Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

migrationsverket.se/English/Private-individuals/Working-in-Sweden.html
twitter.com/SFWRedditImages

fan söt ju

Vem?

Andra för hat.

ögonen är inte tillräckligt mörka senpai

Vad är det som är så dåligt med Sup Forums då? Ser ut som kanalen i stort. Vad är det jag missar? Sup Forumss förfall är ju mycket värre.

Baserad Amerikansk spelare som bomma straff igår så Sverige vann

ditt anus är inte tillräckligt sönderknullat senpai

>bomma en straff
>i sporten fotboll

Men då är hon ju inte baserad utan käss. Fast det vet du ju visserligen inte om du är amerikan som inte vet ett dugg om fotboll.

kanske för att jag inte är homo?

>Att "tro" på liv i rymden är ju knappast konstigt då universum är ganska stort
precis, det finns så mycket ingenting där ute, så det som är interesant är så lite och betydelselöst

>ger Sverige segern
>inte baserad

>har en svensk flagga och skriver på svenska
>user tror jag är Amerikan

Är du efterbliven?

Sup Forums är som en trasig cirkelrunk som bara upprepar sig, Sup Forums är som en kantig blandning av reddit och twitch, internets bokstavliga rövhål där bara 14åriga kantherrar orkar läsa i mer än 2 minuter

En kopp till SEN promenad.

How can I move to Sweden? I am white unfortunately(((

;_; katten ser så glad ut bland all fisk

Han har ingen aning om att han snart kommer bli mosad

>How can I move to Sweden?
migrationsverket.se/English/Private-individuals/Working-in-Sweden.html

Hur var det förut då? Finns ju inte så mycket att diskutera då videospel dog 2006.
V-va?

>russian
>white

Lel what, since when are there white people in russia?

slavs aren't white by any measure

NU VÄNDER DET GRABBAR :D

Har lyckats fixa en dejt med en libanespaj på fredag!

dags att BLEKA henne

Det har du helt säkert rätt i, men om man kunde åka åtskilliga gånger snabbare än ljuset så kan man ju fokusera på planeter som kan ha liv då vi ju kan identifiera sådana kandidater ifrån jorden. Sedan lär man ju knappast hitta så mycket spännande för det som bäst någon värld med natur och kanske lite djur, några heta rymdpajer som vill lära sig om det mänskliga konceptet kärlek, då främst den fysiska biten, kan vi nog glömma.

För en liten människa är jorden ganska stor och här finns ju en hel del variation i klimat och olika kulturer (gärna på behörigt avstånd och inte i sverige tack) som man kan utforska utan att behöva jaga runt i den oändliga rymden för. Katteflickefolkets planet förblir en dröm, bättre att stanna här och jobba på genetisk manipulation för det.

Det var likadant förut, Sup Forums är i princip en förlängning av Sup Forums där folk bara spammar jagjag och säger åt andra att ta livet av sig

Har du vart inne på twitch nån gång? Det sitter tolvåringar och skriver så ofta de kan i en chatt med typ tjugo tusen andra tolvåringar som ingen läser. Det är ren och skär autism, det är Sup Forums

in your place I would be more worried about Sweden

Breva bild.

Som finne så kan jag garantera att hon kommer få den blekaste kuk hon någonsin fått!

Ser inga likheter mellan Sup Forums och Sup Forums om jag skall vara ärlig. Nej, jag har aldrig varit inne på twitch.

...

>v-va?

;_; katten står i en press/mixer av nåt slag, notera hur fisken är rensad

jo, på ett fiktionelt sätt så är rymden väldigt intresant och allting finns där ute

jag hade

Ok hoppas ni kommer knulla då.

Om ni spelar Nintendoserier, vilka brukar ni köpa

T. Djurkorsning, fickmonster, zeldas legend och smällbrödrar

ser mer ut som fisk som rakats ner från en lastkaj

But swedes are at least white even if we bring in a shitton of niggers. They arent swedes.


You, on the other hand was born a subhuman piece of dogshit and will never, ever know what its like to be white.

In our eyes you are basically a nigger

Tvivlar't, hon verkar rätt vettig, men lite grov hångel hoppas man på iaf!

Zeldas legend, Rymdräv, Yoshis X, Pikmin, Pappersmario

Är nog mina favoriter utan större eftertanke.

I am tall blonde greeneye whity white
Where da your Thor now?

Så du antyder att hon gjorde det med flit? Det är ju som att bli stolt för att någon kastade en kaka åt en helt utan att det är baserat på ens egna bedrift utan bara för att de tyckte synd om en. Varför bli glad över det?

Vad är alla övriga trådar skrivs på Sup Forums där europeer bashar andra europeer och vem kan ligga bakom dem tror du?

Ser mer ut som en container där de slänger i fiskrenset tyckte jag.

Tillbaka till sweddit nyvän. Det är uppenbart att pajen missa straffen för att tillfredsställa mig.

>tall
Behöver ett nummer på det Ivan.

De är lika på så vis att det i princip bara är prepubertala snorungar som autsar om skit de redan bestämt sig för, de diskutersr inte utan kallar andra för glåpord om de inte har samma åsikt om ett spel.

Vill du diskutera spel så finns /vg/ eller textbrädet.

>införe reddit
Nej, reddit är till för folk som vill breva skit deras flickvänner gjort åt dem som är smått dattaspelsinspirerat

Håller med dig att det antagligen är så. Men då borde ju ditt kritiska tänkande gå igång

>jaha vad hade de för avsikt med detta då?

Brukar bara köpa nintendos handhållna, fickmonster och zelda

Eventuellt nåt mariospel om det ser bra ut

Har typ 7 spel till min 3ds

>dkn inga vettiga flashkort till 3ds

En kuk med normalbred topp och extremt tjock mittdel och rot.

>user kommer kanske ge mig kuk om jag får hans land att vinna

Skincolor has nothing to do with it, you were born in a negro society and you are still som form of weird albino nigger

Russians can never be western or white, you're doomed to a life as a nigger

Hahahaha, nej.

>Kanske kommer vi få ytterligare några svenska män att tycka om amerikanska kvinnor om vi låter dem vinna.

Amerikanska kvinnor en massiv rostbiff

Brunpaj räknas inte som Amerikansk dock

>0,2 promille alkohol

>Kollar jobbannonser.
>Toksöt HR paj från Polen.
>Jobbet verkar dock inte stämma så bra med min profil.

Fejka ett missförstånd för att få skajp-chatta med henne? j/n

178 centimeters

>178
>tall

thats not tall, thats below average

Nej, du kommer väcka amerikanska raseriet värre än någonsin om du fortsätter med din envisa Europa-romantisering.

Hon kan omöjligt ha druckit två glas vin tidigt på kvällen innan och ha den mängden alkohol kvar i blodet

Hvorfor bor ikke dere i baserte Ålesund?

King of manlets

>178
>tall

för att jag är fattig och dum i huvudet

>dkn man bor inte i Ålesund

Det var samma kväll. Allt enligt egen utsago dock.
Ge mig ett jobb så flyttar jag inom 3 minuter.

>dkn har en polsk vän som köper hem vätska till min ecigg skitbilligt

Älskar fan polacker, vi stod och snackade om hur drygt det är att sluta röka och hon erbjöd be sin vän att skicka hem ett par flaskor med nikotin och smak

>dkn kommer aldrig vara en liten vässla som nyfiket springer runt i skogarna och spionerar på de andra små skogsdjuren.

192 actually

Oj jag läste fel i artikeln, trodde det var dagen efter

Ja om man är så jävla korkad att man kör bil på två glas vin så borde man inte vara minister

Haha aa

>ändra sig när han blir förnedrad

Det finnes jobber i Ålesund som du kunne fått hvis du bare orket å komme og soke.

Svensker > Polakker
Svensker > Tyskere
Svensker > Brasilianere
Svensker > Thai
Svensker >>>>>>>>>>>> Muslimer

Vesslor är ju elaka.

>dkn kommer aldrig vara en sovjet-militärledar-katte som noga tänker igenom strategierna vid ett väpnat angrepp.

vilka sorts jobb? Skala bananer?

>2XL

You're still only green eyed, which is a big minus in a blue-eyed kingdom.

>avslöja att man själv lätt känner sig förnedrad genom att gissa att det är anledningen till den andres beteende.

Jag är en jävel på att runka och spela spel, finns det jobb för mig senpai?

Meh jag är 176, tur att jag är anonym och inte bryr mig

>dkn jag hade en fv som var 154 som jag tornade över
>dkn det var flera år sedan
>dkn ingen fv

>You're still only green eyed, which is a big minus

>dkn kommer aldrig vara med och bygga de första husen tillsammans med dina nederländska landsmän i det som en gång kommer att bli världens största och mest relevanta handels-stad, New York.

Vet ikke hvilke kvalifikasjoner du har. Men hvis vi later som om du ikke har noen spesielle kvalifikasjoner:
>butikk
>lager
>fiske
>utelivsbransjen
>mye annet

For eksempel, angående butikk-jobber:

Jeg snakket med en daglig leder for en dagligvarebutikk en gang, og han fortalte meg at de ville bli sjeleglad hvis en hvit nordmann, evt svenske sokte om jobb der, fordi det er ingen nordmenn som gidder å soke på de jobbene.

Slavs are far superior to shitty self destructive north germanics. Don't listen to the cuck faggots in this thread.

>dkn 175
>dkn känner en tjej på ~120 som ville vara tillsammans med mig
>dkn jag nekade henne
d-det var inte s-så att jag v-ville vara tillsammans med henne!!

när kommer de att lära sig

Vad faan har de gjort med chrome, det är typ 100% materialistiskt nu (mac)

>dkn kommer aldrig vara baserad porrstjärna i ett 8 bitars-spel från 80-talet som har så låg upplösning att ens skavanker ändå inte syns.

Varför är det sån brist på icke-kvalificerade jobb hos norrmän? Ni har det ju gott ställt men alla kan väl inte ha en utbildning?

>120
Dvärg? Dömer inte, finns söta dvärgar

>~120
Här räknas man väl som dvärg eller? Vart går gränsen för normalväxt för tjejer

dakka...

inte officielt en dvärg, hon är bara jävligt kort

Er hun en dverg, eller er hun 9 år?

>5'10
>6'1

Zelda och Mario Kart.

Hur du än vrider och vänder på det så kommer din ölmage vara större än en pixel ändå så.

147 eller mindre = dverg/kortvokst

>kortvokst
detta

hennes kropp ser inte ut som en dvärg

Dejtade en tjej som kanske var 155-160 en gång. Riktigt söt men i längden hade man nog framstått som en pedofil wannabe med sina 185+.

Man är 120 när man är typ 6

>185+
Vad menade han med detta? Har du inte vuxit klart än?