/Danskertråden/

O hoj Danere! Hvad bedriver I på sådan en smuk og dansk lordag aften?

Fuck. Det er sondag i dag.

Sup mand, Skåne her. Tager det chill med en joint og nogen öl.

ser OL ligesom jeg har gjort hver dag den sidste uge

Har også planer om en joint lidt senere. Er lige flyttet, men er lige hjemme for at hente nogle ting, så engang i aften til lidt OL-atletik skal der puffes lidt, nok også en ol eller to.

Fedt, hvad har været dine favorit sportsgrene?
For mig er det vægtloftning og bueskydning, især vægtloftning har været meget interessant, da der er blevet slået rekorder konstant.

Er du klar på 100 meter finalen i aften?

Hej

vægtloftning og cykling har været det bedste indtil videre synes jeg

Åh ja, glemte helt cykling, især landevejslobet var vildt godt, alle de styrt og solv til Jacob.

Funderar på att ta tåget till Köpenhamn någon lördag, vad bör man se? Har inte varit där sedan jag var en liten pojk.

Christinia, Christiansborg, rundetårn.

Jeg er dog ikke så meget bevendt i Kobenhavn, har kun været der to gange i mit liv.

Nogle der kender dem? De er begge fra kbh

Hur stor är chansen att man blir ihjäl sprängd av IS?

Hvad da? Må de ikke skifte religion til Islam?

Ét angreb fra IS's side, hvor der kun dode 3, så jeg vil sige 0% chance.

De skifter til en religion som Danmarks fjende folger til punkt og prikke.

Måtte de danske kvinder ikke gå i send med den tyske besættelses magt?

For min skyld kunne de danske kvinder knalde alle de tyskere de ville.

Og lad dog være med at fjendeliggore en hel religion med 1.5 milliarder folgere, religionen er ikke en fjende, kun de radikale islamister, der vil gore os ondt.

Var vores korstog i orden?
Er det i orden, at vi bomber deres kvinder og born, i en krig vi intet har at gore i, udover at leje verdenspoliti.

Bra

Hur är chansen att få huvudet avhugget av en dansk då?

I love Denmark so much. I don't shitpost. Can I post here?

lege*

Så længe du ikke er adelig, eller går over isen.

Feel free

Ja, og det er kun en promille i minoriteten der er """radikale""" aka. normale muslimer

>korstog
Muslim spottet.

Han virker da mere hyggelig en Grete på 80, der foreslår, at vi hugger hovedet af dem og fodrer dem til svinene og Erik på 75, der mener, at de kan få en kugle for panden.

Forskellen er nok bare at muslimerne faktisk mener det når de siger det.

Det tror jeg bestemt også Grete og Erik gor. Jeg har hort mine bedsteforældres ytringer om tilstromningen, samt mine forældres fortællinger om, hvad de måtte overhore i deres barndom, da det var OK at være racist.

Hvorfor er det altid, at den u-uddannede hojlydte minoritet, er den vi lytter efter? Det er tåbeligt og grænser til stupiditet.

Hallo, danske brodre.

Når skal vi slå sammen rikene våres igjen? Da kan dere dra på fjellturer uten å ta med passet, og vi kan drikke pils på jobben.

Okay, så du vil gerne have et multikulturelt samfund sammen med en masse muslimer. Du er vel da nok hojt uddannet.

Kan du pege bare på ét succesfuldt multikulturelt land, hvor en stor del er muslimer?

Jeg bliver nodt til at smutte. Svarer igen om ~40 min.

Nej tack

Ingen vill ha ett nytt stor danmark

So questions to my Danebros. I love your country so much and instead of reading boring articles, I thought it would be better to learn from you.

1. How do you see your future?
2. How is your youth I mean post-95 generation?
3. How do your people look at foreigners? Not refugees but immigrants with different ethnics and regular jobs.
4. What are the best town you have except Copenhagen which is also nice?

Er på hojskole

Jo, Norge og Danmark vil det.

Det kan rage mig en hostblomst, hvad religion de praktiserer, så længe man ikke påforer et andet menneske skade.

Snart.

1. I have no idea on out future, jobs will change throughout the next 20 years, but I really do hope we get a liberal government, instead of our current one, that likes an Orwellian society.

2. I'm 95'er. We're happy, not too concerned about wealth, as we've grown up in enormous wealth, compared to other nations, but we've grown lazy due to that.

3. Old people don't like Arabs, but youth doesn't care, as long as you can support yourself.

4. Aarhus.

Jeps, vi gider ikke have Sverige med.

MeNa-looking* Not only Arabs.

Nej

Men jag stödjer idén om ett stor Sverige

Har ikke dere nok med stor-arabia?

...

pmub

Haha och vad fan tror du själv? Tror du att små fittländer som Norge och Danmark klarar sig mellan jättekalifaten Tyskland och Sverige? Vi kommer fan rövköra er tusen gånger om

Hvad hvis den religion siger at de ikke må være venner med ikke-muslimer, og den lærer dem at hade mange af de værdier vi sætter pris på?

Du er villig til at gamble med hele Danmarks sammenhængskraft, pga hvad? En fucking folelse???

>but I really do hope we get a liberal government
Get out tratitor

>I'm 95'er.
Now it all make sense

1. pretty fucking good, if all else fails we still got Greenland
2. delusionallike the other Dane you just talked to
3. Not many here are actual racist, but no, we do not like Muslims who takes their religion too seriously.
4. Depends on what you want from the town.

>Korstogsargumentet
Min kjære danskepölse, korstogene var for å slå tilbake muslimsk invasjon.

Så ja, de var i aller höyeste grad i orden. Gjor deg klar for neste runde, pölsemaker! :D :D :D

Your country is bad and you should feel bad.

bump

gå ind på facebooksiden Gigis og se videoerne og så kan du se hvordan de ser på dig.

Har du nokon skjermbilete? Eg har ikkje fjesbok.

>Gigis
Top kæk de videoer der

Alle har sgu en falsk profil nu. Kom i gang

OG PIKKEN VAR SÅ STOR

DER VAR INGEN KÆRE MOR
NÅR FORST HUN VILLE KNEPPE SKULLE MAN BE SIN FADERVOR

fået kollegieplads gutter

Hvor henne?

Husk at ryg en masse hash

Kobenhavn

Is this the flag of legoland?

bombomland > legoland

Haha held og lykke med alle de hippier. Alle Enhedslistens medlemmer lever der.

>bombom
Tivoli > Bonbonland > Legoland

>begynder på et dansk universitet om 2 (to) uger
>kan ikke engang stave bonbonland
DU KAN IKKE FINDE PÅ DETTE LORT

Det lærer du sikkert hurtigt, og du er ikke den forste fra kongeriget vi moder, der kæmper lidt med det danske.

Bump for morgen joint

jeg hader når der er nikotin i jointen

giver mig hovedpine favæ

när tar danmark tillbaka skåne?