:)
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtu.be
tino.us
twitter.com
>levt under tiden då jobb växte på träd
>misslyckas med att spara till en bra pension
Bara låt de dö favä
Först för gymnasieintellektualism
Det finns alltid hopp grabbar!!!
>dkn både föräldrar bor i hyreslägenheter
>dkn kommer aldrig ärva något av värde
>dkn kommer aldrig kunna erbjuda ett bättre liv till min framtida dotter
>dkn kommer dö fattig
>25 år sedan
Hello, Swedecucks.
Först för arbetarrevolution
ja de har aldrig varit arbetslösa men jobbat inom vården och liknande och inte sparat ihop så mycket, nej.
jag hade en bra barndom dock så jag ska se till att hjälpa dem när jag har pengar
Tänkte dra till gymmet nu grabbar, skulle ni ha något eller?
Den här tråden sponsras av AMD.
>dkn föräldrar har bostadsrätt som är knappt belånad och de har runt 2 miljoner på banken
Måste vara jobbigt att vara fattig
men hallå finns inga fattiga i sverige xdddd
EXTREMELY good post
nej, ingen ska kunna förvarna dem.
t.
psykfallsanon
Ett daimkryss favä
Amada en söt! EN SÖT!
Thanks
De hatar dig säkert ändå, kommer inte låta dig ärva.
Inga fattiga invandrare iaf, bara fattiga svenskar.
Men jag är bröstarvinge ? ? ?
Haha aa
Dela med dig
haha
Vad blir det för gott i dag, user?
youtu.be
Is that the average Swedish male?
>dkn ingen fv som är 16
Min dröm är att ta med mig några kompisar och åka med bil igenom hela Eurasien med massvis av mat och saker för att överleva, samtidigt som vi knullar så många tjejer som möjligt.
Knullar med hål i kondomen favä, om man gör det i Thailand lär ju kvinnorna bara bli glada av att deras barn är halv-vita, även i Mellanöstern lär dom bli det om dom inte får reda på att kvinnan har vart otrogen. Dom älskar ljusa ögon i princip hela världen förutom Afrika
>framtida dotter
Mor min jobbar också i vården, men hon jobbar natt så det är väl lite bättre inkomst då.
>dkn man tjänar mer än modern när man precis började jobba än hon gör vid 50
Få en känsla så komplicerad
Påminnelse om att MP är under spärren i både Inizio och Yougov och att Fridolin är partiledaren med lägst förtroende i den senare
Tvivlar jag på favä.
It's your average surfer bro in the gold coast.
Alma kommer hon heta och hon kommer vara perfekt.
Inte han men jag vill minnas att man kan testamentera bort 75% av arvet ifrån bröstarvingar, men som du säger så kan man inte göras arvslös på det sättet.
Det går att göra via knepigare metoder har jag för mig ifrån någon diskussion.
En(1) fv(flickvän) tack
>>dkn ingen fv som är 16
tack gud
>75%
Nä, 50% går direkt till bröstarvingar
T. Varit med om arvstvister
Jag fixar en fv med ett daimkryss, så får ni göra upp emellan er själva
>man alma kommer hem med en neger
>Påminnelse om att MP är under spärren i både Inizio och Yougov
Pax för fettan favä
>dkn Alma blir gängknullad av babbar på en festival
Med mig som förälder finns det ingen chans att sådant någonsin skulle hända :)
misaka...
DAGLIG PÅMINNELSE
Om ni inte bajsbrevar på Jodel som psy-ops hjärntvätt emot vänstern så är ni största plebejerna
>han går inte in på Jodel varje dag och röstar ner alla vänster jodlar, och röstar upp alla höger, samt låtsas vara en feminist och ge dom ett dåligt namn
bor i stockholm också och favä dom enda som får upröstningar nu är SDare. är jodel rödpillrat?
>cuckbrevare
överväg självmord
>jodel
är ingen nbög favä
du kommer att få reda på det tids nog.
t.
psykfallsanon
Ska fixa lite ostsoppa hade jag tänkt, aldrig gjort det innan och vill pröva på det, reservplanen är en hamburgare med ägg och lök på om soppan är gri vi eller jag misslyckas men så illa kan det nog inte gå får vi hoppas.
Sedan ska jag göra av med mitt sista mjöl och göra vaniljdrömmar idag hade jag tänkt. Har du några speciellt mumsiga mat planer själv user? :3
Är han deras son är han bröstarvinge user. Det är så det funkar.
...
haha aa
>d-de kommer inte hända m-min dotter
>t. genomsnittlig svensk pappa
du är ju anonym user
har sett ganska mycket trådlingo på jodel så antar det finns ett par fler av er favä
Han ser trevlig ut favä
Aja, fick fel på procenten.
har blivit förbjuden där :^)
Vem fan vill ärva ett par hängiga bröst???
Tack gode Gud att jag inte är svensk då.
Allvarligt, det är något djupt fel med er.
Tusan, varför får svartskallarna de bästa kvinnorna?
T A C O S
den där negern är riktigt stilig favä
Det enda felet med svenskar är att dom släppte in dig din horunge
brevade tino.us
fick ett ner, ligger nu på 3 upp
>man Alma kommer trotsa sin pappa precis som alla andra tjejer och knulla sin första neger vid 13
Jag funderar nästan på att skaffa ett eget barn som kommer vara lite äldre än Alma och våldta henne om några år
>vill du bli min bröstarvinge user? ;^)
Hade
...
Hur lever ni cucks med er själva? Hur fan blir ni inte äcklade när ni kollar i spegeln? Garanterat NEETS hela bunten
för fan misaka...
haha user jag är ju fan i den tråden om du är i stockholm
>dkn hela tråden gängsmäller Alma
Tack för gratisvården, utbildningen och pengarna från a-kassan medan jag slappar hemma.
Dags att flytta utomlands snart, så man slipper bidra med skatt till det här skitlandet :^)
Ska faktiskt börja jobba nu på måndag favä.
vem är det här sönderknarkade vraket?
undrar när hanrejen slutar skratta åt deras egna skämt
>dkn bara hanrejar på min Jodel
Påminnelse om att Sverigedemokrater stödjer detta till 100%.
Fan user kanske har rätt...Har stockholmsjodeln blivit rödpillrad?
2016-08-19 09:45 Sammanfattning festivalerna We are Stockholm och Kulturfestivalen, Stockholms län
Preliminära siffror för anmälda brott i anslutning till festivalerna We are Stockholm och Kulturfestivalen.
Mellan den 18 augusti kl. 7.00 och den 19 augusti kl. 7.00 är 11 anmälda brott, som antas ha koppling till festivalerna, registrerade i anmälningssystemet vid Polismyndigheten i region Stockholm. Siffrorna är preliminära.
4 anmälningar gällande sexuellt ofredande
3 anmälningar gällande narkotikabrott
4 anmälningar gällande misshandel
3 anmälningar gällande fickstöld (uppdaterad uppgift)
Media kring We are Stockholm hänvisas till 010-56 306 41.
Fakta
Brottstyperna ovan har ansetts relevanta att följa i samband med festivalerna med anledning av att de ofta förekommer vid större evenemang.
De siffror som publiceras under festivalveckan är högst preliminära. Det kommer in anmälningar på olika sätt till polisen och anmälningar tas emot samt kan komma att registreras i efterhand. Det är först en tid efter att festivalerna är avslutade som vi kan ha en klarare bild av hur många brott som egentligen har anmälts.
De brott som publiceras på polisens hemsida är enbart de anmälda brott som registrerats i polisens anmälningssystem fram till ett visst klocklag.
sigtuna, så typ
>oj, vad hände här
bästa kommentaren
t. jag
>hennes ansikte när du tar fram qken din
Varsågod och stick, tror ingen kommer sakna dig :^)
h1 favä
>Alma och hennes kompis om 14 år
Alma och hennes kompis innan de drar till We are Stockholm festivalen
>iphone cucken
>dkn user försöker uppfostra Alma enligt Die völkische Bewegung, och sen blir hon en feministflata som hatar sin far
>ingen alkohol
>ingen sexuell frihet för slynor
>inga degenererade fester
>ingen högljudd nbögsmusik om helgerna
>inga lössläppta horor med kläder som knappt täcker något
>ingen frestelse
Det är nbögarnas mardröm och den blir snart verklig. Vem /invandringsvurmare/ här?
Ni kommer sakna mina skattepengar :^)
Något mobboffer som spammar grodor hela dagarna för att han inte har ett jobb :^)
>när Alma och hennes kompis tar hem sin fjärde neger för veckan
Har redan orakat skägg favä
Inshallah
>Har du några speciellt mumsiga mat planer själv user? :3
Tacos på traditionellt svenskt vis, och gårdschips tryffel lite senare i afton tillsammans med champis. Självklart kommer jag att tillbringa mestadels av dagen med er här på kanalen.
>de mammaknullaranon
>du kommer aldrig få knula Alma
Fy fan för att man föddes som svensk
Ja en sen då? Det är inte min värld som kommer slås i spillror utan er. Jag kommer bara luta mig tillbaka och njuta av att se era tomma ögon när allt ni tog för givet förvandlas till sand.
Jag är i den tråden favä. Brukar lägga upp bete trådar varje timme för att förstöra feministernas rykten. Kolla hur folk har distanserat sig från det ejjlämå
Hoppas du upp-röstar alla rödpillrade jodels och röstar ner på alla vänster favä
Ska flytta till Sigtuna snart så då kanske vi kan bajsbreva tillsammans :3
DJÄVUSKT!
>Hoppas du upp-röstar alla rödpillrade jodels och röstar ner på alla vänster favä
självklart. Är som sagt skuggförbjuden så kan inte rösta ner men jag kan rösta upp rödpillren :^)
den här tråd1 var bra
Nu är rasten snart slut. Skynda er tillbaka små löneslavar. Ni vill väl inte att Goldstein ska bli arg och sparka er?
Tur att man själv är finne.
>dkn ingen 14 årig slyna att befrukta
sug min kuk säpo
>Goldstein
önskar jag jobbade på en bank favä. Näe min chef heter Mats
hoppas på det, det här stället e fyllt med blåhåriga varningstecken
>gris, okej, alien
vad menade han med detta?
Har haft rast hela dagen favä.
Betalt naturligtvis.
>mats