Sverigetråden - Asterixupplagan

...

och obelix

gjorde inget fel

>dkn ingen vildsvinmiddag

*upplagan

Ses snart tråd1.

Han sa ju det.

Finns det strapons med feedback? Det borde väl vara möjligt att göra annars, tänk så mycket stålar man skulle få från FtMs

*uplaaganenn

tror han menade so fortsättning på "och obelix"

...

2d är finnemang

2d är söt

>dkn ingen vinter
>dkn ingen fv
>dkn ingen Amazon

Jag är inte user som gjorde det. Säger bara att vi inte ännu lever i någon cyberpunkvärld där kameror skannar våra irisar och DNA från en halv mils avstånd.

>15 brev
avliva tråden

the guys all have the same face

beror lite på butik, men det är sällan någon sitter och kollar på övervakningskamerorna under dagarna. Oftast kollar man bara om det hänt något i butiken. Som snatteri, rån eller dylikt.

Tror user kan vara lugn.

Söööt!

Jisses vad skolböckerna kostar mycket, tror att jag laddar ner istället...

Speciellt om tjejerna är nakna!

Vad ska de göra? polisanmäla mig för att jag "råkade" lägga en vara fel :^)
Det är vad jag kommer säga till snuten.
åh vad rädd jag blir. Finns bokstavligen inget ni nbögar kan göra mot mig

nice

SÖÖÖÖÖÖT

>detta är det stora betaupproret

Vad menade han med detta?

>male

Hm?

Men det har ju hänt något. En jävla idiot har lagt fisk vid chipsen som kommer stinka ner hela butiken.

>dkn vill bada i havet

Varför går du inte bara till en nudiststrand förresten?

om man vill flytta ett berg måste man börja med de små stenarna :^)

Han ville se nakna tjejer, inte gamla gubbar.

Det är inget dom kommer göra mot dig. Men du måste väl ändå skämmas om du har blivit fångad på film när du gör något så efterblivet? Du kommer ju bli känd på butiken som den störda killen som ensamt går och gömmer fisk bakom chipsen.
Jag har jobbat i butik, du kommer bli känd som den störda killen.

>dkn svettig från jobbet och gymmet
>dkn måste duscha men orkar inte

Man är förmodligen känd som den där vita killen som köper för mycket köttbullar

Dra åt helvete, jag älskar köttbullar

>SVEA

haha

Jag har aldrig varit på ett nakenbad så jag vet inte hur det fungerar.

Såg bara framför mig hur en massa söta tjejer och mammor går omkring nakna favä.

och varför i helvete skulle jag by mig om vad ett gäng löneslavnade nbögar i en skitbutik tycker om mig?

Autism

Vilken jävla jöns

Pinsamt favä.

>Lillebrorsan: jag ska tillbaka till skolan om 10 dagar, jag måste fixa min sömn
>Jag vet, istället för att lägga mig 11 ska jag dygna istället

Vilken är den godaste frukten och varför är det mango?
Vilken är den godaste osten och varför är det camembert?

>man väger 72 och börjar få kagge

>snubblare

>när en kola burk i toppen av förpackningen sprängts och alla andra burkar är täckta av kladdighet

Jag har väldiga problem med att gå och lägga mig tidigare favä. Måste i princip dygna för att återställa rytmen till normen. Men mina sömnproblem går garanterat att härleda till mina övriga livsvanor så att gnälla över sömnen gör inte så stor nytta.

Får din lillebror tillräckligt med motion osv? Sover han normala längder? Det är inte nyttigt att sova varken för lite eller för länge.

Jag brukar tycka det är enklare än at somna tidigare.

>"""kola________________________________________________________burk"""

Vindruvor är godaste. mango är fan nog 2a dock. så jävla gott

Hur lång?

>vindruvor är godaste
Vad menade han med detta?

178

att vindruvor är den godast frukten. Vill du göra en stor grej av det här eller?

Fett pin mann1

Ja, förstår inte hur du kan hävda att en frukt som inte hamnar på topp 5 är den godaste frukten?

Hur hade ni besegrat gallerna och fastatällt det romerska imperiets överhöghet tråden?

Jag hade nog försökt med att bränna ner allt runt byn. Fast druiden kanske haxxar bort det.

Då är det kanske lite väl mycket. Beror ju på din muskelmassa såklart.

hell seger?

jag skiter i vart vindruvor hamnar på din autistiska topp fem lista du har i huvet. Vindruvor är bokstavligen världens godaste frukt

Smäff peger

>hur hade ni besegrat gallerna
Häng dig själv. Jag hade besegrat romarna.

öööö
ja?

>vindruvor
>frukt

>vindruvor
>bokstavligen världens godaste frukt
Nu får du ta och ge dig.

TO DE FAEC :D

svenska jordgubbar

HELL FUCKING SEGER!

Jag vill smiska Amalia på bara stjärten tills hon är alldeles öm.

Hela sommaren har han sovit mellan 4 på natten till halv ett på eftermiddagen. Jag skulle aldrig vilja sova så konstigt favä, och jag har varit neet en gång i tiden

>korttidskontraktet förlängt från sista december till sista maj

>dkn detta kommer vara sant inom vår livstid

>vattniga, övermogna och halvruttna
man köper belgiskt eller inget.

Jordgubbar kommer inte ens på topp 5 vad det gäller bär. Björnbär, blåbär, hallon, smultron och körsbär är mycket godare.

Då är vi två

Tre

Tjejer festade med flyktingbarn – en blev gruppvåldtagen

>Fyra flyktingbarn bakom en gruppvåldtäkt och ytterligare tre våldtäkter i Hörby
>Påstår själva att de är mellan 15 och 17 år gamla och därför har rätt till straffrabatt
>Minst två tjejer har utsatts för våldtäktsgänget
>En av våldtäktsmännen tidigare dömd för att ha hotat knivmörda anställda på HVB-hem

Flera så kallade flyktingbarn i Hörby i Skåne utreds just nu för en gruppvåldtäkt, ytterligare flera våldtäkter samt ett sexuellt ofredande.

Enligt handlingar från domstolen som Fria Tider tagit del inträffade en grov våldtäkt, som flera av flyktingbarnen deltog i, i onsdags för drygt två veckor sedan. Aftonbladet skriver att övergreppet utfördes mot en kvinna i samband med en fest.

Flyktingbarnen misstänks för ytterligare minst tre våldtäkter samt ett sexuellt ofredande. Två av våldtäkterna ska ha inträffat fredagen och lördagen den 22 och 23 juli.

De drabbade är kvinnor över 15 år och är enligt medieuppgifter bekanta med flyktingarna sedan tidigare. Av rättegångshandlingar framgår att det finns minst två brottsoffer.

Männen har suttit anhållna misstänkta för övergreppen men nu släppts på fri fot igen på grund av sin påstått låga ålder.

>Det har funnits fyra frihetsberövade där anhållandet hävts, säger chefsåklagare Pernilla Åström på Södra Skånes åklagarkammare till Aftonbladet.

Kan ljuga om ålder
Våldtäktsmännen har i sin asylansökan själva hävdat att de är mellan 15 och 17 år gamla. Det är oklart om de uppgifterna kommer ifrågasättas av domstolen eller inte.
>själva hävdat att de är mellan 15 och 17 år gamla
hmm...

>dkn en decimeter kortare och samma vikt

>Tjejer festade med flyktingbarn – en blev gruppvåldtagen
>svenskor

Christina Voigt, som är åklagare i Stockholm, hanterade förra hösten ett liknande fall där gärningsmännen var "flyktingbarn". Hon trodde däremot inte på gärningsmännens påståenden om att de var barn och minst ett av dem visade sig senare vara en vuxen 21-årig man.

En av de misstänkta våldtäktsmännen, en "15-åring", bor i den gamla folkskolan i Brunnslöv utanför Hörby som 2010 gjordes om till HVB-hem för flyktingbarn. Var de övriga misstänkta bor är okänt och ingen av dem har uppehållstillstånd i Sverige.

En av de misstänkta har en profil på en populär kontaktsida på internet. På en av sina profilbilder poserar han i skinnjacka och solglasögon. Han har skäggstubb och ser ut att vara i 25-30-årsåldern.

Hotade knivmörda kvinna
"15-åringen" är en invandrare från Afghanistan som så sent som förra veckan dömdes till ungdomstjänst efter att ha hotat knivmörda en kvinna i 50-årsåldern som arbetar på HVB-hemmet.

Mannen visade en kniv och skar dessutom sönder ett fotografi av henne. Bland annat skar han ut ögonen, näsan samt skar i halsen på bilden. Han frågade dessutom om när han skulle bli lämnad ensam med henne och hotade att mörda både henne och ytterligare två anställda.

Vid ett tillfälle sade han att han "ångrade" att han inte "tagit chansen" att mörda tre av de anställda. Han sade också upprepade gånger att han tänker mörda dem.

Fria Tider har pratat med en boende i Brunnslöv som säger sig känna till att det bor flyktingbarn i den gamla folkskolan.

>Ja, det gör jag. Men jag har inte brytt mig om det heller speciellt, säger personen.

Enligt lokalbon har HVB-hemmet inte påverkat byn nämnvärt och gör inte att invånarna känner sig otrygga.

>Nej, det tycker jag inte. Inte ett skit, säger personen som vill vara anonym.

Får en verkligen att tänka...

Var inte elaka mot min frufru.

ching chong pling plong

>dkn man börjar hålla på flyktingbarnen

Vackert favä

>jvdk
hur blev det såhär?

För att
>svenska kvinnor

>dkn tand4äntgen kan med 90% säkerhet säga att någon är över 18 och migverket godtar ändå att de är under 18
Kan man göra något liknande tro? Knalla in på kommunens socialförvaltning och begära bidrag och fastän de ser att man har jobb osv. så får man gratis pengar?

Vad blir skillnaden mellan att göra en rom och cola på ljus kontra färgad/mörk rom?

Vilken ska man använda?

vill dö
vill leva

det jag helt enkelt inte förstår är varför dessa tjejer fortfarande festar med dem. kan förstå naiva dumma svenska tjejer som gör det första gången eftersom de är helt uppfyllda av "refugees welcome" andan men nu när vi haft flera fall av gruppvåldtäkter på hvb hem. flera överfallsvåldtäkter utomhus och det är allmänt känt vad mahmoud och Hamid tycker om desa kvinnor varför fortsätter de festa med dem? Är de verkligen så jävla naiva?!

>dkn småbarn springer runt i biblioteket
KVÄÄÄÄ DETTA ÄR INTE ETT DAGIS

ljus som typ malibu blir den u mer söt. Mörk som typ Captn Morgan så blir den mer "hård".

De vill ha kuk, vad fan tror du?

>malmöfestivalen

Jag vill klä av henne.

>kvinnor vill be våldtagna
ja de kanske är där för att festa och sånt och visst kanske är nån av killarna de gillar men inte fan vill de bli gruppvåldtagna eller skurna i ansiktet med kniv såsom den där ena tjejen råkade ut för

jag är vitingen i bakgrunden

...

Misstänkt våldtäkt på Luftstridsskolan

Försvarsmakten polisanmälde på torsdagen en misstänkt våldtäkt som ska ha inträffat på Luftstridsskolans område i Uppsala.

En manlig rekryt misstänks ha våldtagit en kvinnlig kollega.

>Det är fruktansvärt att det händer såna här saker, säger överste Anders Persson, chef för Lufstridsskolan.

Den misstänkta våldtäkten inträffade i natt och Förvarsmakten polisanmälde händelsen vid lunchtid på torsdagen.

>Det är en misstänkt våldtäkt som ska ha inträffat under natten inne på militärt område. Händelsen utreds nu av polisen, säger Anders Persson.

Han uppger att kvinnan som utsatts och den misstänkte manlige förövaren båda är rekryter som i dagarna var färdiga med sin utbildning.

>Enligt uppgift har de varit ute och när de har kommit hem på natten så har det här misstänkta övergreppet skett, säger Anders Persson.

Försvarsmakten uppger att kvinnan har fått krisstöd under dagen.

>Det är fruktansvärt att det händer såna här saker. Det är ett helt oacceptabelt beteende som helt enkelt inte får förekomma, säger Anders Persson.

Aftonbladet rapporterade tidigare i somras om en annan våldtäkt inom flygvapnet, på flygflottiljen F21 i Luleå, då tre manliga soldater misstänks ha förgripit sig på en kvinnlig kollega i en bastu.
hmmm...är det svennejävlar som försöker komma ikapp Mahmoud och Bilals högpoäng?

vänta så du tror oironiskt att de vill bli våldtagna?