/norgetråden/

Hvalkjott er mat-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/meninger/sverige/naa-skrur-svenskene-til-i-asyl-politikken/a/23762068/
vg.no/sport/haandball/haandballjentene/dette-bolt-bildet-angrer-svenskene-paa-det-ble-for-stor-oppstandelse/a/23766739/
vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/droemmestart-for-andersens-nord-korea-det-gir-selvtillit/a/23767354/
twitter.com/SFWRedditImages

förste for rumpa til Nora

andre for dette

Post rumpa til Stine istedet :^3

Hva hvis jeg poster rumpa til Birgit?

Fine sifre, forresten.

Gud, shill gjerne de jævla kroplingene dine, men slutt med "hva med litt Birgit istedet?"-tullet.

"Jeg vil ha pizza"
"Hva med kokt snorr istedet?"

Det er ikke sånn det funker Anonsen.

>kokt snorr
Dårlig analogi fåvæ.

Han traff fint sdm

>dfn aldri hatt en krangel med dama
>dfn vi har husregler som at vi aldri hever stemmen når vi diskuterer og at vi alltid prater ut om folelsene og opplevelsene våre for gnisninger oppstår
>dfn vi er noye på at vi morer oss sammen og får nok alenetid
>dfn hun har enorm sexappetitt og tar initiativet til å kose flere ganger om dagen
>dfn vi begge er innadvendte, easy-going, og lojale
>dfn hun har kun hatt ett seriost forhold for meg, og stakk fra ham kun fordi han behandlet henne som dritt over en lang periode
>dfn litterært en sjelevenn med vagina

Tror dette forholdet vil vare til en av oss stryker med gutta.

Jeg håper dere får femti gode år sammen. Nå legger jeg meg, god natt.

Hva tenker folket om marihuana?

Takk brosjan, sov godt!

selg det heller lovlig og bruk skatteinntekter på noe fornuftig.

Bra noen lykkes, onsker dere hell og lykke på veien Anonsen. Det er min drom også, å faktisk finne en sjelevenn, ikke bare noen man er sammen med fordi sexen er deilig, selv om man krangler hele tiden og har null felles interesser.

>dfn begge vennene mine satt fast i slike forhold i flere år for de fant sine sjelevenner
>i samme periode hadde jeg én one night stand og et par mislykkede dater

Legaliser og privatiser marijuana fåvæ

Faen ta deg user, jeg ville ikke föle denne fölen akkurat nå.

Natta tråden

>5 grader ute
Er sommeren over?

12 her

I dag begynte fadderuka gutta. Er det derfor tråden er så dod? Alle er ute og drikker og blir normisser?

Mye mulig. Jeg gadd ikke det faddergreiene i fjor jeg ass, og jeg skjönner ikke hvorfor folk gadd heller.

Får mer ute av å sitte å drikke öl alene og lese böker.

Nattadult

Bjorn Eidsvåg på besok i P3Morgen om ei stund.

Tror du han får vasse i sivet til Silje?

Heheh, mm. Men lurer på hvem hun er sammen med.

Når begynner P3Morgen? Klokka 9?

Sverige
Nei?
vg.no/nyheter/meninger/sverige/naa-skrur-svenskene-til-i-asyl-politikken/a/23762068/

Begynte kl. 6, er ferdig 9. Men podcasten kommer senere i dag, om du er interessert.

Gutta
Hva koster friheten?

Er jo på tide spör du meg. De har jo hatt en helt ideologisk blindet innvandring de siste iaf 20 åra.

Ah flott, takk.

> dfn du må starte å stå opp tidlig igjen

Kan noen her forklare meg hvorfor fjelluft virker så mye friskere og lettere enn byluft? Er det bare placebo, eller er det noe i det?

Fordi at fjelluft, som alt annet som er lagd på landet, er hjemmelagd. Alt hjemmelagd er bedre, skal vi tro enkelte statsvitere. Dette er et udiskutabelt poeng.

Jeg innbiller meg at det er noe i det hvis du faktisk bor midt i byen til vanlig hvor det er mye biltrafikk.

Er jo klart det at et sted utenfor allfarvei har mindre sot i lufta.

Ta meg tilbake

Meget godt poeng.

t. Spiste nettopp mormors hjemmerorte bringebærsyltetoy til frokost

+ hjemmelaget brod

Burger som poster fra mcdonalds?

dette. Så klart det er mer dritt og stov i lufta i byene enn på fjellet. I tillegg er luften gjerne litt kaldere i hoyden, noe som gjor at den river litt i nesa og kjennes oppiggende ut.

Det er meg

Hvorfor vil du tilbake?

Veldig mange grunner. Men jeg er ikke helt edru fåvæ.
Nå må jeg sǿve.

Dusselulle, sove godt gullet

Hjemmelaget solbærsyltetoy her. Faen meg godt. Men det beste er dronningsyltetoy med ville bringebær og blåbær.

Hvor er user?

Lillehammer?

Nei, vi er enda dypere i myggland enn det.

Roros.

Jepsi pepsi!

Jeg har aldri sett så mange unge par og jenter med barnevogner som her oppe. Det virker også som at joggebuksemerket "Papa Lou" er veldig hipt her oppe om dagen.

Ganske populært turistmål. Var nylig et uvanlig skuespill der de regisserte den tiden da Svenskene fros ihjel på fjellet.

"Elden"? De spiller det hver sommer. Ganske kule omgivelser de spiller det i også, de bruker slagghaugene bak det gamle smelteverket i sentrum som bakteppe.

...

Jag tror jag hittat rullstolscucken.

Kanskje jeg og skal laste ned? Lenge siden sist.

Flott!

Gjor det, så prover vi å samle en gjeng til fredagen.

vg.no/sport/haandball/haandballjentene/dette-bolt-bildet-angrer-svenskene-paa-det-ble-for-stor-oppstandelse/a/23766739/

>mitt fjes når svensken svarer på hvilken spiller som er Norges beste

Du er avslǿrt, Sverigeanon.

Hva var greia med at det liksom skulle være så ille at de jentene tok bilde sammen med Usain Bolt?

Knasker i meg noen jordbær
Dypper de litt i flote og sukker

De pulte.
Folk puler utrolig mye under OL. Sok det opp.

Uansett om det hadde vært tilfellet, er faktumet at folk i det hele tatt bryr seg om det, mer oppsiktsvekkende spör du meg.

Folk har faen meg lite å gjöre.

faan så lei jeg er av å prove å leie ut leiligheten...

noen som vil leie en 30 kv moblert leilighet i trondheim til 8500 i måneden?

Tips til den dere vet:

1. Kapp av deg foten
2. Kvalifiser deg til handikappolympiaden
3. Finn en jv i deltagerlandsbyen

>30 kv
>8500 kr

Bilde relatert.

Dette fåvæ. Har omtrent samme areal, men betaler fem tusen mindre. Er en halvtime unna sentrum, men likevel.

har leid den ut for det i et år nå... ganske bra område der den ligger, flere dagligvarebutikker og bussholdeplass ligger et steinkast unna.

3500? hybel?

Er en hybel, ja. Men du kan kalle det hva du vil. Jeg får nok mer for pengene enn de som eventuelt måtte leie leiligheten din. Synes 8500 er droyt, men jeg vet jo ikke noe om hvor den ligger og sånt. Det er jo noen som er villig til å betale for beliggenheten.

Kan ikke på fredag fåvæ. t. Floden

forrige gang jeg hadde visning var det sånn type 10 folk innom eller noe sånt (leide ut for 8500 uten problem). inviterte 8-10 interesserte til visning denne gangen (for 9500) uten at noen dukket opp så jeg skaut meg sikkert i foten der, det skal jeg innromme.

Ja, det gjorde du nok. Igjen, om du skal ha 9500 kroner i måneden for ei leilighet på 30 kvadrat, må absolutt alt ved den være eksepsjonelt bra, eller at du finner noen som er desperate etter en plass å bo. Og nå når skolen begynner er det nok en del av de menneskene og.

hva er det til middag?

>jeg vil aldri leve mellom hennes lår
BARE

Andreas Torkildsen er virkelig en kjekk jævel, det skal han ha

Ja han har vinni genetisk lotto han.

vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/droemmestart-for-andersens-nord-korea-det-gir-selvtillit/a/23767354/

litt artig

Hva tenker folket om amerikanere?

Jeg betaler nesten 7000kr for en 45 kvadratmeter leilighet her I Tyskland. Og jeg tjener ikke en Gang sa mye som jeg kunne I Norge. Bor I en by sor I Tyskland. Prinsene for boliger her er endå værre en I norge fåvæ

Som Christopher Hitchens sa, jeg liker de best de dagene de ikke flyr rundt brautende og forteller hvor jævlig episk Amerika er og hvor bedriten resten av verden er.

Hva syns du om Amerikaner I Norge?

hmhm
det er en ganske bra leilighet som ble bygd ikke mange årene siden, bra beliggenhet, hoyt under taket, terrasse, parkeringsplass, respektabel utebod, i andre etasje, sol, you name it. hadde i hvert fall ikke noe problem med å få leid den ut sist gang, så kommer nok til å satse på 8500 fra nå av.

Ja, om du får leid den ut til den prisen, er jo det det aller beste. Du får ha lykke til.

>Nora kommer aldri til å sitte på fjeset mitt
Faen heller

jo takktakk

var med et par amerikanere nylig i fire dager. de var hoylytt, men rolig, helt frem til de blir emosjonelt involvert, hvor de da var nærmere utagerende atferd...

>helt frem til de blir emosjonelt involvert

I hva da?

ah, anledningen var en idrettsleir

>anledningen var en idrettsleir

Og dette gjorde de avfyrt?

...

når ting ikke gikk som de ville, nærmest ja

hvem /elsker jven sin/ her?

Jeg hater jv-en min. Hun maser om at jeg skal fikse middag til henne.

Hva skal du fikse? Er hun ikke flink til å lage mat selv?

Pizza. Hun er flink nok, men hun gidder ikke.

Some might say, "Take a chill, B."
But fuck that shit! There's a nigga trying to kill me

Okay

Åja. Hores godt ut. Tipper hun setter pris på det, da? Har lagd mat til meg selv i seks år nå, og det hadde vært fint om noen hadde laget et måltid til meg en gang iblant, men jeg er jo vant til det.

Ja, hun setter for så vidt stor pris på det, og noen ganger lager hun mat til meg.

>de har jv

Pell dere ut forbanna normisser.

Hvorfor er /Sverigetråden/ så jævli homo gutta?

Pell deg ut selv, din homofile taper-frosk.

Hores fint ut. Noe av det morsomste jeg vet er å lage mat til andre. Det er noe veldig terapautisk ved å sorge for at andre har det bra når de er med deg.