen han släppt som alla på kanalen pratar om? Vad är det Hillary ens gjort som är så farligt i hennes emails förutom att hon loggade in med en vanlig email?

jag bakom muren

it triggers some people
>get triggered
>by anime
>on Sup Forums

>Nja, slutade vara fridlyst för 10 år sedan.
Verkligen? Mer än jag visste.

>Vad är det egentligen han släppt som alla på kanalen pratar om?
Din surfhistoria user.

Well, att fridlysa storsjöodjuret är väl lite som att ge Heimdal skyddad identitet...

Häng mig

I den händelse att det finns var det fridlyst helt enkelt, sen kanske det rent formellt hindrande lite dykande och stök i sökandet efter det.

Heimdal går för övrigt under namnet Klas Lund i sin skyddade identitet.