Middagutgaven
siste
Middagutgaven
siste
Other urls found in this thread:
files.realitymod.com
youtube.com
vg.no
vg.no
twitter.com
Forst for Trondheim.
Du tar to sånne og legger dem oppå hverandre. Da har du middag, da.
Dr. Oetker er min yndlingsdoktor fåvæ
Hvor feit?
Påminnelse om at dette er den beste Ristoranten.
160 kg men jeg blir jo ikke syk av det så ser ikke problemet
Liker mat fåvæ
HAHAHA HVA ER GREIA MED OSLO ELLER HVA?? HAR JEG RETT??!??!? HHAHAH
HOVEDSTADEN!!!! FYTTI RAKKERN!
ASSA GÅR DET AN!!
Jeg er ikke engang fra Ostlandet, og jeg synes uironisk at Oslo er en fin by sånn generelt sett, selvsagt med en del skavanker.
[ ] ikke en plan
[x] en plan
Oslo sentrum er ikke no pent fåvæ, men er steder utafor som er fine.
Ville dere?
Flotte saker!
Noen andre som er med på PR? Svenne, kanskje?
har ikke royka hasj på fire dager gutta
sitter å svetter og gruer meg til jobb i morgen
prover å dempe smerten med litt ol og whiskey men kroppen skriker ennå etter hasj
noen som har tips på hvordan man slutter med det jalla dopet her eller??? gjort det hver dag i nærmere 7 år nå
Kald kalkun var det som funket for meg. Det blir bedre etter ~1 uke, så du er allerede over halvveis.
men hva skal jeg fylle tomrommet med??
trente for, men syntes det ikke var noe spesielt selv etter jeg klarte 120 i benk som liksom skal være så toft osv.
Du er en skam for fedrelandet
...
Er vel bare å slutte helt vel?
Den fölelsen du sitter med nå varer ikke evig liksom, föles bare jævlig ut nå.
Ja, det hores ålreit ut det der.
>men hva skal jeg fylle tomrommet med??
Onani og anime
"nei"
Tror ikke jeg får det lastet ned i tid. Ville spille though, =/
Hold kjeft din homo. Last det ned.
Joda, det tar ikke lang tid. Prov, i det minste!
>7 gig
Nope.jpg, gjör det mens jeg sover
Det er en torrent, for helvete. Så lenge du ikke har >10 mbit, så tar det maks en time.
Slutt med unnskyldningene nå, du skal spille med oss ikveld!
mbit
Mente
Brev syklene deres, gutta.
>dfn 5 mbit fordelt på ti personer
Får 2mb/s
...
>Frossenpizza.
Motbydelig fåvæ
Lag pizzasaus og deig i haugevis, tilsett litt olje i deigen så den kan fryses, lag klumper på 150-200 gram og frys dem i brodposer. Fordel saus i beholdere som rommer en 2-3 pizzaoverflater. Kjop inn topping som det passer.
Når du foler for pizza, tiner du en deig og en beholder saus, setter den sammen med hva faen du onsker på toppen, og kjorer den i midten av ovnen så nærme 300 Varmegrader Celsius du kommer i 10-15 minutter.
>margharita pizza
Sorry don't mind me just had to compliment you on the patrician taste
Last ned.
Alt i moderasjon. Hver dag er litt i overkant.
Vet du sa du önsket å slutte helt (kan se ut som du mente med engang), men jeg ville heller redusert forbruket gradvis. Start med å begrense det til helgene. Ta det derfra.
Husk at det ikke er en fysisk avhengighet. Det er ingenting i kroppen din som trenger noe som helst annet enn mat og drikke. Bare ta det rolig. Gå en tur i parken. Ring en venn. Gå på kino. Finn på noe lok.
Haha, fy faen...
Klarer faen meg ikke bestemme meg for hva jeg vil ha på pizzaen. Send hjelp?
Er jeg den eneste her som skal ta selvmord i kveld, eller hvordan er det?
Hvorfor akkurat ikveld?
Jeg tar selvmord hver sondag kveld
Får du oppmerksomhet da?
>mange var med å feiret pakistans nasjonaldag i oslo i dag
hipp hipp hurra!
t.svarer alltid på sporsmål med sporsmål user
Jeg er faktisk veldig lei deg
Bedre det enn at de flyr rundt med flagga til Pakistan på nasjonaldagen vår fåvæ.
NÅ.
Så du får ikke oppmerksomhet. Så trist
Hvorfor er du lei meg?
Å ta selvmord virker som en dårlig losning uansett hvilke problemer en har. Livet er full av muligheter, mens doden er så avgjort.
Jepp.
Det hadde ikke gitt noen mening. Tenk deg om for du brever.
>dfn jeg er like klok som Tyrion nå
Hmm, får deg virkelig til å gruble...
På sykkeltur over Mjosa 27. mars 2013.
Hvorfor gjorde du det om vinteren? Var det ok å sykle der? Hvorfor tok ikke du bilde av sykkelen stående? Krever et bedre bilde fåvæ.
hahhahah for en stygg sykkel du har hahahaheh
Fölte du deg som en 20-noe hvit jente når du tok et bilde av ditt "interessante" liv?
>Det hadde ikke gitt noen mening. Tenk deg om for du brever.
Hva faen snakker du om? Det var jo en sak om det i fjor eller for 2 år siden på 17.mai.
Er ikke det mer interessant å sykle over en frossen innsjo, enn det du bedriver i hverdagen din, kanskje?
>sykle på is
>"interessant"
Små gleder gleder små hjerner.
eg slurkar i meg lit appelsinjus
Hold fred. Jeg tipper jeg er smartere enn deg, og jeg tipper pappa er sterkere enn pappaen din også.
Nice!
Vidste ikke sådan en stor so kunne fryse til is. Jeg var på Helgoya og fiske med nogle kammerater her i sommers, da vi lige havde en dag at slå ihjel, inden færgen gik fra Oslo.
Vi havde været i Jotunheim og vandre - Elsker jeres natur og jeg kommer helt sikkert igen! Hvilke steder vil I, i /norge/ foreslå at vandre?
Det var på våren og det gikk en opptråkka vei over til Nes, så hvorfor ikke. Veldig greit å sykle på snofore, siden det ikke er så fryktelig glatt.
Den er ihvertfall penere enn MORRA DI!
Nei, livet mitt vil dessverre aldri bli like interessant som 20-årige rosabloggere.
Enig med deg fåvæ
For mye frossenpizza her i tråden
Hva har du gjort i sommer?
Håper det ikke er fra konsentrat eller så er du en plebeier.
Hahah fuck, lydder der en heeeld fucked weekend mand :D Tag dig en joint på den Galdhöpiggen mand :p
Hele Mjosa fryser ikke hver vinter, men den norligste delen mot Lillehammer og Furnesfjorden fryser nesten alltid. Denne vinteren var ekstra kald og det lå is til slutten av april. Har vært på Helgoya mange ganger og det er veldig fint der. Andre steder å vandre i Norge er nasjonalparkene som Jotunheimen, Rondane, Dovrefjell osv.
Å jasså? Kan du hele gangetabellen utenat, kanskje? Kan du de fleste hovedstadene i Europa? Nei, trodde ikke det. Så kom ikke her og si du er smartere enn meg.
Haha, pappaen min er verdensmester i å lofte tunge ting, så pappaen din er nok ikke sterkere enn min, nei!
Er nok mer interessant å sitte på promperommet og avforingsbreve på 4kanalen ja.
Ah fedt nok.
Vi kom desværre lidt for tidligt til Jotunheimen, sneen var forst begyndt at smelte der, så vi kunne kun gå omkring Gjendeheim, Gjendebu og Memuroba.
Det her billede beskriver meget godt, hvordan forholdende var.
Du var ganske heldig med været. Når var dette?
Tenker å gå til Store Trolltinden på onsdag. Utsikten der skal være helt hinsides.
Synes det er ekstremt goy å anbefale musikk til folk. Prov begge Heavy Rocks platene
Vejret var fantastisk alle dage, på nær én, hvor det blæste lidt op hen mod aftenen. Det var mellem den 4. og 11. juni i år.
Var på biltur i det området der 4. til 7. juni og husker godt det flotte været. Her fra Sognefjell.
Der skulle det være et bilde, ja.
Ekki neitt
Æsj, for mye rumpe
gomler i meg en banan
Hæ Island
Hej
Er det mulig å kjope uncle ben's brunris med 1 pers porsjoner i per pose?
Jeg kender til det min ven. Ol hjælper bestemt ikke, det gor dig bare mere trængende, lob i stedet en tur, dyrk noget motion og få tankerne hen på noget andet. Den forste uge eller to er altid de(n) værste.
Kvifor går du ikkje bara i butikken og skjekker?
Jeg tagler fuck ikk den pressure af hash lenger mand...bliver fisse paranoid af den shit.
Hvis noen kunne fortalt meg at det fantes kunne jeg sjekket rundt i butikken.
Hvis ingen tror det finnes kjoper jeg bare den vanlige 2 per pose og slipper letingen.
>skjekker
Er du epleskjekk eller?
Hvorfor er alle kronikkene til Sanna Sarromaa om hvor dårlig normenn er i ett eller annet? Jeg trodde hun var feminist og ville ha skrevet om feminisme, men det har hun aldri gjort som jeg har fått med meg. Det er alltid noe negativt om norge og nordmenn.
Det som trigger meg er at hun skriver akkurat den samme kronikken hver gang. Den dukker som regel opp med to-tre måneders mellomrom. Problemet er at folk biter på, så da fortsetter avisene å publisere det.
Ja, de går på akkurat det samme viset. Det er noe dårlig som nordmenn gjor, hun viser til noen fine eksempler, også viser hun til motstykket hjemme i Finland, også blabla, også kronikk ferdig.
Ho virker iaf rimelig rævsmerta angående nordmenn og Norge generelt.
Siste artikklen hennes.
>vg.no
Og et motsvar fra..Norge?
>vg.no
Ja, nordmenn er så late og bortskjemte, mens Finland er verdens hardeste ghetto.
Er nok bare hun som er snurt over at hun flyttet til Norge og fant ut at det ikke var det paradiset hun hadde sett for seg. Er jo ikke akkurat noen kjempestor forskjell fra Finland.
Jeg syntes det var veldig stor forskjell da jeg var i Finland noen mnd.
hvis hun hadde sagt noe av det forste der til farfar hadde han klikket vinkel. er jo faen ikke som at """""""forfatter""""""" er noe hardt yrke. hvem som helst kan bersebreve i avisen
Det er faen meg mange ting man kan kritisere Norge for altså, men arbeidslivet er faen ikke en av de.
Forstår ikke poenget med den artikkelen der i det hele tatt. Ho virker jo bare som en rævsmerta autist(noe som ikke er overraskende siden ho er finsk).
Kanskje nordmenn hadde hatt et mindre avslappet forhold til arbeid om det faktisk lonnet seg å jobbe hardt, og man ikke bare endt opp med å betale mer i skatt, og sitte igjen med en brokdel av inntekten sin. Jeg bare nevner det.